1-1quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef koemleit het volgende:
Wat heeft psv gemaakt vandaag?
Als we mazzel hebben misschien wel ja.quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Camplo het volgende:
Mooi finale affiche.
Zou het weer 1-5 worden?
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!quote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
Hoezo?quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk uit naar volgend seizoen.
Maar sowieso geen prijs mocht het de play-offs worden. Dat is toch wel zuur als je al in de winter hoog van de toren loopt te blazen en uiteindelijk met niets in je handen staat...quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Seizoen nog niet voorbij, we hebben de play-offs nog!
Van Bommel en Ruud komen ook nog terugquote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen mag voorbij zijn ja, maar de toekomst zie ik nou ook niet bepaald rooskleurig te gemoed.
De 7e magere jaren zijn aangebroken.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef -Mo- het volgende:
Komt allemaal omdat Koeman Kluivert zo onderwaardeert.
met alle respect, Beerens is er nog niet klaar voor. Die moet eerst nog maar eens een jaartje Eredivisieniveau spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Mocht PSV de CL niet halen en slechts Uefacup behalen, dan hoop ik dat ze gaan bouwen aan een jonge selectie met groeimogelijkheden. Heel dit seizoen was al duidelijk dat deze spelers maar wat moeilijk te motiveren waren. Ik hoop volgend seizoen dat spelers als Marcellis, Aissati, Beerens, Zeefuik in de basis staan. Dat aangevuld met wat spelers die blijven + enkele leuke aankopen.
Dan maar niet kampioen volgend jaar, als het vuur maar weer terugkomt op het veld!!!
Wat een kutdag![]()
edit-foutjequote:Op maandag 23 april 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop gewoon op een zomer als 2002..... toen kwamen alle doemverhalen ook langs en uiteindleijk werden we kampioen
voor die plek hebben we een mindere buitenlander gehaald? Simons?quote:Op maandag 23 april 2007 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Er lopen wel mensen rond voor de toekomst, maar PSV stuurt die mensen meestal weg of laat ze niet spelen.
Ik heb geen voorkeur naar jong onervaren talent bij een topclub, maar als je echt zo'n groot talent hebt dan zou ik ze mee laten doen.
Marcellis staat allang te boek als groot talent en hij zit best vaak op de bank, maar pas tegen Lpool mocht hij meedoen om de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie te zitten.
En David Mendes Da Silva is een speler die ik echt goed vind als hij speelt.
Maar wij halen inplaats van zoiets een buitenlander die minder goed is
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 23 april 2007 08:56 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand Studio Voetbal gezien? Toen de PSV'ers de catacombe inkwamen? Lui schelden
quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Gezien ja, en goh, zo gek is dat toch niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |