quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik zou zal van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!![]()
Damzkieee in taalpuristmodusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen gepijpt worden door je schoonmoeder en bungeejumpen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
En ik moet nog veel doen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb überhaupt geen zin om te moeten werken![]()
Nog 1,5 uur![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen gepijpt worden door je schoonmoeder en bungeejumpen ?Het spijt me, maar geen van beide lijkt mij aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zonder koort pls?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik laat liever mn schoonmoeder bungeejumpen
Maar dan zonder elastiekquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom dacht ik hetzelfdequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
wat is een stragiare eigenlijk? of bedoel je een stagiair of een stagiaire?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik zou van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!![]()
Dyscelexatevatie he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is een stragiare eigenlijk? of bedoel je een stagiair of een stagiaire?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb die stragiaire typo niet gezien
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.
Sluit ik mij ook maar bij aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.
Dyslectie ftwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |