Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Wup het volgende:
gut wat een drama weer dit:(
liever dat dan de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...![]()
Zo is dat, ik voel me ook totaal niet aangesproken maar zie wel wat er om mij heen aan de hand is. Die belasting-meneer zit prima op z'n plek, zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Oh Thijs, wat ben je veranderd, geef mij Jan Akkerman maar. Thijs je coverd je zelf, ook erg.quote:
Niet dat ik weet, woont nu in een giga-villa in 't Gooi en geeft ook les aan kinderen met ouders die teveel geld hebben, zullen ook wel een aardappel in de strot hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Van Leer altijd al die halve aardappel in zijn keel gehad?
Jan is altijd Jan gebleven, Thijs niet, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ontzettend doorzichtige poging om olie op het vuur te gooien![]()
Een iets minder bolle toet?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef Wup het volgende:
ow ik had dat kind nog nooit gezien maar ik had me er iets heel anders bij voorgesteld.
ze is zo raar enthousiast... en ze is/lijkt veel jonger dan ik had verwachtquote:
Mee eens, ze praat als een typetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef Wup het volgende:
ze is zo raar enthousiast... en ze is/lijkt veel jonger dan ik had verwacht
en ze heeft een maffig accent
Saaiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Suko het volgende:
Vandaag is in 'Pauw & Witteman' onder anderen Henny Huisman (dieptepunt) te gast. Hij neemt een koor van 70 man mee en vertelt over het koorprogramma dat hij binnenkort voor de EO gaat presenteren.
En de rest wil ik niet eens meer weten, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld!![]()
De rest:quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Suko het volgende:
En de rest wil ik niet eens meer weten, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld!![]()
Joepie!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
De Vlaamse minister Kathleen van Brempt blikt terug op de ophef over het wegenvignet.
Ja, haha. De pictureserver waar dat andere plaatje op staat ligt plat en ik kon het origineel niet meer vinden op mijn schijf.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mister1977 oftopic: wat praat Daphne snel in je avatar![]()
![]()
Toch wel he?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die je nu heb zie ik.
De linker.
nee dus, gewoon een mafkeesquote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef Wup het volgende:
LOL, heeft dat koor nou een doventolk meegenomen?
ik vrees dat je je eerst door een heleboel koningshuisgedoe moet heenworstelenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik kijk zeker morgen, al was het alleen maar vanwege Kathleen van Brempt![]()
Ik hoop niet dat ze onze mailwisseling na die eerste uitzending openbaar gaat maken.![]()
de enige gast van P&W die dit forum aan het kwijlen kreeg:)quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Kathleen van Brempt ?
Een 'lekker ding' uit België die daar minister van Verkeer is.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Kathleen van Brempt ?
Ik hoop niet dat ze daar openbaar gaat lopen opscheppen over het formaat van mijn Johannes.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik kijk zeker morgen, al was het alleen maar vanwege Kathleen van Brempt![]()
Ik hoop niet dat ze onze mailwisseling na die eerste uitzending openbaar gaat maken.![]()
Nee, ik ken haar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 'lekker ding' uit België die daar minister van Verkeer is.
[afbeelding]
Beetje zonde van het belastinggeld hoor, deze man op het scherm. Ik vind het prima dat meneer Verberk een mening heeft maar als je dan toch op tv bent, neem dan wel even de moeite om je in de materie te verdiepen en zorg dat je iets van een argument hebt bij je mening. Dit was een beetje zonde de tijd....quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
haha leuk figuur die Verberk.
denk niet dat het platybacken is... Het koor kennende ( 3 jaar bij gezongen)quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zap net de herhaling binnen. Wat staat daar nu een koor te playbacken in de studio ?
Ze is leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, ik ken haar niet.
Maar ik kijk morgen wel![]()
wat lief dat je even waarschuwt. Ze hadden gisteren wel gezegd dat het vroeger zou zijn maar dat was ik inmiddels natuurlijk alweer vergeten:)quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Ook leuk met Gerrit Zalm erbij.
Het begint zo.
Ach, iig waren de beelden leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
'Koninklijke hoogheid.'
Dan heb je toch een groot ego als je niet zegt tegen iemad van 20 jaar ouder
'Zeg maar Willem'
Die zat lekker van de muziek te genieten!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
ojee is daar die maffe imaan nou ook nog?
Jammer dat Diederik Ebbinge van De Vliegende Panters niet is uitgenodigd om naast hem te zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
ojee is daar die maffe imaan nou ook nog?
Een koelie is toch een contractarbeider zoals ze werden genoemd in oud Nederlands-Indië?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
"inktcoelie" Ayaan
O o, wat een vocabulaire heeft die man.
zeker, hij wil het woord pluriform niet erkennenquote:
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een koelie is toch een contractarbeider zoals ze werden genoemd in oud Nederlands-Indië?![]()
terrornoiaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:29 schreef Veerboot het volgende:
Wat een gast echt, met al die zogenaamd moeilijke woorden van 'm
Geef mij Sabine maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Kathleen het vraagt betaal ik alles ...![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Kathleen het vraagt betaal ik alles ...![]()
zoals zij gekleed is, hij mag niet eens naar kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
Die man met die baard zit te knikken bij het verhaal van Kathleen.
Is hij opeens wel geinteresseerd in de onderwerpen die worden behandeld aan de tafel van P&W behalve die van hem.
'Hier komt Sonja'quote:
Hij wel jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
Gerrit Zalm gaat rustig genieten van de verzorgingsstaat
Ik gun hem een kamer in een aftandse bejardenflat met te weinig personeel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Zou Gerrit Zalm azen op het baantje van Tjeenk Willink (vice president Raad van State)?
Iets met de maatschappij in aktieve zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gun hem een kamer in een aftandse bejardenflat met te weinig personeel.
Marc-Marie mag blij zijn dat hij sowieso ergens bij iemand aan tafel mag zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:43 schreef Toad het volgende:
Jeroen Pauw leeft helemaal op bij het bandje.
Was er trouwens nog een zapservice vanavond? Marc Marie had nog een mooie uitspraak over Pauw bij DWDD.
"Als Jeroen Pauw nog meer afstand neemt van zijn gasten zit hij in een andere studio."
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Marc-Marie mag blij zijn dat hij sowieso ergens bij iemand aan tafel mag zitten
Ondersteboven met zijn hoofd in het toiletquote:
als dat net zo nerveus wordt als die promo van ze.......brrquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Maar goed, vanaf maandag Knevel..
Tenk joe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef Wup het volgende:
Knevel & Van den Brink #1 De vervanging van P&W
de promo is ook al geen reclame...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Suko het volgende:
...
Paauw hoekt vd Brink wel naar de grond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
K & vdB willen toch ook nog doorgaan? Wordt vechten dan.
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ja Pauw wel. Maar Witteman tegen Knevel... Denk dat Knevel wint dan.
De horrorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.
Moet hij wel eerst even uit z'n halve kleermakerszit komen en beide voeten op de grond zetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Paauw hoekt vd Brink wel naar de grond.![]()
Maar het is wel Pauw hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.
quote:Te gast bij Jeroen Pauw & Paul Witteman in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen: Frank Sanders, Danny de Munk en Jan Pronk
Na vier maanden afwezigheid zijn Jeroen Pauw en Paul Witteman terug met hun dagelijkse talkshow. Vanavond ontvangen zij aan tafel:
Frank Sanders, man van de onlangs overleden Jos Brink. Hij vertelt over de laatste momenten met Jos en hun afscheid.
Als twaalfjarige jongen werd Danny de Munk in 1984 op slag beroemd als straatschoffie Ciske de Rat in de gelijknamige speelfilm. 23 jaar later keert De Munk terug als opgegroeide Ciske in de musical Ciske de Rat.
Jan Pronk is kandidaat voor het PvdA-voorzitterschap. Bos-adepten vinden hem een splijtzwam uit voorbije tijden. Maar veel oudere PvdA-leden zien Pronk als de man die de Partij van de Arbeid een zet naar links kan geven.
Mooie openingsuitzending van het nieuwe seizoen weer lijkt mij.quote:Op maandag 3 september 2007 10:26 schreef Mike het volgende:
Sterke bezetting van de eerste uitzending. Ga zeker kijken.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie openingsuitzending van het nieuwe seizoen weer lijkt mij.
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen vanquote:Op maandag 3 september 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
Vinden jullie het ook een mooi interview met de partner van Jos?Of ben ik een emotioneel zeikerdje...
Nee, was een mooi en integer interview met Frank.quote:Op maandag 3 september 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
Vinden jullie het ook een mooi interview met de partner van Jos?Of ben ik een emotioneel zeikerdje...
Frank is niet lelijkquote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen van
wat een mooie mooie man is het toch, Frank, ik zou zo verliefd kunnen worden, en dan wegkwijnen van onbeantwoordheid
Je wordt nog soepel op je ouwe dagquote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen van
wat een mooie mooie man is het toch, Frank, ik zou zo verliefd kunnen worden, en dan wegkwijnen van onbeantwoordheid
Mee eens, wat een leuke mannen, Jos en Frank. Ontroerend ook de uitspraak van Frank dat het zo definitief is. Had het gevoel dat hij dit ff nodig heeft, te vertellen over Jos en over hun beide. Nu is Pronk aan de beurt, die laat ik maar even voor wattie is. Ha ha, Milagro en ik snap dat ook wel.quote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, was een mooi en integer interview met Frank.
Dat was idd ontroerend, en dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen "ik zie je liever dood dan met een ander"....quote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens, wat een leuke mannen, Jos en Frank. Ontroerend ook de uitspraak van Frank dat het zo definitief is. Had het gevoel dat hij dit ff nodig heeft, te vertellen over Jos en over hun beide. Nu is Pronk aan de beurt, die laat ik maar even voor wattie is.
En dat zijn er helaas heel veel. Onbaatzuchtig, een terecht woord van Frank, ook hij komt zo bij mij over. Zo, ik ga maar aan de thee én punniken.quote:Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was idd ontroerend, en dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen "ik zie je liever dood dan met een ander"....
Vooral als je dat blijft herhalenquote:Op maandag 3 september 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Pronk kost de PvdA, als ie tot voorzitter wordt gekozen, gegarandeerd weer heel wat stemmen.
quote:Op maandag 3 september 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Dat joch werd toch regelmatig 'geholpen' in de Wilgenhoek in Purmerend (=zwembad), op een gegeven moment had ie een maatje die hem hielp
Dat was eind jaren 80quote:
dat joch is 35 of zoquote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Het zogenaamde 'Swiebertje-effect' kan in de toekomst beter het 'Ciske-effect' genoemd worden.
Dat joch zal nooit van dat imago meer afkomen.
Echt wel een mooie uitzendingquote:Op maandag 3 september 2007 23:48 schreef Toad het volgende:
Hehe, wel een goede aflevering om het seizoen mee te beginnen.
Ze hebben kennelijk onder de knop ook nog K&vdB zitten. Kunnen ze lekker mee spelen.
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.quote:Op maandag 3 september 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
ik haaw ffan jaaw
Dat zei ik al: het 'Ciske de Rat-effect' is de opvolger van het 'Swiebertje-effect'quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef Mainport het volgende:
Twintig jaar later heeft-ie het nog alleen maar over z'n gedateerde flutrolletje. En nu komt er ook nog een musical?
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.![]()
Ben helemaal met jou eens, Frank is een half Surinaamsquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:55 schreef crohntje het volgende:
*zucht* ik ben blij dat ik niet de enige ben...ik vind Frank Sanders ook een hele mooie man...
Is me trouwens niet eerder zo opgevallen, hij is ook meestal niet zo in de picture.
Maar goed, hij ziet er goed uit voor een 60-er. Zal ook wel door dat Indische komen, vind ik erg mooi, die hebben ook niet zo veel rimpels...
Ik vond het een hele mooie, leuke uitzending. Heb me rot gelachen om Danny's mopen hij heeft wel een strot hoor! Vond ook dat Frank erg vertederend naar hem keek. Lief
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef Wup het volgende:
ow Bas Haring vind ik zo een leukerd
De maatschappij vindt de hulpverlening toereikend, namelijk: minimaal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
Goed van die ouders van dat meisje dat ze het opnemen voor die dader en vooral de schuld leggen bij degenen die die jongen daar geplaatst hebben.
In tegenstelling tot Henk Spaan die vindt dat de universiteit er voor mensen is die geen bijbaantjes nodig hebben en die alleen maar negens halenquote:
ik ook, en juist hij snapte het niet allemaal evengoed.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
Bas Haring is cool ja. Henk Spaan voegde echt to-taal niets toe, wat een vervelende man vond ik hem opeens.
Nouja Witteman vond het ook maar lariekoek. Ach Haring heeft altijd wel grappige koude grond filosofie, lekker luchtig en vooral niet teveel over nadenken.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Spaan liet zich inderdaad nogal kennen tijdens het gesprek met Bas. Duidelijk dat die man al z'n 5 hersencellen gebruikt om een kutmening over voetbal te vormen.
Waar komen ze dan vandaan volgens jouw ?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef Suko het volgende:
Wittebol begint al fout door zojuist in de promo Pink Floyd 'een beruchte band uit Engeland' te noemen...![]()
Ze zijn niet berucht!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar komen ze dan vandaan volgens jouw ?![]()
Voor wittebol ben je al snel berucht hoorquote:
Als Mozartkenner kijkjt hij ook niet verder dat z'n neus lang is, foeimans. Met die lucia heb ik ff niks.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor wittebol ben je al snel berucht hoor
Ah, ook een kenner, mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Pink-Floyd is wel goed, alleen, of Anthonie Kamerling de liedjes kan zingen van deze legendarische groep.. Nee zeg ik![]()
gelukkig neemt ze niksquote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, er zit weer een sporter en ze moeten haar weer belachelijk maken.
De grap werd alleen niet begrepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef Suko het volgende:
Puntige Pauw deed even een Harry Bommel door Jantje 'sensationel' te noemen.![]()
superstoer én mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Een tof wijf vind ik dat altijd
Ik vind het heel apart dat ze toegang zoekt naar de Oosterse filosofie, terwijl ze in Amerika woont. Een grotere tegenpool bestaat er niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef milagro het volgende:
[..]
superstoer én mooi
maar toch ga ik slapen
Nee, ik vind het ook niks aan ...Sorrie voor de anderequote:Op woensdag 5 september 2007 23:28 schreef Suko het volgende:
Ow, ben ik de enige die niks met een vechtend (wel mooi, dat zeker) zweefteefje heeft...Inderdaad Golfer, valt weer eens niemand op, die grap.![]()
Stoer wijf.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Suko het volgende:
Lucia Rijker is te gast
inderdaad. En erg goed dat ze zo direct op de interviewers reageert terwijl ze haar toch een beetje in een hoekje willen duwen. Flauwe grapjes inderdaad ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Ze komt erg goed uit haar woorden en gaat goed serieus op zaken in ondanks de grapjes die Witteman probeert te maken.
Er is vastgelegd de partijvolgorde te volgen, ook door Yildinges, hou je daar aan, punt uit. En anders moet je een andere partij kiezen als je dat niet aanstaat.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Waarom mocht Yilderim niet op zichzelf stemmen, Suko
Dat idee krijg ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
Witteman probeert zijn PvdA weer wat te laten groeien door te proberen de persoonlijke aanval op Jan te openen.
Ik geloof niet dat het erg lukt.
Ik vind dat elke partij sowieso de wet moet respecteren, de kieswet is ook een wet. Al die kaderdisciplines zorgen er aleen maar voor dat je een slecht beleid krijgt waarbij mensen er vooral baat bij hebben dat ze elkaar de hand boven het hoofd moet houden en dat men vooral onvoorwaardelijk de partij volgen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:42 schreef Suko het volgende:
[..]
Er is vastgelegd de partijvolgorde te volgen, ook door Yildinges, hou je daar aan, punt uit. En anders moet je een andere partij kiezen als je dat niet aanstaat.
Deels heb je gelijk. Dan had Yildinges hier niet akkoord mee moeten gaan. Afspraak is afspraak. Ik verdenk hem er van dat hij voorvoelde die stemmen te krijgen en daarmee mooie sier te maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vind dat elke partij sowieso de wet moet respecteren, de kieswet is ook een wet. Al die kaderdisciplines zorgen er aleen maar voor dat je een slecht beleid krijgt waarbij mensen er vooral baat bij hebben dat ze elkaar de hand boven het hoofd moet houden en dat men vooral onvoorwaardelijk de partij volgen.
Dat maakt Pronk misschien ook wel zo interessant, die zegt af en toe iets 'doms', maar je kan er wel wat mee.
van het 14e kippetje, zijn meesterwerkquote:
Heb je hem wel Sukoquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Suko het volgende:
Ik haak af en zet een cd van Pink Floyd op, als slaapmuts.![]()
toen ik je zag kwam volgens mij uit die voetbalfilm.. ik ben even de naam kwijtquote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:
van het 14e kippetje, zijn meesterwerk
All Starsquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
toen ik je zag kwam volgens mij uit die voetbalfilm.. ik ben even de naam kwijt
Met Peer Mascini, die maar 1 zin had in de hele film: "Godverdomme!"quote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:
van het 14e kippetje, zijn meesterwerk
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
toen ik je zag kwam volgens mij uit die voetbalfilm.. ik ben even de naam kwijt
14e kippetje was met Thekla Reuten ... de eerste keer dat ik die film zag vond ik hem afschuwelijk. Vreemd genoeg vond ik hem later wel weer oke.
..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Antonie Kamerling doet Pink Floyd![]()
What's next? Frans Bauer doet de Stones?
Je hebt gelijk. Frans Bauer kan wél zingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
..
Slaat nergens op deze opmerking.![]()
Echt niet goedquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Antonie Kamerling doet Pink Floyd![]()
ze zonden laatst feestje uitquote:Op donderdag 6 september 2007 00:03 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb 'm in de bios gezien omdat ik me op dat moment verveelde en omdat de titel me wel aansprak![]()
Het blijft een gare film die nooit in de bios had mogen verschijnen.
Nee, Fransje kan waarschijnlijk geen Engels.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Frans Bauer kan wél zingen.
Ik dacht eigenlijk dat het in de V.S. heel gewoon was, een soort mode, om met boeddhisme bezig te zijn (Tina Turner, Cat Stevens, Richard Gere etc. etc.).quote:Op woensdag 5 september 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik vind het heel apart dat ze toegang zoekt naar de Oosterse filosofie, terwijl ze in Amerika woont. Een grotere tegenpool bestaat er niet.
volgens mij wel , hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De grap werd alleen niet begrepen.
Het lijkt wel een modern sprookjequote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef milagro het volgende:
er valt heel wat af te dingen op dat verhaal, ja
volgen de veroordeelde zouden Tjetjenen het gemunt hebben gehad op zijn broertje , maar kozen per ongeluk het verkeerde jochie uit..... dat dat jochie puur bij toeval die klas terug inliep, vergeten we maar even
Dat zegt misschien nog wel wat meer over Nederland dan over Pavarotti. In Italië hadden ze allicht op straat gevochten voor zo'n ticket ...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:24 schreef Aoristus het volgende:
10 jaar geleden werden er nog gratis kaarten voor zijn concert in de Arena weggegeven met koninginnedag. Op straat dus.
Men kreeg de arena niet vol genoeg
Ik zat ook al aan die vergelijking te denken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Paverotti: de André Hazes van de opera.
nu ja, knap, voorbedachte rade was niet te bewijzen, dat joch kwam immers volkomen onverwacht de klas binnen wandelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal van Jullian C. rammelt aan alle kanten.
Knap van Spong dat ie er nog doodslag van heeft kunnen maken.
Het was toen al de gevierde jongen hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zegt misschien nog wel wat meer over Nederland dan over Pavarotti. In Italië hadden ze allicht op straat gevochten voor zo'n ticket ...
Goed gebekt.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Slimme vent hoor, die Jack de Vries.
Die komt er wel bij de Boer& Croon als consultant.
Tja, het blijft een CDA-er.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het maar een kippenboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |