quote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als we de voorronde CL niet halen dan is de kans inderdaad groot dat we een rottijd tegemoet gaan ja.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef koningdavid het volgende:
Misschien zijn de ogen in Eindhoven geopend dat je ook met Nederlandse spelers en aanvallend voetbal resultaat kan bereiken?
Wie heeft het over buitenspelers?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij halen ze in Amsterdam al jaren de buitenspelers uit het buitenland....... Babel is de utizondering.... maarja die hoort eigenlijk centraal
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook zie ik az met dit spelersmateriaal en speelwijze niet de kwart of halve finale van de CL halen.
Tuurlijk valt dit Koeman wel aan te rekenen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef buzzer het volgende:
Ik wel geen ramptourist spelen, maar zo'n voorsprong geef je goddomme toch neit weg
Ik snap niet dat ze dit Koeman niet aanrekenen....
ajax had ook geluk toen het de CL won in 1995quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV had ook geluk dit seizoen met Arsenal in de 8ste finale.
Vind jij het wel leuk dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.
ik noemde ze omdat jij begon over jullie aanvallende voetbal met Nederlanders.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie heeft het over buitenspelers?
Ajax is niet te vergelijken met PSV. Wij hebben elke wedstrijd 7/8 Nederlandse jongens in de basis staan waarvan het overgrote meerendeel zelf opgeleid.
PSV is meer Zuid-Amerikaans dan Brabants, ik vind er niks aan.
wat een vraag zeg...quote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieuze vraag: Zou Koeman goed geslapen hebben vannacht?²
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.quote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een vraag zeg...
wat denk je zelf net of Koeman hier blij mee is![]()
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
Ik wordt verder niet kouder van dan Kromkamp of Reiziger, dus aan nationaliteit ligt het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk dan?
Wordt jij warm van een Tardelli, Mendez of Alcides?
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee.
Ik ben inderdaad AZ/Ajax supporter. Supporter van het mooie voetbal. Het voetbal zal eindelijk zegenvieren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel een zielig az-supportertje zijn. Lekker laten gaan joh.
Nee, alleen Farval niet.quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus Farfan wel en Alex en Gomes niet?
Leer nou eens fatsoenlijk posten Slet.
Gomes. Ja hoor. Alex. Ja hoor. Farfan. Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al deze spelers zijn gehaald op huurbasis, omdat er geen geld was om aankopen te doen.
Gelijkwaardige Nederlandse spelers waren niet te huur of te koop voor een prikkie dus val je snel terug op buitenlandse spelers, in dit geval Zuid Amerikanen.
Laten we het even omdraaien:
Maar jij kan hier toch ook niet gaan lopen ontkennen dat jij spelers als Gomes, Alex en Farfan niet heel graag bij ajax had zien spelen?
Het was al duidelijk dat Cocu niet zou gaan verlengen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat gister ook wel de doodsteek is geweest voor Cocu's mogelijke 1-jaar verlenging.
Dat is hem dan verdomd snel gelukt. Zou hij nu lekker aan het tuinieren zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Koeman is gewoon een demagoog van Ajax die PSV is komen slopen van binnenuit!²
Ja ben ik wel met je eens, en Gomes en Alex zullen wel naar een topclub naar Italie gaan. Ik denk dat Alex binnenkort wel in het nationale elftal van Brazilie komt, zulke goeie verdedigers hebben ze niet daarquote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gomes. Ja hoor. Alex. Ja hoor. Farfan. Nee.
Salcido, Kone, Mendes, Simons, Alcides, Da Costa, Culina allemaal niet hoor.
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goedquote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat je er niks aan vind, daarom ben je ook supporter van die strontclub uit amsterdam.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:52 schreef Zwansen het volgende:
Ligrt hier een oude sportweek voor me met heel groot: PSV opgelucht..
Ja Pyth als je altijd loopt te lullen dat jullie kampioen zouden worden in het Ajax topic, dan moet je het terug verwachten.quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goed![]()
Als hij dit echt allemaal gezegd heeft is hij heel erg dom. Ik geloof je niet.quote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Messenga het volgende:
WTF. Ik zat gister gewoon tegenover Zeefuik in de trein van Ehv naar Den Bosch.
Ik vroeg hem wel wat dingen ja.
Hij vond Ajax qua club beter, maar kreeg daar geen kans in het eerste, de reden om naar PSV te gaan. Ook kloppen de geruchten wat betreft Liverpool. Hij gaat echter niet, hij wil zich ontwikkelen bij PSV voor een stap naar het buitenland. Ook vroeg ik hem wat over Koeman. Hij vond het ondanks Alex zijn blessure onverstandig om hem eruit te halen, 1 van de vele tactische keuzes die fout uitpakten. Koeman was wat hem betreft geen geweldige trainer.
Echt waar. Hij is bij een vriend gaan slapen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als hij dit echt allemaal gezegd heeft is hij heel erg dom. Ik geloof je niet.²
hij komt ook alleen in slechte tijden van PSV in het Ajaxtopic, jou heb ik hier nog nooit gezien.... tot gisteravondquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Pyth als je altijd loopt te lullen dat jullie kampioen zouden worden in het Ajax topic, dan moet je het terug verwachten.
Goed zoquote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie pyth. Doet me goed![]()
Nice frogquote:
nou dan is hij me nooit opgevallen in het PSV topic....... en vallen de PSV topics ook neit op in zn postgeschiedenisquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Messenga het volgende:
BonJovi is er al vrij lang hoor.
Ze hadden zo veel geluk dat ze twee jaar achter elkaar d efinale speelden. Niks geluk AJAX was heer en meester in Europa zoals weinig clubs dat tot nu toe hebben gedaan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax had ook geluk toen het de CL won in 1995![]()
Zonder geluk ben je nergens.
Nee ik kom er ook eigenlijk nooit, maar ik miste Pyth dus wou kijken waar hij uithing.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan is hij me nooit opgevallen in het PSV topic....... en vallen de PSV topics ook neit op in zn postgeschiedenis
Poe nou inderdaad, al wel ruim 2 maanden..quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Messenga het volgende:
BonJovi is er al vrij lang hoor.
quote:Geregistreerd op: zondag 11 februari 2007 @ 02:49
Check me aantal posts dat maakt het wel weer goedquote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poe nou inderdaad, al wel ruim 2 maanden..
[..]
Dat zegt me meer iets over dat je werk moet gaan zoekenquote:Op maandag 23 april 2007 13:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Check me aantal posts dat maakt het wel weer goed
Of dat ik heel rijk ben en zelf niet hoef te werkenquote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zegt me meer iets over dat je werk moet gaan zoeken.
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijdquote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Of dat ik heel rijk ben en zelf niet hoef te werken
Ja ik ben 17 en heb veel puisten en ben heel lelijkquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of dat je nog een puisterige student bent met iets teveel vrije tijd![]()
Veel ouder dan een jaar 17 ben je niet toch?
Ik denk dat ie van niveau jorien en borisz is.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Frustratie druipt er wel van af he?quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 twee keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Is dat niet ook zo bij PSV? Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Over frustratie gesproken, PSV verspeeld het kampioensschap, Ajax had er ook kans op als ze het gister niet zo hadden laten liggen. Vervolgens zat het winnen van al die kampioensschappen de laatste jaren zo hoog daar in Amsterdam dat de haat jegens PSV groter is als de eigen prestaties.
Als ze even veel punten hebben, dan heeft Ajax het toch net zo vaak laten liggen? Of wou je zeggen dat PSV standaard meer punten haalt dan Ajax? En de kans van Ajax is iets groter dan die van PSV, maar ga nou niet overdrijven. Als AZ gewoon wint is ook Ajax kansloos.quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv. En Ajax heeft het 1 keer laten liggen, Psv wel meerdere keren. Ik had het zelf ook niet verwacht dat ze tegen Utrecht punten zouden morsen. Maar we zullen zien volgende week, ik heb er een goed gevoel over.
Yepquote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Shreyas het volgende:
Ik bedoel, jullie zien liever AZ kampioen worden dan Ajax, toch?
Daar ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Gister hadden ze op gelijk doelsaldo MOETEN staan met AZ.
mwa verschilt voor beide maar 2 doelpuntenquote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken nog steeds een kansje, meer dan Psv.
Ik heb liever dat jullie kampioen worden dan az...quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent denk ik niet de enige.....denk ik.quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Man, wat had ik een kutdag op school, hele tijd uitgelachen door Ajacieden
Begrijpelijk, maar wel kut
Dus? Mag je niet pissed zijn dat ze de kampioenstitel nog hebben verneukt?quote:
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik thuis ook en mijn vader is voor AZ en me broertje voor Ajax..
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Dan is het dus elke maandag raak.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog al vervelend ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
meteen een vleesmes uit de lade trekken, en als een wilde man om je heen gaan zwaaien.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Zeggen ze meteen sochtends aan tafel: Hé, wat hoorde ik nou? Staat PSV 3e?![]()
Terwijl ze dat al wisten
Ik zag het vorig jaar niet in Stevens zitten. Maar goed, ook niet in Koeman. Ik denk dat Stevens hier meer had gepresteerd...quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja bijvoorbeeld dat Stevens terugkomt.
HEH HEH ein-de-lijk een wijze ajacied. Dat je medesupporters eens een voorbeeld aan jou mogen nemen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een gemenerikken zijn dat zeg. Bah, bah en nog een bah.
Maar ik snap niet waarom Ajacieden zo'n lol hebben. Vooralsnog hebben wij ook helemaal niets...
Leuke goal toen het 0-1 werd, nu niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goal van Afellay nog:
http://www.youtube.com/watch?v=pctbWWBcUts
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.quote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef mcyodogg het volgende:
Professioneel gezien moeten we nog wel ff proberen groter te winnen dan Ajax.
Dat was onder Hiddink toch wel anders.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.
Dat is dan ook Hiddinks grote kracht, hij is een communicator bij uitstek en weet precies hoe hij zijn spelers moet bespelen om het maximale uit ze te halen. Koeman krijgt dat niet voor elkaar, dat lukt ook niet als je als een verzopen vogeltje van angst zit te beven bij persconferenties terwijl je alles nog in eigen hand hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was onder Hiddink toch wel anders.
Lijkt er dus echt op dat Koeman de groep gewoon niet genoeg kan motiveren en aansturen om tot grote prestaties te komen....
Hij krijgt het gewoonweg niet gemanaged
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat PSV sowieso erg weinig scoort sinds de winterstop.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de kopjes gaan bij deze groep bijzonder snel hangen, een nieuwe blamage tegen Vitesse wil ik zeker niet uitsluiten.
Waarom zou je Adriaanse niet willen? Prima trainer.quote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse hoorde ik ook al, maar of je die wilt weet ik ook niet.
Als hij maar bij dat metallurg kutclubje weg gaatquote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse hoorde ik ook al, maar of je die wilt weet ik ook niet.
Het is gewoon leuk hoe PSV het kampioenschap heeft verspeeld. Geweldig toch. Zoiets maak je nooit meer meequote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap dat niet, die ajacieden. Ze zijn maar aant lachen etc , maar hebben zelf nog geen prijs te pakken. Je denkt toch niet dat AZ in Excelsior punten gaat knoeien ? Excelsior kan niks meer halen. AZ kan de 1e keer in 25 jaar weer kampioen worden. Die gaan dat echt niet laten liggen![]()
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
HEH HEH ein-de-lijk een wijze ajacied. Dat je medesupporters eens een voorbeeld aan jou mogen nemen.![]()
Well saidquote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef Panick het volgende:
[..]
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?.
Het is gewoon mooi om te zien dat die arrogantie de kop in wordt gedrukt. Voor welke club je bent staat daar los van. Dit heeft niets met Ajax te maken, maar met datgene waar jullie ONS altijd van betichten. ARROGANTIE.
Winterbanden, t-shirts, de hele reutemeteut.. Daar mag je als Ajacied om lachen.
Zelf als Feyenoorder mag je daarom lachen.
We hebben ook nog de 1-5 nauurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
ach we hebben ook gelachen om die ajaciedjes tegen RKC nu hebben hun wat
wat gehuil steeds over arrogantie, volgen mij snap je het niet helemaal. Arrogantie is helemaal niet zo er. Mits het ergens op gebasseerd is. HEt Ajax van midden jaren '90 had een arrogante uitstraling... terecht toch het regeerde in Europa.quote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef Panick het volgende:
[..]
PSVers doen dat soort dingen nooit, toch?.
Het is gewoon mooi om te zien dat die arrogantie de kop in wordt gedrukt. Voor welke club je bent staat daar los van. Dit heeft niets met Ajax te maken, maar met datgene waar jullie ONS altijd van betichten. ARROGANTIE.
Winterbanden, t-shirts, de hele reutemeteut.. Daar mag je als Ajacied om lachen.
Zelf als Feyenoorder mag je daarom lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |