in 14 wedstrijden verspeel je 20 punten op de waarschijnlijke kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef AminBen het volgende:
Van eind december:
[ code verwijderd ]
op dat doelsaldo verlies je het nu dus![]()
da Costa heeft veel goede wedstrijden gespeeld maar is blijkbaar nog te onzeker en te wisselvallig voor een topspeler te zijn, dat talent zit er wel in. Van dat kaliber zijn er maar weinig in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 03:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez ( wisselvallig ), Culina, Da Costa, Sun zijn echt geen super spelers.
Alcides dat is het ook niet allemaal.
Zonneveld op linksback/linkermiddenvelder?quote:Aissati speelde Pirlo gewoon uit de wedstrijd, maar mocht gewoon effe bij Twente ballen.
Als je SUn haalt kun je net zo goed Mike ZOnneveld halen die het goed doet bij NAC
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!quote:Salcido vond ik in het begin nog positief, maar hij is me de laatste weken ook erg tegengevallen.
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!
Afellay heeft nog gewoon de pers te woord gestaan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraalquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als we de voorronde CL niet halen dan is de kans inderdaad groot dat we een rottijd tegemoet gaan ja.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
Wie heeft het over buitenspelers?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraal
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook zie ik az met dit spelersmateriaal en speelwijze niet de kwart of halve finale van de CL halen.
Tuurlijk valt dit Koeman wel aan te rekenen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef buzzer het volgende:
Ik wel geen ramptourist spelen, maar zo'n voorsprong geef je goddomme toch neit weg
Ik snap niet dat ze dit Koeman niet aanrekenen....
ajax had ook geluk toen het de CL won in 1995quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.
Vind jij het wel leuk dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.
ik noemde ze omdat jij begon over jullie aanvallende voetbal met Nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie heeft het over buitenspelers?
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
wat een vraag zeg...quote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieuze vraag: Zou Koeman goed geslapen hebben vannacht?²
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.quote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een vraag zeg...
wat denk je zelf net of Koeman hier blij mee is![]()
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
Ik wordt verder niet kouder van dan Kromkamp of Reiziger, dus aan nationaliteit ligt het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee.
Ik ben inderdaad AZ/Ajax supporter. Supporter van het mooie voetbal. Het voetbal zal eindelijk zegenvieren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.
Nee, alleen Farval niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?
Leer nou eens fatsoenlijk posten Slet.
Gomes. Ja hoor. Alex. Ja hoor. Farfan. Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.
Gelijkwaardige Nederlandse spelers waren niet te huur of te koop voor een prikkie dus val je snel terug op buitenlandse spelers, in dit geval Zuid Amerikanen.
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |