Die mensen, Timmer en Westerhof zijn vertrokken of gaan vertrekken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou het graag zien dat Stevens naar PSV komt. Het is gewoon een toptrainer (dat bewijst ie nu wel bij HSV) en een echte PSVer. Vraag is of ie nog wil, hij zal zich afgelopen jaar ook behoorlijk gepasseerd hebben gevoeld...
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman is geen goede coach nee, er vertrokken 2 basispelers afgelopen zomer (Vennegoor en Ooijer) en wat spelers uit de breedte. Er werden wat vervangers gehaald en wat versterkingen en per saldo kan je niet zeggen dat de groep zo verzwakt was. Toch draaien we de slechtste competitiehelft sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Volgens mij was het zelfs onder Bobby Robson niet zo'n schertsvertoning.
Dan kan je excuses aan gaan dragen zoals smalle selectie en blessures maar ook dat heeft de technische staf grotendeels over zichzelf afgeroepen. Het begint al met het aantrekken van Kluivert, Koeman wist dat hij een groot risico nam en de gok viel verkeerd uit, goedkoop werd duurkoop. In de winterstop ga je dan ook nog eens 2 van je vaste bankzitters verhuren terwijl je wéét dat Afellay ook de helft van de tijd in de ziekenboeg verkeert en voor Kluivert hetzelfde geldt. De eventuele ontwikkeling die je huurlingen doormaken weegt nooit op tegen het weggooien van de titel.
"Ja maar Grrrrrrrr, alsof Aissati en Beerens de verlossers zijn en de kar kunnen trekken!". Nee, dat zijn en kunnen ze niet, onze trainers hadden echter wel wat meer ruimte in de selectie gehad en je kan eens iemand wisselen. Ik ben ervan overtuigd dat hun aanblijven zeker een paar punten extra opgeleverd had en dan zaten we hier nu niet met zoveel chagrijnige koppen.
Maar goed, nu is het dus hopen op het achtste wereldwonder volgende week en bidden dat Dikke Koe er deze zomer uitgebonjourd wordt. Allebei zeer onwaarschijnlijk helaas dus maak ik me mentaal op voor een periode van sportieve en financiële neergang in Eindhoven. AZ staat al klaar om in het gat te springen wat PSV achter laat.
quote:23/4/2007 - Derksen: PSV denkt al aan opvolger Koeman, Van Marwijk in de picture
(Gepost door RvN)
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen rommelt het nadrukkelijk in Eindhoven. Hij liet dat weten in het programma Voetbal Insite. Met name de Zuid-Amerikaanse spelers van PSV zouden het helemaal gehad hebben met de technische staf. Koeman zou de Zuid-Amerikanen op dezelfde manier behandelen als de Nederlanders en ze niet op de juiste manier weten te raken als Hiddink wel deed. Daarnaast zouden ze het bij PSV gehad hebben met Tonnie Bruins Slot.
PSV Netwerk
Volgens Johan Derksen wordt er bij PSV al voorzichtig gedacht over een opvolger en zou Van Marwijk al informeel gepolst zijn. [reageer]
Barbara Barends ook echt vragen of van Geel Addo volgdequote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
Ohja, en Addo naar Twente.
Het is ook echt volkomen logisch om een begenadigd talent met (nog) twee andere middenvelders op de bank te zetten, terwijl de competitie meer dan goed verloopt. Op dat moment beslissen (!), en wie zegt dat de trainer dan het laatste woord heeft. En Vennegoor of Hesselink was niet of nauwelijks te vervangen binnen het budget.quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wat heeft hij gewonnen? O ja, Van Hooijdonk leren schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Van Marwijk maar komen.
is het dan niets voor Cocu om assistent te worden? Goed voor de klik met de Zuid Amerikanen..... of zou dat te snel zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Van Marwijk maar komen.
Te snel denk ik. Ik heb vaak het idee dat het beter is om na het afscheid op het veld eerst buiten het veld (dus ook niet bij de zijlijn) wat werk te verrichten en zo het reilen en zeilen van de organisatie mee te maken. Vervolgens de stap pas naar de zijlijn in de vorm van coach of assistent-coach. Denk dat dit wel goed is om je visie wat te vergroten. Ik denk dat als je meteen naar assistent gaat je nog teveel denkt als speler (wat je een seizoen eerder dus nog was).quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het dan niets voor Cocu om assistent te worden? Goed voor de klik met de Zuid Amerikanen..... of zou dat te snel zijn?
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..quote:Nu PSV de titel verspeeld lijkt te hebben komen de irritaties binnen de spelersgroep naar buiten. Zo liet Farfan en Kluivert in De Telegraaf weten allerminst blij te zijn met het inbrengen van de jonge Zeefuik voor Farfan tegen FC Utrecht.
Kluivert: ""Die wissel sloeg helemaal nergens op. Het was gewoon diep triest. Zo'n jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het kampioenschap op het spel staat. Het is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb. Het begint gênant te worden. Dat is ook wat ik hoor in mijn omgeving. Ook van medespelers hoor ik in de wandelgangen dat ze het vreemd vonden."
Farfan: "Voor rust had ik wel een klein beetje last, maar ik had gewoon door kunnen spelen. Ik hoopte erop nog een goal te maken. Het was jammer, maar de trainer beslist. Je moet bij hem zijn."
Nou, van mij mag Koeman nog een seizoen of vijf aanblijven als trainer van PSV. Hij doet het primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
bron: PSV netwerk
[..]
Mooi hopelijk dat knoeiman weg gaat..
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
Kluivert heeft vooralsnog iets meer bereikt dan Farval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terechte kritiek van Kluivert en farfan. Alleen zegt Farfan het iets genuanceerder en slimmer dan Kluivert.
Volgens mij reageer ik gewoon inhoudelijk over psv.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef ruud.nl het volgende:
Is dit nou het PSV of het Ajax topic?
Nu hopen dat het bestuur dit serieus neemt. Ook kan ik me iets voorstellen bij het verhaal van De Snor over TBS en zijn gebrek aan de aai over de bol bij Zuid-Amerikaanse spelers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik baal dat ik gelijk heb gekregen toen ik aan het begin van het seizoen zei dat het niks zou worden met pluisje
quote:24/4/2007 - PSV praat met Valckx over contractverlenging
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV met technisch manager Stan Valckx in gesprek is over een contractverlenging. De verbintenis van Valckx loopt deze zomer af.
Dacht ik het niet! Koetje is een mol uit Amsterdam, hierheen gekomen om onze hegemonie te doorbreken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nou, van mij mag Koeman nog een seizoen of vijf aanblijven als trainer van PSV. Hij doet het prima.
wat denkt die kluivert nouquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is ook echt volkomen logisch om een begenadigd talent met (nog) twee andere middenvelders op de bank te zetten, terwijl de competitie meer dan goed verloopt. Op dat moment beslissen (!), en wie zegt dat de trainer dan het laatste woord heeft.
Was dat niet naar het psv publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...Iemand uit de F'jes inbrengen ipv de topscorer aller tijden in Oranje.
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denkt die kluivert noubeetje middelvinger opsteken naar utrecht publiek enzo
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
Afellay zelfs keihard schreeuwend 'kankerzooi'
Net zo gezelligquote:
Achja, als je de titel zo verspeelt floept er 2 minuten na de wedstrijden wel eens wat uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik op Studio Voetbal. Had ik hier zondag al gepost maar het schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als die topscorer van het Nederlands elftal zo goed is, had hij echt wel gespeeld. Kluivert heeft weinig recht van spreken, wat mij betreft.
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Kluivert is op voorspraak van Koeman gehaald, kan me dus niet voorstellen dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je meer aan Kluivert hebt, dan aan Zeefuik hoor, op dat moment.Bovendien ligt het alleen maar aan Koeman, die Kluivert gewoon niet mag.
Tuurlijk wel, maar als Sneijder witte tyfushond zegt vliegt heel Nederland erop bij wijze van spreken. Niet dat ik dat goedpraat trouwens. Ik merk alleen dat jonge voetballertjes dit soort dingen beginnen te kopiëren en denken dat het normaal is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt nooit een ziekte of andersoortig behoorlijk zwaarwegend scheldwoord als je er helemaal doorheen zit?![]()
Ik wel. Niet dat ik het wil rechtpraten en goedkeur, maar ik snap het wel helemaal.
Kluivert was ongetwijfeld de laatst mogelijke versterking in de voorhoede voor PSV. Bovendien heb ik Koeman nog nooit een aardig woord over Kluivert horen zeggen. Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat hij waardevol op de trainingen is voor de jeugd (dat concludeer ik maar als ik Afellay 2x naar Kluivert heb zien rennen). Maar nee hoor, Koeman doet ook in Studio Voetbal weer alsof Kluivert niks waard is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kluivert is gehaald door Koeman en dan zou hij hem nou op eens niet meer mogen.... Laat me niet lachen
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik al gezegd dat het een zeer slecht idee was, ik praat hier niet achteraf! Achteraf pratend kijkend naar de resultaten van de afgelopen maanden denk ik wel dat je kan zeggen dat het idd een slecht idee was.
Vennegoor wilde wel blijven, hou eens op met die onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.
Enzo? Wat nog meer dan? Verder was die middelvinger naar dat tyfuspubliek van utrechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |