Dat helpt toch niet tegen de hongerquote:
En waarom de eerste ronde rustig aan kan doen ????quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja hij is vroeg, zodat hij de eerste ronde rustig aan kan doen!
Gaat goed hoor Sander!
Dank je NachtWachtquote:
helpt echt wel tegen honger...quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen de hongerTenzij je een liter ofzo achterover gooit
Het gaat me niet om de eerste ronde het rustig aan te doen, ik heb tijd zat.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja hij is vroeg, zodat hij de eerste ronde rustig aan kan doen!
Gaat goed hoor Sander!
Als jij het zegt lieverdquote:
Sterkte ermee lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
lievertjes..ik moet helaas gaan........word morgen vroeg gebeld ivm mijn vader...
..dus...welterusten allemaal..en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hetzelfdequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een hele GoedeNacht, samen met de NachtWacht VanNacht / Ochtend.![]()
bakje koffie dan maarquote:
Straks oke.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
bakje koffie dan maar?
om te vieren dat dit mijn 2900e post is![]()
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?quote:
Lekker stukje vla zal er wel ingaan ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker stukje vla zal er wel ingaan ja!
Ik denk dat ik een stroofwafel neem, ook goed ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
prima... eet je ook een stukje vlaai mee dan?
Is ook goed hoor....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stroofwafel neem, ook goed ?
Vriend van me, zijn ouders komen uit Limburg, daar maken ze die dingen zelfquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Is ook goed hoor....
Je weet niet wat je mist... zoeen lekkere punt echte Limburgse vlaai
Oeh... nu loopt het water me uit mn mondquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend van me, zijn ouders komen uit Limburg, daar maken ze die dingen zelf
I know!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... nu loopt het water me uit mn mond![]()
![]()
Zucht.. het is laat.. ik ben een limburger... what's the problem?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know!
-edit- het is trouwens: het water loopt me in de mond
tot zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:54 schreef Sander170 het volgende:
Zo nu ben ik effe koffie halen tot zo.![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:02 schreef Hijacking het volgende:
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met wiener melange shit was nog best wel goed te pruimen
(voordeel van een gigantische gratisch luxe koffie machine @ werk dan probeer je nog eens wat nieuws =p )
Ome MPG moet ook vroeg op... (6:51 uur gaat de wekker)quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben denk ik binnen het kwartier lekker in de mand ben gaan liggen! Frits moet er weer 'vroeg' uit morgenochtend.
Trusten vriend!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ome MPG moet ook vroeg op... (6:51 uur gaat de wekker)
* MPG gaat dus pitten
Welterusten koffievrienden en tot morgen in #86
Hoezo niet dat laatste eigenlijk ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:27 schreef Hijacking het volgende:
chatten in de trant van msn jah dat wel maar in een chatbox met wild vreemden neuh
OA ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:41 schreef Hijacking het volgende:
Omdat 3 kwart van chat zich anders voordoet dan dat ze zijn. + ik heb al genoeg leuke mensen om mee te chatten![]()
Haha zelfde verhaal als ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:47 schreef Hijacking het volgende:maarja mn ogen vallen bijna dicht ik denk dat ik het niet zo laat maak vandaag kwam er vandaag ook om 1 uur uit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |