Paauw hoekt vd Brink wel naar de grond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
K & vdB willen toch ook nog doorgaan? Wordt vechten dan.
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ja Pauw wel. Maar Witteman tegen Knevel... Denk dat Knevel wint dan.
De horrorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.
Moet hij wel eerst even uit z'n halve kleermakerszit komen en beide voeten op de grond zetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Paauw hoekt vd Brink wel naar de grond.![]()
Maar het is wel Pauw hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah kut dan wordt het Paauw & Knevel.
quote:Te gast bij Jeroen Pauw & Paul Witteman in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen: Frank Sanders, Danny de Munk en Jan Pronk
Na vier maanden afwezigheid zijn Jeroen Pauw en Paul Witteman terug met hun dagelijkse talkshow. Vanavond ontvangen zij aan tafel:
Frank Sanders, man van de onlangs overleden Jos Brink. Hij vertelt over de laatste momenten met Jos en hun afscheid.
Als twaalfjarige jongen werd Danny de Munk in 1984 op slag beroemd als straatschoffie Ciske de Rat in de gelijknamige speelfilm. 23 jaar later keert De Munk terug als opgegroeide Ciske in de musical Ciske de Rat.
Jan Pronk is kandidaat voor het PvdA-voorzitterschap. Bos-adepten vinden hem een splijtzwam uit voorbije tijden. Maar veel oudere PvdA-leden zien Pronk als de man die de Partij van de Arbeid een zet naar links kan geven.
Mooie openingsuitzending van het nieuwe seizoen weer lijkt mij.quote:Op maandag 3 september 2007 10:26 schreef Mike het volgende:
Sterke bezetting van de eerste uitzending. Ga zeker kijken.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie openingsuitzending van het nieuwe seizoen weer lijkt mij.
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen vanquote:Op maandag 3 september 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
Vinden jullie het ook een mooi interview met de partner van Jos?Of ben ik een emotioneel zeikerdje...
Nee, was een mooi en integer interview met Frank.quote:Op maandag 3 september 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
Vinden jullie het ook een mooi interview met de partner van Jos?Of ben ik een emotioneel zeikerdje...
Frank is niet lelijkquote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen van
wat een mooie mooie man is het toch, Frank, ik zou zo verliefd kunnen worden, en dan wegkwijnen van onbeantwoordheid
Je wordt nog soepel op je ouwe dagquote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee of ja, maar dan ben ik dat ook, want ik kreeg er tranen van
wat een mooie mooie man is het toch, Frank, ik zou zo verliefd kunnen worden, en dan wegkwijnen van onbeantwoordheid
Mee eens, wat een leuke mannen, Jos en Frank. Ontroerend ook de uitspraak van Frank dat het zo definitief is. Had het gevoel dat hij dit ff nodig heeft, te vertellen over Jos en over hun beide. Nu is Pronk aan de beurt, die laat ik maar even voor wattie is. Ha ha, Milagro en ik snap dat ook wel.quote:Op maandag 3 september 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, was een mooi en integer interview met Frank.
Dat was idd ontroerend, en dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen "ik zie je liever dood dan met een ander"....quote:Op maandag 3 september 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens, wat een leuke mannen, Jos en Frank. Ontroerend ook de uitspraak van Frank dat het zo definitief is. Had het gevoel dat hij dit ff nodig heeft, te vertellen over Jos en over hun beide. Nu is Pronk aan de beurt, die laat ik maar even voor wattie is.
En dat zijn er helaas heel veel. Onbaatzuchtig, een terecht woord van Frank, ook hij komt zo bij mij over. Zo, ik ga maar aan de thee én punniken.quote:Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was idd ontroerend, en dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen "ik zie je liever dood dan met een ander"....
Vooral als je dat blijft herhalenquote:Op maandag 3 september 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Pronk kost de PvdA, als ie tot voorzitter wordt gekozen, gegarandeerd weer heel wat stemmen.
quote:Op maandag 3 september 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Dat joch werd toch regelmatig 'geholpen' in de Wilgenhoek in Purmerend (=zwembad), op een gegeven moment had ie een maatje die hem hielp
Dat was eind jaren 80quote:
dat joch is 35 of zoquote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Het zogenaamde 'Swiebertje-effect' kan in de toekomst beter het 'Ciske-effect' genoemd worden.
Dat joch zal nooit van dat imago meer afkomen.
Echt wel een mooie uitzendingquote:Op maandag 3 september 2007 23:48 schreef Toad het volgende:
Hehe, wel een goede aflevering om het seizoen mee te beginnen.
Ze hebben kennelijk onder de knop ook nog K&vdB zitten. Kunnen ze lekker mee spelen.
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.quote:Op maandag 3 september 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
ik haaw ffan jaaw
Dat zei ik al: het 'Ciske de Rat-effect' is de opvolger van het 'Swiebertje-effect'quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef Mainport het volgende:
Twintig jaar later heeft-ie het nog alleen maar over z'n gedateerde flutrolletje. En nu komt er ook nog een musical?
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.![]()
Ben helemaal met jou eens, Frank is een half Surinaamsquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:55 schreef crohntje het volgende:
*zucht* ik ben blij dat ik niet de enige ben...ik vind Frank Sanders ook een hele mooie man...
Is me trouwens niet eerder zo opgevallen, hij is ook meestal niet zo in de picture.
Maar goed, hij ziet er goed uit voor een 60-er. Zal ook wel door dat Indische komen, vind ik erg mooi, die hebben ook niet zo veel rimpels...
Ik vond het een hele mooie, leuke uitzending. Heb me rot gelachen om Danny's mopen hij heeft wel een strot hoor! Vond ook dat Frank erg vertederend naar hem keek. Lief
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |