quote:Op maandag 3 september 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Dat joch werd toch regelmatig 'geholpen' in de Wilgenhoek in Purmerend (=zwembad), op een gegeven moment had ie een maatje die hem hielp
Dat was eind jaren 80quote:
dat joch is 35 of zoquote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Het zogenaamde 'Swiebertje-effect' kan in de toekomst beter het 'Ciske-effect' genoemd worden.
Dat joch zal nooit van dat imago meer afkomen.
Echt wel een mooie uitzendingquote:Op maandag 3 september 2007 23:48 schreef Toad het volgende:
Hehe, wel een goede aflevering om het seizoen mee te beginnen.
Ze hebben kennelijk onder de knop ook nog K&vdB zitten. Kunnen ze lekker mee spelen.
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.quote:Op maandag 3 september 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
ik haaw ffan jaaw
Dat zei ik al: het 'Ciske de Rat-effect' is de opvolger van het 'Swiebertje-effect'quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef Mainport het volgende:
Twintig jaar later heeft-ie het nog alleen maar over z'n gedateerde flutrolletje. En nu komt er ook nog een musical?
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Herman van Veen/ Jacques Brel en dan de Munk horen zeggen dat ie het voor z'n vrouw geschreven heeft.![]()
Ben helemaal met jou eens, Frank is een half Surinaamsquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:55 schreef crohntje het volgende:
*zucht* ik ben blij dat ik niet de enige ben...ik vind Frank Sanders ook een hele mooie man...
Is me trouwens niet eerder zo opgevallen, hij is ook meestal niet zo in de picture.
Maar goed, hij ziet er goed uit voor een 60-er. Zal ook wel door dat Indische komen, vind ik erg mooi, die hebben ook niet zo veel rimpels...
Ik vond het een hele mooie, leuke uitzending. Heb me rot gelachen om Danny's mopen hij heeft wel een strot hoor! Vond ook dat Frank erg vertederend naar hem keek. Lief
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef Wup het volgende:
ow Bas Haring vind ik zo een leukerd
De maatschappij vindt de hulpverlening toereikend, namelijk: minimaal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
Goed van die ouders van dat meisje dat ze het opnemen voor die dader en vooral de schuld leggen bij degenen die die jongen daar geplaatst hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |