wat denkt die kluivert nouquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
bron: PSV netwerk
[..]
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is ook echt volkomen logisch om een begenadigd talent met (nog) twee andere middenvelders op de bank te zetten, terwijl de competitie meer dan goed verloopt. Op dat moment beslissen (!), en wie zegt dat de trainer dan het laatste woord heeft.
Was dat niet naar het psv publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
bron: PSV netwerk
[..]
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'
Net zo gezelligquote:
Achja, als je de titel zo verspeelt floept er 2 minuten na de wedstrijden wel eens wat uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Kluivert is op voorspraak van Koeman gehaald, kan me dus niet voorstellen dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Tuurlijk wel, maar als Sneijder witte tyfushond zegt vliegt heel Nederland erop bij wijze van spreken. Niet dat ik dat goedpraat trouwens. Ik merk alleen dat jonge voetballertjes dit soort dingen beginnen te kopiëren en denken dat het normaal is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?![]()
Ik wel. Niet dat ik het wil rechtpraten en goedkeur, maar ik snap het wel helemaal.
Kluivert was ongetwijfeld de laatst mogelijke versterking in de voorhoede voor PSV. Bovendien heb ik Koeman nog nooit een aardig woord over Kluivert horen zeggen. Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat hij waardevol op de trainingen is voor de jeugd (dat concludeer ik maar als ik Afellay 2x naar Kluivert heb zien rennen). Maar nee hoor, Koeman doet ook in Studio Voetbal weer alsof Kluivert niks waard is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachen
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.
Vennegoor wilde wel blijven, hou eens op met die onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.
Enzo? Wat nog meer dan? Verder was die middelvinger naar dat tyfuspubliek van utrechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |