Ik denk dat ie van niveau jorien en borisz is.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijd![]()
Veel ouder dan een jaar 17 ben je niet toch?
Frustratie druipt er wel van af he?quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijd![]()
Veel ouder dan een jaar 17 ben je niet toch?
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 twee keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Is dat niet ook zo bij PSV? Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Als ze even veel punten hebben, dan heeft Ajax het toch net zo vaak laten liggen? Of wou je zeggen dat PSV standaard meer punten haalt dan Ajax? En de kans van Ajax is iets groter dan die van PSV, maar ga nou niet overdrijven. Als AZ gewoon wint is ook Ajax kansloos.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Yepquote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Shreyas het volgende:
Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?
Daar ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.
mwa verschilt voor beide maar 2 doelpuntenquote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv.
Ik heb liever dat jullie kampioen worden dan az...quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent denk ik niet de enige.....denk ik.quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Man, wat had ik een kutdag op school, hele tijd uitgelachen door Ajacieden
Begrijpelijk, maar wel kut
Dus? Mag je niet pissed zijn dat ze de kampioenstitel nog hebben verneukt?quote:
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik thuis ook en mijn vader is voor AZ en me broertje voor Ajax..
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Dan is het dus elke maandag raak.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog al vervelend ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
meteen een vleesmes uit de lade trekken, en als een wilde man om je heen gaan zwaaien.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Ik zag het vorig jaar niet in Stevens zitten. Maar goed, ook niet in Koeman. Ik denk dat Stevens hier meer had gepresteerd...quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja bijvoorbeeld dat Stevens terugkomt.
HEH HEH ein-de-lijk een wijze ajacied. Dat je medesupporters eens een voorbeeld aan jou mogen nemen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |