Dat dus. Misschien moet de "!" in een "?" veranderd worden.quote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je loopt op de zaken vooruit.
Nou ja, ik schat AZ ook wel hoger in dan Excelsior, tis alleen wel zo dat je het nog steeds moet doen ook al lijkt de pot op papier al gespeeld in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op, een beetje zelfverzekerd mogen jullie wel zijn hoor.
Voor mij wordt het helemaal problematisch mochten ze het halen. Met UEFA-Cup op donderdag kon ik het mij nog wel eens permitteren om college op vrijdag te missen, meestal stond er toch niet veel ingeroosterd, aangezien het donderdagavond bieravond is. Het is nog maar te bezien of ik eventueel een CL-wedstrijd mee kan pakken. De tegenstanders zijn er echter wel vaak mooier, dan kijk ik daar met alle plezier op tv naar.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die die geweldige UEFA-avondjes gaat missen?
Met CL, laten we realistisch zijn, is AZ wellicht eerder uitgespeeld dan UEFA-cup. En het is niet dat ik me niet vermaak met UEFA-voetbal.
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Met CL, laten we realistisch zijn, is AZ wellicht eerder uitgespeeld dan UEFA-cup. En het is niet dat ik me niet vermaak met UEFA-voetbal.
Goed puntquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!
Haha, ik herken het wel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Is inderdaad wel leuk, eens andere tegenstanders en reisjes enzquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt me geweldig om met Arsenal UEFA Cup te spelen een keer om eerlijk te zijn
my two cents....quote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!
Maar laat ze eerst maar eens kampioen worden...Word nog spannend zat. Maar voordeel is dat vooral van Gaal natuurlijk wel heel ervaren is met dit soort situaties...Met een Adriaanse was dit misschien wel heel wat anders geweest...
Gele kaarten uit laatste speelronde gaan niet mee, zoiets stond in de krant.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Gelden de gele kaarten overigens van Excelsior ook voor de nacompetitie? Zo ja, dan zou ik als ik Lokhoff was een B-team het veld in gooien, en bovendien spelers rust gunnen.
Theo Zwarthoed op doel zetten enzo
Maar dat hadden ze ook al redelijk na het bijna halen van de finale van de UEFA Cup 2 jaar terug. Nu komt de echte grote bekendheid inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit is gewoon top voor AZ, zodra je CL speelt dan krijg je exposure, en dat is nou net wat AZ nodig heeft. Europese bekendheid....
Droomscenario!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef Norrage het volgende:
Wat me nou op zich ook wel leuk lijkt is dat AZ het verspeelt (hoop ik niet, maar mocht het gebeuren) en dat PSV en Ajax dan beiden winnen en dat PSV het doelsaldo van Ajax overbrugt en dat Ajax dan toch geen landskampioen wordt
Beetje doemdenken
PSV moet 2 goals goed maken op Ajax. Dus als Ajax met 0-3 wint in Tilburg, moet PSV met 5 doelpunten verschil winnen van fietstas. We kennen allemaal het scorend vermogen van PSV op dit momentquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef Norrage het volgende:
Wat me nou op zich ook wel leuk lijkt is dat AZ het verspeelt (hoop ik niet, maar mocht het gebeuren) en dat PSV en Ajax dan beiden winnen en dat PSV het doelsaldo van Ajax overbrugt en dat Ajax dan toch geen landskampioen wordt
Beetje doemdenken
Ze haalden in de halve finale toch bijna de finalequote:
dat is juist mijn enige hoop nogquote:Wat me nou op zich ook wel leuk lijkt is dat AZ het verspeelt (hoop ik niet, maar mocht het gebeuren) en dat PSV en Ajax dan beiden winnen en dat PSV het doelsaldo van Ajax overbrugt en dat Ajax dan toch geen landskampioen wordt
Beetje doemdenken
jep slecht gelezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze haalden in de halve finale toch bijna de finale
weerstand van Vitesse zal ook minimaal zijn. Het minste wat we kunnen verwachten is 4-0.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV moet 2 goals goed maken op Ajax. Dus als Ajax met 0-3 wint in Tilburg, moet PSV met 5 doelpunten verschil winnen van fietstas. We kennen allemaal het scorend vermogen van PSV op dit moment
quote:AZ wellicht de kampioen, Excelsior op zeker de poen!
Aanstaande zondag staat het duel Excelsior-AZ op het programma, een duel waarin AZ na 26 jaar weer kampioen van Nederland kan worden. Aangezien Stadion Woudestein amper 4.000 toeschouwers kan herbergen is er een levendige zwarthandel in kaarten ontstaan:
De aanhang van Excelsior biedt massaal haar seizoenkaarten te koop aan voor deze laatste reguliere wedstrijd, waarin voor de Kralingers niets meer op het spel staat. Woekerprijzen van minstens 150 euro zijn daarbij zeer gebruikelijk, waardoor de Excelsior-supporters in één klap hun aankoopbedrag terug hebben verdiend.
AZ wilde de kampioenswedstrijd tegen Excelsior graag in De Kuip spelen maar zowel Excelsior als de KNVB gingen niet akkoord met dat voorstel.
Wij steunen de mensen die de AZ-supporters flink laten betalen voor de kaarten, want normaal gaan ze ook niet.
"Echte fans zijn niet te koop!"
quote:Nieuwe knieproblemen voor Mendes da Silva
24/4/2007 9 :43
David Mendes da Silva heeft geen gelukkige rentree bij Jong AZ gemaakt. De international heeft weer last van zijn rechterknie.
Na twintig minuten moest Mendes da Silva maandag de wedstrijd tegen de beloftes van PSV alweer staken. De verdediger ging naar de kant met nieuwe knieklachten. Nader onderzoek moet uitsluitsel geven over de ernst ervan.
'Het was ook een beetje uit voorzorg. Het keiharde veld werkte ook niet mee', waakte coach Marcel Bout op de AZ-site voor te veel pessimisme. 'We hadden ingezet op een halve wedstrijd, maar de minuten die hij heeft gespeeld waren heel aardig. Het was niet te zien dat hij een tijd geblesseerd is geweest.'
Mendes da Silva kwam op 18 februari voor het laatst binnen de lijnen. Op slag van rust van het uitduel met FC Groningen ging hij geblesseerd naar de kant. Een scheurtje in de binnenband van zijn rechterknie zette hem sindsdien buitenspel.
zelfde geld voor PSV, lijkt me juist een keer leuk om PSV weer in de uefa cup te zien. als ze eenmaal weer op de been zijn kunnen ze het in dat toernooi tot aan de hoofdprijs reiken lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Haha, ik herken het wel eerlijk gezegd.
Lijkt me geweldig om met Arsenal UEFA Cup te spelen een keer om eerlijk te zijn
De dekkingsfouten waren kinderlijk. Dat mag in de A-junioren al niet eens meer zo mis gaan. En natuurlijk kan dat incidenteel zijn, dat kan ik onmogelijk beoordelen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat ik benieuwd ben hoe de huidige selectie zich op het hoogste Europese niveau zal manifesteren. Wellicht pakt het fantastisch uit, wellicht bezwijken ze onder de druk. Edoch ben ik van mening dat het halen van één of twee gelouterde routiniers AZ geen kwaad zou doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ging er mis tegen Newcastle?
"En ja, als ik zie hoe knullig het misging met PSV tegen Liverpool,. etc. etc."
"Het zou niet meer dan een wonder zijn als...."quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Blight het volgende:
Heeft Louis van Gaal alweer zijn voorspellingen gedaan, trouwens?.
Kampioenschap moet natuurlijk nog steeds beslist worden maar er even van uitgaande dat PSV, Ajax en AZ alledrie winnen en Ajax het doelsaldo niet goedmaakt had ik toch liever gezien dat er een ploeg (in mijn geval AZ dan) had gewonnen met 4-6 punten verschil. Dat geeft iets meer het idee van een kampioen. Hoewel een einde zoals deze natuurlijk ook wel heel apart is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef devv05 het volgende:
AZ en Ajax in de CL lijkt me wel wat. Alleen had ik liever AZ via de playoffs gezien, maarja waarschijnlijk zal het andersom moeten gaan. Denk niet dat AZ punten gaat morsen bij Excelsior.
De echte AZ-supporters gun ik het kampioenschap wel, alleen de 90% meelopers + Scheringa niet. Maar op basis van het spel is het dit seizoen wel verdient als je heel eerlijk bent. Ondanks dat zonder het cadeautje van Wegereef Ajax nu gewoon kampioen had geweest.
Wat heeft iedereen toch tegen Scheringa? Is het zijn Frisia-bedrijf, is het zijn geitewollensokkenimago, is het zijn ambitie om van AZ een topploeg te maken of is het pure afgunst?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef devv05 het volgende:
AZ en Ajax in de CL lijkt me wel wat. Alleen had ik liever AZ via de playoffs gezien, maarja waarschijnlijk zal het andersom moeten gaan. Denk niet dat AZ punten gaat morsen bij Excelsior.
De echte AZ-supporters gun ik het kampioenschap wel, alleen de 90% meelopers + Scheringa niet. Maar op basis van het spel is het dit seizoen wel verdient als je heel eerlijk bent. Ondanks dat zonder het cadeautje van Wegereef Ajax nu gewoon kampioen had geweest.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Burgemeester Piet Bruinooge wil geen huldiging in het centrum van Alkmaar zelf.
quote:Alkmaar heeft slechte herinneringen aan 1998, toen AZ naar de eredivisie promoveerde en er rellen uitbraken in de stad. „We gaan er niet van uit dat zich zulke toestanden voordoen, maar we houden er wel rekening mee.
net als bij ajaxquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef PLAE@ het volgende:
de burgemeester wil geen huldiging in de binnenstadhoe zielig.
Z'n arrogante uitspraken, z'n debiele gedrag jegens Ajax en z'n waanideeën. Verder is het wel een echte clubman, maar ik vind het gewoon een grote eikel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Scheringa?
Precies. Hij is goud waard voor AZ, maar ik mag hem totaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Z'n arrogante uitspraken, z'n debiele gedrag jegens Ajax en z'n waanideeën. Verder is het wel een echte clubman, maar ik vind het gewoon een grote eikel.
Ik vind het niet echt professioneel van een voorzitter om zijn haat jegens Ajax steeds naar voren te brengen in de media en daardoor ook nog eens de supporters op te stoken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ieder natuurlijk zn eigen karakter, maar als je bv kijkt naar Abramovich (die een vergelijkbare functie heeft), die zie of hoor je nooit in de media en al helemaal niet over bepaalde tegenstanders. Hij heeft vast een mening, maar die dingen houdt hij binnen club. Zorgt voor veel minder ergernis naar buiten.
Maar zoals ik al zei, ieder zn eigen karakter.
Yup, en die meerdere kampioenschappen maken het dan ook des te zieliger dat ook zij het kampioenschap niet in de binnenstad kunnen vieren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef PLAE@ het volgende:
Maar die hebben niet eens in de 21 jaar een kampioenschap he.
Ik heb gister gekeken en ze kunnen zelfs in pot 2 komen met een beetje mazzel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef Kadoc het volgende:
Komt AZ in pot 3 of pot 4 bij de loting voor de CL? Pot 3 neem ik aan, gezien de laatste 3 seizoenen?
Dat spelers van Ajax en psv zich bij az hebben aangeboden, of is dat door de media verzonnen? Dan heb ik het mis. Dat az wel even binnen no-time de beste jeugdopleiding heeft en de beste Nederlandse ploeg is. Maar niet alleen uitspraken.. die actie om Martin van Geel nooit meer in het NSB-stadion binnen te laten is natuurlijk lachwekkend triest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
Noem is een arrogante uitspraak...
Verzonnen, zelfs Scheringa ontkende het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat spelers van Ajax en psv zich bij az hebben aangeboden, of is dat door de media verzonnen?
Noemen ze ambitie; in Nederland inderdaad vaak met arrogantie verward. Zelf zou ik het absoluut geen arrogantie noemen als je het ook daadwerkelijk waarmaakt...quote:Dan heb ik het mis. Dat az wel even binnen no-time de beste jeugdopleiding heeft en de beste Nederlandse ploeg is.
Ach, triest...ik noem het prachtige emotie na de kutstreek van van Geel zelfquote:Maar niet alleen uitspraken.. die actie om Martin van Geel nooit meer in het NSB-stadion binnen te laten is natuurlijk lachwekkend triest.
Wat jij wilt, blijf jij het dan maar lekker het NSB-stadion noemen knulleke...wat jij wiltquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef Nashje het volgende:
En op mensen die hun azbril niet af kunnen zetten reageer ik bij deze niet.
Mocht dat gebeuren, dan zijn er perspectieven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb gister gekeken en ze kunnen zelfs in pot 2 komen met een beetje mazzel.
Ga dan lurken, het Ajax-topic is een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef Nashje het volgende:
En op mensen die hun azbril niet af kunnen zetten reageer ik bij deze niet.
Dus niemand van jullie kan hun azbril afzetten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga dan lurken, het Ajax-topic is een paar deuren verderop.
En dan? Wat wil je dan wat we zeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Nashje het volgende:
Dus niemand van jullie kan hun azbril afzetten?
Wij discussieren gewoon normaal hoor. Maar schijnbaar nemen jullie alles negatief op?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de eerste pagina was het nog gezellig, zonder Ajax-rellers in dit topic. Vanaf pagina 2 komen er bepaalde figuren die even moeten natrappen of even Scheringa zwart willen maken. Ga eens van je eigen kracht uit, want nu zit je op hetzelfde niveau als wat jullie Scheringa betichten te doen.
'Spelers Ajax bieden zich aan bij AZ'quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:
Noem is een arrogante uitspraak...
Even lekker de goede stemming verzieken onder 'normaal discussieren' schaapskleren. Een paar goeie tegenargumenten en janken "Ik discussieer niet met mensen die hun AZ-bril niet kunnen afzetten, wèèèèeèèhquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wij discussieren gewoon normaal hoor. Maar schijnbaar nemen jullie alles negatief op?
Ja, wat is het nou?quote:
Je zou bijna denken dat we op een forum zaten waar je kunt discussiëren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga dan lurken, het Ajax-topic is een paar deuren verderop.
Op de eerste pagina was het nog gezellig, zonder Ajax-rellers in dit topic. Vanaf pagina 2 komen er bepaalde figuren die even moeten natrappen of even Scheringa zwart willen maken. Ga eens van je eigen kracht uit, want nu zit je op hetzelfde niveau als wat jullie Scheringa betichten te doen.
Yup, discussieren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef devv05 het volgende:
Je zou bijna denken dat we op een forum zaten waar je kunt discussiëren.
Is toch ook zo? Maar was iets in de strekking van dat de meeste Ajacieden dan bij AZ zouden zitten ofzo. Jij was zeker ook voor Ajax aan je geirriteerde manier van reageren te zien? Je lijkt me nogal een gefrustreerd mannetje, en dat terwijl het kampioenschap binnen handbereik ligt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?
"Jullie hebben allemaal successuporters die vroeger in de Arena zaten!" janken jullie toch altijd?
Klopt, ik dacht gelezen te hebben dat hij zichzelf het doel had gesteld de Arena leeg te krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is toch ook zo? Maar was iets in de strekking van dat de meeste Ajacieden dan bij AZ zouden zitten ofzo. Jij was zeker ook voor Ajax aan je geirriteerde manier van reageren te zien? Je lijkt me nogal een gefrustreerd mannetje, en dat terwijl het kampioenschap binnen handbereik ligt.
Wat is er zo "arrogant" aan die uitspraken? Dat je ze triest vindt is één ding, maar arrogant zijn ze zeker niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef devv05 het volgende:
'Spelers Ajax bieden zich aan bij AZ'
'Ajax supporters lopen over naar AZ'
'Scheringa hekelt handelwijze Ajax'
'Ajax-directeur krijgt stadionverbod van Scheringa'
En weet ik veel wat ie allemaal nog meer voor onzin heeft geroepen. Het staat onprofessioneel en hij maakt zichzelf er nou niet bepaald populairder op.
Wat een teer zieltje heb je toch zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even lekker de goede stemming verzieken onder 'normaal discussieren' schaapskleren. Een paar goeie tegenargumenten en janken "Ik discussieer niet met mensen die hun AZ-bril niet kunnen afzetten, wèèèèeèèh"
Yeah, rightDe mensen die jij zoekt, vind je in het Ajax-topic. Of ga desnoods naar het PSV-topic: daar vind je toch duidelijk meer mensen zonder AZ-bril, zoals jij dat noemt.
Om even aan te geven. 12 ploegen boven AZ halen normaal gesproken CL. Eigenlijk 13, want de kans is redelijk aanwezig dat Bremen nog over AZ heenwipt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, dan zijn er perspectieven.
Wat wil je daarmee bereiken nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[Poll] Stelling: is Dirk Scheringa arrogant?
Nou jongens, leef je uit
Wat wil jij ermee bereiken door Scheringa hier arrogant te noemen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef Nashje het volgende:
Wat wil je daarmee bereiken nu?
Dat jij Dirk Scheringa *daar* arrogant gaat noemen en er mede discussieerders (voor/tegen) vindt. Lief van mij he?quote:
Gewoon erover te discussieren. Aanleidingen noemen waardoor dat is gekomen etc. Eerlijk over praten, maar blijkbaar gaat dat moeilijk in jullie streekje. Die actie om Van Geel te weigeren vinden jullie top en bla bla bla.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat wil jij ermee bereiken door Scheringa hier arrogant te noemen?
Dat deed ik, maar vervolgens negeer je mij compleet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Gewoon erover te discussieren.
Weet je, ik geloof nauwelijks dat je er eerlijk over wil praten, maar gewoon even hier lekker negatief wil doen en je frustraties wil ventileren. Echter, je kunt me wel overtuigen van je goede bedoelingen. Ik wil er namelijk best *normaal* met je over discussieren in dat andere topic die er speciaal voor in het leven geroepen is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon erover te discussieren. Aanleidingen noemen waardoor dat is gekomen etc. Eerlijk over praten, maar blijkbaar gaat dat moeilijk in jullie streekje. Die actie om Van Geel te weigeren vinden jullie top en bla bla bla.
Dat deed je niet, want je had je azbril op. En daar ga ik dan niet op in. Simpelquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar vervolgens negeer je mij compleet.
Ga maar weg ook, jij bent veel te vermoeiend. Dááááág.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
Dat deed je niet, want je had je azbril op. En daar ga ik dan niet op in. Simpel
Doe eens rustig gastquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof nauwelijks dat je er eerlijk over wil praten, maar gewoon even hier lekker negatief wil doen en je frustraties wil ventileren. Echter, je kunt me wel overtuigen van je goede bedoelingen. Ik wil er namelijk best *normaal* met je over discussieren in dat andere topic die er speciaal voor in het leven geroepen is.![]()
Daar hebben we het in het Ajax topic al vele malen over gehad. En nu wou ik dat hier eens serieus aanpappen, wat niet lukt met figuren zoals jij en die Muts.quote:Ik kom toch ook niet met de stelling aanzetten in het Ajax-topic dat Dirk Scheringa arrogant is tegenover de supporters van Ajax?![]()
Man lul niet....jij kan geen tegenwoord verduren, omdat je overtuigt bent van je eigen gelijk. Discussie is blijkbaar geen best eigenschap van jou, monologen voeren des te meer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Daar hebben we het in het Ajax topic al vele malen over gehad. En nu wou ik dat hier eens serieus aanpappen, wat niet lukt met figuren zoals jij en die Muts.
Oh nee hoor, ik heb gewoon een mening die ik wil verdedigen. En mijn mening doet pijn bij jou.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Man lul niet....jij kan geen tegenwoord verduren, omdat je overtuigt bent van je eigen gelijk.
Tellen ex-Ajacieden ook? Dan ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef T1andonly het volgende:
Gezellig AZ-topic is het hierLijkt wel of er meer Ajacieden in huishouden.
Zoals de OP met Ron Jans op de trekker als straf omdat ie won van AZquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, FS moet weer is een mooie OP maken.
Clubs die mooi voetbal laten zien trekken gewoon meer supporters. Niet iedere supporter is 100% voor zijn club. Er zijn heel aantal supporters die gewoon aantrekkelijk voetbal willen zien. Dat kan volgens mij in de Arena maar ook in het DSB-stadion.quote:
Hoi Michael B.?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Mister AZ, ik dus
Alsof je een verrader bent wanneer je je thuisclub (waar je vandaan komt) niet steunt. Er zijn dus inderdaad gewoon ook mensen die fan zijn van goed voetbal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Clubs die mooi voetbal laten zien trekken gewoon meer supporters. Niet iedere supporter is 100% voor zijn club. Er zijn heel aantal supporters die gewoon aantrekkelijk voetbal willen zien. Dat kan volgens mij in de Arena maar ook in het DSB-stadion.
Veel liever AZ dan psv wat mij betreft. Ik vind het alleen jammer dat zoveel AZ-supporters anti-Ajax zijn en die irritante Scheringa. Anders had ik het jullie nog wel gegund ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat er ajacieden zijn die liever PSV kampioen zien worden ipv AZ snap ik ook niet
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef jmac het volgende:
Ben benieuwd waar/wanneer de huldiging zal zijn.
www.azfanpage.nlquote:De gemeente Alkmaar wil AZ in de stad huldigen als de club zondag kampioen van Nederland wordt. Dit meldt A9tv, de Alkmaarse kabelkrant.
Als het aan de gemeente ligt, dan wordt de huldiging van AZ een historische dag voor de stad. “Het is fantastisch om koninginnenacht te combineren met de kampioenstitel van AZ. Het komt niet vaak voor dat we deze mogelijkheid hebben. We gaan er dan ook alles aan doen om het een historische dag te maken.”
Op dit moment zit de gemeentelijke insteek op “een spoor van een zegetocht door de stad. We willen de spelers en technische staf uitnodigen om het feest in de stad te vieren.” Volgens de woordvoerder valt daarbij niets uit te sluiten. Zo behoort een tocht over het water tot de mogelijkheden.
De AZ Fanpage is ter oren gekomen dat drie Alkmaarse rondvaartmaatschappijen maandag een offerte-aanvraag van de gemeente hebben ontvangen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef jmac het volgende:
Ach is weer 's wat anders dan vanuit een balkon naar de menigte zwaaien. Goed plan van ze die rondvaart.
Beter dan in A'dam, veels te druk en als een geit een beetje meelopen in de kudde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:13 schreef devv05 het volgende:
K'dag in Alkmaar is toch geen zak aan.
Daar is tenminste nog wat te doen. Op het Waagplein en eromheen is het minstens net zo druk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beter dan in A'dam, veels te druk en als een geit een beetje meelopen in de kudde.
Been there, done that.... Nope merci..
Aan Scheringa kunnen we niets doen, maar ik heb echt het idee dat het een kip-ei verhaal hier is op Fok!. De vaste AZ-posters in dit topic ZIJN helemaal niet Anti-Ajax, maar ik moet eerlijk bekennen dat door alle Ajax-supporters die een 'kijkje' komen nemen in dit topic en vervolgens alles in de fik proberen te steken niet echt uitnodigt om neutraal over Ajax-supporters te blijven. Wij doen dat toch ook niet in het Ajax-topic hier op fok?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel liever AZ dan psv wat mij betreft. Ik vind het alleen jammer dat zoveel AZ-supporters anti-Ajax zijn en die irritante Scheringa. Anders had ik het jullie nog wel gegund ook.
Volgens mij gedraag ik me ook heel normaal hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zal best dat er krankzinnige anti-Ajax mensen tussen het normale AZ-publiek zit, maar hier op fok! is dat niet zo, en ik zou graag willen dat je daar naar gedraagt.
Begin je normaalgesproken niet met een kater aan K'dag of zo??quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben benieuwd, doet je een beetje denken aan de tocht van het NL elftal langs het water..
We zien het wel, alleen wel kut hoor, met een kater aan K'dag beginnen......![]()
mooie shirt...opzichquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef jmac het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/04/leedvermaak_om_psvshirt.html aardig item.
Ik probeer mijn kruit niet in één klap te verschieten, ik ken mezelf, het is alles of niets zeg maar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Begin je normaalgesproken niet met een kater aan K'dag of zo??
quote:AZ houdt besloten feestje bij landstitel
Als AZ de landstitel zondag binnenhaalt dan zal dat worden gevierd in het eigen DSB Stadion. Er zal geen rondrit door het centrum van Alkmaar komen, zo maakte de club woensdag bekend.
Ook de huldiging en andere activiteiten zullen niet in de stad zelf plaatsvinden. Dit bleek moeilijk haalbaar in verband met de voorbereidingen op Koninginnedag een dag later. Het duel tegen Excelsior is zondag niet op grote schermen in het DSB-stadion te zien. AZ had dit plan voor ogen, maar het bleek technisch gezien niet haalbaar.
Als AZ de titel grijpt, krijgt de ploeg in het stadion van Excelsior de kampioensschaal uitgereikt. Om 18.00 uur vertrekt de selectie naar Alkmaar, waar rond 20.00 uur de huldiging plaatsvindt. Alleen seizoenkaarthouders hebben dan toegang, waardoor het feestje een besloten karakter zal krijgen.
Verrassend met ome Dirkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja ik las het al, wat een kutnieuws...
Dus in de kroeg kijken...
Als wij de titel winnen zitten we anders ook in die galmbak te 'feesten'.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verrassend met ome Dirk![]()
![]()
Genoeg geld maar technische dingen kan hij niet geregeld krijgen muahaha![]()
![]()
Tsja maar dat heeft een andere redenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Als wij de titel winnen zitten we anders ook in die galmbak te 'feesten'.
nog nooit in Alkmaar geweest ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Dan kan er de volgende dag niemand lekker beschut op de bus of tram wachten..
Hoe kunnen er nou heel veel AZ-supporters anti-ajax zijn, vorig jaar zaten ze toch nog allemaal in de Arena?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel liever AZ dan psv wat mij betreft. Ik vind het alleen jammer dat zoveel AZ-supporters anti-Ajax zijn en die irritante Scheringa. Anders had ik het jullie nog wel gegund ook.
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een drama huldiging alleen voor SCC houders in stadion pff
Toch blijft het treurig. Dan wordt AZ na 26 (?) jaar weer eens kampioen en dan gaan ze een "besloten" feestje houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?
Wat een domperquote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
verhaal over huldiging in DSB stadion
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldigingquote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch blijft het treurig. Dan wordt AZ na 26 (?) jaar weer eens kampioen en dan gaan ze een "besloten" feestje houden.
Mja, ik vind het ook jammer voor den normalen supporter hoor. Ik denk wel dat AZ nog met iets extra's komt: die desastreuze "besloten" huldiging 25 jaar geleden zijn ze hopelijk nog niet vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldiging
de braak stukken land in de buurt van Alkmaar staan niet echt omschreven als veilig....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldiging
Rondvaart en dan een huldiging op de kanaalkade (je weet wel, Overstadquote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?
Van 10 jaar terug zijn ze ook niet vergeten...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook jammer voor den normalen supporter hoor. Ik denk wel dat AZ nog met iets extra's komt: die desastreuze "besloten" huldiging 25 jaar geleden zijn ze hopelijk nog niet vergeten.
Nope dat was gratis shoppen bij de Oililyquote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Van 10 jaar terug zijn ze ook niet vergeten...
Ik ben geen techneut, maar hoe kan het nou onhaalbaar zijn om schermen te plaatsen met daarop de wedstrijd?quote:
Het gaat meer om de tijd van het weghalen en opruimen van de zooi... hoewel ik het ook een kontverhaal vind...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben geen techneut, maar hoe kan het nou onhaalbaar zijn om schermen te plaatsen met daarop de wedstrijd?
Inderdaad...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nope dat was gratis shoppen bij de Oilily
Puike smoes!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tijd van het weghalen en opruimen van de zooi... hoewel ik het ook een kontverhaal vind...
Bizar!quote:AZ zal NIET op grote schermen te zien zijn in het stadion. Technisch bleek dit niet haalbaar en tevens is een uitzending om 14.30 uur lastig te combineren met een huldiging van de selectie in het DSB Stadion, die naar alle verwachting pas rond 20.00 uur zal plaatsvinden
Volgens mij was het toch echt Martin van Geel, de toenmalige technische directeur van Willem II die al die spelers naar AZ gehaald heeft. En wie is er nu technisch directeur bij Ajax?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01
Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.
Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.
"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.
Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.
voetbalzone.nl
Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
Hebben ze er dan meer dan 30 duizend?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?
Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?
Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01
Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.
Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.
"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.
Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.
voetbalzone.nl
Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiestquote:Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
Drafbaan is volgens mij ook ruimte zat. Is nog vlakbij het stadion ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef cohen het volgende:
[..]
het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiest
Gewoon de scheids omkopen die elk doelpunt van Ajax afkeurdquote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
Omdat ze niet constant zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?
Groningen-psv 0-0 was dan hetzelfdequote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
Ehm... die vieren het ook in het stadion?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat er geen groot feest komt en geen openbare huldiging vind ik een grote smet op het hele seizoen, zo erg zelfs dat ik het ajax het bijna meer ga gunnen omdat je dan wél een groot feest te zien krijgt
voor niets gaat de zon op gozerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog iets life op tv zondag? of zijn alle wedstrijden op de laaste speeldag niet op tv te zien? afgezien van betaal zenders.
Zo mogen wij plebs ervan genietenquote:Bij een kampioenschap van AZ op zondag 29 april wordt NOS Studio Voetbal vanuit het DSB-Stadion in Alkmaar uitgezonden tussen 22.10 en 23.00 uur op Nederland 1. Voor het eerst sinds 1981 kan AZ kampioen van Nederland worden. Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder ontvangen spelers en trainers van het kampioensteam 2007 en de kampioenen van 1981. Ook voorzitter Dirk Scheringa schuift aan.
Let op: dit alles is onder het voorbehoud dat AZ kampioen wordt. Bij een kampioenschap van Ajax of PSV komt de uitzending vanuit de studio in Hilversum met een nog nader te bepalen gast.
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan maar niet hoor, als ze kampioen worden dan heb ik een mooie sig!
HATS, nee serieus.
Ik vind het zeker jammer als het zo is, maar die wedstrijd zie ik zeker, en de lol erna pak ik ook wel..
Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
Ik heb geprobeerd Koninginnendag te kopen, maar dat bleek niet mogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.
Tis echt fuckin jammer, en erg triest idd
@DirkScheringa,
Waarom regel je niets man? Je hebt cash zat.
![]()
Ik vind het ontzettend jammer voor de fans inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat er niks 'openbaars' meer komt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
Dit doet me goed. Want zo zullen de spelers en natuurlijk ook over denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees op een Willem 2 forum toch andere dingen dat bovenstaand stuk ons moet doen geloven.
Zij vinden het arrogant dat de Ajacieden denken dat zij Willem 2 wel even gaan overrompelen en een 0-8 een doodnormale uitslag gaat worden die min of meer zeker wel gehaald gaat worden. De supporters zien liever niet dat Willem 2 zich naar de slachtbank laat leiden en er gewoon volop gaat, liefst nog voor de winst ook. Zij vragen zich zelf overigens ook af wat de bron is van dat stuk (niet waar de publicatie vandaan komt maar de bronnen waar die argumenten/meningen vandaan komen).
Er blijft niet veel over zo, van Altijd Zichzelf . Vind het echt jammer. Geen schermen in het stadion. Hang ze dan op buiten het stadion. Of desnoods op Waagplein manquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Respectloos van AZ.
Heeft AZ weleens gedacht aan het feit dat er oa ook supporters zijn die dolgraag een seizoenskaart zouden willen maar deze simpelweg niet kunnen betalen om maar iets te noemen?
Nashje spreekbuis van de Ajacieden....ajb niet zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een teer zieltje heb je toch zeg. Wij (Ajacieden) vinden Scheringa arrogant overkomen en is hij niet echt geliefd onder ons.
Supportershome is ook geslotenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Drafbaan was een prima oplossing, daar heeft godverdomme heel Alkmaar gestaan toen Borsato er was.. Nu moet men DE wedstrijd maar kijken in een kroeg.....
Slecht hoor
Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.quote:
quote:Excelsior: 'vol gas' tegen AZ
door onze speciale verslaggever
ROTTERDAM - Hoewel Excelsior zich al heeft moeten neerleggen bij deelname aan de play-offs tegen degradatie en de laatste wedstrijd van de Kralingers daardoor van statistische waarde is, blijft het elftal van Ton Lokhoff strijdvaardig. Volgens de trainer gaven zijn spelers in de nabespreking van het duel met Heracles (3-2 verlies) aan dat ze AZ zondag het vuur na aan de schenen willen leggen in het kampioensduel.
"Er is veel media-aandacht, we spelen thuis, Henk ten Cate (van Ajax, red.) is een goede bekende van me en we willen met een goed gevoel de play-offs in." Lokhoff, die zelf geschorst op de tribune moet plaatsnemen, is niet van plan spelers te sparen. "Iedereen heeft me zelfs gevraagd gewoon te mogen spelen en gezegd 'vol gas' te gaan."
Desnoods stel je de huldiging paar dagen uit. Maar goed, we moeten ons er maar bij naar leggen. Hoor steeds meer geluiden dat er een eigen feest in de stad gevierd gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.
Ongelofelijk, zet dan grote schermen op het Waagplein neer. Statafels ervoor en klaar...
Dat is een werkje wat je zo gefixed kan hebben. Vanaf het plein kan je de "de jongens" huldigen door lopend naar het stadion te gaan. Mooier kan toch niet?
Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
Inderdaad, lekker vol gas geven, als verdediger paar keer Dembele vastpakken tijdens een aanval en vervolgens gele kaarten pakken die doorwerken in je nacompetitie. Leuke praat maar ik geloof er geen hol van. Maar goed, ik zie het vast verkeerd. Keihard je best doen en je de longen uit het lijf lopen tegen AZ geeft je natuurlijk een betere kans en positie dan keihard werken tijdens je nacompetitiewedstrijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.
Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat az eigenlijk nog speciaal in voorbereiding/trainingskamp ofzo?
Ah, met hotelletje en al die ongeinquote:Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.
Dank je voor de nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Geloof me nou, boertjes, jullie winnen kak dit jaar![]()
Tis ook net een strontvlieg, hij blijft terugkomen...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatarquote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
mooi die gaat in schoeenn topicquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatar.
Je Tomtom is stuk, je blijft steeds in het verkeerde topic komenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Waar zitten ze dan voor de laatste competitiewedstrijd?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
De toko waar AZ na de kampioenswedstrijd *weer* op trainingskamp gaat, voor de bekerfinale.
Ik snap die vraag wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Luco het volgende:
Speed1971, ben je nou voor AZ of Ajax?
Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef Jasza het volgende:
Je bent gewoon een joker klaar, Ajax speelt dit jaar veel beter dan de afgelopen seizoenen.
Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.
Ik zeg nergens dat Ajax wel of niet beter speelt dan vorig seizoen. Ik zeg alleen dat het nog steeds beneden ons peil is. Veel te wisselvallig, Ajax onwaardig. Nog steeds geen reden tot hosanna stemming.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?
![]()
Verder heb je op sommige punten idd gelijk.
kost zo´n bak?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef fuckbuddy het volgende:
bij mij thuis, ik heb een tafeltennnis tafel staan en natuurlijk een "Deutscher Meister"
[afbeelding]
Straight out of the coffee shop
Dan doen we nog ff wat mogelijke opstellingen en combi's
ik juist tegenover gestelde, droomde dat ze 0-0 speeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb gedroom dat AZ met 3-1 won, en kampioen werd... ben benieuwd
Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.quote:AZ in het wit tegen Excelsior
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 27 april 2007 13:08
Bron: Sportweek
Aankomende zondag, in de kampioenswedstrijd tegen Excelsior, zal AZ geheel in het wit aantreden. De Alkmaarders treden aan in een wit shirt, witte broek en witte kousen.
Bij een zege is AZ hoogstwaarschijnlijk landskampioen. De laatste keer dat de equipe van Van Gaal in een volledig witte outfit aantrad was in de uitwedstrijd tegen FC Twente eerder dit seizoen. De Tukkers wonnen op 27 december met 3-0.
Dat lijkt me wel het minst belangrijkste. Lijkt wel op die Liverpool-supporters die in de kwartfinale CL, zich het meest druk gingen maken over in welk shirt ze in de finale mochten spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.
quote:Bovendien creeer je hier dan toch weer mooie herinneringen mee in het witte shirt, toch?
Da's kut voor Mendes en Schaarsquote:Koevermans fit, Mendes onder het mes Datum: 27-apr-2007 15:05
Danny Koevermans heeft vrijdag gewoon meegetraind met AZ en hij is tegen Excelsior inzetbaar. De spits kampte met knieklachten. Louis van Gaal gaat daardoor met achttien fitte spelers op trainingskamp voor de laatste wedstrijd van het reguliere Eredivisieseizoen. David Mendes da Silva is er niet bij. De middenvelder gaat op 1 mei onder het mes.
Mendes maakte afgelopen week bij Jong AZ na twee maanden zijn rentree na een knieblessure, maar moest al halverwege de eerste helft naar de kant omdat hij weer last kreeg van het gewricht. Stijn Schaars overkwam hetzelfde. Hij onderging in januari een enkeloperatie, maakte in april zijn rentree, maar bleef last houden van het gewricht. De international laat zijn enkel opnieuw onderzoeken. Naast Schaars en Mendes ontbreken tegen Excelsior ook de geblesseerde doelman Joey Didulica, verdediger Barry Opdam en derde keeper Job Bulters.
Van Gaal keek vrijdag op de persconferentie in Alkmaar vooruit naar de eventuele landstitel. "Ja, ik vind het de grootste prestatie uit mijn trainersloopbaan. Het is een unieke prestatie", zei hij. "Als je de selecties van Ajax, PSV en AZ bekijkt, hebben wij de minste spelersgroep."
Geld do the mathquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Check mijn reactie daar maar eens dan Jasza!
CL is een grotere prijs, maar met AZ kampioen worden...is misschien een iets betere prestatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef Norrage het volgende:
Zijn we het daar mee eens? Dat het de grootste prestatie uit de loopbaan van van Gaal zou zijn??
Ik schat 1995 toch iets hoger in denk ik...
Moet je meer ranja met prik drinken, kleuterquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef navigator het volgende:
Helemaal niks boeren!
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.quote:Van Gaal keek vrijdag op de persconferentie in Alkmaar vooruit naar de eventuele landstitel. "Ja, ik vind het de grootste prestatie uit mijn trainersloopbaan. Het is een unieke prestatie", zei hij. "Als je de selecties van Ajax, PSV en AZ bekijkt, hebben wij de minste spelersgroep."
Misschien had hij beter kunnen zeggen bij aanvang van het seizoen hadden wij de minste spelersgroep, maar hebben zij nu 1 van de betere. Oftewel, dat de groep zo ver gegroeid is mag je geweldig noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.
En ik vind de spelers van AZ geeneens zoveel minder dan een aantal van PSV en Ajax.
Zijn Koné en Farfan nou echt zoveel beter dan de aanvallers bij AZ? Koné heeft 8 van de 10 keer totaal geen rendement en Farfan is wel goed opzich maar niet geweldig, beweegt te weinig, loopt te vaak buitenspel, maakt teveel schwalbes etc..
En als je verdediging kijkt.. Da Costa blundert wat af, Heitinga ook.. als je dan ziet dat het nu achterin bij AZ als een blok staat. En of Waterman onderdoet voor Stekelenburg betwijfel ik ook.
Gomes, Alex, Cocu, Sneijder, Huntelaar zijn namen waar ze misschien voor onderdoen.. maar verder vind ik AZ toch echt veel talenten hebben met veel voetballend vermogen.
Van Gaal maakt die spelers echt wel beter hoor. Als het slecht draait, is een coach verantwoordelijk, en als het goed gaat ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.
En ik vind de spelers van AZ geeneens zoveel minder dan een aantal van PSV en Ajax.
Nou en. Aerts, Sengier, Zois, het is allemaal kut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef Jasza het volgende:
Het WII omkoopproces in in volle gang, de 3e keeper gaat in het doel staan
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou en. Aerts, Sengier, Zois, het is allemaal kut.
Rood-wit, zwart-wit, geheel rood, geheel zwart, geheel wit... Die lui weten dit seizoen echt niet wat ze willen. Leuk ook, kampioen worden in een tenue dat je nooit gebruikt.quote:AZ in het wit tegen Excelsior
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 27 april 2007 13:08
Bron: Sportweek
Aankomende zondag, in de kampioenswedstrijd tegen Excelsior, zal AZ geheel in het wit aantreden. De Alkmaarders treden aan in een wit shirt, witte broek en witte kousen.
Bij een zege is AZ hoogstwaarschijnlijk landskampioen. De laatste keer dat de equipe van Van Gaal in een volledig witte outfit aantrad was in de uitwedstrijd tegen FC Twente eerder dit seizoen. De Tukkers wonnen op 27 december met 3-0.
Je weet dat een club verplicht 1 thuistenue en 2 uittenues moet hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Rood-wit, zwart-wit, geheel rood, geheel zwart, geheel wit... Die lui weten dit seizoen echt niet wat ze willen.
Ja net als, hoe heet ie ook alweer, die eeuwige nr. 2 achter Boy Waterman... toe... ik ben z'n naam kwijtquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doen
Ja. Dan nog is er opvallend veel variatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat een club verplicht 1 thuistenue en 2 uittenues moet hebben?
Neuh, morgen even niet. De 25 jaar daarna wel weer ok?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Doe 's lief en verspeel de titel morgen even.
Zou geweldig zijn, ik zie als Feyenoorder jullie 10 keer liever kampioen worden dan PSV of Ajaxquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik denk eerder dat door het behouden van vele spelers, Van Gaal, de rust in de club, het geld van scheringa en het spelen van CL AZ de beste papieren geeft om volgend jaar ook kampioen te worden.
Als het aan het publiek van Willem II ligt werken ze maar al te graag mee om AZ te dwarsbomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax gaat zondag kampioen worden.
Zo niet, van harte gefeliciteerd, jullie mogen je coach intens dankbaar zijn, Louis is een grootheid.
Voor de rest zie je mij dit weekend niet meer.
Als je kut bent maar toch je best doet, blijf je kut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12824
gelukkig staat het publiek van w2 niet in het veldquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het aan het publiek van Willem II ligt werken ze maar al te graag mee om AZ te dwarsbomen.
Ik denk het niet. Ik denk aan een monsterscore, mits het veld bij Excelsior goed is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik denk dat je van AZ een ander voetbal ziet vanwege de zenuwen
Ik heb vrienden met Tele2 Voetbalquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie al een Planet Voetbal virtuele ticket weten te bemachtigen?
Ik droomde dat Excelsior diep in blessuretijd (die al afgelopen was) gelijk maakte.quote:Op zondag 29 april 2007 08:01 schreef Norrage het volgende:
Ik droomde dat Ajax met 12-0 won
En dat de verdediging van WII gewoon aan de zijlijn ging staan...Geen wonder dat ten Cate zo zeker is van het landskampioensschap, hij heeft gewoon 100 miljoen geggeven aan WII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |