Hm dan zijn we de enige..quote:
dan ga je toch lekker slapen...quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dan zijn we de enige..
Ik wil ook zo naar bed
Ik lig er ook zo af...quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dan zijn we de enige..
Ik wil ook zo naar bed
volgens mij ben je dan de enige die echt wakker s....quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey ik ben er weer!
Heb ff de pc geformatteerd!
Good to be back!
Goede ideeën heb jij toch altijdquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker slapen...![]()
![]()
I know darling...quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Goede ideeën heb jij toch altijd
Ik ga zo
quote:Op maandag 16 april 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
It's only you and me JJ....
Het is wel een lange dag, maar nee ik ben nog niet moe!quote:
MPG meldt (hopelijk op tijdquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef BrandX het volgende:
even een vraagje voordat ik naar DIG ga: heeft een van jullie een beetje verstand van hardware?
aaawww....lief...quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is wel een lange dag, maar nee ik ben nog niet moe!
Niet moe genoeg om bij jou weg te gaan in ieder geval
Prima.. in zoverre dat we in elk geval blijven bestaan en geen activiteiten moeten stoppen... wel zijn er per direct nog altijd 2 bestuursfuncties vacant voor de liefhebber...quote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....mijn schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..hoe is het gegaan vanaaf...?
![]()
but the show still goes on...quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima.. in zoverre dat we in elk geval blijven bestaan en geen activiteiten moeten stoppen... wel zijn er per direct nog altijd 2 bestuursfuncties vacant voor de liefhebber...
Niet joh! Ik ben bezig met allerlei instellingen te regelen voor mijn computer! Ik ga toch niet zomaar weg bij jou schat!quote:
Jup.. ik mag aankomende zondag weer met een nieuw groepje starten met de weg naar het C-diplomaquote:
ik schrok al....quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet joh! Ik ben bezig met allerlei instellingen te regelen voor mijn computer! Ik ga toch niet zomaar weg bij jou schat!
ja weet ik...quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tim Frits is ook in the house idd!
[..]
Lieverd, je weet toch?!?!
En je hebt mij toch ook nog schatjequote:
pak dan wat te eten/snackenquote:
aaah.. 1 keertje een klein beetje zondigen kan toch wel?quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...moet een beetje aan mijn lijn denken enzo....![]()
idd...maar de laatste tijd heb ik wel vaker last van "nachtelijke trek"...quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
aaah.. 1 keertje een klein beetje zondigen kan toch wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |