Ander kleurtje...quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wou dat recept rood hebben dmv een / me code. Maar het lukt me niet.
Ja.. zoals die mededeling op het eind van de OP.quote:
die [me] tags zit een bug in.. afblijven dus.. maak het liever bold, italic EN underlinedquote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wou dat recept rood hebben dmv een / me code. Maar het lukt me niet.
JJ is nu dus echt jaloers...quote:Op maandag 16 april 2007 16:38 schreef Frrreek het volgende:
Gisteren een Caramel Frappuchino bij Starbucks gekocht, echt godsgruwelijk lekker. Zonnetje erbij, mjammie
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooiquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja.. zoals die mededeling op het eind van de OP.
Ik merk het.quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooi![]()
![]()
Ik heb vrijdag nog mosterd gehad, maar dat was BIJ de maaltijdquote:Op maandag 16 april 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
ik weet... ik doe niet eens meer de moeite om een mosterd-maaltijd situatie te benoemen
Klikt daar ooit iemand op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
hoe de links geschrapt???
memememememememememememememememememememememmememememememememememe memememememememememememe mememememmememememememequote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooi![]()
![]()
Dat verneukt de layoutquote:
Ga papier versnipperen jijquote:Op maandag 16 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mememememememememememememememememememememememememememememememmememememememe
au revoir ma chériequote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff boodschappen doen...tot strakjes lievertjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Istanbul, op elke hoek een Starbucksquote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is nu dus echt jaloers......waar woon je dan...?
![]()
Doei!quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.quote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef MPG het volgende:
de afwezigheid van JJ brengt hier een enorme stilte teweeg
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.
Tot morgen koffievrienden en vriendinnen.![]()
Ja.. sorry kuuk, mijn dag hier zit er eindelijk opquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Nou gezellig. Ik ben weer terug en jullie gaan allemaal.
Dankje kuuk.. zoeen liefde aardigheid weerquote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Oja, het is je gegund hoor eMPeG.
Ik heb notenijsquote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Koffie anyone?
Zo'n rode of een galia?quote:Op maandag 16 april 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Hier ligt een halve meloen in de koelkast
Ze is aan het werkquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja, wat eerik zegt. Hoe is het met het vriendinnetje eer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |