Klikt daar ooit iemand op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
hoe de links geschrapt???
memememememememememememememememememememememmememememememememememe memememememememememememe mememememmememememememequote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
die heeft mij al hoofdpijn genoeg bezorgd... meer dan 1 [me] tag in een post geeft rotzooi![]()
![]()
Dat verneukt de layoutquote:
Ga papier versnipperen jijquote:Op maandag 16 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mememememememememememememememememememememememememememememememmememememememe
au revoir ma chériequote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff boodschappen doen...tot strakjes lievertjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Istanbul, op elke hoek een Starbucksquote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is nu dus echt jaloers......waar woon je dan...?
![]()
Doei!quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.quote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef MPG het volgende:
de afwezigheid van JJ brengt hier een enorme stilte teweeg
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik aan het opruimen ben. Ik mag zo naar huis.
Tot morgen koffievrienden en vriendinnen.![]()
Ja.. sorry kuuk, mijn dag hier zit er eindelijk opquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Nou gezellig. Ik ben weer terug en jullie gaan allemaal.
Dankje kuuk.. zoeen liefde aardigheid weerquote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Oja, het is je gegund hoor eMPeG.
Ik heb notenijsquote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Koffie anyone?
Zo'n rode of een galia?quote:Op maandag 16 april 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Hier ligt een halve meloen in de koelkast
Ze is aan het werkquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja, wat eerik zegt. Hoe is het met het vriendinnetje eer?
Waar moest dat over gaan dan?quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja vergadering was een beetje slaapverwekkend eigenlijk.
Ik heb ook zin om te etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb honger.
Ah, okquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Over AGW werkplekken.
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ok
geen flauw idee wat dat moge wezen...
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maarquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.
Sommigen hebben daar meer moeite mee dan een ander. Ik vind het allemaal prima
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maar
quote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.
ik dus ook zometeen...quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is niet anders he
Anyway, ik ga even eten enzulks
Tot straks allen.
Zo, klaar met etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dus ook zometeen......tot strakjes....en eet smakelijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook klaar met eten.....en het was me toch lekker....
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |