Puike smoes!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tijd van het weghalen en opruimen van de zooi... hoewel ik het ook een kontverhaal vind...
Bizar!quote:AZ zal NIET op grote schermen te zien zijn in het stadion. Technisch bleek dit niet haalbaar en tevens is een uitzending om 14.30 uur lastig te combineren met een huldiging van de selectie in het DSB Stadion, die naar alle verwachting pas rond 20.00 uur zal plaatsvinden
Volgens mij was het toch echt Martin van Geel, de toenmalige technische directeur van Willem II die al die spelers naar AZ gehaald heeft. En wie is er nu technisch directeur bij Ajax?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01
Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.
Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.
"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.
Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.
voetbalzone.nl
Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
Hebben ze er dan meer dan 30 duizend?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?
Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?
Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01
Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.
Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.
"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.
Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.
voetbalzone.nl
Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiestquote:Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
Drafbaan is volgens mij ook ruimte zat. Is nog vlakbij het stadion ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef cohen het volgende:
[..]
het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiest
Gewoon de scheids omkopen die elk doelpunt van Ajax afkeurdquote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
Omdat ze niet constant zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?
Groningen-psv 0-0 was dan hetzelfdequote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
Ehm... die vieren het ook in het stadion?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat er geen groot feest komt en geen openbare huldiging vind ik een grote smet op het hele seizoen, zo erg zelfs dat ik het ajax het bijna meer ga gunnen omdat je dan wél een groot feest te zien krijgt
voor niets gaat de zon op gozerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog iets life op tv zondag? of zijn alle wedstrijden op de laaste speeldag niet op tv te zien? afgezien van betaal zenders.
Zo mogen wij plebs ervan genietenquote:Bij een kampioenschap van AZ op zondag 29 april wordt NOS Studio Voetbal vanuit het DSB-Stadion in Alkmaar uitgezonden tussen 22.10 en 23.00 uur op Nederland 1. Voor het eerst sinds 1981 kan AZ kampioen van Nederland worden. Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder ontvangen spelers en trainers van het kampioensteam 2007 en de kampioenen van 1981. Ook voorzitter Dirk Scheringa schuift aan.
Let op: dit alles is onder het voorbehoud dat AZ kampioen wordt. Bij een kampioenschap van Ajax of PSV komt de uitzending vanuit de studio in Hilversum met een nog nader te bepalen gast.
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan maar niet hoor, als ze kampioen worden dan heb ik een mooie sig!
HATS, nee serieus.
Ik vind het zeker jammer als het zo is, maar die wedstrijd zie ik zeker, en de lol erna pak ik ook wel..
Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
Ik heb geprobeerd Koninginnendag te kopen, maar dat bleek niet mogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.
Tis echt fuckin jammer, en erg triest idd
@DirkScheringa,
Waarom regel je niets man? Je hebt cash zat.
![]()
Ik vind het ontzettend jammer voor de fans inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat er niks 'openbaars' meer komt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
Dit doet me goed. Want zo zullen de spelers en natuurlijk ook over denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees op een Willem 2 forum toch andere dingen dat bovenstaand stuk ons moet doen geloven.
Zij vinden het arrogant dat de Ajacieden denken dat zij Willem 2 wel even gaan overrompelen en een 0-8 een doodnormale uitslag gaat worden die min of meer zeker wel gehaald gaat worden. De supporters zien liever niet dat Willem 2 zich naar de slachtbank laat leiden en er gewoon volop gaat, liefst nog voor de winst ook. Zij vragen zich zelf overigens ook af wat de bron is van dat stuk (niet waar de publicatie vandaan komt maar de bronnen waar die argumenten/meningen vandaan komen).
Er blijft niet veel over zo, van Altijd Zichzelf . Vind het echt jammer. Geen schermen in het stadion. Hang ze dan op buiten het stadion. Of desnoods op Waagplein manquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Respectloos van AZ.
Heeft AZ weleens gedacht aan het feit dat er oa ook supporters zijn die dolgraag een seizoenskaart zouden willen maar deze simpelweg niet kunnen betalen om maar iets te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |