Geld do the mathquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Check mijn reactie daar maar eens dan Jasza!
CL is een grotere prijs, maar met AZ kampioen worden...is misschien een iets betere prestatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef Norrage het volgende:
Zijn we het daar mee eens? Dat het de grootste prestatie uit de loopbaan van van Gaal zou zijn??
Ik schat 1995 toch iets hoger in denk ik...
Moet je meer ranja met prik drinken, kleuterquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef navigator het volgende:
Helemaal niks boeren!
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.quote:Van Gaal keek vrijdag op de persconferentie in Alkmaar vooruit naar de eventuele landstitel. "Ja, ik vind het de grootste prestatie uit mijn trainersloopbaan. Het is een unieke prestatie", zei hij. "Als je de selecties van Ajax, PSV en AZ bekijkt, hebben wij de minste spelersgroep."
Misschien had hij beter kunnen zeggen bij aanvang van het seizoen hadden wij de minste spelersgroep, maar hebben zij nu 1 van de betere. Oftewel, dat de groep zo ver gegroeid is mag je geweldig noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.
En ik vind de spelers van AZ geeneens zoveel minder dan een aantal van PSV en Ajax.
Zijn Koné en Farfan nou echt zoveel beter dan de aanvallers bij AZ? Koné heeft 8 van de 10 keer totaal geen rendement en Farfan is wel goed opzich maar niet geweldig, beweegt te weinig, loopt te vaak buitenspel, maakt teveel schwalbes etc..
En als je verdediging kijkt.. Da Costa blundert wat af, Heitinga ook.. als je dan ziet dat het nu achterin bij AZ als een blok staat. En of Waterman onderdoet voor Stekelenburg betwijfel ik ook.
Gomes, Alex, Cocu, Sneijder, Huntelaar zijn namen waar ze misschien voor onderdoen.. maar verder vind ik AZ toch echt veel talenten hebben met veel voetballend vermogen.
Van Gaal maakt die spelers echt wel beter hoor. Als het slecht draait, is een coach verantwoordelijk, en als het goed gaat ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jammer dat ie zoiets zegt, lijkt me als speler niet leuk om te horen. Nu laat ie het net lijken alsof het allemaal dankzij hem is. Tuurlijk is het een geweldige coach, maar geef de spelers ook de credit die ze verdienen.
En ik vind de spelers van AZ geeneens zoveel minder dan een aantal van PSV en Ajax.
Nou en. Aerts, Sengier, Zois, het is allemaal kut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef Jasza het volgende:
Het WII omkoopproces in in volle gang, de 3e keeper gaat in het doel staan
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou en. Aerts, Sengier, Zois, het is allemaal kut.
Rood-wit, zwart-wit, geheel rood, geheel zwart, geheel wit... Die lui weten dit seizoen echt niet wat ze willen. Leuk ook, kampioen worden in een tenue dat je nooit gebruikt.quote:AZ in het wit tegen Excelsior
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 27 april 2007 13:08
Bron: Sportweek
Aankomende zondag, in de kampioenswedstrijd tegen Excelsior, zal AZ geheel in het wit aantreden. De Alkmaarders treden aan in een wit shirt, witte broek en witte kousen.
Bij een zege is AZ hoogstwaarschijnlijk landskampioen. De laatste keer dat de equipe van Van Gaal in een volledig witte outfit aantrad was in de uitwedstrijd tegen FC Twente eerder dit seizoen. De Tukkers wonnen op 27 december met 3-0.
Je weet dat een club verplicht 1 thuistenue en 2 uittenues moet hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Rood-wit, zwart-wit, geheel rood, geheel zwart, geheel wit... Die lui weten dit seizoen echt niet wat ze willen.
Ja net als, hoe heet ie ook alweer, die eeuwige nr. 2 achter Boy Waterman... toe... ik ben z'n naam kwijtquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doen
Ja. Dan nog is er opvallend veel variatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat een club verplicht 1 thuistenue en 2 uittenues moet hebben?
Neuh, morgen even niet. De 25 jaar daarna wel weer ok?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Doe 's lief en verspeel de titel morgen even.
Zou geweldig zijn, ik zie als Feyenoorder jullie 10 keer liever kampioen worden dan PSV of Ajaxquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik denk eerder dat door het behouden van vele spelers, Van Gaal, de rust in de club, het geld van scheringa en het spelen van CL AZ de beste papieren geeft om volgend jaar ook kampioen te worden.
Als het aan het publiek van Willem II ligt werken ze maar al te graag mee om AZ te dwarsbomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax gaat zondag kampioen worden.
Zo niet, van harte gefeliciteerd, jullie mogen je coach intens dankbaar zijn, Louis is een grootheid.
Voor de rest zie je mij dit weekend niet meer.
Als je kut bent maar toch je best doet, blijf je kut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De derde keeper grijpt zijn kans, hij wil laten zien wat hij kan, en gaat onwijs zijn best doen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12824
gelukkig staat het publiek van w2 niet in het veldquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het aan het publiek van Willem II ligt werken ze maar al te graag mee om AZ te dwarsbomen.
Ik denk het niet. Ik denk aan een monsterscore, mits het veld bij Excelsior goed is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik denk dat je van AZ een ander voetbal ziet vanwege de zenuwen
Ik heb vrienden met Tele2 Voetbalquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie al een Planet Voetbal virtuele ticket weten te bemachtigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |