oma of opa?quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma is overleden toen mijn nichtje in de buik zat, toen hebben mijn oom en tante het nichtje naar haar vernoemd, dat vind ik wel mooi
Voor 6 euro 60 kun een prima een maaltijd op tafel zetten. Wat pasta met tomatensaus en wat sla erbij.quote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog 6 euro 60. Wat zal ik eens eten vanavond? Iemand een suggestie?![]()
voor 6,60 kun je heel wat broccoli kopen, lekkerquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog 6 euro 60. Wat zal ik eens eten vanavond? Iemand een suggestie?![]()
dat snapte ik meidquote:
dank jequote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees het nu net pas, maar sterkte he, Etcetera
bijna ingestort, helemaal moe en kapot van de afgelopen weken (ze heeft nauwelijks slaap gehad)quote:Op maandag 23 april 2007 18:48 schreef Soempie het volgende:
Hoe was het met zijn oma?
Mja, maar toch he.....quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar ging iedereen al van uit denk ik![]()
Zwaar. Zo rot als je lang samen bent geweest. Kan het me niet voorstellen dat dan een van de twee wegvalt, verschrikkelijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Etcetera het volgende:
bijna ingestort, helemaal moe en kapot van de afgelopen weken (ze heeft nauwelijks slaap gehad)
veel huilen, af en toe sliep ze een beetje en toen we terug kwamen van de opbaarplek (hoe heet zo iets) was het helemaal erg
heel logisch natuurlijk, maar ik vond het zo zielig
Werken, ik begin het nu druk te krijgen, wat aan de ene kant wel lekker is, en aan de andere kant zit je dan wel eens een paar uur te lang hetzelfde te doen omdat iets af moetquote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
zo, nou ff wat anders
wat hebben jullie uitgevroten vandaag?
oh gezelligquote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
Woensdag wordt leuk, dan moet ik om kwart voor 8 's morgens oppassen tot 12 uur. Van 2 tot 4 heb ik dan een club kinderen waarbij ik moet begeleiden. Spelletjes doen, knutselen, enz.
Vanavond nog een vergadering voorbereiden en m'n kamer opruimen/ schoonmaken, aangezien ze morgen hier komen vergaderen.![]()
8 tot 12 jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh gezelligwelke leeftijdsgroep ongeveer? (of hoef je geen luiers te verschonen
)
Das een makkelijke her danquote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Nesle het volgende:
vandaag mijn herkansing gehad, ik denk een dikke 9. ging echt super
was na 20 min al klaar en heb toen andere mensen geobserveerd, geweldig om te zien wat ze allemaal doen als ze zich vervelen en al klaar zijn
Etcsterkte!
1 oma maar. 2 kort achter elkaar verloren en de man van de levende oma is al 30 jaar geleden overleden.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Heb trouwens eindelijk mijn 'hoerenoutfit' bij elkaar. Van de moeder van mn schoonzusje en ik wil niet weten waarom zij het heeft
quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Heb trouwens eindelijk mijn 'hoerenoutfit' bij elkaar. Van de moeder van mn schoonzusje en ik wil niet weten waarom zij het heeft
liefde maakt blindquote:
Bahquote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
Er is een ei kapot gegaan in m'n schoudertasWat een zooi
![]()
Het is half 9 en ik heb vanalles gehaald voor nasi. Ik ga even koken![]()
![]()
Behoorlijk ja. Vond mn broer vroeger altijd een leuke jongen, maar vind hem nu een slappeling. Nog steeds een hele lieve broer, maar hij is toch wat in waarde gedaald.quote:
Nog twee oma's. Eentje van 83 maar nog super bij de tijdquote:
Jep, naar mijn oma en opa.quote:
Zeer zekerquote:
waarvan 4000 sinds januariquote:Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Soempie het volgende:
5000 (gemiddeld 16 per dag)Daar zijn we blij om hoor B.
![]()
![]()
![]()
Janieke? leuke naamquote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nog twee oma's. Eentje van 83 maar nog super bij de tijden een van 71 die nooit echt over de dood van mijn opa is gekomen in 1997. Altijd alleen enzo.
[..]
Jep, naar mijn oma en opa.
Oma heet Alie en opa heette Jan.
Natalie Janieke
[..]
Zeer zekerKrijg mijn cijfer alleen pas na de vakantie
is je zus dan naar de andere opa en oma vernoemd?quote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef Nesle het volgende:
Jep, naar mijn oma en opa.
Oma heet Alie en opa heette Jan.
Natalie Janieke
Dankje, ik vind het zelf een vreselijke naamquote:
Ja mijn oma heet Jantje en opa heette Albert.quote:Op maandag 23 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
is je zus dan naar de andere opa en oma vernoemd?
wat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
ze schaamt zich dood voor die naam
mijn ouders hadden ook al rare namen voor ons bedacht als we jongens waren
nasi of rijstquote:
Nou, dat was ik vergeten te vertellen. Ik heb er behoorlijk wat water overheen geplempt en nu zijn m'n plantjes weer min of meer de oudequote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, nou heb je etc's quote in je sig staan en nu zijn je bloemen vernaggelt
waren jullie wel gewenst?quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
ze schaamt zich dood voor die naam
mijn ouders hadden ook al rare namen voor ons bedacht als we jongens waren
quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, dat was ik vergeten te vertellen. Ik heb er behoorlijk wat water overheen geplempt en nu zijn m'n plantjes weer min of meer de oude![]()
![]()
ja hoorquote:
ik heb gewoon voor 1 euro en 10 cent per dag gekooktquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb gewoon voor 1 euro en 10 cent per dag gekookt![]()
Morgen is het de 24eAls ik zo doorkook dan ben ik lekker goedkoop uit aankomende maand
![]()
33 euro aan avond eten
En het was heus nog lekker ook![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja hoor
maar ze moesten nogal snel 4 ipv 2 (jongen/meisje) namen verzinnen omdat ze niet wisten dat we een tweeling waren
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Komt vanzelfquote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.![]()
Ik woon nu sinds november weer op mezelf en kan gewoon nog steeds niet voor 1 persoon koken.![]()
Ik kan even niet opgelet hebben bij biologie, maar gaat daar geen negen maanden overheen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook vernoemd, omdat ik redelijk onverwacht kwam en ze (nog) geen naam hadden.![]()
Was je te vroeg dan? En naar wie?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook vernoemd, omdat ik redelijk onverwacht kwam en ze (nog) geen naam hadden.![]()
Nee, daar eet je je moe aanquote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, komt ook wel uit zie ik net. Ben elke keer laat thuis of moet juist haasten tussen 17.00 en 18.00 uur deze week. Dan was het anders toch brood geworden. Nu dus elke dag een bordje nasi.![]()
En dan de aankomende 2 maanden zeker niet meer
spammertjequote:Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
5000
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben een spammertik ben jullie maar ff voor
![]()
WTF?quote:
Dat is ook stukken lastiger en minder leuk dan voor meerdere mensen koken.quote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.![]()
Ik woon nu sinds november weer op mezelf en kan gewoon nog steeds niet voor 1 persoon koken.![]()
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukjequote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik kan even niet opgelet hebben bij biologie, maar gaat daar geen negen maanden overheen?
Wel een leuk ongelukje dat later nog herhaald is?quote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukje![]()
Dat had ik met spaghetti, een lange tijd vrij veel gemaakt (lekker makkelijk voor meerdere dagen en vrij goed te eten) en nu al een maand of 2 helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, komt ook wel uit zie ik net. Ben elke keer laat thuis of moet juist haasten tussen 17.00 en 18.00 uur deze week. Dan was het anders toch brood geworden. Nu dus elke dag een bordje nasi.![]()
En dan de aankomende 2 maanden zeker niet meer
Lijkt me fijn om dat te horenquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukje![]()
ja, wel een leuk ongelukjequote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een leuk ongelukje dat later nog herhaald is?
Doet ie goed danquote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, wel een leuk ongelukjeal zeg ik het zelf
Maar gelukkig niet herhaald. M'n vader had al twee kinderen voor hij met m'n moeder ging. En hij zou nu 77 zijn.![]()
Ik ben jonger dan de kinderen van m'n zus.![]()
![]()
Ze kan aardig meekomenquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Alles gewoon goed gezond? Netjes, met die leeftijd
quote:
Volgens mij niet. Ff kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
ik zit baby foto's te kijken. Hebben jullie foto's op de computer van toen je klein was?
Ik heb mezelf toen ik nog een peuter was als achtergrond op mn telefoonquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
ik zit baby foto's te kijken. Hebben jullie foto's op de computer van toen je klein was?
Zienquote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toen ik nog een peter was als achtergrond op mn telefoon
Er is al zo vaak gevraagd of dat mn zoontje is
ja dat kan wel, ff de cardreader van mn broertje stelen, want de mijne maakt memorycards stukquote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
ZienKun je hem naar je computer sturen?
Das niet echt handigquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja dat kan wel, ff de cardreader van mn broertje stelen, want de mijne maakt memorycards stuk
Nee, zeker niet als je daar achterkom als je de digitale camera van je pa aan het uitlezen bent, weg 512 mb kaartjequote:
matchende stoelen, mooi hoorquote:Op maandag 23 april 2007 22:17 schreef Nesle het volgende:
Die laatste foto, zie je dat we teveel gordijn hadden en dat toen maar over de stoel hebben gedaan?
Ahhquote:Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
het grote witte vlak op de foto komt omdat mijnalbum.nl alleen fotos van 400x400 of groter accepteert en mijn camera van mn telefoon op een vrij kleine resolutie ingesteld stond
Altijd al geweest...of toen nog wel... whateverquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
met m'n vriendje![]()
Ik heb al 11 van die hemaringbanden vol met foto's en zooi. Wij bewaren allesquote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
baby/jeugd fotos van vroegah zijn best tof eigenlijk
ik heb er ook nog eentje dat ik op de camping in oostenrijk in een bak met gesmolten snoep zit omdat ik ze toch vooral niet weg wilde gooien
Mijn moeder heeft bij mn broer tot zn 10e alles ingeplakt, bij mij tot mn 7e en bij mn broertje tot z'n 4e zo ongeveer.quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb al 11 van die hemaringbanden vol met foto's en zooi. Wij bewaren allesZo leuk om te zien
quote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft bij mn broer tot zn 10e alles ingeplakt, bij mij tot mn 7e en bij mn broertje tot z'n 4e zo ongeveer.
We schelen telkens 3 jaar, zoek het verband
Dat verschilt nog steeds per jaar. Dan weer blond dan weer donker. Krullen en stijl haar hetzelfde, verschilt ook per jaar.quote:
apartquote:Op maandag 23 april 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat verschilt nog steeds per jaar. Dan weer blond dan weer donker. Krullen en stijl haar hetzelfde, verschilt ook per jaar.![]()
![]()
Trustenquote:
Trustenquote:Op maandag 23 april 2007 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga ook slapen, trusten
Trustenquote:
Je voelt je achtergesteld?quote:
ik ben zwaar teleurgesteldquote:
quote:
trustenquote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ga ook
Geen klap uitgevoerd vanavond![]()
En vanmorgen was het best vroeg. Ik ben doodopPlus dat ik morgen weer om een uur of 7 op wil.
Dus, welterusten!![]()
![]()
Ahww, nou, helemaal goed nu hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* gooit een kopje en daarna een schoteltje op Soempies tong
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuulquote:
Jij bent duidelijk aan slaap toequote:Op maandag 23 april 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuul![]()
![]()
Wil je nog wat drinken? *Nee, maar toch wel*
Dat lijkt me de enige juiste conclusiequote:
quote:Op maandag 23 april 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuul![]()
![]()
Wil je nog wat drinken? *Nee, maar toch wel*
Dat kloptquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij moe tik hier ouwehoeren ipv in de quiz zelf
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rampzalig resultaat bij de quiz
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rampzalig resultaat bij de quiz
quote:
Wat waren de resultaten ten opzichte van elkaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij waren ook niet bepaald tevreden
![]()
leuk zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, hoe zeggen ze dat, in blije verwachting
Het houdt ons continu bezig, het halve huis moet op z'n kop, spullen aanschaffen, naam bedenken enz.
Zenuwachtig zijn of je wel goede ouders zult zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, hoe zeggen ze dat, in blije verwachting
Het houdt ons continu bezig, het halve huis moet op z'n kop, spullen aanschaffen, naam bedenken enz.
Wacht maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
En of we goede ouders zijn, ach, we zijn zelf ook goed terecht gekomen. Goed voorbeeld doet volgen.
Volgens nu.nlquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
daar kan ik me nog vaag wat over herinneren
hier geen nieuwszit te wachten op de volgende les, ben nog steeds brak en moe en ik wil weer naar huis
weet iemand al iets over de busstakingen? over? opgeschort? er is immers een akkoord bereikt of ben ik nu gek
quote:Bonden overleggen met chauffeurs over cao-akkoord
Bussen in avondspits mogelijk weer volgens boekje
Inderdaad...dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Superman-'kryptoniet' gevonden in mijnik wist niet dat de exacte samenstelling in de strips is neergezet
Ik denk wel dat het vandaag bekend wordtquote:Trouwens, we weten nu dus nog niks over het al dan niet staken morgen, voor hetzelfde geld gaan ze nķet akkoord
nou ja, ik zal het nieuws maar in de gaten houden
Ze trekken ook altijd van die "leuke" conclusies.quote:
"with fluorine" is het probleem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
natriumlithiumboorsilicaathydroxide = sodium lithium boron silicate hydroxide
Wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:![]()
de gemiddelde fokker is zeker te dom om iets te kunnen begrijpen dat niet ronduit vaststaat
Op die mineraalwebsite wordt deze opmerking ook gemaakt. Het is geen fout van FP maar van het nieuwsbericht zelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"with fluorine" is het probleem.
Dus....
Dat is dus exact mijn punt (lees de post nog maar eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op die mineraalwebsite wordt deze opmerking ook gemaakt.
Dat weet ik. En dat is dus exact mijn punt.quote:Het is geen fout van FP maar van het nieuwsbericht zelf![]()
Schandelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Er wordt maar van alles klakkeloos overgenomen..het is een ramp.
je mag een vraag stellen in de quiz volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Er wordt maar van alles klakkeloos overgenomen..het is een ramp.
De FP is ook vooral leuk om de idioot domme reacties te lezen. behoorlijk triest vaak, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
ik lees de FP eigenlijk alleen voor de 'geinige/maffe' berichten, voor 'serieus' nieuws ga ik wel naar nu.nl ofzo (op internet dan he)
quote:
Ja, duidelijker kon haast nietquote:
Vet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
Voor morgen moet ik levend ganzenbord organiserenNu dus even stoepkrijt en een mega dobbelsteen kopen
![]()
Jawel, want haar moeder heet ook zo en een studieboek ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo mooi, ik hoor de hele dag al mensen: "ja maar anders zou de serie toch geen Grey's Anatomy heten?" "Ik heb gauw even in de episode guide gekeken of het nog goedkomt!"
Ik krijg nog mail van jequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn koffie is klaar dus ik ga weer lekker naar buiten
Het is de hele dag al bewolkt en daarom juist PERFECT lekker. Precies warm genoeg...lekker rustig
Jaja, komt eraan...perv!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik krijg nog mail van jeen ik zag dat MaJo had gemailed, over 7 mei. Wat mij betreft is het een goede datum, maar PhysicsRules kan helaas niet... we moeten eigenlijk even conference-callen met z'n * iamredleader telt even na...* viertjes. Maar heb er nu al zin in
![]()
Ik ben precies binnen de 10 minuten gebleven hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is er vandaag met de AKQ? Mensen lopen weg zonder vragen te stellen. Zelfs Nem enYuri doen het nu![]()
Ben een beetje aan het mopperen omdat ik twee keer een vraag heb moeten stellen omdat anderen het verzuimden. Is jammer voor de reeks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben precies binnen de 10 minuten gebleven hoor![]()
Omdat de meeste toch geen grieks kunnen en in het nederlands staat het vreemd vind ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Yuri, wat ik me al een hele tijd afvraag: waarom citeer je een griekse wijsgeer in het engels?
Dat laatste vind ik altijd zo opvallend. Waarom staat het in het Nederlands gekker dan in het Engels. Het is allebei een vertalingquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat de meeste toch geen grieks kunnen en in het nederlands staat het vreemd vind ik
Bij mij kan het soms wat langer duren maar ik stel altijd een vraagquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het mopperen omdat ik twee keer een vraag heb moeten stellen omdat anderen het verzuimden. Is jammer voor de reeks.
Omdat engels inteligenter klinkt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik altijd zo opvallend. Waarom staat het in het Nederlands gekker dan in het Engels. Het is allebei een vertaling![]()
Was niet persoonlijk, sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij kan het soms wat langer duren maar ik stel altijd een vraag
Dat verklaart het een en anderquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar ik heb net met kinderen gevoetbald buiten
Als ik naar buiten kijk krijg ik eerder zin in stamppotquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
net lekker sla gegeten, ideaal met dit weer.
beter dan nasi iig![]()
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk krijg ik eerder zin in stamppot![]()
Dat is inderdaad beter dan nasiquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ook![]()
En je mag nog 3 dagen zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ook![]()
Nog 4quote:
aaaahhhh... Ik stuur je wel een bakje cherrytomaatjesquote:
afkicken 'cold turkey' in jouw gevalquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
afkicken 'cold turkey' in jouw geval
graag gedaan zei hij met zijn meest onschuldige blikquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das nog het ergst, ik dacht, dan ga ik wel bellen, maar dat gaat er natuurlijk ook uit
Dus jij bent niet zo iemand die 30 euro ber maand wegbelt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook geen beller, ik zie mensen het liefst gewoon in het echie
Ik ook, maar dat kan soms nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook geen beller, ik zie mensen het liefst gewoon in het echie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |