Nashje spreekbuis van de Ajacieden....ajb niet zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een teer zieltje heb je toch zeg. Wij (Ajacieden) vinden Scheringa arrogant overkomen en is hij niet echt geliefd onder ons.
Supportershome is ook geslotenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Drafbaan was een prima oplossing, daar heeft godverdomme heel Alkmaar gestaan toen Borsato er was.. Nu moet men DE wedstrijd maar kijken in een kroeg.....
Slecht hoor
Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.quote:
quote:Excelsior: 'vol gas' tegen AZ
door onze speciale verslaggever
ROTTERDAM - Hoewel Excelsior zich al heeft moeten neerleggen bij deelname aan de play-offs tegen degradatie en de laatste wedstrijd van de Kralingers daardoor van statistische waarde is, blijft het elftal van Ton Lokhoff strijdvaardig. Volgens de trainer gaven zijn spelers in de nabespreking van het duel met Heracles (3-2 verlies) aan dat ze AZ zondag het vuur na aan de schenen willen leggen in het kampioensduel.
"Er is veel media-aandacht, we spelen thuis, Henk ten Cate (van Ajax, red.) is een goede bekende van me en we willen met een goed gevoel de play-offs in." Lokhoff, die zelf geschorst op de tribune moet plaatsnemen, is niet van plan spelers te sparen. "Iedereen heeft me zelfs gevraagd gewoon te mogen spelen en gezegd 'vol gas' te gaan."
Desnoods stel je de huldiging paar dagen uit. Maar goed, we moeten ons er maar bij naar leggen. Hoor steeds meer geluiden dat er een eigen feest in de stad gevierd gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das toch leuk he voor de seizoenkaarthouders, die gewoon betaald hebben om alles te kunnen zien, en de kers op de taart vreet de bakker zelf op ongeveer.
Ongelofelijk, zet dan grote schermen op het Waagplein neer. Statafels ervoor en klaar...
Dat is een werkje wat je zo gefixed kan hebben. Vanaf het plein kan je de "de jongens" huldigen door lopend naar het stadion te gaan. Mooier kan toch niet?
Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
Inderdaad, lekker vol gas geven, als verdediger paar keer Dembele vastpakken tijdens een aanval en vervolgens gele kaarten pakken die doorwerken in je nacompetitie. Leuke praat maar ik geloof er geen hol van. Maar goed, ik zie het vast verkeerd. Keihard je best doen en je de longen uit het lijf lopen tegen AZ geeft je natuurlijk een betere kans en positie dan keihard werken tijdens je nacompetitiewedstrijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Excelsior vol gas? Die zijn dus of snel moe...of ze pakken een snelle rode kaart.
Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Gaat az eigenlijk nog speciaal in voorbereiding/trainingskamp ofzo?
Ah, met hotelletje en al die ongeinquote:Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgens Louis hadden ze 2 dagen vrij en daarna een klein trainingskamp.
Dank je voor de nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Geloof me nou, boertjes, jullie winnen kak dit jaar![]()
Tis ook net een strontvlieg, hij blijft terugkomen...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatarquote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Wanneer Excelsior volgas geeft worden ze alsnog aan alle kanten voorbij gereden door AZ.
mooi die gaat in schoeenn topicquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatar.
Je Tomtom is stuk, je blijft steeds in het verkeerde topic komenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef navigator het volgende:
Waar zitten ze dan voor de laatste competitiewedstrijd?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
De toko waar AZ na de kampioenswedstrijd *weer* op trainingskamp gaat, voor de bekerfinale.
Ik snap die vraag wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Luco het volgende:
Speed1971, ben je nou voor AZ of Ajax?
Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef Jasza het volgende:
Je bent gewoon een joker klaar, Ajax speelt dit jaar veel beter dan de afgelopen seizoenen.
Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sure en jij bent gewoon een blaaskaak zonder enige vorm van inhoud.
Ik zeg nergens dat Ajax wel of niet beter speelt dan vorig seizoen. Ik zeg alleen dat het nog steeds beneden ons peil is. Veel te wisselvallig, Ajax onwaardig. Nog steeds geen reden tot hosanna stemming.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat Ajax niet beter speelt dan de vorige jaren?
![]()
Verder heb je op sommige punten idd gelijk.
kost zo´n bak?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef fuckbuddy het volgende:
bij mij thuis, ik heb een tafeltennnis tafel staan en natuurlijk een "Deutscher Meister"
[afbeelding]
Straight out of the coffee shop
Dan doen we nog ff wat mogelijke opstellingen en combi's
ik juist tegenover gestelde, droomde dat ze 0-0 speeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb gedroom dat AZ met 3-1 won, en kampioen werd... ben benieuwd
Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.quote:AZ in het wit tegen Excelsior
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 27 april 2007 13:08
Bron: Sportweek
Aankomende zondag, in de kampioenswedstrijd tegen Excelsior, zal AZ geheel in het wit aantreden. De Alkmaarders treden aan in een wit shirt, witte broek en witte kousen.
Bij een zege is AZ hoogstwaarschijnlijk landskampioen. De laatste keer dat de equipe van Van Gaal in een volledig witte outfit aantrad was in de uitwedstrijd tegen FC Twente eerder dit seizoen. De Tukkers wonnen op 27 december met 3-0.
Dat lijkt me wel het minst belangrijkste. Lijkt wel op die Liverpool-supporters die in de kwartfinale CL, zich het meest druk gingen maken over in welk shirt ze in de finale mochten spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel vervelend. Ik vind dat witte shirt het minst mooie shirt, ook met de minst mooie herinneringen. Het zwarte uitshirt staat tenminste voor bikkelharde UEFA-uitwedstrijden. Maarja, dan maar in het wit kampioen worden.
quote:Bovendien creeer je hier dan toch weer mooie herinneringen mee in het witte shirt, toch?
Da's kut voor Mendes en Schaarsquote:Koevermans fit, Mendes onder het mes Datum: 27-apr-2007 15:05
Danny Koevermans heeft vrijdag gewoon meegetraind met AZ en hij is tegen Excelsior inzetbaar. De spits kampte met knieklachten. Louis van Gaal gaat daardoor met achttien fitte spelers op trainingskamp voor de laatste wedstrijd van het reguliere Eredivisieseizoen. David Mendes da Silva is er niet bij. De middenvelder gaat op 1 mei onder het mes.
Mendes maakte afgelopen week bij Jong AZ na twee maanden zijn rentree na een knieblessure, maar moest al halverwege de eerste helft naar de kant omdat hij weer last kreeg van het gewricht. Stijn Schaars overkwam hetzelfde. Hij onderging in januari een enkeloperatie, maakte in april zijn rentree, maar bleef last houden van het gewricht. De international laat zijn enkel opnieuw onderzoeken. Naast Schaars en Mendes ontbreken tegen Excelsior ook de geblesseerde doelman Joey Didulica, verdediger Barry Opdam en derde keeper Job Bulters.
Van Gaal keek vrijdag op de persconferentie in Alkmaar vooruit naar de eventuele landstitel. "Ja, ik vind het de grootste prestatie uit mijn trainersloopbaan. Het is een unieke prestatie", zei hij. "Als je de selecties van Ajax, PSV en AZ bekijkt, hebben wij de minste spelersgroep."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |