abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48728457
Drafbaan was een prima oplossing, daar heeft godverdomme heel Alkmaar gestaan toen Borsato er was.. Nu moet men DE wedstrijd maar kijken in een kroeg.....

Slecht hoor
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 26 april 2007 @ 08:44:24 #202
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48728473
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een teer zieltje heb je toch zeg . Wij (Ajacieden) vinden Scheringa arrogant overkomen en is hij niet echt geliefd onder ons.
Nashje spreekbuis van de Ajacieden....ajb niet zeg.

Als hij over wij en ons spreekt moet je snappen dat hij de gevoelens van 12 tot 18 jarige supporters klapvee probeert te verwoorden. Niet zo serieus nemen dus.

Mijn indruk is dat de meeste joden, ja je weet wel die wat rijpere mens met een goed oog voor zaken, dat ze juist zien dat het een verdomd slimme zakenman is. Dat hij toen een zeperd heeft gemaakt door van Geel een stadionverbod op te leggen werd eerder als aandoenlijk geinterpreteerd dan als arrogant.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48728631
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Drafbaan was een prima oplossing, daar heeft godverdomme heel Alkmaar gestaan toen Borsato er was.. Nu moet men DE wedstrijd maar kijken in een kroeg.....

Slecht hoor
Supportershome is ook gesloten
pi_48730613
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:55 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Supportershome is ook gesloten
Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.
Ongelofelijk, zet dan grote schermen op het Waagplein neer. Statafels ervoor en klaar...
Dat is een werkje wat je zo gefixed kan hebben. Vanaf het plein kan je de "de jongens" huldigen door lopend naar het stadion te gaan. Mooier kan toch niet?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:38:41 #205
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48730941
quote:
Excelsior: 'vol gas' tegen AZ

door onze speciale verslaggever
ROTTERDAM - Hoewel Excelsior zich al heeft moeten neerleggen bij deelname aan de play-offs tegen degradatie en de laatste wedstrijd van de Kralingers daardoor van statistische waarde is, blijft het elftal van Ton Lokhoff strijdvaardig. Volgens de trainer gaven zijn spelers in de nabespreking van het duel met Heracles (3-2 verlies) aan dat ze AZ zondag het vuur na aan de schenen willen leggen in het kampioensduel.

"Er is veel media-aandacht, we spelen thuis, Henk ten Cate (van Ajax, red.) is een goede bekende van me en we willen met een goed gevoel de play-offs in." Lokhoff, die zelf geschorst op de tribune moet plaatsnemen, is niet van plan spelers te sparen. "Iedereen heeft me zelfs gevraagd gewoon te mogen spelen en gezegd 'vol gas' te gaan."

Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 26 april 2007 @ 10:39:22 #206
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48730963
Speed1971, ben je nou voor AZ of Ajax?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_48730974
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.
Ongelofelijk, zet dan grote schermen op het Waagplein neer. Statafels ervoor en klaar...
Dat is een werkje wat je zo gefixed kan hebben. Vanaf het plein kan je de "de jongens" huldigen door lopend naar het stadion te gaan. Mooier kan toch niet?
Desnoods stel je de huldiging paar dagen uit. Maar goed, we moeten ons er maar bij naar leggen. Hoor steeds meer geluiden dat er een eigen feest in de stad gevierd gaat worden.

Waagplein schijnt trouwens allemaal live muziek te zijn hoor ik van een collega...
pi_48731046
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.
pi_48732283
Waagplein is 538 's avonds.

29 april 2007
Buienloc. Waagplein - Alkmaar
Omschrijving: DJ's on Tour met Lindo Duvall en Rick van Velthuysen

Volgas Excelsior betekend dus op de counter powerplay spelen...
pi_48733812
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:42 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.
Inderdaad, lekker vol gas geven, als verdediger paar keer Dembele vastpakken tijdens een aanval en vervolgens gele kaarten pakken die doorwerken in je nacompetitie. Leuke praat maar ik geloof er geen hol van. Maar goed, ik zie het vast verkeerd. Keihard je best doen en je de longen uit het lijf lopen tegen AZ geeft je natuurlijk een betere kans en positie dan keihard werken tijdens je nacompetitiewedstrijden.
pi_48735237
Gaat az eigenlijk nog speciaal in voorbereiding/trainingskamp ofzo?
Secrets never die. Only people.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:42:52 #212
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_48735317
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat az eigenlijk nog speciaal in voorbereiding/trainingskamp ofzo?
Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.
pi_48735385
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.
Ah, met hotelletje en al die ongein .
pi_48736270
idd, met hoeren zoals met het NL elftal (deense hoeren). Want dat is ie gewend.
  donderdag 26 april 2007 @ 13:23:38 #215
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48736633

De toko waar AZ na de kampioenswedstrijd *weer* op trainingskamp gaat, voor de bekerfinale.
Confidence through competence
pi_48741661
VoetbalCentraal (geen idee hoe betrouwbaar dat is) meldt dat Koevermans mogelijk niet speelt tijdens de kampioenswedstrijd tegen Excelsior.

Nog steeds last van de knie waardoor hij wellicht niet zal spelen.

Zelf vind ik het eigenlijk nog niet zo erg Dan is de kans wat kleiner dat Van Gaal 3 spitsen er in gooit. Laatste tijd gaat het scoren weer wat makkelijker met enkel Shota en Dembele en eventueel Lens die 1 van de 2 vervangt.

Hopelijk krijgt Cziommer weer een basisplek. Never change a winning team, zeker het team niet zoals het laatste tijd speelt want gaat prima (behalve tegen Werder dan).
pi_48742052
Geloof me nou, boertjes, jullie winnen kak dit jaar
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_48742126
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Dank je voor de nuttige bijdrage.
pi_48743537
quote:
Tis ook net een strontvlieg, hij blijft terugkomen...
pi_48744178
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatar .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:58:20 #221
167723 sanni
Acima de seu
pi_48744207
  donderdag 26 april 2007 @ 16:59:13 #222
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48744235
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatar .
mooi die gaat in schoeenn topic
  donderdag 26 april 2007 @ 18:28:18 #223
55709 Stereotomy
pi_48746904
quote:
Je Tomtom is stuk, je blijft steeds in het verkeerde topic komen
  donderdag 26 april 2007 @ 22:56:00 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48757019
Verkoop Excelsior-seizoenkaart niet zonder risico'

Excelsior-fans die hun seizoenkaart verkopen aan supporters van AZ doen dit niet zonder risico. Ze worden door de clubleiding van de Rotterdammers verantwoordelijk gesteld voor het gedrag van de bezoekers die op hun kaart naar binnen gaan.

,,Iedereen die zondag het veld betreedt, krijgt van ons een stadionverbod,’’ waarschuwt Excelsior-directeur Simon Kelder alvast. ,,Ook degene die zijn seizoenkaart heeft verkocht aan iemand die zich misdraagt, komt er dan voorlopig niet meer in.’’

Volgens Kelder hebben de toeschouwers zondag niets op het veld te zoeken. ,,Dat heeft geen enkele functie. Op de tribune kan iedereen zien wat er gebeurt. Wie wel op het veld komt, verstiert het voor anderen. Daar zullen we streng tegen optreden. Mijn enige zorg is dat alles ordentelijk verloopt. Ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt, want we hebben niet te maken met rivaliserende supportersgroepen. AZ ligt hier niet zo gevoelig. Als Ajax hier kampioen had kunnen worden, had ik me veel meer zorgen gemaakt.’’

terrecht
pi_48757108
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]

De toko waar AZ na de kampioenswedstrijd *weer* op trainingskamp gaat, voor de bekerfinale.
Waar zitten ze dan voor de laatste competitiewedstrijd?
pi_48757325
bij mij thuis, ik heb een tafeltennnis tafel staan en natuurlijk een "Deutscher Meister"

Straight out of the coffee shop

Dan doen we nog ff wat mogelijke opstellingen en combi's
  donderdag 26 april 2007 @ 23:12:45 #227
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48757735
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Luco het volgende:
Speed1971, ben je nou voor AZ of Ajax?
Ik snap die vraag wel.

Om maar meteen duidelijkheid te geven. Ik ben Ajacied in hart en nieren. En niet alleen Ajacied in hart en nieren maar ook zeker Amsterdammer in hart en nieren. De jongens die al wat langer meelopen op het FOK-forum weten dat ik altijd Ajax te vuur en te zwaard heb verdedigd.

Anyway.

Ik ben ENORM verbitterd over wat Ajax heeft laten zien de laatste jaren en met name dit seizoen. Ik zal er een aantal noemen.

Ik snap totaal niet waarom HtC zoveel credits krijgt, heeft gekregen, dit seizoen. Met krachten als een Stam, Gabri en Davids vind ik het niet zo gek dat wij meer punten pakken dan vorig seizoen. Ik vind dus de inbreng van een zeer belangrijk figuur als een coach, in dit geval HtC, zeer matig zo niet onder de maat.

Dan heb je onze voorzitter. Doe me een lol, een ijsjesverkoper die nu de mooiste voetbalclub van Nederland leidt. Ik ga er verder geen woorden over vuil maken. In en in triest!

NU misschien wel het belangrijkste punt;
Aanvallend voetbal. Waar zijn de echte links/rechts-buitens!? Babel als linkerspits!? Wat een armoe zeg. Veel te voorspelbaar. Altijd maar de actie naar binnen. Ik walg van Babel. Dan heb je misschien de Mul op rechts maar de Mul is niets meer dan een redelijke rechtermiddenvelder.
Komt nog eens bij dat HtC Huntelaar niet het volledige vertrouwen heeft gegeven dit seizoen.

En dan nu het belangrijkste punt;
Ik mis de, zoals de niet Ajax-fans het noemen, de arrogantie. Ik persoonlijk zie het niet als arrogantie maar meer als bravoure. Dus als in het veld opkomen het een houding van, tis al 1-0 voor ons en dat dan ook waar maken. Want zeg nou zelf, Amsterdam is verreweg de mooiste stad van Nederland. Neemt niet weg dat Alkmaar een goede tweede plek inneemt want; Bij Alkmaar begint de victorie. Die godvergeten kut Spanjolen kregen er ze mooi niet onder. Zelfs na een beleg van bijna 80 jaar! Retteket AZ Alkmaar!

Dan is er nog Van Gaal. Ik houd van die vent. Wat een heerlijke gast is dat. Natuurlijk gaat ie soms over the edge. So what!? Hij gaat door het vuur voor zijn spelers. Was het niet van Gaal die in 95 zijn groep er doorheen sleepte met zijn karatetrap!? Was het niet zo dat van Gaal als TD weg moest bij Ajax omdat hij de lat te hoog legde!?

Ik mis van Gaal nog steeds.

Noem me maar een gloryhunter of successupporter. I dont give a fuck Ik schaam me dood dat personen als M0NTANA zich hier als echte Ajax fan manifesteren. Hij maakte mij uit voor een zeer verachtelijk figuur in de tweede wereld oorlog, ik zal zijn naam niet noemen want een echte Ajax-liefhebber zal nooit zijn naam voluit schrijven.

God verbieden het dat Ajax kampioen wordt. Dat verdoezeld alleen maar de problemen die er werkelijk spelen binnen onze club!

AZ, pak die titel en schudt ons Ajax wakker. Want als 1 club ons wakker kan schudden is het AZ wel met haar aantrekkelijke aanvals-spel! Plz do it!

Een Ajax fan met een bloedend hart
  donderdag 26 april 2007 @ 23:15:49 #228
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48757859
Geef mij maar Amsterdam
pi_48757867
Je bent gewoon een joker klaar, Ajax speelt dit jaar veel beter dan de afgelopen seizoenen.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:51:48 #230
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48759182
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef Jasza het volgende:
Je bent gewoon een joker klaar, Ajax speelt dit jaar veel beter dan de afgelopen seizoenen.
Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.
pi_48759225
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.
Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?

Verder heb je op sommige punten idd gelijk.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:00:12 #232
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48759484
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?

Verder heb je op sommige punten idd gelijk.
Ik zeg nergens dat Ajax wel of niet beter speelt dan vorig seizoen. Ik zeg alleen dat het nog steeds beneden ons peil is. Veel te wisselvallig, Ajax onwaardig. Nog steeds geen reden tot hosanna stemming.
pi_48765912
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef fuckbuddy het volgende:
bij mij thuis, ik heb een tafeltennnis tafel staan en natuurlijk een "Deutscher Meister"

[afbeelding]

Straight out of the coffee shop

Dan doen we nog ff wat mogelijke opstellingen en combi's
kost zo´n bak?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:57:06 #234
55709 Stereotomy
pi_48766080
Waarom kun je niet van het voetbal van AZ *en* Ajax houden als ze beide aantrekkelijk spelen? Dwz niet a la VanBasten Oranje-campingvoetbal?

Enne... normale Ajax-posters die over AZ willen praten zijn zéér welkom in dit topic, maar Ajax-essays toch liever in het Ajax-topic. Als je dat overleeft. Hoewel ik moet zeggen dat je betoog erg goed is. Nah, laat ook maar hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 27-04-2007 09:13:40 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:11:33 #235
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48766469
Speed1971
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:39:47 #236
55709 Stereotomy
pi_48769323
ff een reminder jongens: op www.planet.nl/voetbal kun je vanaf vandaag een licentie kopen om de wedstrijden op zondag te kunnen zien. Er is niet onbeperkt plek, dus ik zou alvast als ware teletekstsupporter een licensie kopen voordat alle Gloryhunters op zondag op het laatste moment nog mee willen streamen.

Licentie alleen geldig op de computer waar je de licentie koopt.
pi_48772482
ik heb slapeloze nachten, het mag van mij nu al zondag zijn!
word gek van de zenuwen!
Hoe is het verder?
pi_48773223
Ik heb gedroom dat AZ met 3-1 won, en kampioen werd... ben benieuwd
pi_48773375
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb gedroom dat AZ met 3-1 won, en kampioen werd... ben benieuwd
ik juist tegenover gestelde, droomde dat ze 0-0 speelde
Hoe is het verder?
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:11:06 #240
55709 Stereotomy
pi_48774797
quote:
AZ in het wit tegen Excelsior
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 27 april 2007 13:08
Bron: Sportweek

Aankomende zondag, in de kampioenswedstrijd tegen Excelsior, zal AZ geheel in het wit aantreden. De Alkmaarders treden aan in een wit shirt, witte broek en witte kousen.

Bij een zege is AZ hoogstwaarschijnlijk landskampioen. De laatste keer dat de equipe van Van Gaal in een volledig witte outfit aantrad was in de uitwedstrijd tegen FC Twente eerder dit seizoen. De Tukkers wonnen op 27 december met 3-0.
Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.
pi_48774998
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.
Dat lijkt me wel het minst belangrijkste. Lijkt wel op die Liverpool-supporters die in de kwartfinale CL, zich het meest druk gingen maken over in welk shirt ze in de finale mochten spelen.

Bovendien creeer je hier dan toch weer mooie herinneringen mee in het witte shirt, toch?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:17:42 #242
55709 Stereotomy
pi_48775028
quote:
Bovendien creeer je hier dan toch weer mooie herinneringen mee in het witte shirt, toch?

Daar had ik nog niet eens aan gedacht
pi_48775917
fucking hell, moet zondag werken, kan geen vrij krijgen

zit daar dan om +/- kwart over 4 in de magna plaza in amsterdam, te juichen of te huilen
Hoe is het verder?
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:55:15 #244
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_48776425
excelsior gaat zich in de kijker spelen, het wordt 2 - 2.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:58:26 #245
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48776564
volhouden apekoek...
Excelsior is wel erg laat dan om zich nu nog eens in de kijker te laten spelen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:23:58 #246
55709 Stereotomy
pi_48780001
quote:
Koevermans fit, Mendes onder het mes Datum: 27-apr-2007 15:05

Danny Koevermans heeft vrijdag gewoon meegetraind met AZ en hij is tegen Excelsior inzetbaar. De spits kampte met knieklachten. Louis van Gaal gaat daardoor met achttien fitte spelers op trainingskamp voor de laatste wedstrijd van het reguliere Eredivisieseizoen. David Mendes da Silva is er niet bij. De middenvelder gaat op 1 mei onder het mes.

Mendes maakte afgelopen week bij Jong AZ na twee maanden zijn rentree na een knieblessure, maar moest al halverwege de eerste helft naar de kant omdat hij weer last kreeg van het gewricht. Stijn Schaars overkwam hetzelfde. Hij onderging in januari een enkeloperatie, maakte in april zijn rentree, maar bleef last houden van het gewricht. De international laat zijn enkel opnieuw onderzoeken. Naast Schaars en Mendes ontbreken tegen Excelsior ook de geblesseerde doelman Joey Didulica, verdediger Barry Opdam en derde keeper Job Bulters.

Van Gaal keek vrijdag op de persconferentie in Alkmaar vooruit naar de eventuele landstitel. "Ja, ik vind het de grootste prestatie uit mijn trainersloopbaan. Het is een unieke prestatie", zei hij. "Als je de selecties van Ajax, PSV en AZ bekijkt, hebben wij de minste spelersgroep."
Da's kut voor Mendes en Schaars Maarja, dan speelt wel mijn favo verdedigende middenvelder op die plek

Goed dat Koef er weer bij is, kan wellicht als pinchhitter invallen als we 3-0 voor staan en Ajax met 10-0 voor staat tegen het omgekochte Willem II

Enne.... Bulters er niet bij... die heeft er denk ik echt geen zin meer in. Kan ik me wel wat bij voorstellen. Als Waterman geblesseerd raakt, dus weer gewoon Sinouh in het doel
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:26:42 #247
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48780091

ALKMAAR- Onder grote belangstelling richtte Louis van Gaal vrijdag voor het laatst het woord richting de media. In de persruimte van het DSB Stadion hoorden de media dat een mogelijke kampioenschap van AZ boven elke verwachting is en dat AZ volgens Van Gaal zondag de grootste kans heeft om kampioen te worden. De andere duels zijn niet van belang.

AZ gaat zondag van eigen kracht uit. Zoveel werd vrijdag tijdens de drukbezochte persconferentie duidelijk. Ondanks dat Ajax en PSV met een gelijk aantal punten (maar met een minder doelsaldo) de laatste speelronde ingaan, heeft Van Gaal het graag zo min mogelijk over de wedstrijden van de concurrentie. Ik probeer mijn spelers voor te houden dat de tussenstanden bij Ajax en PSV niet van belang zijn. Wij moeten winnen, daar gaat het om.

Arveladze kan uitleggen hoe het niet moet
Op Van Gaal en Shota Arveladze na zijn de palmares in de rest van de selectie dun gezaaid. Shota is de enige die zo'n spannend competitieslot ooit heeft meegemaakt met Glasgow Rangers. Ook toen werd het kampioenschap op doelsaldo beslist. Voor Shota heeft het toen verkeerd uitgepakt, dus hij kan aan de overige spelers uitleggen hoe het zondag in ieder geval niet moet.

Geen keuzes
AZ traint zaterdag voor de laatste keer, waarna de ploeg in trainingskamp gaat richting het duel tegen Excelsior. Van Gaal hoefde geen keuzes te maken om tot een selectie van achttien spelers te komen. Want zonder de geblesseerde Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Joey Didulica, Barry Opdam en derde keeper Job Bulters komt de trainer van AZ precies op achttien spelers uit. En met die spelers ga ik gewoon hetzelfde doen, als wat we altijd in de aanloop naar een wedstrijd doen: focussen op de wedstrijd, medespelers en tegenstander.
pi_48780130
Het WII omkoopproces in in volle gang, de 3e keeper gaat in het doel staan
pi_48780131
Zijn we het daar mee eens? Dat het de grootste prestatie uit de loopbaan van van Gaal zou zijn??
Ik schat 1995 toch iets hoger in denk ik...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:32:51 #250
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48780315
Check mijn reactie daar maar eens dan Jasza!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')