abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 13:48:00 #151
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48703781
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Het gaat meer om de tijd van het weghalen en opruimen van de zooi... hoewel ik het ook een kontverhaal vind...
Puike smoes!
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 25 april 2007 @ 13:52:23 #152
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48703966
quote:
AZ zal NIET op grote schermen te zien zijn in het stadion. Technisch bleek dit niet haalbaar en tevens is een uitzending om 14.30 uur lastig te combineren met een huldiging van de selectie in het DSB Stadion, die naar alle verwachting pas rond 20.00 uur zal plaatsvinden
Bizar!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48706218
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01

Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.

Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.

"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.

Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.

voetbalzone.nl

Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:03:29 #154
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48706242
0-20 zou wel de mooiste score ooit zijn ... Maar dat is niets meer dan een hele grote droom... 0-7 of 0-8 zie ik nog wel gebeuren...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 25 april 2007 @ 15:10:55 #155
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48706428
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:

Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.

Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.

"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.

Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.

voetbalzone.nl

Zal mij benieuwen, ajax heeft wel vaker met grote cijfers uit in Tilburg gewonnen.
Volgens mij was het toch echt Martin van Geel, de toenmalige technische directeur van Willem II die al die spelers naar AZ gehaald heeft. En wie is er nu technisch directeur bij Ajax?

Domme mensen daar in Tilburg om de verkeerde club te haten.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48706472
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?

Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
wie zaait zal oogsten.....
pi_48706538
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:
Wat vinden de AZ-supporters ervan dat alleen Seizoenkaarthouders bij de huldiging mogen zijn?? Het moet toch een feest alle supporters worden? Straks heb je maar 30 duizend supporters bij de huldiging. Waarom zoeken ze niet ergens een weiland?

Ik weet 3 seizoenkaarten die niet gebruikt worden om naar de huldiging te gaan. Wat zullen die kaarten opleveren?
Hebben ze er dan meer dan 30 duizend?
Koning.
pi_48706540
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef cohen het volgende:

Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:16:48 #159
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_48706564
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef BobRooney het volgende:

voetbalzone.nl

lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
pi_48706569
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Naaistreek. Maar het zal wel niets anders mogelijk zijn. Ergens in een drassige weiland staan is ook geen optie.
het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiest
wie zaait zal oogsten.....
pi_48706592
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

lijkt me heel erg vet als ajax fan zijnde! alleen gun ik az de titel omdat zij het echt verdiend hebben!
maar ik zou me dood lachen als willem 2 wil mee werken aan een enorme ajax zege, toch zie ik het niet gebeuren, die spelers hebben ook nog een eer gevoel, en kunnen nog best wel ballen.
Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
pi_48706613
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef cohen het volgende:

[..]

het heeft al weken niet geregend. Er is vast wel een droog weiland waar een podium gezet kan worden. Ik vind dat AZ wel de weg van de minste weerstand kiest
Drafbaan is volgens mij ook ruimte zat. Is nog vlakbij het stadion ook.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:19:08 #163
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48706634
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:

Als Willem 2 eraan mee werkt, vind ik dat competitie vervalsing. Maar zie dat maar eens hard te maken.
Gewoon de scheids omkopen die elk doelpunt van Ajax afkeurd
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48706649
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?
pi_48706696
Als AZ nou zelf gewoon eventjes met 5-0 of 6-0 wint of zo...Ajax gaat er echt geen 12 inprikken, zelfs al gaat WII ze helpen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48706878
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom zou Ajax de titel niet verdienen?
Omdat ze niet constant zijn.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:40:55 #167
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48707313
Maak je niet druk, AZ pakt wel die titel.
Willem II zal echt niet gaan slapen hoor, enne "Als het aan de supporters ligt....."
Die spelen niet, dat is de selectie van Willem II, als het aan mij ligt dan word AZ kampioen, jammer dat ik 0 invloed heb op die uitslag, dus leuk stukje.

Ik ben dol op stemmingmakkerij trouwens.

Trouwens, AZ knalt er wel een stuk of 3 a 4 in hoor!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48707405
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Groningen-psv 0-0 was dan hetzelfde
pi_48707701
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Omdat ze niet constant zijn.
Zelfde aantal punten toch?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:57:42 #170
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_48708020
komt er nog iets life op tv zondag? of zijn alle wedstrijden op de laaste speeldag niet op tv te zien? afgezien van betaal zenders.
  woensdag 25 april 2007 @ 17:24:37 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48710618
Ik denk dat de huidige spelersgroep van Willem II het werkelijk worst zal wezen of ooit een Landzaat, Sektioui, Matthijssen etc. is weggekocht of niet daar. Is zelfs beter, anders zouden ze zelf toch niet spelen nu

En dat de technische staf dan 50.000 EUR premie per gescoord doelpunt gaat geven aan de spelers ofzo, tja, dan is dan ook apekoek. Lariekoek.
Confidence through competence
pi_48710895
Dat er geen groot feest komt en geen openbare huldiging vind ik een grote smet op het hele seizoen, zo erg zelfs dat ik het ajax het bijna meer ga gunnen omdat je dan wél een groot feest te zien krijgt
  woensdag 25 april 2007 @ 17:39:22 #173
55709 Stereotomy
pi_48711047
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat er geen groot feest komt en geen openbare huldiging vind ik een grote smet op het hele seizoen, zo erg zelfs dat ik het ajax het bijna meer ga gunnen omdat je dan wél een groot feest te zien krijgt
Ehm... die vieren het ook in het stadion?

Of zijn er andere festiviteiten?

Ik lees net op az.nl dat er 1000 extra kaarten zijn voor clubcardhouders. Te koop voor 1 EUR symbolisch geld.

Ik denk dan: waarom niet lekker de huldigingen een paar dagen na de bekerwedstrijd doen ofzo. Dat kan toch best? Als iemand een gouden plak wint op de Olympische Spelen wordt ie toch ook niet meteen teruggevlogen naar Nederland om gehuldigd te worden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Stereotomy op 25-04-2007 17:46:47 ]
pi_48711289
Oh ja wist wel dat leidsche plein niet door ging maar dacht die vieren het toch zeker wel groots in de stad ergens..

Maar vind vooral jammer bij AZ, die worden niet jaarlijks kampioen, dus dat vind ik dan juist het mooie er aan, zo'n feest is veel mooier als het voor eerst in 26 jaar is.
pi_48711344
wat zeuren jullie echt zeg...wees blij dat ze misschien kampioen worden. Verder maken de supporters er vast wel zelf een feest van. Eigenlijk is er toch ook gewoon een feest? het is koninginnenach! Daar zal vast wel een wendinkje aan gegeven worden door de mensen....

Verder, Alkmaar is geen Amsterdam of Rotterdam..Je kan echt niet hetzelfde verwachten. Bovendien is dit al redelijk uniek te noemen dus weet de gemeente ook niet helemaal wat er mee te doen. Is al mooi genoeg dat het koninginnenach is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48711443
Ja ok in Alkmaar zullen ze op koninginnedag vast wel vooral rood/wit gekleurd zijn en zal dat de overhand hebben maar weet niet.. het voelt gewoon niet helemaal compleet als je het zo besloten houd officieel
  woensdag 25 april 2007 @ 17:57:05 #177
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48711640
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog iets life op tv zondag? of zijn alle wedstrijden op de laaste speeldag niet op tv te zien? afgezien van betaal zenders.
voor niets gaat de zon op gozer
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 25 april 2007 @ 17:57:35 #178
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48711655
PS: Ajax kampioen, AZ een weekje eraan geroken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48711673
Ik wou net zeggen. Je werkt er een jaar naartoe en in 't geval van az jaren. 't is een van de meest unieke gebeurtenissen nu een team wat niet bij de 'official top3' hoort kampioen wordt en dan mogen alleen scc-houders erbij zijn. Als az-fan zou ik me erg genaaid voelen. Er zijn vele fans die alleen uitwedstrijden bezoeken bijv. of het fan-zijn op een andere manier beleven en die missen die unieke gebeurtenis. Misschien moeten ze wel weer meer dan 20 jaar wachten tot de volgende kans...
  woensdag 25 april 2007 @ 18:16:20 #180
55709 Stereotomy
pi_48712262
quote:
Bij een kampioenschap van AZ op zondag 29 april wordt NOS Studio Voetbal vanuit het DSB-Stadion in Alkmaar uitgezonden tussen 22.10 en 23.00 uur op Nederland 1. Voor het eerst sinds 1981 kan AZ kampioen van Nederland worden. Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder ontvangen spelers en trainers van het kampioensteam 2007 en de kampioenen van 1981. Ook voorzitter Dirk Scheringa schuift aan.

Let op: dit alles is onder het voorbehoud dat AZ kampioen wordt. Bij een kampioenschap van Ajax of PSV komt de uitzending vanuit de studio in Hilversum met een nog nader te bepalen gast.
Zo mogen wij plebs ervan genieten
pi_48713118
Scheringa

woensdag 25 april 2007 @ 19:07:51 #182
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48713955
Dan maar niet hoor, als ze kampioen worden dan heb ik een mooie sig!
HATS, nee serieus.

Ik vind het zeker jammer als het zo is, maar die wedstrijd zie ik zeker, en de lol erna pak ik ook wel..
  woensdag 25 april 2007 @ 19:08:30 #183
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_48713981
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef BobRooney het volgende:
Scheringa

Dat vind ik niet aardig!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_48714027
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

Dat vind ik niet aardig!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48714031
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan maar niet hoor, als ze kampioen worden dan heb ik een mooie sig!
HATS, nee serieus.

Ik vind het zeker jammer als het zo is, maar die wedstrijd zie ik zeker, en de lol erna pak ik ook wel..
Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
pi_48714034
Ik lees op een Willem 2 forum toch andere dingen dat bovenstaand stuk ons moet doen geloven.

Zij vinden het arrogant dat de Ajacieden denken dat zij Willem 2 wel even gaan overrompelen en een 0-8 een doodnormale uitslag gaat worden die min of meer zeker wel gehaald gaat worden. De supporters zien liever niet dat Willem 2 zich naar de slachtbank laat leiden en er gewoon volop gaat, liefst nog voor de winst ook. Zij vragen zich zelf overigens ook af wat de bron is van dat stuk (niet waar de publicatie vandaan komt maar de bronnen waar die argumenten/meningen vandaan komen).
pi_48714110
Welke kneus denkt dat ie scheringa is?
  woensdag 25 april 2007 @ 19:16:04 #188
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48714241
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja, maar toch...een huldiging achter gesloten deuren...that is echt 3x niks man. Die spelers verdienen ook een grotere huldiging.
Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.
Tis echt fuckin jammer, en erg triest idd

@DirkScheringa,

Waarom regel je niets man? Je hebt cash zat.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:17:23 #189
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_48714283
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wij moeten toch met een half biertje in onze poten staan te roepen, klappen en fluiten idd.
Tis echt fuckin jammer, en erg triest idd

@DirkScheringa,

Waarom regel je niets man? Je hebt cash zat.
Ik heb geprobeerd Koninginnendag te kopen, maar dat bleek niet mogelijk.

Volgend jaar worden we eerder kampioen en is Koninginnendag geen probleem!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:20:48 #190
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48714420
Ga meteen wat geld investeren in of een betere schrijver van je reacties, of ga terug naar school.
pi_48714621
Slechte kloon.
pi_48714963
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik vind het ontzettend jammer voor de fans inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat er niks 'openbaars' meer komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48716273
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik lees op een Willem 2 forum toch andere dingen dat bovenstaand stuk ons moet doen geloven.

Zij vinden het arrogant dat de Ajacieden denken dat zij Willem 2 wel even gaan overrompelen en een 0-8 een doodnormale uitslag gaat worden die min of meer zeker wel gehaald gaat worden. De supporters zien liever niet dat Willem 2 zich naar de slachtbank laat leiden en er gewoon volop gaat, liefst nog voor de winst ook. Zij vragen zich zelf overigens ook af wat de bron is van dat stuk (niet waar de publicatie vandaan komt maar de bronnen waar die argumenten/meningen vandaan komen).
Dit doet me goed. Want zo zullen de spelers en natuurlijk ook over denken.
pi_48722917
De mogelijke huldiging komende zondag van AZ vindt definitief plaats in het DSB-stadion.
De huldiging zal volgens planning rond 20.00 uur plaatsvinden. De gemeente wilde graag een huldiging in het centrum van Alkmaar voor alle fans. Volgens een woordvoerder van de gemeente wil AZ het feestje vooral voor seizoenskaarthouders in het eigen stadion organiseren.
Verwacht wordt dat bij een kampioenschap van AZ toch veel fans naar het Waagplein zullen trekken. Supporters van AZ zonder seizoenskaart zijn teleurgesteld over de 'magere huldiging'.

Volgens mij hoorde ik eerder iemand zeggen dat het door de gemeente komt....maar die wil juist wel een huldiging voor iedereen. Vage actie van AZ hoor.

rtvnh.nl
  woensdag 25 april 2007 @ 22:39:43 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48723070
Vreemd idd, wat gaat er nou gebeuren??
  woensdag 25 april 2007 @ 23:11:37 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48723850
Respectloos van AZ.

Heeft AZ weleens gedacht aan het feit dat er oa ook supporters zijn die dolgraag een seizoenskaart zouden willen maar deze simpelweg niet kunnen betalen om maar iets te noemen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48723923
Nee, AZ heeft niet zoveel supporters .
Secrets never die. Only people.
pi_48724141
Gemeente Alkmaar niet blij met de plannen voor huldiging van AZ
Mocht AZ zondag bij Excelsior voor het eerst sinds 1981 landskampioen worden, dan zal de huldiging in het eigen stadion plaatsvinden.

De gemeente Alkmaar bood de voetbalclub een rondrit door de stad aan, maar AZ ziet daar vanaf.

,,Daar hebben we de tijd niet voor,’’ aldus algemeen directeur Toon Gerbrands. ,,Ik verwacht dat de spelers na de wedstrijd rond 19.30 uur in Alkmaar zullen arriveren. Als we na onze eigen huldiging nog de stad ingaan, wordt het veel te laat.’’ Het DSB-stadion wordt zondag vanaf 18.00 uur opengesteld voor mensen met een seizoenkaart. Voor het vak waar normaal de bezoekende supporters zitten, kunnen personen met een AZ-clubcard zaterdag nog een kaartje (à 1 euro) kopen.

Een programma met alleen een huldiging in de stad en niet in het stadion was geen optie.

Gerbrands: ,,Er is niet echt een geschikte ruimte in de binnenstad. En na het kampioenschap in de eerste divisie zijn er in 1998 ook rellen uitgebroken.’’ De beelden van Excelsior - AZ zullen niet live in het stadion vertoond worden. ,,Het bleek onmogelijk om de grote schermen vóór de huldiging van het veld te verwijderen,’’ aldus Gerbrands. ,,Als we ze zouden laten staan, zou een groot deel van het publiek niets meer zien.’’ Vele AZ-fans toonden gisteren hun ongenoegen op internet. Zij hadden gehoopt op een massale huldiging in de stad. ,,We hadden graag gehad dat de spelers eerst naar het stadion zouden gaan en vervolgens een triomftocht door Alkmaar zouden maken,’’ zei een gemeentewoordvoerder gisteren. ,,Er is namelijk een grote schare fans zonder seizoenkaart.’’

[ Bericht 99% gewijzigd door jmac op 26-04-2007 01:16:22 ]
pi_48727224
Tja, eerst kon het niet in de binnenstad, toen werd het maar in het stadion gedaan en nu kan de gemeente opeens wel weer meewerken, omdat ze het toch wel een unieke gebeurtenis vinden. Ik heb dan wel een seizoenskaart, maar het is leuker om het massaal in de binnenstad van Alkmaar te vieren dan in het stadion.
pi_48727903
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Respectloos van AZ.

Heeft AZ weleens gedacht aan het feit dat er oa ook supporters zijn die dolgraag een seizoenskaart zouden willen maar deze simpelweg niet kunnen betalen om maar iets te noemen?
Er blijft niet veel over zo, van Altijd Zichzelf . Vind het echt jammer. Geen schermen in het stadion. Hang ze dan op buiten het stadion. Of desnoods op Waagplein man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')