Nog twee oma's. Eentje van 83 maar nog super bij de tijdquote:
Jep, naar mijn oma en opa.quote:
Zeer zekerquote:
waarvan 4000 sinds januariquote:Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Soempie het volgende:
5000 (gemiddeld 16 per dag)Daar zijn we blij om hoor B.
![]()
![]()
![]()
Janieke? leuke naamquote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nog twee oma's. Eentje van 83 maar nog super bij de tijden een van 71 die nooit echt over de dood van mijn opa is gekomen in 1997. Altijd alleen enzo.
[..]
Jep, naar mijn oma en opa.
Oma heet Alie en opa heette Jan.
Natalie Janieke
[..]
Zeer zekerKrijg mijn cijfer alleen pas na de vakantie
is je zus dan naar de andere opa en oma vernoemd?quote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef Nesle het volgende:
Jep, naar mijn oma en opa.
Oma heet Alie en opa heette Jan.
Natalie Janieke
Dankje, ik vind het zelf een vreselijke naamquote:
Ja mijn oma heet Jantje en opa heette Albert.quote:Op maandag 23 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
is je zus dan naar de andere opa en oma vernoemd?
wat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
ze schaamt zich dood voor die naam
mijn ouders hadden ook al rare namen voor ons bedacht als we jongens waren
nasi of rijstquote:
Nou, dat was ik vergeten te vertellen. Ik heb er behoorlijk wat water overheen geplempt en nu zijn m'n plantjes weer min of meer de oudequote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, nou heb je etc's quote in je sig staan en nu zijn je bloemen vernaggelt
waren jullie wel gewenst?quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
ze schaamt zich dood voor die naam
mijn ouders hadden ook al rare namen voor ons bedacht als we jongens waren
quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, dat was ik vergeten te vertellen. Ik heb er behoorlijk wat water overheen geplempt en nu zijn m'n plantjes weer min of meer de oude![]()
![]()
ja hoorquote:
ik heb gewoon voor 1 euro en 10 cent per dag gekooktquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb gewoon voor 1 euro en 10 cent per dag gekookt![]()
Morgen is het de 24eAls ik zo doorkook dan ben ik lekker goedkoop uit aankomende maand
![]()
33 euro aan avond eten
En het was heus nog lekker ook![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja hoor
maar ze moesten nogal snel 4 ipv 2 (jongen/meisje) namen verzinnen omdat ze niet wisten dat we een tweeling waren
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Komt vanzelfquote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.![]()
Ik woon nu sinds november weer op mezelf en kan gewoon nog steeds niet voor 1 persoon koken.![]()
Ik kan even niet opgelet hebben bij biologie, maar gaat daar geen negen maanden overheen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook vernoemd, omdat ik redelijk onverwacht kwam en ze (nog) geen naam hadden.![]()
Was je te vroeg dan? En naar wie?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook vernoemd, omdat ik redelijk onverwacht kwam en ze (nog) geen naam hadden.![]()
Nee, daar eet je je moe aanquote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, komt ook wel uit zie ik net. Ben elke keer laat thuis of moet juist haasten tussen 17.00 en 18.00 uur deze week. Dan was het anders toch brood geworden. Nu dus elke dag een bordje nasi.![]()
En dan de aankomende 2 maanden zeker niet meer
spammertjequote:Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
5000
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben een spammertik ben jullie maar ff voor
![]()
WTF?quote:
Dat is ook stukken lastiger en minder leuk dan voor meerdere mensen koken.quote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.![]()
Ik woon nu sinds november weer op mezelf en kan gewoon nog steeds niet voor 1 persoon koken.![]()
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukjequote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik kan even niet opgelet hebben bij biologie, maar gaat daar geen negen maanden overheen?
Wel een leuk ongelukje dat later nog herhaald is?quote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukje![]()
Dat had ik met spaghetti, een lange tijd vrij veel gemaakt (lekker makkelijk voor meerdere dagen en vrij goed te eten) en nu al een maand of 2 helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, komt ook wel uit zie ik net. Ben elke keer laat thuis of moet juist haasten tussen 17.00 en 18.00 uur deze week. Dan was het anders toch brood geworden. Nu dus elke dag een bordje nasi.![]()
En dan de aankomende 2 maanden zeker niet meer
Lijkt me fijn om dat te horenquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, ze hadden het pas laat door. Ik was een ongelukje![]()
ja, wel een leuk ongelukjequote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een leuk ongelukje dat later nog herhaald is?
Doet ie goed danquote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, wel een leuk ongelukjeal zeg ik het zelf
Maar gelukkig niet herhaald. M'n vader had al twee kinderen voor hij met m'n moeder ging. En hij zou nu 77 zijn.![]()
Ik ben jonger dan de kinderen van m'n zus.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |