Uiteraardquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt wel een prima biersmaak moet ik zeggen.![]()
Oranjeboom, gaar aardappelbier.
Jij bespeurt overal leugens, jij bent paranoia.quote:
ik hoef geen paarnoia mensen meer om me heen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bespeurt overal leugens, jij bent paranoia.
BrandXquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
max havelaar koffie
![]()
Dat vind ik dus echt niet te zuipen![]()
oh, enben weer ff aanwezig.
Dat laatste is niet zo moeilijk meer nu de brouwerij plat ligtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
Wheheh... alleen heineken en oranjeboom probeer ik toch echt te vermijden
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BrandX![]()
![]()
Ik probeerde je te PM-men, is zeker niet gelukt?![]()
Ja druk enzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Morgen Hart...![]()
![]()
...das wel erg lang geleden...
![]()
Heyquote:
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoe smaakt t locale bier daar?
Ja maar dat is van dat exportbier. Achja, fijn dat ze overal bav hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehad
Niet te zuipen.
Verder is er wel gewoon heineken of bavaria dacht ik. (?)
Ik heb wel s een chinees biertje gehad. Smaakte gewoon naar bier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Heel ranzig! Ik heb ooit indonesisch bier gehad
Niet te zuipen.
Verder is er wel gewoon heineken of bavaria dacht ik. (?)
Hm dan heb je geluk gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb wel s een chinees biertje gehad. Smaakte gewoon naar bier.![]()
nee, dat paarnoia gedoe is maar nietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoef geen paarnoia mensen meer om me heen...![]()
dan ga ik maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat paarnoia gedoe is maar niets
whehehequote:
Is al gevraagd in vorig topic.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend...?![]()
Werken, genieten van de zon en leren. En misschien een beetje zuipenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
oohhh...sorry hoor....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is al gevraagd in vorig topic.![]()
genieten....genieten...genieten....pffff heb er maar druk mee....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Werken, genieten van de zon en leren. En misschien een beetje zuipen
Wat jij?
Met die instelling halen we de 100 niet he!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is al gevraagd in vorig topic.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
genieten....genieten...genieten....pffff heb er maar druk mee....![]()
![]()
Iets met zonquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Met die instelling halen we de 100 niet he!!
geen koffie drinken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met zonen uitslapen.
Maar geen echte vaste plannen. En ik moet ergens dit weekend een was draaien, maar dat word waarschijnlijk zondag.
Nou als het echt warmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |