1-1quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef koemleit het volgende:
Wat heeft psv gemaakt vandaag?
Als we mazzel hebben misschien wel ja.quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Camplo het volgende:
Mooi finale affiche.
Zou het weer 1-5 worden?
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!quote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
Hoezo?quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Maar sowieso geen prijs mocht het de play-offs worden. Dat is toch wel zuur als je al in de winter hoog van de toren loopt te blazen en uiteindelijk met niets in je handen staat...quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!
Van Bommel en Ruud komen ook nog terugquote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef -Mo- het volgende:
Komt allemaal omdat Koeman Kluivert zo onderwaardeert.
met alle respect, Beerens is er nog niet klaar voor. Die moet eerst nog maar eens een jaartje Eredivisieniveau spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Mocht PSV de CL niet halen en slechts Uefacup behalen, dan hoop ik dat ze gaan bouwen aan een jonge selectie met groeimogelijkheden. Heel dit seizoen was al duidelijk dat deze spelers maar wat moeilijk te motiveren waren. Ik hoop volgend seizoen dat spelers als Marcellis, Aissati, Beerens, Zeefuik in de basis staan. Dat aangevuld met wat spelers die blijven + enkele leuke aankopen.
Dan maar niet kampioen volgend jaar, als het vuur maar weer terugkomt op het veld!!!
Wat een kutdag![]()
edit-foutjequote:Op maandag 23 april 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop gewoon op een zomer als 2002..... toen kwamen alle doemverhalen ook langs en uiteindleijk werden we kampioen
voor die plek hebben we een mindere buitenlander gehaald? Simons?quote:Op maandag 23 april 2007 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Er lopen wel mensen rond voor de toekomst, maar PSV stuurt die mensen meestal weg of laat ze niet spelen.
Ik heb geen voorkeur naar jong onervaren talent bij een topclub, maar als je echt zo'n groot talent hebt dan zou ik ze mee laten doen.
Marcellis staat allang te boek als groot talent en hij zit best vaak op de bank, maar pas tegen Lpool mocht hij meedoen om de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie te zitten.
En David Mendes Da Silva is een speler die ik echt goed vind als hij speelt.
Maar wij halen inplaats van zoiets een buitenlander die minder goed is
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 23 april 2007 08:56 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand Studio Voetbal gezien? Toen de PSV'ers de catacombe inkwamen? Lui schelden
quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?![]()
Daar gaan we dan.. de cirkel naar beneden....quote:Schuitema: hele organisatie aanpassen bij mislopen CL
In het Algemeen Dagblad kondigde voorzitter Schuitema aanpassingen aan als PSV de Champions League misloopt. 'Het is een simpel verhaal. Als we het niet halen, dan zullen we de hele organisatie moeten aanpassen en het mag duidelijk zijn dat ik het dan niet heb over de koffiejuffrouw. Bepaalde dingen die in de Champions League wel kunnen, kunnen niet als je die inkomsten mist. Volgens mij kan iedereen dat bedenken.'
Dat opladen gaat nog wel een probleem worden..quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Blight het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV zich kan opladen voor de eventuele playoffs. Het lijkt er nu echter op dat AZ en Ajax er met de CL-tickets vandoor gaan.
wij spelen niet voor uefa cup plaatsenquote:Op maandag 23 april 2007 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
tot de playoffs
Ben nu echt benieuwd met wat voor een namen ze volgend jaar komen...quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig.
Lazovic is te duur. Alles is te duur geloof ik als ik de teksten van Schuitema lees over volgend seizoen.
Maar een investeringsfonds is niet noodzakelijk hoor.
Geen geld, spelers die wegwillen, spelers die niet meer komen vanwege geen CL. Volgend seizoen wellicht weer derde en geen CL. Nog steeds geen geld, wellicht ook nog steeds schulden.quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan.. de cirkel naar beneden....
Als Farfan en Kone verkocht worden hebben we zo ineens zeker 20 miljoen. Daar moeten toch wat aardige spelers van gehaald kunnen worden, ook al spelen we geen CL (al hebben we daar natuurlijk nog altijd kans op via de plee-offs). Ondanks Koeman is de naam van PSV binnen een seizoen nog niet helemaal naar de klote lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen geld, spelers die wegwillen, spelers die niet meer komen vanwege geen CL. Volgend seizoen wellicht weer derde en geen CL. Nog steeds geen geld, wellicht ook nog steeds schulden.
Jullie gaan de periode in die Ajax ook heeft gehad.
Als we de voorronde CL niet halen dan is de kans inderdaad groot dat we een rottijd tegemoet gaan ja.quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie gaan de periode in die Ajax ook heeft gehad.
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.quote:
Begrijpelijkquote:
Ik gun het AZ en Louis welquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.
Ik vier niet dat AZ kampioen wordt, maar dat PSV het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeer wordt.quote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.
Ben ik met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ kampioen van de armoede. AZ is de ploeg die het realistisch gezien het meest verdient.
Weinig kansquote:Hopelijk redt Ajax het nog.
over arrogant gesproken, dan is er maar één kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ kampioen van de armoede. AZ is de ploeg die het realistisch gezien het meest verdient.
Maar goed, het mooiste is natuurlijk dat PSV het op zo'n tragische wijze verspeeld, compleet met lege handen staat en waarschijnlijk in een neerwaartse spiraal terecht komen. Kunnen die misplaatste arrogante bekjes in Eindhoven de komende paar jaar ook weer lekker dicht.
Hopelijk redt Ajax het nog.
quote:
Ja kampioen van de armoede. Qua spel gezien verdienen ze m misschien wel, ze speelden tenslotte het leukste voetbal, maar als PSV een voorsprong van 11 punten verspeelt (en op AZ was het nog meer, geen idee hoeveel), Ajax het op het belangrijkste moment van het seizoen af laat weten tegen RKC, PSV het nog een keer laat afweten en AZ daardoor pas in de picture komt, dan is het gewoon kampioen van de armoede. Normaal gesproken was PSV er vandoor gegaan met de titel, als dat niet was gebeurd, had Ajax hem moeten pakken. Doordat deze twee het hebben laten afweten, pakt AZ m. Lijkt mij toch een vrij degelijke onderbouwing voor kampioen van de armoede.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die heb ik nog niet 100x eerder voorbij zien komen in dit topicquote:
1 2 3 | 2. Ajax 19 - 41 45-19 (+26) 3. AZ 19 - 40 52-19 (+33) |
Deze blije 'Ajacieden' kopen volgend seizoen een seizoenskaart bij AZquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is wel schandalig, Utrecht is dermate zwak dit seizoen dat een gelijkspel als een werkweigering kan worden uitgelegd. Aan de andere kant, hoe Afellay in de slotseconde niet de vrijstaande Koné bedient, maar zelf op de keeper schiet ... dit PSV heeft nog veel te leren.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef pascalheister het volgende:
lullig dat je gister gelijkspeelt, maar ook niet schandalig, achteraf wel teleurstellend. Maar je had gewoon in de wedstrijden tegen o.a. Excelsior en Sparta de volle winst moeten pakken.
in 14 wedstrijden verspeel je 20 punten op de waarschijnlijke kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef AminBen het volgende:
Van eind december:
[ code verwijderd ]
op dat doelsaldo verlies je het nu dus![]()
da Costa heeft veel goede wedstrijden gespeeld maar is blijkbaar nog te onzeker en te wisselvallig voor een topspeler te zijn, dat talent zit er wel in. Van dat kaliber zijn er maar weinig in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 03:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez ( wisselvallig ), Culina, Da Costa, Sun zijn echt geen super spelers.
Alcides dat is het ook niet allemaal.
Zonneveld op linksback/linkermiddenvelder?quote:Aissati speelde Pirlo gewoon uit de wedstrijd, maar mocht gewoon effe bij Twente ballen.
Als je SUn haalt kun je net zo goed Mike ZOnneveld halen die het goed doet bij NAC
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!quote:Salcido vond ik in het begin nog positief, maar hij is me de laatste weken ook erg tegengevallen.
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!
Afellay heeft nog gewoon de pers te woord gestaan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraalquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als we de voorronde CL niet halen dan is de kans inderdaad groot dat we een rottijd tegemoet gaan ja.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
Wie heeft het over buitenspelers?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraal
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook zie ik az met dit spelersmateriaal en speelwijze niet de kwart of halve finale van de CL halen.
Tuurlijk valt dit Koeman wel aan te rekenen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef buzzer het volgende:
Ik wel geen ramptourist spelen, maar zo'n voorsprong geef je goddomme toch neit weg
Ik snap niet dat ze dit Koeman niet aanrekenen....
ajax had ook geluk toen het de CL won in 1995quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.
Vind jij het wel leuk dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.
ik noemde ze omdat jij begon over jullie aanvallende voetbal met Nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie heeft het over buitenspelers?
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
wat een vraag zeg...quote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieuze vraag: Zou Koeman goed geslapen hebben vannacht?²
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.quote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een vraag zeg...
wat denk je zelf net of Koeman hier blij mee is![]()
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
Ik wordt verder niet kouder van dan Kromkamp of Reiziger, dus aan nationaliteit ligt het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee.
Ik ben inderdaad AZ/Ajax supporter. Supporter van het mooie voetbal. Het voetbal zal eindelijk zegenvieren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.
Nee, alleen Farval niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?
Leer nou eens fatsoenlijk posten Slet.
Gomes. Ja hoor. Alex. Ja hoor. Farfan. Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.
Gelijkwaardige Nederlandse spelers waren niet te huur of te koop voor een prikkie dus val je snel terug op buitenlandse spelers, in dit geval Zuid Amerikanen.
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
Het was al duidelijk dat Cocu niet zou gaan verlengen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat gister ook wel de doodsteek is geweest voor Cocu's mogelijke 1-jaar verlenging.
Dat is hem dan verdomd snel gelukt. Zou hij nu lekker aan het tuinieren zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Koeman is gewoon een demagoog van Ajax die PSV is komen slopen van binnenuit!²
Ja ben ik wel met je eens, en Gomes en Alex zullen wel naar een topclub naar Italie gaan. Ik denk dat Alex binnenkort wel in het nationale elftal van Brazilie komt, zulke goeie verdedigers hebben ze niet daarquote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gomes. Ja hoor. Alex. Ja hoor. Farfan. Nee.
Salcido, Kone, Mendes, Simons, Alcides, Da Costa, Culina allemaal niet hoor.
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goedquote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:52 schreef Zwansen het volgende:
Ligrt hier een oude sportweek voor me met heel groot: PSV opgelucht..
Ja Pyth als je altijd loopt te lullen dat jullie kampioen zouden worden in het Ajax topic, dan moet je het terug verwachten.quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goed![]()
Als hij dit echt allemaal gezegd heeft is hij heel erg dom. Ik geloof je niet.quote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Messenga het volgende:
WTF. Ik zat gister gewoon tegenover Zeefuik in de trein van Ehv naar Den Bosch.
Ik vroeg hem wel wat dingen ja.
Hij vond Ajax qua club beter, maar kreeg daar geen kans in het eerste, de reden om naar PSV te gaan. Ook kloppen de geruchten wat betreft Liverpool. Hij gaat echter niet, hij wil zich ontwikkelen bij PSV voor een stap naar het buitenland. Ook vroeg ik hem wat over Koeman. Hij vond het ondanks Alex zijn blessure onverstandig om hem eruit te halen, 1 van de vele tactische keuzes die fout uitpakten. Koeman was wat hem betreft geen geweldige trainer.
Echt waar. Hij is bij een vriend gaan slapen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als hij dit echt allemaal gezegd heeft is hij heel erg dom. Ik geloof je niet.²
hij komt ook alleen in slechte tijden van PSV in het Ajaxtopic, jou heb ik hier nog nooit gezien.... tot gisteravondquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Pyth als je altijd loopt te lullen dat jullie kampioen zouden worden in het Ajax topic, dan moet je het terug verwachten.
Goed zoquote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goed![]()
Nice frogquote:
nou dan is hij me nooit opgevallen in het PSV topic....... en vallen de PSV topics ook neit op in zn postgeschiedenisquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Messenga het volgende:
BonJovi is er al vrij lang hoor.
Ze hadden zo veel geluk dat ze twee jaar achter elkaar d efinale speelden. Niks geluk AJAX was heer en meester in Europa zoals weinig clubs dat tot nu toe hebben gedaan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax had ook geluk toen het de CL won in 1995![]()
Zonder geluk ben je nergens.
Nee ik kom er ook eigenlijk nooit, maar ik miste Pyth dus wou kijken waar hij uithing.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan is hij me nooit opgevallen in het PSV topic....... en vallen de PSV topics ook neit op in zn postgeschiedenis
Poe nou inderdaad, al wel ruim 2 maanden..quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Messenga het volgende:
BonJovi is er al vrij lang hoor.
quote:Geregistreerd op: zondag 11 februari 2007 @ 02:49
Check me aantal posts dat maakt het wel weer goedquote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poe nou inderdaad, al wel ruim 2 maanden..
[..]
Dat zegt me meer iets over dat je werk moet gaan zoekenquote:Op maandag 23 april 2007 13:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Check me aantal posts dat maakt het wel weer goed
Of dat ik heel rijk ben en zelf niet hoef te werkenquote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zegt me meer iets over dat je werk moet gaan zoeken.
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijdquote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Of dat ik heel rijk ben en zelf niet hoef te werken
Ja ik ben 17 en heb veel puisten en ben heel lelijkquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijd![]()
Veel ouder dan een jaar 17 ben je niet toch?
Ik denk dat ie van niveau jorien en borisz is.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Frustratie druipt er wel van af he?quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 twee keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Is dat niet ook zo bij PSV? Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Als ze even veel punten hebben, dan heeft Ajax het toch net zo vaak laten liggen? Of wou je zeggen dat PSV standaard meer punten haalt dan Ajax? En de kans van Ajax is iets groter dan die van PSV, maar ga nou niet overdrijven. Als AZ gewoon wint is ook Ajax kansloos.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Yepquote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Shreyas het volgende:
Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?
Daar ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.
mwa verschilt voor beide maar 2 doelpuntenquote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv.
Ik heb liever dat jullie kampioen worden dan az...quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent denk ik niet de enige.....denk ik.quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Man, wat had ik een kutdag op school, hele tijd uitgelachen door Ajacieden
Begrijpelijk, maar wel kut
Dus? Mag je niet pissed zijn dat ze de kampioenstitel nog hebben verneukt?quote:
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik thuis ook en mijn vader is voor AZ en me broertje voor Ajax..
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Dan is het dus elke maandag raak.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog al vervelend ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
meteen een vleesmes uit de lade trekken, en als een wilde man om je heen gaan zwaaien.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Ik zag het vorig jaar niet in Stevens zitten. Maar goed, ook niet in Koeman. Ik denk dat Stevens hier meer had gepresteerd...quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja bijvoorbeeld dat Stevens terugkomt.
HEH HEH ein-de-lijk een wijze ajacied. Dat je medesupporters eens een voorbeeld aan jou mogen nemen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
Leuke goal toen het 0-1 werd, nu niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goal van Afellay nog:
http://www.youtube.com/watch?v=pctbWWBcUts
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef mcyodogg het volgende:
Professioneel gezien moeten we nog wel ff proberen groter te winnen dan Ajax.
Dat was onder Hiddink toch wel anders.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.
Dat is dan ook Hiddinks grote kracht, hij is een communicator bij uitstek en weet precies hoe hij zijn spelers moet bespelen om het maximale uit ze te halen. Koeman krijgt dat niet voor elkaar, dat lukt ook niet als je als een verzopen vogeltje van angst zit te beven bij persconferenties terwijl je alles nog in eigen hand hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was onder Hiddink toch wel anders.
Lijkt er dus echt op dat Koeman de groep gewoon niet genoeg kan motiveren en aansturen om tot grote prestaties te komen....
Hij krijgt het gewoonweg niet gemanaged
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat PSV sowieso erg weinig scoort sinds de winterstop.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.
Waarom zou je Adriaanse niet willen? Prima trainer.quote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse hoorde ik ook al, maar of je die wilt weet ik ook niet.
Als hij maar bij dat metallurg kutclubje weg gaatquote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse hoorde ik ook al, maar of je die wilt weet ik ook niet.
Het is gewoon leuk hoe PSV het kampioenschap heeft verspeeld. Geweldig toch. Zoiets maak je nooit meer meequote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap dat niet, die ajacieden. Ze zijn maar aant lachen etc , maar hebben zelf nog geen prijs te pakken. Je denkt toch niet dat AZ in Excelsior punten gaat knoeien ? Excelsior kan niks meer halen. AZ kan de 1e keer in 25 jaar weer kampioen worden. Die gaan dat echt niet laten liggen![]()
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
HEH HEH ein-de-lijk een wijze ajacied. Dat je medesupporters eens een voorbeeld aan jou mogen nemen.![]()
Well saidquote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef Panick het volgende:
[..]
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?.
Het is gewoon mooi om te zien dat die arrogantie de kop in wordt gedrukt. Voor welke club je bent staat daar los van. Dit heeft niets met Ajax te maken, maar met datgene waar jullie ONS altijd van betichten. ARROGANTIE.
Winterbanden, t-shirts, de hele reutemeteut.. Daar mag je als Ajacied om lachen.
Zelf als Feyenoorder mag je daarom lachen.
We hebben ook nog de 1-5 nauurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
ach we hebben ook gelachen om die ajaciedjes tegen RKC nu hebben hun wat
wat gehuil steeds over arrogantie, volgen mij snap je het niet helemaal. Arrogantie is helemaal niet zo er. Mits het ergens op gebasseerd is. HEt Ajax van midden jaren '90 had een arrogante uitstraling... terecht toch het regeerde in Europa.quote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef Panick het volgende:
[..]
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?.
Het is gewoon mooi om te zien dat die arrogantie de kop in wordt gedrukt. Voor welke club je bent staat daar los van. Dit heeft niets met Ajax te maken, maar met datgene waar jullie ONS altijd van betichten. ARROGANTIE.
Winterbanden, t-shirts, de hele reutemeteut.. Daar mag je als Ajacied om lachen.
Zelf als Feyenoorder mag je daarom lachen.
Pompelmoentje dus?quote:
Maar het gaat Stevens worden.quote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef BB-boy het volgende:
Zolang Adriaanse even uit beeld is wordt hij door velen als een geweldige trainer gezien. Totdat hij weer een rare uitspraak doet en dan is het een idioot en wil niemand iets van hem hebben. Bovendien zal hij wel te goed boeren daar in Oekraine om terug naar Nederland te komen.
Rutten terughalen lijkt mij nog de beste optie.
Neemt niet weg dat een groot gedeelte (ik maak ze alleen online mee) wel degelijk de arrogante kwast uithangt, zoals dat vooral op het forum van PSV Netwerk schandalig veel aanwezig is. Dat wat ik vroeger zo haatte aan alles dat ajax was, zie ik nu terug bij PSV. En dat komt omdat de supporters zijn verwend, verwend door het succes waar nu onverwacht een einde aan komt. Tijd om weer op aarde te landen en je weer als Brabandse boer te gaan gedragen, in plaats van de misplaatst arrogante Westerling.quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat gehuil steeds over arrogantie, volgen mij snap je het niet helemaal. Arrogantie is helemaal niet zo er. Mits het ergens op gebasseerd is. HEt Ajax van midden jaren '90 had een arrogante uitstraling... terecht toch het regeerde in Europa.
Dus toen PSV voor de winterstop het Nederlandse voetbal domineerde was dat ergens op gebasseerd. Net zoals PSV al de jaren ervoor de baas in Nederland was.
Waar door velen hier opaf wordt gegeven is de misplaatste arrogantie die vanuit o.a. het Ajax topic wordt gebezigd. Terwijl je beroerd voetbalt en ver achter staat blijven beweren dat je geweldig bent...... tja dat wekt wrevel op.
Goed beleidquote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef Bedaarten het volgende:
...
Bij PSV is dit nu ook het geval, na jaren van goed beleid van Guus Hiddink is men in Eindhoven nog steeds niet in staat ondanks de succesen in Europa winst te draaien. 1 Van de 'Gouden regels' van ondernemen is dat men moet zorgen voor continuïteit. Ondanks de succesen van PSV is het dus nog steeds niet in staat geld vrij te maken voor de noodzakelijke groei om de voorsprong te behouden.
...
Koeman is geen goede coach nee, er vertrokken 2 basispelers afgelopen zomer (Vennegoor en Ooijer) en wat spelers uit de breedte. Er werden wat vervangers gehaald en wat versterkingen en per saldo kan je niet zeggen dat de groep zo verzwakt was. Toch draaien we de slechtste competitiehelft sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Volgens mij was het zelfs onder Bobby Robson niet zo'n schertsvertoning.quote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef Speed1971 het volgende:
R Koeman is gewoon geen goede coach. Dat heeft hij al bij Ajax laten zien. Ik snapte ook werkelijk niet waarom PSV Koeman verkoos boven Stevens.
Ik zal nooit de wissel van Koeman vergeten tijdens AC Milan - Ajax. VD Meyde eruit Berdolmo erin, in de 89ste minuut he. Zeldzame blunder. 3-2 en weg halve finale![]()
Man zwam toch niet zo, "op een haar na failliet".quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Goed beleidHiddink heeft voetballend een knap resultaat neergezet, met kunst en vliegwerk. Toen was PSV op een haar na failliet. En toen wilde Guus nog meer geld. PSV gaf dat niet, het is inmiddels weer gezond en heeft desondanks nog wel een goede adviseur aan Hiddink.
Merkwaardig hoe verblind supporters als jij toch zijn. Ik snap dat cijfers je niet interesseren, maar zo is het wel. Zonder zwarte cijfers geen (top)voetbal!
Oh jij bent geen supporter? Zo geheim is dat anders allemaal niet.quote:Op maandag 23 april 2007 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man zwam toch niet zo, "op een haar na failliet".Sowieso verbaast het mij dat jij altijd op de hoogte lijkt te zijn van de cijfertjes bij PSV, alsof jij daar in de boeken mag kijken
.
Dat Aissati een betere voetballer is geworden in Twente betwist ik ook niet maar hij had in Eindhoven waarschijnlijk bijna net zoveel kunnen spelen gezien alle blessures van Afellay. Speel je nog op een hoger niveau ook (op papier dan iigquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef okee6 het volgende:
Ik weet wel zeker dat Aissati een betere voetballer is geworden in Enschede en dat zijn inbreng -gezien de historie- niet persé dat puntje meer betekende. Wat betreft Beerens zou ik dat niet durven beweren, op het moment dat Koeman Tardelli afschreef, had Beerens een betere keuze kunnen zijn dan Zeefuik. Maar dat koffiedik kijken reken ik PSv niet aan. Feit is natuurlijk dat je halverwege financieel niet in staat was je met een waardige spits te versterken. Verder lieten Koné en Farfán je in de steek, juist toen ze nodig waren. Alleen tegen NAC scoren is niet voldoende voor een spits kaliber Farfán. Om nog maar te zwijgen over de allround-heid van Arouna, dan train je daar toch extra op.
Jij snapt dat cijfers mij niet interesseren, ik geef toch juist aan dat ondanks de sportieve succesen die PSV boekte er geen geld vrij kwam om continuïteit te bewerkstelligen. Ik kijk dus wel degelijk naar de zwarte cijfers....quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Goed beleidHiddink heeft voetballend een knap resultaat neergezet, met kunst en vliegwerk. Toen was PSV op een haar na failliet. En toen wilde Guus nog meer geld. PSV gaf dat niet, het is inmiddels weer gezond en heeft desondanks nog wel een goede adviseur aan Hiddink.
Merkwaardig hoe verblind supporters als jij toch zijn. Ik snap dat cijfers je niet interesseren, maar zo is het wel. Zonder zwarte cijfers geen (top)voetbal!
Een jaarverslagje is wel iets anders dan op de hoogte zijn van wat er financieel allemaal mogelijk is. Het is een samenvatting waar zeker niet het hele verhaal uit af te lezen valt.quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh jij bent geen supporter? Zo geheim is dat anders allemaal niet.
Cultheld kan misschien wel vertellen welke spits je voor dat geld wel had kunnen krijgen. In mijn ogen koop je voor dat bedrag in de winterstop zelfs geen waardige spits voor de Mickey Mouse-league. Denneboom had ik bijvoorbeeld een verarming gevonden.quote:Op maandag 23 april 2007 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Financieel was er wel ruimte om iets te doen in de winterstop maar door een gebrek aan slagkracht sta je opeens met lege handen. Dat is ook gewoon slecht, zulke dingen gebeurden de afgelopen tig jaar niet bij PSV voor zover ik me kan herinneren.
Het contrasteert nogal sterk met de mensen-manager Hiddink. Maar het is weinigen gegeven om te kunnen oordelen waar die dip aan lag. Het is duidelijk dat PSV dragende spelers moest missen en dat vervolgens -kennelijk- de druk tot verminderde prestatie heeft geleid. Dat PSV Utrecht een punt doneert is een groter teken aan de wand dan een gelijkspel op Woudestein na een CL-duel. En dan nog, je moet roeien met de riemen die je hebt. Op dit moment afgeven op een trainer is gezien de positie -goed resultaat CL, meeste punten eredivisie- en de vermagerde selectie niet goed uit te leggen.quote:Maar zelfs met al die zaken die je tegen werken is het nog steeds een verdomd beroerde prestatie van Koeman en de zijnen om de ploeg zo erg in verval te laten raken, de hoeveelheid punten die zijn weggegooid is belachelijk, dat kan je niet volledig aan wat blessures of smalle selectie of vormverlies van enkele van je spelers toeschrijven, dat heeft ook gewoon te maken met niet in staat zijn je spelers te laten presteren.
PSV had dat geld nodig om boven water te blijven, maar Hiddink -die eiste dat hij niet alleen voetbaltechnisch beslissen zou- stopte juist nóg meer geld in het voetbal! En Van Raaij moest door het succes wel blijven knikken.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Jij snapt dat cijfers mij niet interesseren, ik geef toch juist aan dat ondanks de sportieve succesen die PSV boekte er geen geld vrij kwam om continuïteit te bewerkstelligen. Ik kijk dus wel degelijk naar de zwarte cijfers....
Misscien had ik er wel bij moeten vermelden dat ik het over het voetbaltechnische beleid van Hiddink heb.
Denneboom voor een half jaar huren vind ik tov Tardelli een hele verrijking. Om hem definitief vast te leggen is iets anders.quote:Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Cultheld kan misschien wel vertellen welke spits je voor dat geld wel had kunnen krijgen. In mijn ogen koop je voor dat bedrag in de winterstop zelfs geen waardige spits voor de Mickey Mouse-league. Denneboom had ik bijvoorbeeld een verarming gevonden.
[..]
De dip begon al vlak na de winterstop, toen iedereen lekker uitgerust en fit was (chronisch en frequente gevallen niet meegerekend uiteraard), dat schijn je nogal eens te missen. Dat de "druk" zo'n grote invloed gehad zou moeten hebben is dus juist een teken van een falende coach. Bij 8, 5 of zelfs 3 punten voorsprong mag je niet zo in paniek raken dat je zo gaat voetballen als PSV deed met NEC-uit als triest dieptepunt. Koeman riep dat ook over de groep af met zijn uitstraling naar buiten toe, zie de persconferentie na NAC-uit bijvoorbeeld...quote:Het contrasteert nogal sterk met de mensen-manager Hiddink. Maar het is weinigen gegeven om te kunnen oordelen waar die dip aan lag. Het is duidelijk dat PSV dragende spelers moest missen en dat vervolgens -kennelijk- de druk tot verminderde prestatie heeft geleid. Dat PSV Utrecht een punt doneert is een groter teken aan de wand dan een gelijkspel op Woudestein na een CL-duel. En dan nog, je moet roeien met de riemen die je hebt. Op dit moment afgeven op een trainer is gezien de positie -goed resultaat CL, meeste punten eredivisie- en vermagerde selectie niet goed uit te leggen.
Koeman verhuurt zijn talent liever en haalt spelers van de andere kant van de wereld die vervolgens door 16-jarigen uit de selectie worden gespeeldquote:Op maandag 23 april 2007 20:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jong talent de kans geven zoals al werd gezegd maar onder koeman zal dit helaas niet gebeuren.Jammer dat er van die stijfkoppen aan de macht zijn.
Desnoods wachten we er 25 jaar opquote:Op maandag 23 april 2007 20:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach zie het van de zonnige kant broeder.We worden ooit wel weer kampioen [afbeelding]
Okee, stel jij hebt een vette lening lopen en dan ga je nog maar meer boven je stand leven? De CL is een loterij! Heb je een jaar geen CL, ben je meteen voor langer aan de beurt > Feyenoord.quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef Bedaarten het volgende:
Maar is het zo gek wat Hiddink eiste, om blijvend succes te bewerkstelligen moest hij meer geld krijgen om een kwaliteitsinjectie te geven aan zijn selectie. Ik begrijp je volledig dat je succes niet boven alles moet gaan, maar ik begrijp Hiddink wel dat hij geld wilde voor een nog betere selectie.
Bij Feyenoord is het constant geen cl halen.Ja dan kan je idd in de problemen komen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Okee, stel jij hebt een vette lening lopen en dan ga je nog maar meer boven je stand leven? De CL is een loterij! Heb je een jaar geen CL, ben je meteen voor langer aan de beurt > Feyenoord.
Wat is succes, geef de definitie maar? ... die verschuift natuurlijk en de risico's worden alleen maar groter.quote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef Bedaarten het volgende:
Dat is de afweging die je als onderneming/voetbalclub voor jezelf moet maken. Je moet daarin natuurlijk een goede afweging maken, ik gaf ook al in mijn eerste post aan dat er legio voorbeelden zijn van clubs die daar de mist mee in zijn gegaan.
Voor de rest geef ik je helemaal gelijk, je moet succes niet boven alles laten gaan maar er moet voor een coach wel een werkbare situatie gerealiseerd worden waarin hij succes kan blijven boeken.![]()
Ooijer was ook wel een beetje Nederland moe en speelde het over het randje. Volgens mij naar beide zijden verwijtbaar. Bij PSV stond Valckx onder curatele, bij Ooijer was de zaakwaarnemer snel klaar. Wat Vennegoor betreft, die wilde gewoon meer speeltijd. Ik weet niet of je over een heel seizoen beter af bent met een breekijzer. Hij speelt heel anders dan een Koné, Farfán moest sowieso spelen. Dan maakt vervolgens de trainer een keuze voor een bepaald concept. Vennegoor was kortom niet te houden, maar kon wel het verschil hebben betekend (in zijn oude rol)quote:Op maandag 23 april 2007 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
Kapitaal hoort op het veld. Met een paar gerichte aankopen waren we kampioen geweest en hadden we misschien net dat stapje in Europa kunnen maken. Maar wat doet PSV, verkoopt Ooijer en Vennegoor die beiden waren gebleven als PSV zich beter had opgesteld.
Nee, een type Farfán wil niet bij Feyenoord spelen. Dat krijg je als het structureel verkeerd is gegaan. Niet omdat je toevallig even wat minder omzet hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het constant geen cl halen.Ja dan kan je idd in de problemen komen.
Nou, als je ziet wat voor namen genoemd worden als versterking.... Dat is veelal niveautje Feyenoord. Denneboom die Koeman echt graag wou hebben. En Bakirohoeschrijfjedatffs wil even afwachten of hij Twente inruilt voor PSV afhankelijk van het feit of PSV CL haalt, een buitenlands avontuur is anders (financieel) aantrekkelijker. Dat zijn toch echt symptomen van Feyenoorditus...quote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kwa financiën zal het zo'n vaart wel niet lopen.Wel zie ik het sportief somber in maar om PSV nou ineens met Feyenoord te gaan vergelijken is lariekoek.
Feyenoord hikt nog steeds met de gevolgen van financieel wanbeleid. Het is nou ook niet zo dat je tegenwoordig kan cashen met je jeugdopleiding. PSV zit ook al aardig aan de tax wat betreft private investeerders en zat dus in de maag met die hypotheek. Als je op dat moment op eindfase CL wilt begroten, dan ben je a la Feyenoord-wannabe bezig. En kijk naar Utrecht, het is echt een wonder dat daar 37 miljoen euro (of iets in die trant) geleend kon worden. Dat kan bij PSV dus niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kwa financiën zal het zo'n vaart wel niet lopen.Wel zie ik het sportief somber in maar om PSV nou ineens met Feyenoord te gaan vergelijken is lariekoek.
Dat is het verschil tussen beeldbuizen produceren ("er naar kijken") en schulden financieren ("gewoon meepakken") Verder heeft AZ het voordeel dat het een nieuwe organisatie opbouwt. De hele huishouding groeit weliswaar snel, maar er was geen mentale of financiele ballast -buiten die inspraakprocedures die de stadionbouw vertraagden.quote:Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En AZ staat met suikeroom Dirk vooraan om de komende jaren de hemel te bestormen. AZ heeft geen heel grote begroting maar wie weet wat Scheringa allemaal persoonlijk financiert. Zolang er maar iemand garant wil staan voor je lening (en daar lijkt Scheertje geen problemen mee te hebben) kan AZ 100 miljoen in de schuld staan, geen haan die daar dan naar kraait.
Volgens mij heeft Midreth (bouwbedrijf) de complete schuld van Utrecht overgenomen (in ruil voor het stadion en de grond eromheen), en heeft Utrecht dus geen lening uitstaan.quote:Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef okee6 het volgende:
En kijk naar Utrecht, het is echt een wonder dat daar 37 miljoen euro (of iets in die trant) geleend kon worden. Dat kan bij PSV dus niet.
Als PSV vorig seizoen het aangeboden contract niet had teruggetrokken had Ooijer hier zeker nog gespeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ooijer was ook wel een beetje Nederland moe en speelde het over het randje. Volgens mij naar beide zijden verwijtbaar. Bij PSV stond Valckx onder curatele, bij Ooijer was de zaakwaarnemer snel klaar. Wat Vennegoor betreft, die wilde gewoon meer speeltijd. Ik weet niet of je over een heel seizoen beter af bent met een breekijzer. Hij speelt heel anders dan een Koné, Farfán moest sowieso spelen. Dan maakt vervolgens de trainer een keuze voor een bepaald concept. Vennegoor was kortom niet te houden, maar kon wel het verschil hebben betekend (in zijn oude rol)
Niet helemaal juist. Zie de gebruikte oplossing:quote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Midreth (bouwbedrijf) de complete schuld van Utrecht overgenomen (in ruil voor het stadion en de grond eromheen), en heeft Utrecht dus geen lening uitstaan.
Bij PSV was er ook even sprake van een oplossing met een PSV minnende vastgoed-investeerder, maar dat gaf problemen. Je wilt in een miljoenenbedrijf, PSV is toch wat anders dan Utrecht, niet teveel stemmen en invloeden hebben. Op zich is de hele situatie met het stadion mooi opgelost. Alleen voetballend is het nu even behelpen, met een pas op de plaats.quote:De gemeente kan, als overheid, eenvoudiger geld lenen onder gunstige voorwaarden. Dit geld heeft de gemeente vervolgens uitgeleend aan het bedrijf Midreth, dat hiermee het stadion kon kopen van FC Utrecht. Met het door de verkoop gekregen geld, kon FC Utrecht haar schulden afbetalen en een nieuwe, financieel gezonde start maken.
Zat er nog aan te denken dat het niet helemaal klopte, maar Utrecht heeft iig geen schuld meer.quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Zie de gebruikte oplossing:
[..]
Bij PSV was er ook even sprake van een oplossing met een PSV minnende vastgoed-investeerder, maar dat gaf problemen. Je wilt in een miljoenenbedrijf, PSV is toch wat anders dan Utrecht, niet teveel stemmen en invloeden hebben. Op zich is de hele situatie met het stadion mooi opgelost. Alleen voetballend is het nu even behelpen, met een pas op de plaats.
Dat contract was te rijkelijk. Daar kan je verder weinig over oordelen. Ik vond en vind Ooijer duidelijk minder dan vroeger. Hij maakte ook een zwak debuut in Engeland.quote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als PSV vorig seizoen het aangeboden contract niet had teruggetrokken had Ooijer hier zeker nog gespeeld.
Koné kon je niet wegdoen en die is wel duur naar ik aanneem. En een speler die niet op de bank wil zitten kan niet blijven. Verder gunde iedereen bij PSV dit wel aan Vennegoor. Het is niet anders. Als je één meer van de zes kansen ingeschoten had gister, dan had je het waarschijnlijk nu niet over hem.quote:Over Vennegoor, vorig jaar speelde we ook met Koné en Farfán. Juist vanwege het vertrek van Vennegoor maakt Farfán zo'n moeilijk seizoen door. Vennegoor had zoveel dreiging, was kopsterk, als je het niet wist kon er altijd een bal op hem gespeeld worden. Hij kon een bal vasthouden, terugleggen, een garantie voor minimaal 15 doelpunten per seizoen.
PSV is met deze selectie het sterkst in een 4-3-3 opstelling.quote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als PSV vorig seizoen het aangeboden contract niet had teruggetrokken had Ooijer hier zeker nog gespeeld.
Over Vennegoor, vorig jaar speelde we ook met Koné en Farfán. Juist vanwege het vertrek van Vennegoor maakt Farfán zo'n moeilijk seizoen door. Vennegoor had zoveel dreiging, was kopsterk, als je het niet wist kon er altijd een bal op hem gespeeld worden. Hij kon een bal vasthouden, terugleggen, een garantie voor minimaal 15 doelpunten per seizoen.
Met Vennegoor was dit PSV al weken kampioen geweest. Als ik nu het sterke punt van Koné hoor, hij houdt 2 á 3 man constant bezig, plus een Vennegoor die dat ook doet, tel uit hoe Farfán had kunnen renderen in het oude 4-3-3 systeem. Maar nee, Vennegoor moest weg en er kwam een man met lekke banden onder zijn rollator.
Ooijer had wat mij betreft veel verdiener mogen zijn net als Cocu, na 8 jaar trouw en toonbeeld van de club. Zijn zwakke begin is vrij logisch, dat is gewoon wennen aan een ander systeem en een ander niveau. Voor zijn blessure ging het weer goed en was hij zelfs aanvoerder.quote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef okee6 het volgende:
Dat contract was te rijkelijk. Daar kan je verder weinig over oordelen. Ik vond en vind Ooijer duidelijk minder dan vroeger. Hij maakte ook een zwak debuut in Engeland.
Waarom moet Koné op de bank of weg, aan het begin speelde we gewoon 4-3-3? Koné - VoH - Farfán was gewoon een logische voorhoede geweest. Dit heeft ook niets met Vennegoor het niet gunnen te maken, dat deed iedereen inderdaad wel, maar zelf hoefde hij zonodig niet weg. Hij zei zelfs graag te willen blijven. Maar Koeman moest een andere spits hebben, de gevolgen daarvan zijn wel bekend.quote:Koné kon je niet wegdoen en die is wel duur naar ik aanneem. En een speler die niet op de bank wil zitten kan niet blijven. Verder gunde iedereen bij PSV dit wel aan Vennegoor. Het is niet anders. Als je één meer van de zes kansen ingeschoten had gister, dan had je het waarschijnlijk nu niet over hem.
Reker haalt zijn goede vriend Stevens gewoon terug naar Eindhoven. Daar heb ik vertrouwen inquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die had PSV afgelopen seizoen moeten halen.
Stevens zit nu goed in hamburg.
Ik zeg bert
Ik geloof het zelf ook nog niet eigenlijk, maar las op het PN een post van NiNi die weldegelijk betrouwbare informatie heeft en dat ook al meerdere malen bewezen heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ludo denk je nou echt dat Stevens weer terug naar Nederland gaat nu hij het zo goed heeft in Duitsland?Wat voor opties had hij bij roda?Hij zag het niet zitten en vertrok naar een team met potentie.Wat heeft hij hier te zoeken als de topspelers dalijk vertrekken?Budget is nauwelijks beschikbaar als we het we-geven-niet-meer-dan-5-miljoen-uit-voor-transfers bestuur moeten geloven.
In principe kan je ook met een beperkt(er) budget goed presteren natuurlijk. Maar ik denk niet dat er op dit moment de juiste mensen bij PSV aan de touwtjes trekken om dat voor elkaar te krijgen. Zoiets is structureel sowieso niet vol te houden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. laten we het dan maar hopen.Alleen blijf ik de nabije toekomst toch wel somber inzien.De goede tijd is voor een tijdje voorbij.Dat lijkt me duidelijk.. helaas.
Die mensen, Timmer en Westerhof zijn vertrokken of gaan vertrekken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou het graag zien dat Stevens naar PSV komt. Het is gewoon een toptrainer (dat bewijst ie nu wel bij HSV) en een echte PSVer. Vraag is of ie nog wil, hij zal zich afgelopen jaar ook behoorlijk gepasseerd hebben gevoeld...
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman is geen goede coach nee, er vertrokken 2 basispelers afgelopen zomer (Vennegoor en Ooijer) en wat spelers uit de breedte. Er werden wat vervangers gehaald en wat versterkingen en per saldo kan je niet zeggen dat de groep zo verzwakt was. Toch draaien we de slechtste competitiehelft sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Volgens mij was het zelfs onder Bobby Robson niet zo'n schertsvertoning.
Dan kan je excuses aan gaan dragen zoals smalle selectie en blessures maar ook dat heeft de technische staf grotendeels over zichzelf afgeroepen. Het begint al met het aantrekken van Kluivert, Koeman wist dat hij een groot risico nam en de gok viel verkeerd uit, goedkoop werd duurkoop. In de winterstop ga je dan ook nog eens 2 van je vaste bankzitters verhuren terwijl je wéét dat Afellay ook de helft van de tijd in de ziekenboeg verkeert en voor Kluivert hetzelfde geldt. De eventuele ontwikkeling die je huurlingen doormaken weegt nooit op tegen het weggooien van de titel.
"Ja maar Grrrrrrrr, alsof Aissati en Beerens de verlossers zijn en de kar kunnen trekken!". Nee, dat zijn en kunnen ze niet, onze trainers hadden echter wel wat meer ruimte in de selectie gehad en je kan eens iemand wisselen. Ik ben ervan overtuigd dat hun aanblijven zeker een paar punten extra opgeleverd had en dan zaten we hier nu niet met zoveel chagrijnige koppen.
Maar goed, nu is het dus hopen op het achtste wereldwonder volgende week en bidden dat Dikke Koe er deze zomer uitgebonjourd wordt. Allebei zeer onwaarschijnlijk helaas dus maak ik me mentaal op voor een periode van sportieve en financiële neergang in Eindhoven. AZ staat al klaar om in het gat te springen wat PSV achter laat.
quote:23/4/2007 - Derksen: PSV denkt al aan opvolger Koeman, Van Marwijk in de picture
(Gepost door RvN)
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen rommelt het nadrukkelijk in Eindhoven. Hij liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Met name de Zuid-Amerikaanse spelers van PSV zouden het helemaal gehad hebben met de technische staf. Koeman zou de Zuid-Amerikanen op dezelfde manier behandelen als de Nederlanders en ze niet op de juiste manier weten te raken als Hiddink wel deed. Daarnaast zouden ze het bij PSV gehad hebben met Tonnie Bruins Slot.
PSV Netwerk
Volgens Johan Derksen wordt er bij PSV al voorzichtig gedacht over een opvolger en zou Van Marwijk al informeel gepolst zijn. [reageer]
Barbara Barends ook echt vragen of van Geel Addo volgdequote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Ohja, en Addo naar Twente.
Het is ook echt volkomen logisch om een begenadigd talent met (nog) twee andere middenvelders op de bank te zetten, terwijl de competitie meer dan goed verloopt. Op dat moment beslissen (!), en wie zegt dat de trainer dan het laatste woord heeft. En Vennegoor of Hesselink was niet of nauwelijks te vervangen binnen het budget.quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wat heeft hij gewonnen? O ja, Van Hooijdonk leren schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Van Marwijk maar komen.
is het dan niets voor Cocu om assistent te worden? Goed voor de klik met de Zuid Amerikanen..... of zou dat te snel zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Van Marwijk maar komen.
Te snel denk ik. Ik heb vaak het idee dat het beter is om na het afscheid op het veld eerst buiten het veld (dus ook niet bij de zijlijn) wat werk te verrichten en zo het reilen en zeilen van de organisatie mee te maken. Vervolgens de stap pas naar de zijlijn in de vorm van coach of assistent-coach. Denk dat dit wel goed is om je visie wat te vergroten. Ik denk dat als je meteen naar assistent gaat je nog teveel denkt als speler (wat je een seizoen eerder dus nog was).quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het dan niets voor Cocu om assistent te worden? Goed voor de klik met de Zuid Amerikanen..... of zou dat te snel zijn?
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..quote:Nu PSV de titel verspeeld lijkt te hebben komen de irritaties binnen de spelersgroep naar buiten. Zo liet Farfan en Kluivert in De Telegraaf weten allerminst blij te zijn met het inbrengen van de jonge Zeefuik voor Farfan tegen FC Utrecht.
Kluivert: ""Die wissel sloeg helemaal nergens op. Het was gewoon diep triest. Zo'n jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het kampioenschap op het spel staat. Het is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb. Het begint gênant te worden. Dat is ook wat ik hoor in mijn omgeving. Ook van medespelers hoor ik in de wandelgangen dat ze het vreemd vonden."
Farfan: "Voor rust had ik wel een klein beetje last, maar ik had gewoon door kunnen spelen. Ik hoopte erop nog een goal te maken. Het was jammer, maar de trainer beslist. Je moet bij hem zijn."
Nou, van mij mag Koeman nog een seizoen of vijf aanblijven als trainer van PSV. Hij doet het primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
bron: PSV netwerk
[..]
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
Kluivert heeft vooralsnog iets meer bereikt dan Farval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terechte kritiek van Kluivert en farfan. Alleen zegt Farfan het iets genuanceerder en slimmer dan Kluivert.
Volgens mij reageer ik gewoon inhoudelijk over psv.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef ruud.nl het volgende:
Is dit nou het PSV of het Ajax topic?
Nu hopen dat het bestuur dit serieus neemt. Ook kan ik me iets voorstellen bij het verhaal van De Snor over TBS en zijn gebrek aan de aai over de bol bij Zuid-Amerikaanse spelers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
quote:24/4/2007 - PSV praat met Valckx over contractverlenging
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV met technisch manager Stan Valckx in gesprek is over een contractverlenging. De verbintenis van Valckx loopt deze zomer af.
Dacht ik het niet! Koetje is een mol uit Amsterdam, hierheen gekomen om onze hegemonie te doorbreken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nou, van mij mag Koeman nog een seizoen of vijf aanblijven als trainer van PSV. Hij doet het prima.
wat denkt die kluivert nouquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is ook echt volkomen logisch om een begenadigd talent met (nog) twee andere middenvelders op de bank te zetten, terwijl de competitie meer dan goed verloopt. Op dat moment beslissen (!), en wie zegt dat de trainer dan het laatste woord heeft.
Was dat niet naar het psv publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'
Net zo gezelligquote:
Achja, als je de titel zo verspeelt floept er 2 minuten na de wedstrijden wel eens wat uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Kluivert is op voorspraak van Koeman gehaald, kan me dus niet voorstellen dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Tuurlijk wel, maar als Sneijder witte tyfushond zegt vliegt heel Nederland erop bij wijze van spreken. Niet dat ik dat goedpraat trouwens. Ik merk alleen dat jonge voetballertjes dit soort dingen beginnen te kopiëren en denken dat het normaal is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?![]()
Ik wel. Niet dat ik het wil rechtpraten en goedkeur, maar ik snap het wel helemaal.
Kluivert was ongetwijfeld de laatst mogelijke versterking in de voorhoede voor PSV. Bovendien heb ik Koeman nog nooit een aardig woord over Kluivert horen zeggen. Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat hij waardevol op de trainingen is voor de jeugd (dat concludeer ik maar als ik Afellay 2x naar Kluivert heb zien rennen). Maar nee hoor, Koeman doet ook in Studio Voetbal weer alsof Kluivert niks waard is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachen
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.
Vennegoor wilde wel blijven, hou eens op met die onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.
Enzo? Wat nog meer dan? Verder was die middelvinger naar dat tyfuspubliek van utrechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sneijder schelde iemand uit, Ibi gebruikte de krachtterm om zn woede te uiten. Daar zit nogal een verschil in lijkt mequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als Sneijder witte tyfushond zegt vliegt heel Nederland erop bij wijze van spreken. Niet dat ik dat goedpraat trouwens. Ik merk alleen dat jonge voetballertjes dit soort dingen beginnen te kopiëren en denken dat het normaal is.
Nu weer ontopic. Ik ben benieuwd hoe PSV de eventuele playoffs gaat 'managen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |