En? Wat is de toegevoegde waarde hiervan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat denB een heaumeaux is!
maar ziet jou niet zitten en daarom roep je dat nu maar hier?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat jij ook een heaumeaux bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
ik sms je moet de rust wel evenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook nog ff hier aan het kijkenzo vlak voor de competitie ontknoping
En ik heb er nog steeds vertrouwen in
FOCK IT MAN!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel heeft PSV aan Vitesse betaald?
volgend jaar dan maar kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
FOCK IT MAN!!!!!!!!
Op FOCKI NG één doelpunt niet kampioen worden. VRESELIJK echt, heb er geen woorden voor.. Baal echt zooooooooooo hard, morgen maar weg drinken in Amsterdam![]()
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervanquote:
vergeet de play-offs iets..quote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervan
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zienquote:
Alves is echtquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zien
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou wordenquote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alves is echtdenk dat Ajax nog een kluif gaat krijgen aan heel Heerenveen
ik heb ook vertrouwen in FC Twentequote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou worden
ja, heel de wereld is vrij vanwege dag van de arbeid. Maar in Nederland moeten we gewoon werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |