quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat...![]()
...ik heb alleen een Senseo thuis...
![]()
Zal ik r ff een PM-metje sturen?quote:
Ik kan niet meer zonder mijn mormels...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder mijn Senseo...![]()
![]()
ja idd...quote:
heb gister platoon verkochtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......heb gister Platoon en West Side Story gekocht....
![]()
![]()
en de cd van Justin Timberlake.......sorry...
![]()
ik ook niet...!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn mormels...![]()
![]()
euhhh..tja...moet er wel IETS instaan natuurlijk....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik r ff een PM-metje sturen?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik voorspel dat cross eraan komt
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Max Havelaar? Is dat lekker?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
omdat jij niet in mijn verkooptopic op fok keek? heb er in 3 dagen al 50 verkocht![]()
in principe kun je het deels vergelijken met gulpener en, ik zeg maar wat, heineken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgt.
5 euri, was de special edition. Hoeveel was jij kwijt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ben zo vaak hier dat ik een beetje vergeet op andere topic te kijken...
...voor hoeveel heb je em verkocht...?
OMFG...heb ook de Special gekocht voor euhhhh...20,-...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5 euri, was de special edition. Hoeveel was jij kwijt?
Ik geloof hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Môgguh cross....![]()
..koffie helpt tegen koppijn...
![]()
![]()
![]()
boterham met pindakaas...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik geloof het![]()
Zo eens proberen dan. Met boterham met pindakaas
heb nog veel meer te koop!~1~!11quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb ook de Special gekocht voor euhhhh...20,-...![]()
nee idd...zo een film MOET een echte film-freak als ik gewoon in huis hebben...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb nog veel meer te koop!~1~!11
Wel echt een toffe film, sowieso geen miskoop, zelfs niet voor 20 euro.
Nou ik heb het geprobeert,quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh..tja...moet er wel IETS instaan natuurlijk....![]()
![]()
![]()
ooit...oiit gaat het je luuken..ik weet het gewoon...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ik heb het geprobeert,maar volgens mij is er helemaal niks verstuurd!
Zelfs geen lage PM!
![]()
Ik had vorig jaar op lowlands een meet and greet met snowpatrol gewonnen.quote:
Nou als ik Heineken in m'n handen krijg sla ik het liever af hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Het is vast net als met bier... iedereen heeft z'n favoriete merk maar ondertussen klaag je ook niet als je een andere in je handen gedrukt krijgt.
quote:
het hele cd is helemaal te gek!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar op lowlands een meet and greet met snowpatrol gewonnen.
Maar die had ik maar vriendelijk geweigerd omdat die beter naar een echte fan konden gaan. Maar volgens mij is dat best een leuk nummer!
helderziendequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik voorspel dat cross eraan komt
Pff nee, bier is bier! Liever m'n eigen merk natuurlijk maar de rest is ook wel binnen te houden. (de meeste dan)quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou als ik Heineken in m'n handen krijg sla ik het liever af hoor.
En uhm, hallo Cross
Wat voor ranzig bier er soms bij zit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff nee, bier is bier! Liever m'n eigen merk natuurlijk maar de rest is ook wel binnen te houden. (de meeste dan)
Hoi kuuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |