Waar moest dat over gaan dan?quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja vergadering was een beetje slaapverwekkend eigenlijk.
Ik heb ook zin om te etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb honger.
Ah, okquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Over AGW werkplekken.
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ok
geen flauw idee wat dat moge wezen...
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maarquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van die flexibele werkplekken. Dat je je pennenbakje 's avonds mee naar huis neemt (bij wijze van spreken) en dat je dus iedere dag maar ergens gaat zitten, je ding doet, bureau weer leegruimt en naar huis gaat.
Sommigen hebben daar meer moeite mee dan een ander. Ik vind het allemaal prima
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie op zich ook geen probleem in dat, maar aan de andere kant vind ik het wel chill om gewoon m'n eigen bureau te hebben zeg maar
quote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een eigen bureau is zeker prettig, maarja.
ik dus ook zometeen...quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is niet anders he
Anyway, ik ga even eten enzulks
Tot straks allen.
Zo, klaar met etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dus ook zometeen......tot strakjes....en eet smakelijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je op dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook klaar met eten.....en het was me toch lekker....
![]()
![]()
![]()
coucous+ tomaten en courgetten in olijf-olie met uien en knoflook en Franse kruiden+kipfilet en Franse komkommer salade....quote:
zeker lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
griesmeel pap....zoooo lekkerrrrrrrr.....![]()
![]()
![]()
![]()
jaja..de echte die-hards zijn er wel he....quote:Op maandag 16 april 2007 19:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker lekker
't is idd erg rustig, ben ik van hier niet zo gewend...
as usualquote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja..de echte die-hards zijn er wel he....![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt wel erg interessant...quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
Als jullie niks te doen hebben mogen jullie wel een stuk schrijven over oppositional defiant disorder en conduct disorder hoor
Mooi, dan doe jij ODD eer-ik CDquote:
MPG..schat!!!!...quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef MPG het volgende:
Ik meld me nog heel ff voordat ik naar de ALV ben
Kom maar halenquote:Op maandag 16 april 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb natuurlijk iets info nodig he...?![]()
![]()
ja zoiets dacht ik al...heb ook psychologie gehad... ( ooit ...lang geleden...)..daarom vond ik het interessant klinken...quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Kom maar halen
Nee grapjeHet zijn gedragsstoornissen die vooral bij kinderen voorkomen.
Ik heb met kinderen gewerkt, weet dat er rare gedragsstoornissen tussen zitten...quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Kom maar halen
Nee grapjeHet zijn gedragsstoornissen die vooral bij kinderen voorkomen.
Is het ookquote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al...heb ook psychologie gehad... ( ooit ...lang geleden...)..daarom vond ik het interessant klinken...![]()
Oh wattan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb met kinderen gewerkt, weet dat er rare gedragsstoornissen tussen zitten...
MOet om 8 uur daar zijn... Gaat een lange vervelende zit worden ben ik bang... Grote kans namelijk dat we na vanavond bestuurloos zijnquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG..schat!!!!...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ga je nu alweg....?
![]()
hoe dat zo....quote:Op maandag 16 april 2007 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
MOet om 8 uur daar zijn... Gaat een lange vervelende zit worden ben ik bang... Grote kans namelijk dat we na vanavond bestuurloos zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |