Dag Zeeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo veel spammen heeft ook niet veel zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:34 schreef denB het volgende:
nou kom op jongen nog een paar spams, en dan is topic ook weer vol! !
jullie zijn trouwens wel flink door gegaan met spammen hiero in de tijd dat ik ff weg wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:34 schreef denB het volgende:
nou kom op jongen nog een paar spams, en dan is topic ook weer vol! !
dat blijktquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:37 schreef denB het volgende:
We moeten wat! Het weer is gewoon te lekker en daar lijdt de productiviteit onder
klinkt als iets dat saai isquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef denB het volgende:
Gelukkig heb ik al 2 pc geinstalleerd.
Een website bewerkt, en een administratie layout veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
I ♥ PB
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen lang weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
jullie gaan niet echt meer zo hard, valt me nog mee
![]()
ff beetje gamen en dan maar richting kameraad, en richting Hardstyle NRG![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen lang weekend
BiatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
! GARPJE
![]()
Lekker joh, k ga ff helemaal los van t weekend en we spreken elkaar dinsdag!!
Doe de groetjes aan je voetjes (en aan de keunigin)
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:13 schreef denB het volgende:
zo net een lekker loempia op
Had een vergadering
En? Wat is de toegevoegde waarde hiervan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat denB een heaumeaux is!
maar ziet jou niet zitten en daarom roep je dat nu maar hier?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat jij ook een heaumeaux bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
ik sms je moet de rust wel evenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook nog ff hier aan het kijkenzo vlak voor de competitie ontknoping
En ik heb er nog steeds vertrouwen in
FOCK IT MAN!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel heeft PSV aan Vitesse betaald?
volgend jaar dan maar kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
FOCK IT MAN!!!!!!!!
Op FOCKI NG één doelpunt niet kampioen worden. VRESELIJK echt, heb er geen woorden voor.. Baal echt zooooooooooo hard, morgen maar weg drinken in Amsterdam![]()
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervanquote:
vergeet de play-offs iets..quote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervan
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zienquote:
Alves is echtquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zien
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou wordenquote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alves is echtdenk dat Ajax nog een kluif gaat krijgen aan heel Heerenveen
ik heb ook vertrouwen in FC Twentequote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou worden
ja, heel de wereld is vrij vanwege dag van de arbeid. Maar in Nederland moeten we gewoon werkenquote:
Roycoooooo heeft me op de hoogte gehouden. Jammer dat ik niet bij die spanning aanwezig kon zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiemorgen.
Sorry Luctor, voor het niet versturen van een SMSje. Helemaal kats vergeten.
De spanning was te groot, wat een ontknoping inderdaad
wat had Heracles zitten doen in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Stienn het volgende:
Damzkieee,
Lekkere wedstrijd tegen Roda of niet...
Ook als je nergens meer voor speelt mag je niet met 7-0 aan de kont krijgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat had Heracles zitten doen in die wedstrijd?
zitten?
![]()
Samequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!Ben echt helemaal gebroken! Heb er geen kracht meer voor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Boeiend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Stienn het volgende:
Damzkieee,
Lekkere wedstrijd tegen Roda of niet...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef Roycoooooo het volgende:
De nieuwe meid is er. Net ff kennis gemaakt, niet echt een toppertje![]()
daarmee de 6de plek?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
We wilden Roda een beetje helpen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]Mwoa, valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik word meestal in de loop van de dag pas slecht
Zat je je daar toch de hele week op te verheugen, blijkt het niets te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef Roycoooooo het volgende:
De nieuwe meid is er. Net ff kennis gemaakt, niet echt een toppertje![]()
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het nietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mwoa, valt meeMaar ik word meestal in de loop van de dag pas slecht
![]()
[..]
Zat je je daar toch de hele week op te verheugen, blijkt het niets te zijn![]()
Als Alves er niet was geweest, was het gelijk geëindigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..
Nou het had niet veel gescheeld in Heerenveen..![]()
met ¤-oogjes zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
Haha, schei uit. K hoorde ook in de wandelgangen dat t een toppertje was. Blijkt dus niet het geval te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het niets![]()
NPquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Roycoooooo bedankt trouwens voor de smsjes
Kenker, feuteaux doet t niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
63 mille per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
Alleen Feyenoord moest nog effe 1-1 zien te houden, dan waren ze 5equote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaadquote:
Ik een half jaar, poep beroerd word ik er van!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaad![]()
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
tegen 1.70 per uur wat ik met stage verdien
Nicolette van Dam. Ik weet ff niet wie dat ook alweer isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Kwam gisteren Nicolette van Dam nog tegen in Amsterdam..
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
van Jetix? en Voetbalvrouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
ik verdien krijg toch liever ¤ 2625 per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
met slapen erbij zo'n 0.50 ct per uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
Ik heb v/d week nog staan bellen met Madonnaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |