quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kun je alleen zijn met al je koffie-topic vrienden..![]()
????
![]()
![]()
MPG...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jij![]()
ik zag je net op FCquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet veel nee, het is hier al zo gezellig
lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Afko![]()
PapierVersnipsteraar
Ik weet niet waar jij allemaal aan denkt dirty Mind-PGquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jij![]()
een klein beetje wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG......jij...?...jaloers....
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal aan denkt dirty Mind-PG, maar ik wil bij JJ op de (ijs)koffie.
![]()
ik maak geen ruziequote:
maar ik vind jou ook lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
een klein beetje wel ja
Papier lief vinden enzo ok, maar meteen de titel papierversnipsteraar aannemen vind ik wat gortig
srryquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik vind jou ook lief.......echt...
![]()
![]()
...en jij hebt me nog nooit aangeboden om MPGs te worden...
![]()
Profielnamen van tevoren in de ballotage-koffie-commissie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
een klein beetje wel ja
Papier lief vinden enzo ok, maar meteen de titel papierversnipsteraar aannemen vind ik wat gortig
Echt hoorquote:
Ik zal me daar eens wat vaker laten zien in de SC.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag je net op FCIn het ban topic
Als hetquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als hetGrote Nijmeegse Koffie Evenement
van BrandX niet doorgaat kunnen we er een
IJskoffie-Event
van maken!
![]()
Ik kom er ook niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Ik zal me daar eens wat vaker laten zien in de SC.
Haha, volgens mij wilt Lenny ook keuzemogelijkheid zijn, net zoals OA... wordt nog lastig voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...tja...nou moet ik gaan kiezen...
![]()
of kan het allebei...?![]()
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, volgens mij wilt Lenny ook keuzemogelijkheid zijn, net zoals OA... wordt nog lastig voor je
nog maar 28...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hij's bijna vol
mijn bakkie koffie dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef crossover het volgende:
Ik ga m'n drumstel ff opbouwen.
Ik maak even een run naar de koffieautomaatquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hij's bijna vol
mijn bakkie koffie dus.
Oeh tofquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
Nog ff pimpen:
[[url=http://i12.tinypic.com/315et76.jpg]afbeelding][/url]
klik
heb ik nog kans?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....misschien is mijn keuze al wel gemaakt...![]()
![]()
![]()
heeft toch niet met het aantal dagen te maken....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, had ook weinig hoop..ben er net één dag
![]()
![]()
Mooi kleurtje. Speel je in je eentje of is er al een Crossover band?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
Nog ff pimpen:
[..]
[[url=http://i12.tinypic.com/315et76.jpg]afbeelding][/url]
klik
ik had het ook over trouwen enzo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft toch niet met het aantal dagen te maken.......maar zoals ik al tegen cross ooit heb gezegd...:
"ik vind iedereen aardig tot het tegendeel is bewezen"....![]()
![]()
Ah, dank je Frutsquote:
Daarom ben je ook zo liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft toch niet met het aantal dagen te maken.......maar zoals ik al tegen cross ooit heb gezegd...:
"ik vind iedereen aardig tot het tegendeel is bewezen"....![]()
![]()
trouwen..?....zo snel al....?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had het ook over trouwen enzo..![]()
En ja, verder is iedereen liev![]()
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, had ook weinig hoop..ben er net één dag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooit lang geleden noemde iemand mij "lief" als koosnaampje...![]()
hoe zijn jullie eigenlijk allemaal in dit topic verzeild geraakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hier "al" sind topic 11, ik maak wel een beetje kans denk ik![]()
![]()
doe maar ja, tot in het volgende deeltje danquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak even een run naar de koffieautomaat
ik, volges mij, een keer 's nachts toen ik (weer) niet kon slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hoe zijn jullie eigenlijk allemaal in dit topic verzeild geraakt?
Ik logde in, bekeek 6x de frontpage, zapte naar het formum, zag iets over koffiequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Loungequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Via de AT lijst, waar deeltje 3 bovenin stondquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Lounge
Dat loopt ook alweer aardig geloof ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
aan komen waaien omdat ik op zoek was naar een SC die sneller ging als De Lounge
Sorryquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwen..?....zo snel al....?![]()
...ehb 16 jaar samen gewoond....
...voelt volgens mij hetzelfde als getrouwd zijn....en het uit elkaar gaan is net zo moeilijk en ingewikkeld....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |