1-1quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef koemleit het volgende:
Wat heeft psv gemaakt vandaag?
Als we mazzel hebben misschien wel ja.quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Camplo het volgende:
Mooi finale affiche.
Zou het weer 1-5 worden?
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!quote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
Hoezo?quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Maar sowieso geen prijs mocht het de play-offs worden. Dat is toch wel zuur als je al in de winter hoog van de toren loopt te blazen en uiteindelijk met niets in je handen staat...quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!
Van Bommel en Ruud komen ook nog terugquote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef -Mo- het volgende:
Komt allemaal omdat Koeman Kluivert zo onderwaardeert.
met alle respect, Beerens is er nog niet klaar voor. Die moet eerst nog maar eens een jaartje Eredivisieniveau spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Mocht PSV de CL niet halen en slechts Uefacup behalen, dan hoop ik dat ze gaan bouwen aan een jonge selectie met groeimogelijkheden. Heel dit seizoen was al duidelijk dat deze spelers maar wat moeilijk te motiveren waren. Ik hoop volgend seizoen dat spelers als Marcellis, Aissati, Beerens, Zeefuik in de basis staan. Dat aangevuld met wat spelers die blijven + enkele leuke aankopen.
Dan maar niet kampioen volgend jaar, als het vuur maar weer terugkomt op het veld!!!
Wat een kutdag![]()
edit-foutjequote:Op maandag 23 april 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop gewoon op een zomer als 2002..... toen kwamen alle doemverhalen ook langs en uiteindleijk werden we kampioen
voor die plek hebben we een mindere buitenlander gehaald? Simons?quote:Op maandag 23 april 2007 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Er lopen wel mensen rond voor de toekomst, maar PSV stuurt die mensen meestal weg of laat ze niet spelen.
Ik heb geen voorkeur naar jong onervaren talent bij een topclub, maar als je echt zo'n groot talent hebt dan zou ik ze mee laten doen.
Marcellis staat allang te boek als groot talent en hij zit best vaak op de bank, maar pas tegen Lpool mocht hij meedoen om de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie te zitten.
En David Mendes Da Silva is een speler die ik echt goed vind als hij speelt.
Maar wij halen inplaats van zoiets een buitenlander die minder goed is
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 23 april 2007 08:56 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand Studio Voetbal gezien? Toen de PSV'ers de catacombe inkwamen? Lui schelden
quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?![]()
Daar gaan we dan.. de cirkel naar beneden....quote:Schuitema: hele organisatie aanpassen bij mislopen CL
In het Algemeen Dagblad kondigde voorzitter Schuitema aanpassingen aan als PSV de Champions League misloopt. 'Het is een simpel verhaal. Als we het niet halen, dan zullen we de hele organisatie moeten aanpassen en het mag duidelijk zijn dat ik het dan niet heb over de koffiejuffrouw. Bepaalde dingen die in de Champions League wel kunnen, kunnen niet als je die inkomsten mist. Volgens mij kan iedereen dat bedenken.'
Dat opladen gaat nog wel een probleem worden..quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Blight het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV zich kan opladen voor de eventuele playoffs. Het lijkt er nu echter op dat AZ en Ajax er met de CL-tickets vandoor gaan.
wij spelen niet voor uefa cup plaatsenquote:Op maandag 23 april 2007 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
tot de playoffs
Ben nu echt benieuwd met wat voor een namen ze volgend jaar komen...quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig.
Lazovic is te duur. Alles is te duur geloof ik als ik de teksten van Schuitema lees over volgend seizoen.
Maar een investeringsfonds is niet noodzakelijk hoor.
Geen geld, spelers die wegwillen, spelers die niet meer komen vanwege geen CL. Volgend seizoen wellicht weer derde en geen CL. Nog steeds geen geld, wellicht ook nog steeds schulden.quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan.. de cirkel naar beneden....
Als Farfan en Kone verkocht worden hebben we zo ineens zeker 20 miljoen. Daar moeten toch wat aardige spelers van gehaald kunnen worden, ook al spelen we geen CL (al hebben we daar natuurlijk nog altijd kans op via de plee-offs). Ondanks Koeman is de naam van PSV binnen een seizoen nog niet helemaal naar de klote lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen geld, spelers die wegwillen, spelers die niet meer komen vanwege geen CL. Volgend seizoen wellicht weer derde en geen CL. Nog steeds geen geld, wellicht ook nog steeds schulden.
Jullie gaan de periode in die Ajax ook heeft gehad.
Als we de voorronde CL niet halen dan is de kans inderdaad groot dat we een rottijd tegemoet gaan ja.quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie gaan de periode in die Ajax ook heeft gehad.
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.quote:
Begrijpelijkquote:
Ik gun het AZ en Louis welquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.
Ik vier niet dat AZ kampioen wordt, maar dat PSV het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeer wordt.quote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mooi he, dat Ajax 2 weken geleden tegen RKC de titel heeft verspeeld? Als ik eerlijk ben vind ik de reacties van de Ajax-supporters totaal verkeerd geplaatst. AZ wordt kampioen en jullie vieren feest? Jullie hadden moeten profiteren van onze neerwaartse spiraal, niet AZ. AZ is gewoon kampioen van de armoede omdat PSV en Ajax het allebei hebben laten afweten.Ja, PSV meer dan Ajax, maar Ajax had dit jaar met deze selectie gewoon kampioen moeten worden.
Ben ik met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ kampioen van de armoede. AZ is de ploeg die het realistisch gezien het meest verdient.
Weinig kansquote:Hopelijk redt Ajax het nog.
over arrogant gesproken, dan is er maar één kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ kampioen van de armoede. AZ is de ploeg die het realistisch gezien het meest verdient.
Maar goed, het mooiste is natuurlijk dat PSV het op zo'n tragische wijze verspeeld, compleet met lege handen staat en waarschijnlijk in een neerwaartse spiraal terecht komen. Kunnen die misplaatste arrogante bekjes in Eindhoven de komende paar jaar ook weer lekker dicht.
Hopelijk redt Ajax het nog.
quote:
Ja kampioen van de armoede. Qua spel gezien verdienen ze m misschien wel, ze speelden tenslotte het leukste voetbal, maar als PSV een voorsprong van 11 punten verspeelt (en op AZ was het nog meer, geen idee hoeveel), Ajax het op het belangrijkste moment van het seizoen af laat weten tegen RKC, PSV het nog een keer laat afweten en AZ daardoor pas in de picture komt, dan is het gewoon kampioen van de armoede. Normaal gesproken was PSV er vandoor gegaan met de titel, als dat niet was gebeurd, had Ajax hem moeten pakken. Doordat deze twee het hebben laten afweten, pakt AZ m. Lijkt mij toch een vrij degelijke onderbouwing voor kampioen van de armoede.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die heb ik nog niet 100x eerder voorbij zien komen in dit topicquote:
1 2 3 | 2. Ajax 19 - 41 45-19 (+26) 3. AZ 19 - 40 52-19 (+33) |
Deze blije 'Ajacieden' kopen volgend seizoen een seizoenskaart bij AZquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is wel schandalig, Utrecht is dermate zwak dit seizoen dat een gelijkspel als een werkweigering kan worden uitgelegd. Aan de andere kant, hoe Afellay in de slotseconde niet de vrijstaande Koné bedient, maar zelf op de keeper schiet ... dit PSV heeft nog veel te leren.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef pascalheister het volgende:
lullig dat je gister gelijkspeelt, maar ook niet schandalig, achteraf wel teleurstellend. Maar je had gewoon in de wedstrijden tegen o.a. Excelsior en Sparta de volle winst moeten pakken.
in 14 wedstrijden verspeel je 20 punten op de waarschijnlijke kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef AminBen het volgende:
Van eind december:
[ code verwijderd ]
op dat doelsaldo verlies je het nu dus![]()
da Costa heeft veel goede wedstrijden gespeeld maar is blijkbaar nog te onzeker en te wisselvallig voor een topspeler te zijn, dat talent zit er wel in. Van dat kaliber zijn er maar weinig in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 03:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez ( wisselvallig ), Culina, Da Costa, Sun zijn echt geen super spelers.
Alcides dat is het ook niet allemaal.
Zonneveld op linksback/linkermiddenvelder?quote:Aissati speelde Pirlo gewoon uit de wedstrijd, maar mocht gewoon effe bij Twente ballen.
Als je SUn haalt kun je net zo goed Mike ZOnneveld halen die het goed doet bij NAC
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!quote:Salcido vond ik in het begin nog positief, maar hij is me de laatste weken ook erg tegengevallen.
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat vind ik nou één van de beste spelers van het seizoen!
Afellay heeft nog gewoon de pers te woord gestaan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Salcido, Cocu, Simons hebben de afgelopen weken toch flinke fouten laten zien. En Gomes raapt het hele seizoen zo'n slap ingekopte bal op. Je kan inderdaad maar beter niet oordelen op de laatste weken. PSV verdient niet beter, fans die op de trainer inhakken, spelers die wegkruipen voor interviews, de aangetoonde mentale afhankelijkheid binnen de ploeg (Koné en Alex) Er zijn zoveel zaken scheef, en dan nog kun je aan het eind van de rit in punten gelijk eindigen in Nederland.
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraalquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |