Ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen (zijn wel al bij 100ste topic?) ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee vorige had ik niet en die wil ik ook niet!!!!![]()
Slam FMquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Frutsel het volgende:
Idd, dus slaat Slam FM vandaag maar even op tot ik straks naar huis ga en dan is het weer MP3'tjes...weekend.. en de Fruts Top 100 komt dan weer voorbij
Ze hebben het wel eens gepresteerd om mij in een ritje werk-huis (10 tot 15 minuten) 2x hetzelfde nummer voor te schotelenquote:
ik ga dus zo idd ff terug....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen (zijn wel al bij 100ste topic?) ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen ruilen
DAT is klotequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....hebben ze de verkeerde cd erin gedaan....![]()
![]()
!!!!
Niet te zuinig. Moet je weer helemaal terug naar de winkelquote:
vertel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
Wat een kutforum is dat fok soms toch ook![]()
Radio 538 nog beter hoor... en mijn eigen hitparade natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slam FM. Dan nog 10 x liever 3FM Nederpop.
Ik ben een radio-zapper. Radio-1, 538, 3FM en soms 5 min Slam FM en dan weer terug zappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
Zou nog wel liever naar slamFM luisteren dan 538.. maar 3fm is natuurlijk het beste!
oehhh...idd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/173159
Deze user zie ik ineens.... vieze naam dief![]()
![]()
dat mag nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Een WupselFrutsel is toch geen echte Frutsel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Dat zou me eerstewordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh...idd...![]()
geef hem een ban....![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een WupselFrutsel is toch geen echte Frutsel?
Proberen kun je altijd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. vink zielig
en waar moet ik dan rellen
BAN BAN BAN BAN BANquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij kunt toch helemaal niet bannen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Banmeld-topic, deel negen![]()
WupselFrutsel
Zei je wat Indahnesia.com?![]()
Een eventuele Papierversnipsteraar vraagd idd om moelijkhedenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Er is maar één echte Frutsel![]()
Maarruh, jij zou het toch ook niet leuk vinden als er een user kwam met "papierversnipsteraar" als naam
Origineel(je partner?)
Maar hey, echt boeien doet he me niet hoor, gewoon even beete rellen
Deed ik ook al eens met Ysmeis... omdat ze ook begon te 'frutselen' ineens... gewoon plagiaat..
Ze mag me nu nog nie
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WupselFrutsel
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WupselFrutsel
ik ben lief....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een eventuele Papierversnipsteraarvraag idd om moelijkheden![]()
Tenzij ze mooi en lief is en me ijskoffie geeft
Als ik eerlijk ben, heb ik geen zak gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?
nou en...?...hij is weg en das het belangrijkste toch...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf gedaan? Ik geloof het niet... stiekem heeft lucille je geholpen he?
Niet veel nee, het is hier al zo gezelligquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal zijn ze lief jaHeb net van de week zes foto's verwijderd
Soms zijn ze niet lief
Kom je niet veel op FC? In de SC vast niet dan..
Slam FM de gekste..
En ik dan? Laat je mij alleen achterquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben lief....... en heb jiskoffie....
...kan ik dan naar de functie van Papierversnipsterraar sollicteren...?
![]()
![]()
![]()
Dat is waar schatjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou en...?...hij is weg en das het belangrijkste toch...?![]()
Daar valt (dit weekend?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben lief....... en heb jiskoffie....
...kan ik dan naar de functie van Papierversnipsterraar sollicteren...?
![]()
![]()
![]()
Hola hola hola!!! Niet te hard van stapel lopen jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar valt (dit weekend?) over te praten, lieve JJ (of moet ik zeggen PVs?)
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar valt (dit weekend?) over te praten, lieve JJ (of moet ik zeggen PVs?)
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhh..lieve schat.......ik zal niet eens durven...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Niet veel nee, het is hier al zo gezellig
Afkoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |