Het is dyslexie (volgens mijn woordenboek tenminstequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Dyslectie ftw(of woordblindheid, als je bang bent om dyslectie fout te schrijven. Of was het nou Dislectie, Dislektie of Dyslektie?)
LOL!! K heb gewoon een soort voorgevoel dat die vandaag wordt gedraaid en nu is die op 3fmquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Vamos a la playa, oh oh oh oh oooooooh
nee, het is Deselectie van het werkwoord deselecterenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL!! K heb gewoon een soort voorgevoel dat die vandaag wordt gedraaid en nu is die op 3fm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me neatherquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Stienn het volgende:
mij moet je het niet vragen hoe je het schrijft..
dan zal ik dat niet doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Stienn het volgende:
mij moet je het niet vragen hoe je het schrijft..
En aan jou zal ik het dan ook niet vragenquote:
Dit nummer is niet bepaald vrolijk...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
ik luisterde de top40, maar dit is een stuk vrolijker
![]()
Te gekquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En aan jou zal ik het dan ook niet vragen
Kerel postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb de mijlpaal van 2000 posts gemistzit nu op 2137 met een gemiddelde van 22 per dag
Komt goed!! Zal je op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu maar weer ff gamen cola pakken, en daarna gamenik spreek jullie nog wel en ik kijk zondag uit naar de vele smsjes
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed!! Zal je op de hoogte houden![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Luctor paas je nummer effe PM!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
NOG EEEN UURTJE VOOR HET WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEND MENSENNNNNNNNNNNNNNNN WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:
Helaas, maar ik denk dat ik zo weg ga. Geen zin om hiero nog 3uur lang achter mijn pctje te hangen om een intern administratie programma bij te werken. Aangezien er niemand van de admini isquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En je mag niet eerder weg omdat het zulk mooi weer is?
That't the spiritquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef denB het volgende:
[..]
Helaas, maar ik denk dat ik zo weg ga. Geen zin om hiero nog 3uur lang achter mijn pctje te hangen om een intern administratie programma bij te werken. Aangezien er niemand van de admini is![]()
Succesquote:
Lol, eens moet de 1e keer zijn hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, mensen, mensen; wat gaan jullie hardik heb echt gewoon 1 heel topic gemist, dat is me nog nooit 'overkomen'
![]()
had ook geen zin om #120 en de berichten in dit deel door te lezen, dus ik begin vanaf hier maar weer
![]()
lekker thuis, heerlijk met een zonnetjebeschuitje met aarbeien erbij en klaar is ReMcOrE
Naisquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga lekker om kwart voor 4 weg. de tiefus. was er vanochtend ook al om 7 uur. ben het helemaal zat.. wil weekend.
lekker glas met über-koele ijsthee van de Aldi (die grote groene pakken)quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, eens moet de 1e keer zijn he!
Heerlijk idd! Ook nog wat drinken erbij?
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef denB het volgende:
me want, me want!
Zo denks nog een macFlurry halen!
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker glas met über-koele ijsthee van de Aldi (die grote groene pakken)![]()
jij wintquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Stienn het volgende:
ik een magnum almondo ofzo..
Doe eens niet zo stoer met je grootspraak op internet en voeg de daad bij je woordquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Cuckoo het volgende:
Ben er weer, maar wil direct wel weer weg![]()
Jij vermaakt je wel, zie ik?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |