Zuip zequote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Theetijd!
Zo hendig lekker gegeten vanavond.
Aardappels, met een schnitzel en sperzieboontjesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
Wat heb je gegeten dan?
En waarom was ik niet uitgenodigd?
Dat is inderdaad hendig lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, met een schnitzel en sperzieboontjes
Slaovink met aardappelen en witlof (nee, geen sproitjesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
En jij?
Ah lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
Slaovink met aardappelen en witlof (nee, geen sproitjes)
Zekersquote:
Met JDude dan zekerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
wow jij bent echt braaf
Nu al naar bed?
Och, ja natuurlijk. Niks braaf!quote:
Nee, dat is om te voorkomen dat ik mezelf volgiet met bier vanavondquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
wow jij bent echt braaf
Nu al naar bed?
Dat altijdquote:
Wheheh.. wat doe je dan als die tandpastasmaak weg isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is om te voorkomen dat ik mezelf volgiet met bier vanavond![]()
[..]
Dat altijd
Lees zequote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Maare, ik plof neer op de bank.
Met een boek. Tot morgen weer
Dan heb ik meestal de behoefte aan bier al niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. wat doe je dan als die tandpastasmaak weg is? Ga je dan alsnog aan het bier
?
ideaal dan, die tandpasta... 14.gifquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal de behoefte aan bier al niet meer.
Oehquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef OA het volgende:
Net terug van het sporten, ik ga nu ff onder de douche!
Hey OAquote:
Cross...quote:
Hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik geef op het moment vrijwel nergens iets om
Mijn humeur is door een emmer stront gezakt, om niks
Ja man goed idee. Heb ik wel ff zin in.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Pak een biertje!
Aah.. de vermoeidheid slaat toe.. de vrouw reageert nog niet vlot genoeg.. etc...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef crossover het volgende:
Thanks.
Ik heb vandaag ook zoveel gedaan.. vanaf het moment dat ik wakker werd had ik super veel energie. In de middag ff een dut gehad en toen ik thuis kwam weer zoveel energie.
Het moet een keer op natuurlijk.. en ik kreeg geen antwoord op een leuk sms'je van mijn kant+ nog wat kleine dingetjes
![]()
Tim Frits!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eens. Vandaag gewerkt in Alkmaar. Saai-achtig, maar ze zijn weer verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |