Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
Cross...echt vette TT...you're the man....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat er al in en ook in de wiki.quote:Op maandag 16 april 2007 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Ik mis nr. 84 in de OP
maar dit toch #85....quote:Op maandag 16 april 2007 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Ik mis nr. 84 in de OP
Wel erg gemist dit weekendquote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
Cross...echt vette TT...you're the man....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vorige stond er nog niet in..quote:
quote:
zekers...quote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel erg gemist dit weekend![]()
Psssst motiveer iemand om een recept voor ijskoffie in de OP te zetten
kun jij het "ice-coffee" recept in de OP zetten...?quote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef crossover het volgende:
[..]
De vorige stond er nog niet in..
Wat zij zegt ^
Oke, ik zal er zo naar kijken. Ik vind het sowieso te druk.. kan er iets uit? De eed ofzo? Die negeert toch iedereenquote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kun jij het "ice-coffee" recept in de OP zetten...?![]()
![]()
![]()
Welk merk oplos?quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kun jij het "ice-coffee" recept in de OP zetten...?![]()
![]()
![]()
is goed..Eed eruit en recept erin...quote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke, ik zal er zo naar kijken. Ik vind het sowieso te druk.. kan er iets uit? De eed ofzo? Die negeert toch iedereen
en jij bent zo pro-eedquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is goed..Eed eruit en recept erin......ik stem voor....
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
zal ik deze: [KOFFIE SC #80] Nu met Caffiato in de OP donderstralen?
komt bij de linkjes... meer doe ik nog ff niet in de wiki ...quote:
COOL......quote:Op maandag 16 april 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
komt bij de linkjes... meer doe ik nog ff niet in de wiki ...
hij staat er, vanaf volgend topic in de OPquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
zal ik deze: [KOFFIE SC #80] Nu met Caffiato in de OP donderstralen?
DE is ervoor wel geschrikt denk ik....quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel oploskoffies
die in kouwe
melk oplossen.
Ik heb geen expresso-apparaat en geen blender/crusher![]()
DE werkt wel... mits heel rustig beetje bij beetje gedoseerdquote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel oploskoffies
die in kouwe
melk oplossen.
Ik heb geen expresso-apparaat en geen blender/crusher![]()
ik was lekker eerder....quote:Op maandag 16 april 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
DE werkt wel... mits heel rustig beetje bij beetje gedoseerd
wie wat waar en waarom?quote:Op maandag 16 april 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
Shit ik zit te kloten met die codes, het lukt niet echt.
MMMMmmmmquote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
DE is ervoor wel geschrikt denk ik....![]()
![]()
![]()
ijs-koffie date...?![]()
![]()
![]()
ik weet... ik doe niet eens meer de moeite om een mosterd-maaltijd situatie te benoemenquote:
Ik wou dat recept rood hebben dmv een / me code. Maar het lukt me niet.quote:
geen Spam in DE he? Tis nog baggervrijquote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
DE is ervoor wel geschrikt denk ik....![]()
![]()
![]()
ijs-koffie date...?![]()
![]()
![]()
Ander kleurtje...quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wou dat recept rood hebben dmv een / me code. Maar het lukt me niet.
Ja.. zoals die mededeling op het eind van de OP.quote:
die [me] tags zit een bug in.. afblijven dus.. maak het liever bold, italic EN underlinedquote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wou dat recept rood hebben dmv een / me code. Maar het lukt me niet.
JJ is nu dus echt jaloers...quote:Op maandag 16 april 2007 16:38 schreef Frrreek het volgende:
Gisteren een Caramel Frappuchino bij Starbucks gekocht, echt godsgruwelijk lekker. Zonnetje erbij, mjammie
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooiquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja.. zoals die mededeling op het eind van de OP.
Ik merk het.quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooi![]()
![]()
Ik heb vrijdag nog mosterd gehad, maar dat was BIJ de maaltijdquote:Op maandag 16 april 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
ik weet... ik doe niet eens meer de moeite om een mosterd-maaltijd situatie te benoemen
Klikt daar ooit iemand op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
hoe de links geschrapt???
memememememememememememememememememememememmememememememememememe memememememememememememe mememememmememememememequote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooi![]()
![]()
Dat verneukt de layoutquote:
Ga papier versnipperen jijquote:Op maandag 16 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mememememememememememememememememememememememememememememememmememememememe
au revoir ma chériequote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff boodschappen doen...tot strakjes lievertjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Istanbul, op elke hoek een Starbucksquote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is nu dus echt jaloers......waar woon je dan...?
![]()
Doei!quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.quote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef MPG het volgende:
de afwezigheid van JJ brengt hier een enorme stilte teweeg
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.
Tot morgen koffievrienden en vriendinnen.![]()
Ja.. sorry kuuk, mijn dag hier zit er eindelijk opquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Nou gezellig. Ik ben weer terug en jullie gaan allemaal.
Dankje kuuk.. zoeen liefde aardigheid weerquote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Oja, het is je gegund hoor eMPeG.
Ik heb notenijsquote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Koffie anyone?
Zo'n rode of een galia?quote:Op maandag 16 april 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Hier ligt een halve meloen in de koelkast
Ze is aan het werkquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja, wat eerik zegt. Hoe is het met het vriendinnetje eer?
Waar moest dat over gaan dan?quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja vergadering was een beetje slaapverwekkend eigenlijk.
Ik heb ook zin om te etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb honger.
Ah, okquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Over AGW werkplekken.
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ok
geen flauw idee wat dat moge wezen...
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maarquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.
Sommigen hebben daar meer moeite mee dan een ander. Ik vind het allemaal prima
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maar
quote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.
ik dus ook zometeen...quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is niet anders he
Anyway, ik ga even eten enzulks
Tot straks allen.
Zo, klaar met etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dus ook zometeen......tot strakjes....en eet smakelijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook klaar met eten.....en het was me toch lekker....
![]()
![]()
![]()
coucous+ tomaten en courgetten in olijf-olie met uien en knoflook en Franse kruiden+kipfilet en Franse komkommer salade....quote:
zeker lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
griesmeel pap....zoooo lekkerrrrrrrr.....![]()
![]()
![]()
![]()
jaja..de echte die-hards zijn er wel he....quote:Op maandag 16 april 2007 19:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker lekker
't is idd erg rustig, ben ik van hier niet zo gewend...
as usualquote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja..de echte die-hards zijn er wel he....![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt wel erg interessant...quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
Als jullie niks te doen hebben mogen jullie wel een stuk schrijven over oppositional defiant disorder en conduct disorder hoor
Mooi, dan doe jij ODD eer-ik CDquote:
MPG..schat!!!!...quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef MPG het volgende:
Ik meld me nog heel ff voordat ik naar de ALV ben
Kom maar halenquote:Op maandag 16 april 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb natuurlijk iets info nodig he...?![]()
![]()
ja zoiets dacht ik al...heb ook psychologie gehad... ( ooit ...lang geleden...)..daarom vond ik het interessant klinken...quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Kom maar halen
Nee grapjeHet zijn gedragsstoornissen die vooral bij kinderen voorkomen.
Ik heb met kinderen gewerkt, weet dat er rare gedragsstoornissen tussen zitten...quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Kom maar halen
Nee grapjeHet zijn gedragsstoornissen die vooral bij kinderen voorkomen.
Is het ookquote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al...heb ook psychologie gehad... ( ooit ...lang geleden...)..daarom vond ik het interessant klinken...![]()
Oh wattan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb met kinderen gewerkt, weet dat er rare gedragsstoornissen tussen zitten...
MOet om 8 uur daar zijn... Gaat een lange vervelende zit worden ben ik bang... Grote kans namelijk dat we na vanavond bestuurloos zijnquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG..schat!!!!...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ga je nu alweg....?
![]()
hoe dat zo....quote:Op maandag 16 april 2007 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
MOet om 8 uur daar zijn... Gaat een lange vervelende zit worden ben ik bang... Grote kans namelijk dat we na vanavond bestuurloos zijn![]()
![]()
dat lijkt me ook ja....quote:Is het ook
Maar ik vind de psychopathologie toch interessanter
Ben beverleiding geweestquote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik vind de psychopathologie toch interessanter
[..]
Oh wattan?
Het huidige bestuur heeft de termijn er op zitten (de meesten zitten er al 10 jaar ofzo) en stelllen zich niet meer herkiesbaar, om diverse redenen (zowel op personlijk vlak als op bestuurlijk vlak, 10 jaar is lang) En tot nu toe zijn er pas 2 kandidaten gevonden voor een nieuw bestuurquote:
Hoe ken dat komme dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
MOet om 8 uur daar zijn... Gaat een lange vervelende zit worden ben ik bang... Grote kans namelijk dat we na vanavond bestuurloos zijn![]()
![]()
jeeje...jammer...quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Het huidige bestuur heeft de termijn er op zitten (de meesten zitten er al 10 jaar ofzo) en stelllen zich niet meer herkiesbaar, om diverse redenen (zowel op personlijk vlak als op bestuurlijk vlak, 10 jaar is lang) En tot nu toe zijn er pas 2 kandidaten gevonden voor een nieuw bestuur![]()
In het worst-kaas scenario zullen er activiteiten gestaakt moeten worden![]()
doedoei lieve schat...quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef MPG het volgende:
Maargoed.. ik ga die kant op..tot later lieve koffiËrs
![]()
![]()
zie één post erboven....quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe ken dat komme dan?
ah, ik zie hierboven.
succes ermee...quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef MPG het volgende:
Maargoed.. ik ga die kant op..tot later lieve koffiËrs
![]()
![]()
WTF...waar heb je het over....quote:Op maandag 16 april 2007 19:43 schreef Frutsel het volgende:![]()
jezus...wat een wereld...![]()
29 doden al op die school![]()
Ik heb ook geen flauw ideee...quote:Op maandag 16 april 2007 19:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WTF...waar heb je het over....![]()
[upd] 22 doden bij schietpartijen op universiteit in Virginiaquote:Op maandag 16 april 2007 19:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WTF...waar heb je het over....![]()
OMFG....!!!!!...wat erg..quote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
[upd] 22 doden bij schietpartijen op universiteit in Virginia
![]()
tja..tv min of meer verplicht op SBS6...quote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef Frutsel het volgende:
CNN live... naja, zon beetje alle nieuwszenders...
Wat een idioten zijn er op de wereld af en toequote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
[upd] 22 doden bij schietpartijen op universiteit in Virginia
![]()
idd...quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Slachtoffers na schietpartij op school Virginia
Waanzin![]()
Zou zomaar kunnen...quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef Frutsel het volgende:
zouden die teringeenden mijn jonge visjes op eten?
Jij had toch katten?quote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef Frutsel het volgende:
zouden die teringeenden mijn jonge visjes op eten?
volgens Wiki wel..:{quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen...
Ik weet alleen niet of eenden vis eten
ja, als ze vis eten, zou dat best kunnen iddquote:Op maandag 16 april 2007 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens Wiki wel..:{
de visjes zijn er net een kleine week... stuk of 30... toevallig dat er nu ineens eenden komen?
je ziet ze 'happen' in het water... misschien muggen..vliegjes, zo rond de avondtijd die boven het water hangen
maar misschien ook de kleine visjes?![]()
![]()
heb maar even een zeil over het water gelegdquote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, als ze vis eten, zou dat best kunnen idd
Ik dacht dat het herbivoren waren
zitten die vissen in een vijver, en die eenden ook?quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Frutsel het volgende:
SCHIJT BEESTEN...
ik wil mijn visjes nie kwijt
kan je geen net over de vijver spannen dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:44 schreef Frutsel het volgende:
die visjes zitten in een vijver ja.. heb ze vrijdag voor het eerst gezien... stuk of 20-30 kleintjes![]()
en die eenden zag ik rond het eten... daarna heb ik ze weggejaagd.. maar ja.. als ze d'r vandaag overdag ook al zijn geweest![]()
Da's een net gemiddeldequote:Op maandag 16 april 2007 20:50 schreef Florian_ het volgende:
ik ben laatst naar Barcelona geweest
elke dag gemiddeld 3 keer bij de Starbucks gezeten![]()
![]()
heb er nu maar een zeil overheen gelegdquote:Op maandag 16 april 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je geen net over de vijver spannen dan?
Ik heb dat ook hier, tegen de reigers
Ja, nou ja, een zeil ziet er ook niet echt leuk uit tochquote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb er nu maar een zeil overheen gelegd
maar ja, misschien ben ik al te laat![]()
![]()
goed!quote:
kijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
goed!
ik heb net voor het eerst gewerkt bij de SNSbank
BrandXquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef BrandX het volgende:halloo'tjes allemaal, ben eindelijk ook weer gearriveerd
Misschien moet ik toch terugnemen dat we voor vrijdag niet de 100 halenquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef crossover het volgende:
Hooooooi
De avondsprint kan weer beginnen.
Niet zo pessimistisch!!quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch terugnemen dat we voor vrijdag niet de 100 halen
ja, een bijbaan voor 16 uur in de weekquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
bijbaan ofzo?
Beviel het een beetje?
Wat moet je doen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, een bijbaan voor 16 uur in de week
he is saai kut-werk, maar het betaalt ontzettend goed
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.quote:
jawel, heb vandaag assessmentdag gehadquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX
Tijdje niet gesproken..
Alles wel?
Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, een bijbaan voor 16 uur in de week
he is saai kut-werk, maar het betaalt ontzettend goed
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.quote:
9 euro bruto per uurquote:En wat betaaalt het als ik vragen mag?
ohjaquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, heb vandaag assessmentdag gehad
ik ben zeer benieuwd naar de uitslag! Ik moest vanochtend heel veel persoonlijkheid- en intelligentietests doen. Wel lachen. Ik was alleen veuls te snel. De begeleider moest om elf uur naar de psych, of die nog wat testjes voor me te doen hadDus ik kreeg nog een test een een opstelopdracht erbij
Ook de middag was ik te snel, kon om half vier weg, waar de dag tot 5 uur zou duren.
('s-middags moest ik een presentatie doen, een lastig gesprek met een medewerker en een case)
Volgende week woensdag een evaluatiegesprek, ben zeeeeer benieuwd wat er uit komt!![]()
Muck!
Ik las het net iddquote:Op maandag 16 april 2007 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.
de sns heeft brieven verstuurd, en mensen hebben als antwoord daarop een kopietje van hun ID opgestuurd. De gegevens daarvan moeten wij controleren met de gegevens die de sns al in de computer heeft staan
[..]
9 euro bruto per uur
zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las het net idd
en wat houdt je daar netto aan over?
euro of 6 't uur?
Hangt er vanaf, wat moet je weten?quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef BrandX het volgende:
even een vraagje voordat ik naar DIG ga: heeft een van jullie een beetje verstand van hardware?
groot gelijk heb jequote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef crossover het volgende:
IK ZAL HEM EVEN WAT ZACHTER ZETTEN!!!!!!!
ik zei dat mijn muziek lekker hard staat omdat m'n ouders en de buren weg zijn
NOu, ik heb sinds kort probjes met mijn dvd speler op mijn laptop. Het geluid speelt af alsof het onderwater zit. Terwijl alle media bestanden op de laptop verder het super doen. Het komt echt van mijn dvdspeler af, ongeacht met welk progje ik de dvd wil zien.quote:
Denk dat ze meer doelen op de stuurprogramma's van de hardware...quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
NOu, ik heb sinds kort probjes met mijn dvd speler op mijn laptop. Het geluid speelt af alsof het onderwater zit. Terwijl alle media bestanden op de laptop verder het super doen. Het komt echt van mijn dvdspeler af, ongeacht met welk progje ik de dvd wil zien.
Nu zei iemand, je moet gewoon je dvdspeler deïnstalleren en opnieuw installeren. Mijn vraag is dus: kan dat zomaar. Kan ik zomaar via apparaatbeheer zeggen:verwijderen om het dan vervolgens te laten zoeken naar neiuwe hardware?
Ik bedoel wie zegt mij dat de laptop de dvd dan zal vinden? Vind het nogal een beetje engig zeg maar
Ah, maar ik hang er niets nieuws aan hè, het zit er al, alleen ik zeg 'verwijderen'quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ze meer doelen op de stuurprogramma's van de hardware...
Je zou eens kunnen proberen om die overnieuw te installeren, of te vernieuwen, dat zou nog wel eens kunnen helpen. Verder vind ik het ook maar een raar probleem
Voor wat betreft de vindbaarheid van de dvdspeler, zal dat geen probleem zijn, als je er iets aanhangt, nieuwe hardware, vindt de computer dat doorgaans wel
Ja, en als je 'm dan opnieuw opstart, verwacht ik wel dat windows het zal vinden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, maar ik hang er niets nieuws aan hè, het zit er al, alleen ik zeg 'verwijderen'
Ik zal eerst nog eens kijken naar het stuurprogramma (vernieuwen zegt 'ie is niet nodig) die eerst eens verwijderen.
Veel plezierquote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
ik dnek dat ik maar eens lekker ga niksen...
een beetje lezen en muziek luisteren enzo
tot morgen
geen flauw idee, ik gebruik ook geen windows meer, dus kan ook niet even kijken voor jequote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef BrandX het volgende:
nou, verwijderen in opnieuw installeren is inderdaad geen punt, maar het blijft onderwater geluid en wat schokken beeld.. Zou het in de hardware versnelling kunnen zitten? (en enig idee waar ik dit ook al weer kan aanpassen)
Hm dan zijn we de enige..quote:
dan ga je toch lekker slapen...quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dan zijn we de enige..
Ik wil ook zo naar bed
Ik lig er ook zo af...quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dan zijn we de enige..
Ik wil ook zo naar bed
volgens mij ben je dan de enige die echt wakker s....quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey ik ben er weer!
Heb ff de pc geformatteerd!
Good to be back!
Goede ideeën heb jij toch altijdquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker slapen...![]()
![]()
I know darling...quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Goede ideeën heb jij toch altijd
Ik ga zo
quote:Op maandag 16 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
It's only you and me JJ....
Het is wel een lange dag, maar nee ik ben nog niet moe!quote:
MPG meldt (hopelijk op tijdquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef BrandX het volgende:
even een vraagje voordat ik naar DIG ga: heeft een van jullie een beetje verstand van hardware?
aaawww....lief...quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is wel een lange dag, maar nee ik ben nog niet moe!
Niet moe genoeg om bij jou weg te gaan in ieder geval
Prima.. in zoverre dat we in elk geval blijven bestaan en geen activiteiten moeten stoppen... wel zijn er per direct nog altijd 2 bestuursfuncties vacant voor de liefhebber...quote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....mijn schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..hoe is het gegaan vanaaf...?
![]()
but the show still goes on...quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima.. in zoverre dat we in elk geval blijven bestaan en geen activiteiten moeten stoppen... wel zijn er per direct nog altijd 2 bestuursfuncties vacant voor de liefhebber...
Niet joh! Ik ben bezig met allerlei instellingen te regelen voor mijn computer! Ik ga toch niet zomaar weg bij jou schat!quote:
Jup.. ik mag aankomende zondag weer met een nieuw groepje starten met de weg naar het C-diplomaquote:
ik schrok al....quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet joh! Ik ben bezig met allerlei instellingen te regelen voor mijn computer! Ik ga toch niet zomaar weg bij jou schat!
ja weet ik...quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tim Frits is ook in the house idd!
[..]
Lieverd, je weet toch?!?!
En je hebt mij toch ook nog schatjequote:
pak dan wat te eten/snackenquote:
aaah.. 1 keertje een klein beetje zondigen kan toch wel?quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...moet een beetje aan mijn lijn denken enzo....![]()
idd...maar de laatste tijd heb ik wel vaker last van "nachtelijke trek"...quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
aaah.. 1 keertje een klein beetje zondigen kan toch wel?![]()
Goedenacht NACHTWACHT....quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
NachtWacht Sander170 meld zich.![]()
Heey koffie vrienden, hoe was de koffie vandaag ?
Goedenacht NachtWachtquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
NachtWacht Sander170 meld zich.![]()
Heey koffie vrienden, hoe was de koffie vandaag ?
Goedeavond bedoel je.quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedenacht NACHTWACHT....![]()
![]()
..koffie wasvandaag verukkelijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheh..quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...maar de laatste tijd heb ik wel vaker last van "nachtelijke trek"...![]()
Het is nog steeds avond.quote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedenacht NachtWacht
De koffie was prima, de vlaai ook
die 17 minuten schenk ik jequote:
Ja ik ben er weer vroeg bij, nog voor de Nacht.quote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef crossover het volgende:
Leeft er nog iemand?
Dat helpt toch niet tegen de hongerquote:
En waarom de eerste ronde rustig aan kan doen ????quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja hij is vroeg, zodat hij de eerste ronde rustig aan kan doen!
Gaat goed hoor Sander!
Dank je NachtWachtquote:
helpt echt wel tegen honger...quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen de hongerTenzij je een liter ofzo achterover gooit
Het gaat me niet om de eerste ronde het rustig aan te doen, ik heb tijd zat.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja hij is vroeg, zodat hij de eerste ronde rustig aan kan doen!
Gaat goed hoor Sander!
Als jij het zegt lieverdquote:
Sterkte ermee lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
lievertjes..ik moet helaas gaan........word morgen vroeg gebeld ivm mijn vader...
..dus...welterusten allemaal..en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hetzelfdequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een hele GoedeNacht, samen met de NachtWacht VanNacht / Ochtend.![]()
bakje koffie dan maarquote:
Straks oke.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
bakje koffie dan maar?
om te vieren dat dit mijn 2900e post is![]()
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?quote:
Lekker stukje vla zal er wel ingaan ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker stukje vla zal er wel ingaan ja!
Ik denk dat ik een stroofwafel neem, ook goed ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?
Is ook goed hoor....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stroofwafel neem, ook goed ?
Vriend van me, zijn ouders komen uit Limburg, daar maken ze die dingen zelfquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Is ook goed hoor....
Je weet niet wat je mist... zoeen lekkere punt echte Limburgse vlaai
Oeh... nu loopt het water me uit mn mondquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend van me, zijn ouders komen uit Limburg, daar maken ze die dingen zelf
I know!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... nu loopt het water me uit mn mond![]()
![]()
Zucht.. het is laat.. ik ben een limburger... what's the problem?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know!
-edit- het is trouwens: het water loopt me in de mond
tot zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:54 schreef Sander170 het volgende:
Zo nu ben ik effe koffie halen tot zo.![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:02 schreef Hijacking het volgende:
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met wiener melange shit was nog best wel goed te pruimen
(voordeel van een gigantische gratisch luxe koffie machine @ werk dan probeer je nog eens wat nieuws =p )
Ome MPG moet ook vroeg op... (6:51 uur gaat de wekker)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben denk ik binnen het kwartier lekker in de mand ben gaan liggen! Frits moet er weer 'vroeg' uit morgenochtend.
Trusten vriend!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ome MPG moet ook vroeg op... (6:51 uur gaat de wekker)
* MPG gaat dus pitten
Welterusten koffievrienden en tot morgen in #86
Hoezo niet dat laatste eigenlijk ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:27 schreef Hijacking het volgende:
chatten in de trant van msn jah dat wel maar in een chatbox met wild vreemden neuh
OA ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:41 schreef Hijacking het volgende:
Omdat 3 kwart van chat zich anders voordoet dan dat ze zijn. + ik heb al genoeg leuke mensen om mee te chatten![]()
Haha zelfde verhaal als ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:47 schreef Hijacking het volgende:maarja mn ogen vallen bijna dicht ik denk dat ik het niet zo laat maak vandaag kwam er vandaag ook om 1 uur uit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |