Uit het AZ-topic waar deze stelling om de 10 postings terugkomt van Ajax-supporters die het succes van AZ niet kunnen verdragen. Daarom deze poll:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
'Spelers Ajax bieden zich aan bij AZ'
'Ajax supporters lopen over naar AZ'
'Scheringa hekelt handelwijze Ajax'
'Ajax-directeur krijgt stadionverbod van Scheringa'
En weet ik veel wat ie allemaal nog meer voor onzin heeft geroepen. Het staat onprofessioneel en hij maakt zichzelf er nou niet bepaald populairder op.
Veel mensen kunnen het helaas niet hebben als iemand succes heeft, vind het juist leuk voor AZ (ben totaal geen voetbal fan) want die hebben zich volgens mij leuk omhoog gebokst vanuit de eerste divisiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
^^ inderdaad, afgunst is denk ik een groter probleem. Is gewoon een slimme zakenman die de mannetjes op de juiste plek heeft gezet. De eerste jaren toen hij voorzitter was, moest hij ook nog veel leren en ging het ook niet altijd goed.
Klopt, maar een aantal Ajax-supporters willen hier HEEEEEL graag over discussieren, aangezien dit onderwerp werkelijk om de 10 postings terugkomt in het AZ-topic. Nou, zo'n populair onderwerp mag in een eigen topic wel eens uitgediept worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijk maakt het toch geen flikker uit of ie het nu wel of niet is.
Maar nu bloedt het AZ-topic een beetje doodquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, maar een aantal Ajax-supporters willen hier HEEEEEL graag over discussieren, aangezien dit onderwerp werkelijk om de 10 postings terugkomt in het AZ-topic. Nou, zo'n populair onderwerp mag in een eigen topic wel eens uitgediept worden.
Ik wil daar wel een handje bij helpen hoor.![]()
Damn, deel die klappers snel uit!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar nu bloedt het AZ-topic een beetje dood![]()
Ik heb hier ook nog een Ajax-klappert liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, deel die klappers snel uit!!![]()
![]()
Check, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Moet die ene keuze niet zijn:
Ja en ik ben NIET voor Ajax en AZ.
Dan geldt die voor mij
Reageer maar. Waarom vind je van wel of niet? Een aantal van je mede-supporters vindt namelijk van WEL en komt dat om de zoveel uren eens melden in het AZ-topic, dus het leeft blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic. Hier is toch geen discussie over mogelijk lijkt me zo.
Is Keje Molenaar ook een optie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zou jij bijvoorbeeld liever Scheringa als voorzitter willen hebben of Jaakke?
Goeie poll manquote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Valt er wat over te vinden dan? Dirkie strijdt over een paar jaar weer lekker om plaats elf met z'n grote bek en voor 'n kwart gevuld stadionquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Check, bedankt voor de tip.
[..]
Reageer maar. Waarom vind je van wel of niet? Een aantal van je mede-supporters vindt namelijk van WEL en komt dat om de zoveel uren eens melden in het AZ-topic, dus het leeft blijkbaar wel.
Zou jij bijvoorbeeld liever Scheringa als voorzitter willen hebben of Jaakke?
"Ja, ik vind Dirk Scheringa een arrogante lul die valt na zijn hoogmoed"quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Valt er wat over te vinden dan? Dirkie strijdt over een paar jaar weer lekker om plaats elf met z'n grote bek en voor 'n kwart gevuld stadion.
Het is zeker wel vergelijkbaar. AZ was echt niet een titelkandidaat zonder Scheringa, en zonder Abramovich was Chelsea nu Leeds United achterna gegaan. Maar als Roman iets doet, doet hij het ook goed. En net zoals Scheringa ook met passie, want van iedereen rondom Abramovich hoor je hij betrokken is bij de club, ook bij het sportieve. Het is niet zomaar een speeltje. Eerst werd er veel geld ingepompt, en net als AZ moet Chelsea een winstgevende club worden. Vergelijk het verlies van de club maar eens van 3 jaar geleden, en die van dit jaar. Maar je moet wel investeren, voordat je winstgevend wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vaak wordt Scheringa ook vergeleken met Abramovich.
Echter, Scheringa heeft als 10-jarig jochie nog voor AZ-gejuicht in zijn vrije weekenden, en heeft AZ als zijn passie er weer bovenop geholpen. Daarnaast bloedt Chelsea elk jaar miljoenen ponden leeg aan topspelers, terwijl AZ vanaf vorig jaar zelfs winst aan het maken is door alleen jonge talenten te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |