goed!quote:
kijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
goed!
ik heb net voor het eerst gewerkt bij de SNSbank
BrandXquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef BrandX het volgende:halloo'tjes allemaal, ben eindelijk ook weer gearriveerd
Misschien moet ik toch terugnemen dat we voor vrijdag niet de 100 halenquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef crossover het volgende:
Hooooooi
De avondsprint kan weer beginnen.
Niet zo pessimistisch!!quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch terugnemen dat we voor vrijdag niet de 100 halen
ja, een bijbaan voor 16 uur in de weekquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
bijbaan ofzo?
Beviel het een beetje?
Wat moet je doen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, een bijbaan voor 16 uur in de week
he is saai kut-werk, maar het betaalt ontzettend goed
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.quote:
jawel, heb vandaag assessmentdag gehadquote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX
Tijdje niet gesproken..
Alles wel?
Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, een bijbaan voor 16 uur in de week
he is saai kut-werk, maar het betaalt ontzettend goed
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.quote:
9 euro bruto per uurquote:En wat betaaalt het als ik vragen mag?
ohjaquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, heb vandaag assessmentdag gehad
ik ben zeer benieuwd naar de uitslag! Ik moest vanochtend heel veel persoonlijkheid- en intelligentietests doen. Wel lachen. Ik was alleen veuls te snel. De begeleider moest om elf uur naar de psych, of die nog wat testjes voor me te doen hadDus ik kreeg nog een test een een opstelopdracht erbij
Ook de middag was ik te snel, kon om half vier weg, waar de dag tot 5 uur zou duren.
('s-middags moest ik een presentatie doen, een lastig gesprek met een medewerker en een case)
Volgende week woensdag een evaluatiegesprek, ben zeeeeer benieuwd wat er uit komt!![]()
Muck!
Ik las het net iddquote:Op maandag 16 april 2007 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben.
de sns heeft brieven verstuurd, en mensen hebben als antwoord daarop een kopietje van hun ID opgestuurd. De gegevens daarvan moeten wij controleren met de gegevens die de sns al in de computer heeft staan
[..]
9 euro bruto per uur
zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las het net idd
en wat houdt je daar netto aan over?
euro of 6 't uur?
Hangt er vanaf, wat moet je weten?quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef BrandX het volgende:
even een vraagje voordat ik naar DIG ga: heeft een van jullie een beetje verstand van hardware?
groot gelijk heb jequote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef crossover het volgende:
IK ZAL HEM EVEN WAT ZACHTER ZETTEN!!!!!!!
ik zei dat mijn muziek lekker hard staat omdat m'n ouders en de buren weg zijn
NOu, ik heb sinds kort probjes met mijn dvd speler op mijn laptop. Het geluid speelt af alsof het onderwater zit. Terwijl alle media bestanden op de laptop verder het super doen. Het komt echt van mijn dvdspeler af, ongeacht met welk progje ik de dvd wil zien.quote:
Denk dat ze meer doelen op de stuurprogramma's van de hardware...quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
NOu, ik heb sinds kort probjes met mijn dvd speler op mijn laptop. Het geluid speelt af alsof het onderwater zit. Terwijl alle media bestanden op de laptop verder het super doen. Het komt echt van mijn dvdspeler af, ongeacht met welk progje ik de dvd wil zien.
Nu zei iemand, je moet gewoon je dvdspeler deïnstalleren en opnieuw installeren. Mijn vraag is dus: kan dat zomaar. Kan ik zomaar via apparaatbeheer zeggen:verwijderen om het dan vervolgens te laten zoeken naar neiuwe hardware?
Ik bedoel wie zegt mij dat de laptop de dvd dan zal vinden? Vind het nogal een beetje engig zeg maar
Ah, maar ik hang er niets nieuws aan hè, het zit er al, alleen ik zeg 'verwijderen'quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ze meer doelen op de stuurprogramma's van de hardware...
Je zou eens kunnen proberen om die overnieuw te installeren, of te vernieuwen, dat zou nog wel eens kunnen helpen. Verder vind ik het ook maar een raar probleem
Voor wat betreft de vindbaarheid van de dvdspeler, zal dat geen probleem zijn, als je er iets aanhangt, nieuwe hardware, vindt de computer dat doorgaans wel
Ja, en als je 'm dan opnieuw opstart, verwacht ik wel dat windows het zal vinden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, maar ik hang er niets nieuws aan hè, het zit er al, alleen ik zeg 'verwijderen'
Ik zal eerst nog eens kijken naar het stuurprogramma (vernieuwen zegt 'ie is niet nodig) die eerst eens verwijderen.
Veel plezierquote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
ik dnek dat ik maar eens lekker ga niksen...
een beetje lezen en muziek luisteren enzo
tot morgen
geen flauw idee, ik gebruik ook geen windows meer, dus kan ook niet even kijken voor jequote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef BrandX het volgende:
nou, verwijderen in opnieuw installeren is inderdaad geen punt, maar het blijft onderwater geluid en wat schokken beeld.. Zou het in de hardware versnelling kunnen zitten? (en enig idee waar ik dit ook al weer kan aanpassen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |