Als wij de titel winnen zitten we anders ook in die galmbak te 'feesten'.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verrassend met ome Dirk![]()
![]()
Genoeg geld maar technische dingen kan hij niet geregeld krijgen muahaha![]()
![]()
Tsja maar dat heeft een andere redenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Als wij de titel winnen zitten we anders ook in die galmbak te 'feesten'.
nog nooit in Alkmaar geweest ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Dan kan er de volgende dag niemand lekker beschut op de bus of tram wachten..
Hoe kunnen er nou heel veel AZ-supporters anti-ajax zijn, vorig jaar zaten ze toch nog allemaal in de Arena?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel liever AZ dan psv wat mij betreft. Ik vind het alleen jammer dat zoveel AZ-supporters anti-Ajax zijn en die irritante Scheringa. Anders had ik het jullie nog wel gegund ook.
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een drama huldiging alleen voor SCC houders in stadion pff
Toch blijft het treurig. Dan wordt AZ na 26 (?) jaar weer eens kampioen en dan gaan ze een "besloten" feestje houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?
Wat een domperquote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
verhaal over huldiging in DSB stadion
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldigingquote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch blijft het treurig. Dan wordt AZ na 26 (?) jaar weer eens kampioen en dan gaan ze een "besloten" feestje houden.
Mja, ik vind het ook jammer voor den normalen supporter hoor. Ik denk wel dat AZ nog met iets extra's komt: die desastreuze "besloten" huldiging 25 jaar geleden zijn ze hopelijk nog niet vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldiging
de braak stukken land in de buurt van Alkmaar staan niet echt omschreven als veilig....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk op google earth genoeg weiland desnoods om een podium te maken voor een huldiging
Rondvaart en dan een huldiging op de kanaalkade (je weet wel, Overstadquote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was volgens jou een beter, haalbaar alternatief, ook met het oog op de koninginnedagevenementen in de stad en de draaiboeken die daar al voor geschreven waren?
Van 10 jaar terug zijn ze ook niet vergeten...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook jammer voor den normalen supporter hoor. Ik denk wel dat AZ nog met iets extra's komt: die desastreuze "besloten" huldiging 25 jaar geleden zijn ze hopelijk nog niet vergeten.
Nope dat was gratis shoppen bij de Oililyquote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Van 10 jaar terug zijn ze ook niet vergeten...
Ik ben geen techneut, maar hoe kan het nou onhaalbaar zijn om schermen te plaatsen met daarop de wedstrijd?quote:
Het gaat meer om de tijd van het weghalen en opruimen van de zooi... hoewel ik het ook een kontverhaal vind...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben geen techneut, maar hoe kan het nou onhaalbaar zijn om schermen te plaatsen met daarop de wedstrijd?
Inderdaad...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nope dat was gratis shoppen bij de Oilily
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |