Ze zijn niet berucht!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar komen ze dan vandaan volgens jouw ?![]()
Voor wittebol ben je al snel berucht hoorquote:
Als Mozartkenner kijkjt hij ook niet verder dat z'n neus lang is, foeimans. Met die lucia heb ik ff niks.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor wittebol ben je al snel berucht hoor
Ah, ook een kenner, mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Pink-Floyd is wel goed, alleen, of Anthonie Kamerling de liedjes kan zingen van deze legendarische groep.. Nee zeg ik![]()
gelukkig neemt ze niksquote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, er zit weer een sporter en ze moeten haar weer belachelijk maken.
De grap werd alleen niet begrepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef Suko het volgende:
Puntige Pauw deed even een Harry Bommel door Jantje 'sensationel' te noemen.![]()
superstoer én mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Een tof wijf vind ik dat altijd
Ik vind het heel apart dat ze toegang zoekt naar de Oosterse filosofie, terwijl ze in Amerika woont. Een grotere tegenpool bestaat er niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef milagro het volgende:
[..]
superstoer én mooi
maar toch ga ik slapen
Nee, ik vind het ook niks aan ...Sorrie voor de anderequote:Op woensdag 5 september 2007 23:28 schreef Suko het volgende:
Ow, ben ik de enige die niks met een vechtend (wel mooi, dat zeker) zweefteefje heeft...Inderdaad Golfer, valt weer eens niemand op, die grap.![]()
Stoer wijf.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Suko het volgende:
Lucia Rijker is te gast
inderdaad. En erg goed dat ze zo direct op de interviewers reageert terwijl ze haar toch een beetje in een hoekje willen duwen. Flauwe grapjes inderdaad ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Ze komt erg goed uit haar woorden en gaat goed serieus op zaken in ondanks de grapjes die Witteman probeert te maken.
Er is vastgelegd de partijvolgorde te volgen, ook door Yildinges, hou je daar aan, punt uit. En anders moet je een andere partij kiezen als je dat niet aanstaat.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Waarom mocht Yilderim niet op zichzelf stemmen, Suko
Dat idee krijg ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
Witteman probeert zijn PvdA weer wat te laten groeien door te proberen de persoonlijke aanval op Jan te openen.
Ik geloof niet dat het erg lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |