Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn eerste! Voor den overwinning!
Dat gaat je koffie kosten kerel! Met vlaaiquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn eerste! Voor den overwinning!
Veel jatwerk met een verrassende slechte plot twist en de film was totaal niet eng.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ Lenny...hoe kun je zeggen dat ie slecht is als je em half hb gezien...![]()
Hier heb je het al!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog nooit Max Havelaar koffie op.
pluspunten waren de schrik momenten....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel jatwerk met een verrassende slechte plot twist en de film was totaal niet eng.
Waar zijn de pluspunten?
ik ook niet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Dat ik de vragenlijst nog niet heb ingevuld?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
Owja.. Len, heb je den OP al gelezen? Onderenaan bedoel ik dan
6 mei kun je je leven "beteren"quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Net daarboven nogquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ik de vragenlijst nog niet heb ingevuld?
Heeft Max ook Senseo pads?quote:
Daarom moet kuukske ff meegaan, dan gaat JD ook mee, en dan Lenny nog en we zitten al bijna aan de 10quote:
heb ik ook nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ik de vragenlijst nog niet heb ingevuld?
Ik zal wel eens kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
Daarom moet kuukske ff meegaan, dan gaat JD ook mee, en dan Lenny nog en we zitten al bijna aan de 10
al iets van BrandX gehoord...? zij zou toch ff bellen...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet kuukske ff meegaan, dan gaat JD ook mee, en dan Lenny nog en we zitten al bijna aan de 10
Fruts...jij gaat toch ook mee....?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Damn, alweer vol.... ik moet oppassen dat ik niet door een slotje heenpost
Based on the true events of the only case in US History where a spirit caused the death of a man.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pluspunten waren de schrik momenten.......maar het is toch gebaseerd op een waar gebeurd verhaal...?...hoe kan het dan gejat zijn...
![]()
waarheen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fruts...jij gaat toch ook mee....?![]()
![]()
![]()
jadat bedoel ik....Betsy heeft toch haar vade vermoord....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Based on the true events of the only case in US History where a spirit caused the death of a man.
Ben ik nou gek of..?![]()
Vergeef het je wel, maar koop het de volgende keer eens. Doe het voor mij!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je me nu niet meer lief...?
daarom mijn levens moto..: "alles één keer proberen"quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Max Havelaar? Is dat lekker?
Klopt..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jadat bedoel ik....Betsy heeft toch haar vade vermoord.......toch niet die geest...???
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook nog niet gedaan...![]()
kan dit ook gestraft worden....![]()
Ja, met wees gekoffieds.. of THEE.... Maar aangezien jij degene van de straffen bent...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook nog niet gedaan...![]()
kan dit ook gestraft worden....![]()
lieve schat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vergeef het je wel, maar koop het de volgende keer eens. Doe het voor mij!![]()
Ja en als koffieliefhebber moet je ook de koffieboeren liefhebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nix gehoord ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al iets van BrandX gehoord...? zij zou toch ff bellen...?![]()
misschien kan ik het vanaaf wel even doen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Als je het nodig vind mag je jezelf wel eenthee-straf geven
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat...![]()
...ik heb alleen een Senseo thuis...
![]()
Zal ik r ff een PM-metje sturen?quote:
Ik kan niet meer zonder mijn mormels...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder mijn Senseo...![]()
![]()
ja idd...quote:
heb gister platoon verkochtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......heb gister Platoon en West Side Story gekocht....
![]()
![]()
en de cd van Justin Timberlake.......sorry...
![]()
ik ook niet...!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn mormels...![]()
![]()
euhhh..tja...moet er wel IETS instaan natuurlijk....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik r ff een PM-metje sturen?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik voorspel dat cross eraan komt
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
omdat jij niet in mijn verkooptopic op fok keek? heb er in 3 dagen al 50 verkocht![]()
in principe kun je het deels vergelijken met gulpener en, ik zeg maar wat, heineken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgt.
5 euri, was de special edition. Hoeveel was jij kwijt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ben zo vaak hier dat ik een beetje vergeet op andere topic te kijken...
...voor hoeveel heb je em verkocht...?
OMFG...heb ook de Special gekocht voor euhhhh...20,-...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5 euri, was de special edition. Hoeveel was jij kwijt?
Ik geloof hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Môgguh cross....![]()
..koffie helpt tegen koppijn...
![]()
![]()
![]()
boterham met pindakaas...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik geloof het![]()
Zo eens proberen dan. Met boterham met pindakaas
heb nog veel meer te koop!~1~!11quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb ook de Special gekocht voor euhhhh...20,-...![]()
nee idd...zo een film MOET een echte film-freak als ik gewoon in huis hebben...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb nog veel meer te koop!~1~!11
Wel echt een toffe film, sowieso geen miskoop, zelfs niet voor 20 euro.
Nou ik heb het geprobeert,quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh..tja...moet er wel IETS instaan natuurlijk....![]()
![]()
![]()
ooit...oiit gaat het je luuken..ik weet het gewoon...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ik heb het geprobeert,maar volgens mij is er helemaal niks verstuurd!
Zelfs geen lage PM!
![]()
Ik had vorig jaar op lowlands een meet and greet met snowpatrol gewonnen.quote:
Nou als ik Heineken in m'n handen krijg sla ik het liever af hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgt.
quote:
het hele cd is helemaal te gek!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar op lowlands een meet and greet met snowpatrol gewonnen.
Maar die had ik maar vriendelijk geweigerd omdat die beter naar een echte fan konden gaan. Maar volgens mij is dat best een leuk nummer!
helderziendequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik voorspel dat cross eraan komt
Pff nee, bier is bier! Liever m'n eigen merk natuurlijk maar de rest is ook wel binnen te houden. (de meeste dan)quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou als ik Heineken in m'n handen krijg sla ik het liever af hoor.
En uhm, hallo Cross
Wat voor ranzig bier er soms bij zit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff nee, bier is bier! Liever m'n eigen merk natuurlijk maar de rest is ook wel binnen te houden. (de meeste dan)
Hoi kuuk![]()
Nee die is dan weer matigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Snow Patrol===> Chasing Cars...![]()
![]()
![]()
'Sjoes"?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor ranzig bier er soms bij zit..
had laatst sjoes.. echt, hoe slecht kan bier zijn!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee die is dan weer matig
[..]
'Sjoes"?
bier...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwdquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sjoes.. pils met een scheutje donker erdoorheen... wijvenbierquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee die is dan weer matig
[..]
'Sjoes"?
BrandX!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
max havelaar koffie
![]()
Dat vind ik dus echt niet te zuipen![]()
oh, enben weer ff aanwezig.
Ok, toegegeven, Heineken houd ik ook nog wel binnen. Je moet immers iets op je personeelsfeestje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef crossover het volgende:
Pff nee, bier is bier! Liever m'n eigen merk natuurlijk maar de rest is ook wel binnen te houden. (de meeste dan)
Hoi kuuk![]()
Wheheh... alleen heineken en oranjeboom probeer ik toch echt te vermijdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoi kuuk![]()
ze zijn de laatste jaren erg veel beter geworden!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
max havelaar koffie
![]()
Wheheh.. laaienlichters daar bij gullepenerquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en het was nog duur ook![]()
voortaan zal ik luisteren![]()
Je hebt wel een prima biersmaak moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... alleen heineken en oranjeboom probeer ik toch echt te vermijden
Heineken probeer ik ook te vermijden. Zure bocht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
nog geen zin om uit bed te stappen, het is al heel wat dat ik wakker ben.. niet teveel van me verlangen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. laaienlichters daar bij gullepener
Goedzo Lenny.. neem maar snel een bakkie koffie
ik bespeur enige leugens?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Heineken probeer ik ook te vermijden. Zure bocht.
Ik heb koppijn verdommeen nee niet van het bier, gister maar 1 flesje op.
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt wel een prima biersmaak moet ik zeggen.![]()
Oranjeboom, gaar aardappelbier.
Jij bespeurt overal leugens, jij bent paranoia.quote:
ik hoef geen paarnoia mensen meer om me heen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bespeurt overal leugens, jij bent paranoia.
BrandXquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
max havelaar koffie
![]()
Dat laatste is niet zo moeilijk meer nu de brouwerij plat ligtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX![]()
![]()
Ik probeerde je te PM-men, is zeker niet gelukt?![]()
Ja druk enzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Morgen Hart...![]()
![]()
...das wel erg lang geleden...
![]()
Heyquote:
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoe smaakt t locale bier daar?
Ja maar dat is van dat exportbier. Achja, fijn dat ze overal bav hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehad
Niet te zuipen.
Verder is er wel gewoon heineken of bavaria dacht ik. (?)
Ik heb wel s een chinees biertje gehad. Smaakte gewoon naar bier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehad
Niet te zuipen.
Verder is er wel gewoon heineken of bavaria dacht ik. (?)
Hm dan heb je geluk gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb wel s een chinees biertje gehad. Smaakte gewoon naar bier.![]()
nee, dat paarnoia gedoe is maar nietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoef geen paarnoia mensen meer om me heen...![]()
dan ga ik maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat paarnoia gedoe is maar niets
whehehequote:
Is al gevraagd in vorig topic.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend...?![]()
Werken, genieten van de zon en leren. En misschien een beetje zuipenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
oohhh...sorry hoor....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is al gevraagd in vorig topic.![]()
genieten....genieten...genieten....pffff heb er maar druk mee....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Werken, genieten van de zon en leren. En misschien een beetje zuipen
Wat jij?
Met die instelling halen we de 100 niet he!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is al gevraagd in vorig topic.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
genieten....genieten...genieten....pffff heb er maar druk mee....![]()
![]()
Iets met zonquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Met die instelling halen we de 100 niet he!!
geen koffie drinken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met zonen uitslapen.
Maar geen echte vaste plannen. En ik moet ergens dit weekend een was draaien, maar dat word waarschijnlijk zondag.
Nou als het echt warmquote:
zie vorige topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
doei lieve schat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er vandoor. Douchen, kleren aantrekken, fietsen (), boodschappen, bbq, poker.
tot vanavond cross
bij mij altijd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Zow, benk weer even![]()
is er nog koffie over?
ijskoffie....?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou als het echt warmword drink ik wel iets minder koffie,
maar als mij iets word aangeboden zal ik het niet snel afslaan
![]()
![]()
Oja we gaan pokeren he! Leuk leukquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er vandoor. Douchen, kleren aantrekken, fietsen (), boodschappen, bbq, poker.
tot vanavond cross
Weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Zow, benk weer even![]()
is er nog koffie over?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Weer
Heb je nog nooit gezien hierAangenaam
Heej Crossquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Weer
Heb je nog nooit gezien hierAangenaam
Is dat mogelijk? Dat blauwtjes elkaar niet kennen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Heej CrossIk was gisterochtend voor het eerst en vanochtend ook al hoor
![]()
Weer een 'blauwe' die ik niet ken![]()
![]()
3FM de gekste.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...heb dus de nieuwe cd van J. Timberlake opgezet...ben erg benieuwd...![]()
Spontaan de zojuist gekregen koffie maar in de gootsteen mikt..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...heb dus de nieuwe cd van J. Timberlake opgezet...ben erg benieuwd...![]()
ja ik weet het...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Spontaan de zojuist gekregen koffie maar in de gootsteen mikt..
Justin Timberlake![]()
Ja hoor... ik ben pas sinds 1-1-2007 blauw en ik zag namen voorbij komen die me op fok nog niets zeiden hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat mogelijk? Dat blauwtjes elkaar niet kennen?
En dus koop je een hele cd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik weet het.....maar vond de laatste nummers best goed klinken...
![]()
een leukere dan justin timberlake?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....hebben ze de verkeerde cd erin gedaan....![]()
![]()
!!!!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
!!!!
inmiddels 2 pagina's verder kan ik ook weer reagerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
prima...![]()
...al iets voor de meet gehoord...
![]()
Yes pleasequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ben pas sinds 1-1-2007 blauw en ik zag namen voorbij komen die me op fok nog niets zeiden hoorNu nog steeds
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
!!!!
Wat een lieve katten heb jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heej CrossIk was gisterochtend voor het eerst en vanochtend ook al hoor
![]()
Weer een 'blauwe' die ik niet ken![]()
![]()
Er zijn een stuk of 300 crewleden hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat mogelijk? Dat blauwtjes elkaar niet kennen?
Heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IS ECHT NIET LEUK HOOR....![]()
!!!!!
Het is verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IS ECHT NIET LEUK HOOR....![]()
!!!!!
downloadenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja......is zeg maar een gewoonte....
![]()
nee vorige had ik niet en die wil ik ook niet!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk!![]()
Dus de vorige zit er in, had je die al dan?![]()
Ik wel.. 3FM of Keizerstad FMquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik luister nooit naar de radio....![]()
Ja dat is wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
3FM weekend van de Nederpop toch?
ik ga alleen voor de "echte"....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
downloadendan weet je zeker dat je de juiste hebt
ja, zo blijft het tenminste nog een beetje spannendquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ben pas sinds 1-1-2007 blauw en ik zag namen voorbij komen die me op fok nog niets zeiden hoorNu nog steeds
![]()
Meestal zijn ze lief jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een lieve katten heb jij
[..]
Er zijn een stuk of 300 crewleden hier(niet allemaal blauw maar toch)
[..]
En elk uur dezelfde playlist aanhorenquote:
Idd, dus slaat Slam FM vandaag maar even op tot ik straks naar huis ga en dan is het weer MP3'tjes...weekend.. en de Fruts Top 100 komt dan weer voorbijquote:
Ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen (zijn wel al bij 100ste topic?) ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee vorige had ik niet en die wil ik ook niet!!!!![]()
Slam FMquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Frutsel het volgende:
Idd, dus slaat Slam FM vandaag maar even op tot ik straks naar huis ga en dan is het weer MP3'tjes...weekend.. en de Fruts Top 100 komt dan weer voorbij
Ze hebben het wel eens gepresteerd om mij in een ritje werk-huis (10 tot 15 minuten) 2x hetzelfde nummer voor te schotelenquote:
ik ga dus zo idd ff terug....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen (zijn wel al bij 100ste topic?) ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen
DAT is klotequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
!!!!
Niet te zuinig. Moet je weer helemaal terug naar de winkelquote:
vertel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
Wat een kutforum is dat fok soms toch ook![]()
Radio 538 nog beter hoor... en mijn eigen hitparade natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slam FM. Dan nog 10 x liever 3FM Nederpop.
Ik ben een radio-zapper. Radio-1, 538, 3FM en soms 5 min Slam FM en dan weer terug zappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
Zou nog wel liever naar slamFM luisteren dan 538.. maar 3fm is natuurlijk het beste!
oehhh...idd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/173159
Deze user zie ik ineens.... vieze naam dief![]()
![]()
dat mag nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Een WupselFrutsel is toch geen echte Frutsel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Dat zou me eerstewordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh...idd...![]()
geef hem een ban....![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een WupselFrutsel is toch geen echte Frutsel?
Proberen kun je altijd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. vink zielig
en waar moet ik dan rellen
BAN BAN BAN BAN BANquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij kunt toch helemaal niet bannen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Banmeld-topic, deel negen![]()
WupselFrutsel
Zei je wat Indahnesia.com?![]()
Een eventuele Papierversnipsteraar vraagd idd om moelijkhedenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Er is maar één echte Frutsel![]()
Maarruh, jij zou het toch ook niet leuk vinden als er een user kwam met "papierversnipsteraar" als naam
Origineel(je partner?)
Maar hey, echt boeien doet he me niet hoor, gewoon even beete rellen
Deed ik ook al eens met Ysmeis... omdat ze ook begon te 'frutselen' ineens... gewoon plagiaat..
Ze mag me nu nog nie
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WupselFrutsel
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WupselFrutsel
ik ben lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een eventuele Papierversnipsteraarvraag idd om moelijkheden![]()
Tenzij ze mooi en lief is en me ijskoffie geeft
Als ik eerlijk ben, heb ik geen zak gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?
nou en...?...hij is weg en das het belangrijkste toch...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?
Niet veel nee, het is hier al zo gezelligquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal zijn ze lief jaHeb net van de week zes foto's verwijderd
Soms zijn ze niet lief
Kom je niet veel op FC? In de SC vast niet dan..
Slam FM de gekste..
En ik dan? Laat je mij alleen achterquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben lief....... en heb jiskoffie....
...kan ik dan naar de functie van Papierversnipsterraar sollicteren...?
![]()
![]()
![]()
Dat is waar schatjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou en...?...hij is weg en das het belangrijkste toch...?![]()
Daar valt (dit weekend?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben lief....... en heb jiskoffie....
...kan ik dan naar de functie van Papierversnipsterraar sollicteren...?
![]()
![]()
![]()
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar valt (dit weekend?) over te praten, lieve JJ (of moet ik zeggen PVs?)
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar valt (dit weekend?) over te praten, lieve JJ (of moet ik zeggen PVs?)
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhh..lieve schat.......ik zal niet eens durven...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Niet veel nee, het is hier al zo gezellig
Afkoquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kun je alleen zijn met al je koffie-topic vrienden..![]()
????
![]()
![]()
MPG...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jij![]()
ik zag je net op FCquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet veel nee, het is hier al zo gezellig
lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Afko![]()
PapierVersnipsteraar
Ik weet niet waar jij allemaal aan denkt dirty Mind-PGquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jij![]()
een klein beetje wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG......jij...?...jaloers....
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal aan denkt dirty Mind-PG, maar ik wil bij JJ op de (ijs)koffie.
![]()
ik maak geen ruziequote:
maar ik vind jou ook lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
een klein beetje wel ja
Papier lief vinden enzo ok, maar meteen de titel papierversnipsteraar aannemen vind ik wat gortig
srryquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik vind jou ook lief.......echt...
![]()
![]()
...en jij hebt me nog nooit aangeboden om MPGs te worden...
![]()
Profielnamen van tevoren in de ballotage-koffie-commissie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
een klein beetje wel ja
Papier lief vinden enzo ok, maar meteen de titel papierversnipsteraar aannemen vind ik wat gortig
Echt hoorquote:
Ik zal me daar eens wat vaker laten zien in de SC.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag je net op FCIn het ban topic
Als hetquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als hetGrote Nijmeegse Koffie Evenement
van BrandX niet doorgaat kunnen we er een
IJskoffie-Event
van maken!
![]()
Ik kom er ook niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Ik zal me daar eens wat vaker laten zien in de SC.
Haha, volgens mij wilt Lenny ook keuzemogelijkheid zijn, net zoals OA... wordt nog lastig voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...tja...nou moet ik gaan kiezen...
![]()
of kan het allebei...?![]()
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, volgens mij wilt Lenny ook keuzemogelijkheid zijn, net zoals OA... wordt nog lastig voor je
nog maar 28...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hij's bijna vol
mijn bakkie koffie dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef crossover het volgende:
Ik ga m'n drumstel ff opbouwen.
Ik maak even een run naar de koffieautomaatquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hij's bijna vol
mijn bakkie koffie dus.
Oeh tofquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
Nog ff pimpen:
[[url=http://i12.tinypic.com/315et76.jpg]afbeelding][/url]
klik
heb ik nog kans?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...![]()
![]()
![]()
heeft toch niet met het aantal dagen te maken....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, had ook weinig hoop..ben er net één dag
![]()
![]()
Mooi kleurtje. Speel je in je eentje of is er al een Crossover band?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
Nog ff pimpen:
[..]
[[url=http://i12.tinypic.com/315et76.jpg]afbeelding][/url]
klik
ik had het ook over trouwen enzo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft toch niet met het aantal dagen te maken.......maar zoals ik al tegen cross ooit heb gezegd...:
"ik vind iedereen aardig tot het tegendeel is bewezen"....![]()
![]()
Ah, dank je Frutsquote:
Daarom ben je ook zo liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft toch niet met het aantal dagen te maken.......maar zoals ik al tegen cross ooit heb gezegd...:
"ik vind iedereen aardig tot het tegendeel is bewezen"....![]()
![]()
trouwen..?....zo snel al....?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had het ook over trouwen enzo..![]()
En ja, verder is iedereen liev![]()
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, had ook weinig hoop..ben er net één dag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooit lang geleden noemde iemand mij "lief" als koosnaampje...![]()
hoe zijn jullie eigenlijk allemaal in dit topic verzeild geraakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ik![]()
![]()
doe maar ja, tot in het volgende deeltje danquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak even een run naar de koffieautomaat
ik, volges mij, een keer 's nachts toen ik (weer) niet kon slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hoe zijn jullie eigenlijk allemaal in dit topic verzeild geraakt?
Ik logde in, bekeek 6x de frontpage, zapte naar het formum, zag iets over koffiequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Loungequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Via de AT lijst, waar deeltje 3 bovenin stondquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Lounge
Dat loopt ook alweer aardig geloof ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Lounge
Sorryquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwen..?....zo snel al....?![]()
...ehb 16 jaar samen gewoond....
...voelt volgens mij hetzelfde als getrouwd zijn....en het uit elkaar gaan is net zo moeilijk en ingewikkeld....
![]()
Meegesleurd door kuukske. Maar inmiddels volg ik het nog maar mondjesmaatquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |