abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48249598

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

[Centraal] Football Manager topic #30 LLM

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_48250296
    Kreeg net een aanbieding van América (MEX). Een mooi bod, veel geld etc. maar ik ben nog niet aan een andere club dan Metz toe. Misschien later in mijn carriere, dat ik daarheen vertrek.

Bovendien heb ik meer met Chivas...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48252376
    Tvp-tje, zometeen in 't zonnetje aan de gang denk ik
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_48254403
    Eerste 2 oefenwedstrijden van 07/08 gewonnen. De eerste met 8-0 van mijn amateur feeder club. De andere met 2-1 van een of ander clubje uit Liverpool, Everton genaamd .
    Mijn spitsen Lyons (19 jr), Trundle (de vedette, 30 jr) en Hindmarch (17 jr) hielden prutsers als Pistone en Stubbs wel bezig zodat Pratley en Robinson konden scoren.
    pi_48255035
    tvp
    pi_48257768
    Ik ben ook al heel lang een speler van de FM/CM reeks, en heb ook in FM2007 al de nodige uren zitten met o.a. de volgende ploegen:
    - Ajax
    - Atletico Madrid
    - Palermo
    - Napoli
    - de Graafschap
    - NL elftal

Maar nu ben ik opzoek naar een leuk ploegje om weer eens een aantal seizoenen mee te spelen.
    Heeft er iemand nog leuke suggesties? Liefst wel een club dat nog iets aan transferbudget heeft...
      donderdag 12 april 2007 @ 15:46:11 #7
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48257850
    TerugVindManager
    pi_48257971
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    pi_48258179
    TvP
    pi_48258230
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    pi_48258563
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    pi_48258656
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)
    pi_48258664
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:24:00 #14
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48258884
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48258907
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    Met welk team speel je dan?
    pi_48259079
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    pi_48259122
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:54:40 #18
    125053 stefmans
    pi_48259932
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Met welk team speel je dan?
    Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48260049
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en co
    pi_48263519
    Eerste aankopen met Metz voor het volgende seizoen (2010/2011):

Royston Drenthe (Villarreal) ¤ 0,-
    Iago (Alaves) ¤ 0,-
    Armand Traore (Birmingham) ¤ 0,-
    Jelle Vossen (Twente) ¤ 0,-
    ... Lepiller (Fiorentina) ¤ 0,-
    ... Milner ofzo (Wigan) ¤ 0,-
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48263743
    Mijn selectie van Swansea waarmee ik aan het seizoen 07/08 ga beginnen in de Championship:

Tommy Forecast, GK, 20 jaar, Engels
    Michael Poke, GK, 19 jaar, Engels
    Paul Henderson, GK, 23 jaar, Iers
    Alan Tate, CB/RB/DM, 24 jaar, Engels
    Paul Dixon, LB, 20 jaar, Schots
    Leon Barnett, CB, 21 jaar, Engels
    Marcos Painter, CB, 20 jaar, Iers
    Thomas Spalding, CB, 17 jaar, Engels
    Kevin Amankwaah, RB, 25 jaar, Engels/Ghanees
    Peter Murphy, LB/AMLC, 26 jaar, Iers
    Dominic Blizzard, CB/DMC, 24 jaar, Engels
    Owain Tudur Jones, DMC, 22 jaar, Welsh
    Leon Britton, AMR, 24 jaar, Engels
    Thomas Butler, AMRL, 26 jaar, Iers
    Jay Tabb, AMRLC, 23 jaar, Iers
    Andy Robinson, AMRLC, 27 jaar, Engels
    Darren Pratley, AMC, 22 jaar, Engels
    Gavin Rothery, AMC, 19 jaar, Engels
    Ryan McCord, AMC, 17, Schots
    Mika Aaritalo, FC, 21 jaar, Fins
    Stephen Hindmarch, AMC/FC, 17 jaar, Engels
    Pawel Abbott, FC, 25 jaar, Pools/Engels (geboren in York)
    Tom Lyons, ST, 19 jaar, Iers
    Lee Trundle, ST, 30 jaar, Engels/Iers (al enkele keren opgeroepen voor het Ierse NT, maar nog niet gespeeld)

Volledig British. Volgens de bookies wordt ik 21e, zelf denk ik dat ik prima bij de eerste 9 kan eindigen. Heb ik de voorbereiding Cardiff (gepromoveerd naar de PL), ADO en Everton weten te verslaan dus de resultaten zijn prima.
    pi_48263831
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    pi_48264075
    Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.

Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
    pi_48270458
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!
    Ik moet met Swansea trouwens tegen Juventus in de finale van de Champions League.

[ Bericht 10% gewijzigd door sjimz op 12-04-2007 21:43:47 ]
      vrijdag 13 april 2007 @ 00:12:57 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48276632
    TerugVindPopulair

V.V. Heijen is helemaal geintegreerd in het spel ipv Fc Omniworld. Mijn plaatselijke trots moet 16e worden.. Met een zeer aardige selectie is dat dan ook niet zo moeilijk ...

Wil weer met een laag clubje starten; iemand nog leuke suggesties in Eng/Ita/Spa/Ned/Dui/Fra ?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      vrijdag 13 april 2007 @ 00:23:07 #26
    125053 stefmans
    pi_48276872
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.

Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
    Probeer Orozco eens. Speelt bij Cruz Azul.
    pi_48284972
    Ik ben net bondscoach geworden bij Nigeria, die eens samba voetbal laten spelen
    Hajeto!
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:14:25 #28
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48285851
    Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP ..
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_48286214
    Ik heb met Swansea eindelijk de status Worldwide!
    Afgelopen seizoen heeft me een winst van maarliefst 130 miljoen euro opgeleverd.
    pi_48286311
    Ik ga Montpellier maar weer verlaten denk ik, heb er geen goed gevoel bij.

Al die nietszeggende tegenstanders en spelers, en ik heb gewoon helemaal niets met het Franse voetbal. (behalve l'Om dan, maar dat is geen uitdaging)

Vind het leuker om met een club te spelen waar ik in het echt wat mee heb, ga denk ik dan ook maar voor Salernitana, al is uit de Serie C2 komen vast weer een 5/10-jaren plan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_48286791
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef donroyco het volgende:
    Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP ..
    Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
    pi_48286810
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
    Je had alleen het plaatje moeten veranderen
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:48:51 #33
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48287164
    Walcott stelt een beetje teleur. Als ik naar zijn stats kijk is het ook niet die 9M waard die Pearce nog voor hem betaalde. Pijlsnel is-ie, maar verder.. Bovendien speel ik 4-4-2 ruit, dan past hij niet echt in mijn systeem.
    Ik heb Freddy Guarin transfervrij weten te strikken. Hij zal recht op het middenveld gaan spelen. Daarnaast komt Nigel de Jong in de zomer voor 5M van Lazio. Mario Bolatti( ) zal ik dan gaan omturnen tot AMC, daar heeft-ie de stats ook wel voor.

Robben dreigt overigens het WK te gaan missen. Nu weer 3 maanden out. Maar hij deed het als typische buitenspeler ook niet zo goed in mijn 4-4-2 ruit die ik ook toepas bij Oranje.
    pi_48287225
    Heb een mieuwe sponsordeal voor 6 jaar: 8.5 miljoen per jaar.
    Mijn spits Cabanas heb ik voor 43,5 miljoen + 20% aan Barcelona verkocht.
    Heb nu ruim 90 miljoen te besteden.
    pi_48287657
    Omfg, door in de CL door Inter thuis met 2-0 te verslaan en de penaltyreeks te winnen.

De wedstrijd begon slecht. Al na een kwartier kreeg Gestede rood voor een - vermeende - elleboogstoot. Desondanks stond ik bij de rust toch met 2-0 voor door goals van Obraniak en een schitterend afstandsschot van Niguez, die door alle Europese topclubs begeerd wordt. In de tweede helft en de verlenging hield ik stand, mede omdat Adriano en Ibrahimovic hun visier niet op scherp hadden staan. In de penaltyreeks was Enyeama een held door de penalty's van Ribery, Pandev en Maicon te stoppen, uiteindelijke score: 5-4.

Volgende ronde: Bayern Munchen
    pi_48287691
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je had alleen het plaatje moeten veranderen
    Moet dat linkje in de OP maar verandert met de brondingen Die jat ik gewoon.
    pi_48288703
    Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:43:06 #38
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48289039
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
    pi_48289099
    Zo heb ik er ook 1 in de jeugd lopen Youssouf Gabriels
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:50:40 #40
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48289264
    quote:

Ze doen gewoon de veel voorkomende voor- en achternamen in Nederland bij elkaar. Bij Barca zit Mohamed van der Ven
    pi_48289447
    Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.

Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:00:21 #42
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48289559
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.

Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
    Wk2010 toch?

Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld

Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
    pi_48290327
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef AminBen het volgende:

[..]

Wk2010 toch?

Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld

Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
    Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.

Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
    pi_48290856
    TeeVeePee!
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:38:18 #45
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48291055
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.

Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
    Bij mij loopt Van Persie-Van Nistelrooy(op zijn 33e nog aanvaller van het jaar ) met daarachter Van der Vaart als een trein Huntelaar nog altijd bij Ajax, maar wel weer goed spelend.

Waar laat je VdV/Persie/Sneijder dan?

Ik speel zo:

--------Persie-----Ruudje---------
    ------|-------VdV----------|-------
    --Schaars------------Sneijder---
    -------------De Jong------------
    --Urby------------------Heitinga-
    --------Hofland--Boulah--------
    -------------Steek---------------

Hofland en Schaars zijn basispeler bij respectievelijk Betis en Spurs, nummers 3 in Spanje en Engeland
    pi_48291618

Best aardige uitgangspositie voor de terugwedstrijd

Ruudje is juist dit seizoen in verval geraakt bij mij. VdV staat op 10, Persie en Robben op de vleugels. Sneijder staat eerste wissel voor die 3 posities. Speelt nog bij Ajax, vandaar. Op DMC staat Schaars bij mij, De Jong of Sno als eerste wissel. Verdediging en keeper is hetzelfde, alleen Kromkamp op rechtsachter.
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:58:53 #47
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48291856
    5-0

Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
    pi_48292098
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
    5-0

Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
    Nope. Met Metz speel ik precies hetzelfde, met de aanvallende buitenspelers Ogbuke en Gueye. Die verdedigende middenvelder speelt erg verdedigend, die blijft wel achter.

Edit: uitwedstrijd tegen Munchen 3-1 verloren. Desondanks door naar de halve finale (Tegen Real Madrid)

[ Bericht 10% gewijzigd door EnGCatjuh op 13-04-2007 14:17:35 ]
    pi_48293009
    quote:
    zo heb ik een Mohammed van Eijk rondlopen
    pi_48293935
    Pff, van de eerste 5 wedstrijnden in de Championship er nog geen 1 weten te winnen. 3x gelijk. Tegenstanders zijn kwalitatief gewoon superieur. Als je ziet van voor spelers in de Championship rondlopen kijk je je ogen uit. Sommige kunnen zo bij Ajax/PSV/Feyenoord/AZ aan de bak in het spel. Clubs als Bolton, Charlton, Watford, Preston, Bromwich, Wolves, Birmingham kopen/verkopen gewoon spelers van rond de 5 mln euro. Anelka is net door Bolton verkocht voor 15 mln, Charlton heeft Walcott gehuurd, Nolan, Fortune, Diouf spelen gewoon in de Championship bij Bolton, En dan kom ik aanzetten met mijn (bijna) compleet Britse selectie voor een paar ton bij elkaar geraapt.
    pi_48294453
    Oh, nou, de zesde wedstrijd Preston met 4-2 opzij gezet.
      vrijdag 13 april 2007 @ 15:16:25 #52
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48294624
    Voor het eerst sinds 1976 kon City een prijs winnen..

Zo'n beetje 8 reservespelers bij Arsenal het begon nog wel zo goed, maar die nonchalance achterin daarna
    pi_48297939
    Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
      vrijdag 13 april 2007 @ 18:09:45 #54
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48299581
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
    FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes. Titelstrijd gaat nu tussen Arsenal, ManCity(ik dus), Spurs en Chelsea, staan op 5 punten van elkaar.
    pi_48300892
    Game gestart met Walsall(League Two). Na een aantal New Games in onder andere Zuid-Afrika en Nederland, kon het me op de één of andere manier steeds niet lang blijven boeien. Walsall echter lijkt me een leuke uitdaging. De club heeft een goede selectie voor League Two begrippen, een mooi stadion(11.300 zitplaatsen), goede trainingsfaciliteiten, en een jeugdopleiding. Veel geld is er echter niet, dus ik moet roeien met de riemen die ik heb, en enigszins creatief zijn. De club heeft bijvoorbeeld een schuld(Club Chairman Loan) van 1.7 miljoen bij de bank.
    Als affiliated clubs heb ik Aston Villa, Everton en Manchester United, envan die laatste 2 clubs heb ik een aantal leuke talenten gehuurd.
    De media verwacht een 2e plek, het bestuur en de supporters willen gelijk al het kampioenschap. Met mijn huidige squad moet ik toch zeker wel promotie kunnen afdwingen..
    pi_48312578
    Succes. Nog bijzondere doelstellingen verder?
    pi_48317486
    Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
    pi_48318012
    Ik ben uiteindelijk maar overnieuw begonnen bij Napoli.

Die Jose Sosa is een held
    pi_48320565
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
    Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
    Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
    pi_48320817
    Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
    Nu ga ik talentjes oogsten !
    Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
    pi_48320827

Verliest Arsenal alle 2 de inhaalwedstrijden(Watford & Newcastle) met 3-2, na in beide wedstrijden op een voorsprong te hebben gestaan Helemaal open dus, ook omdat Chelsea verloor van Wigan. Nu heeft City-United natuurlijk extra glans
    pi_48321006

Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld

Wat een climax krijgen we
    pi_48321077
    Het lijkt de Eredivisie wel
    pi_48321158
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
    [afbeelding]
    Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld
    Goeie speler idd.
    pi_48321351
    ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen ende club wordt Wolverhampton Wanderers FC
    pi_48321407
    Ik krijg een mooi cadeautje van het bestuur.
    Ik mag nog eens 80 miljoen extra uitgeven voor aankopen, buiten de 80 miljoen die ik al had
    pi_48321412
    spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 14-04-2007 13:58:34 ]
    pi_48321478
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
    Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
    Nu ga ik talentjes oogsten !
    Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
    Gaaf

Sta nu na 10 wedstrijden in het 2e seizoen 10e. Gaat dus wel redelijk na een slechte start. Heb voor in de winter al een nieuwe (reseve) DMC gekocht, Jamie Adams van Kilmnarock. Mijn DMC Owain Tudur Jones is ontevreden (wil naar een grotere club) en heeft een 2.1 miljoen clausule in zijn contract staan, dus zal wel vertrekken want Blackburn zit achter m aan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden in de EPL want hij is alleen fysiek een beest (1.94, 87 kg, stamina 19, nat. fitness 18, strenght 17, jumping 17 ) verder heeft hij maar 1 technische attribute dat 14 is, koppen ( ) de rest is allemaal nog lager.
    pi_48321631
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
    spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
    Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
    pi_48321690
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
    xie dat inmiddels al IX uit is
    pi_48321823
    aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
    pi_48322253
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
    aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
    Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutel
    pi_48322315
    Heb een druk programma in het vooruitzicht.
    Heb in 2 weken tijd 4 competitiewedstrijden, de Charity Shield en de Europese Supercup
    pi_48322864
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:

[..]

Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
    Kom maar op Ik heb zelf ook al wat talenten aangetrokken, waaronder een 14-jarige Ierse keeper die bijna 2 meter lang is en 100kg weegt
    pi_48324029
    Gavin Rothery AMC Leeds
    Paul Dixon LB Dundee
    Dominic Blizzard DC Watford
    Peter Murphy D/AM LC Carlisle
    Tommy Forecast GK Spurs
    Stephen Hindmarch AMC/FC Carlisle (megatalent voor dit niveau, 17 jr)

Deze heb ik gehaald met Swansea in de League One, dus misschien ook wel haalbaar voor iemand in de League Two
    pi_48324243
    De voorbereiding is voorbij, de competitie is twee wedstrijden onderweg en Walsall kent een prima start: twee overwinningen(0-4 bij MK Dons en 0-3 bij Macclesfield), waardoor ik op de 1e plaats sta.
    Mijn basiself:

In de achterhoede heb ik niemand aangetrokken. Met Gerrard, Dobson en Westwood heb ik drie prima verdedigers. Als backup heb ik Dann en Cathcart(gehuurd van Man Utd).
    Op het middenveld staat captain Mark Kinsella, die samen met Fox centraal speelt. Huurling Sean Evans(Man Utd) bekleedt de linkshalf positie. Voorin staat nog een Man Utd huurling: Fabian Brandy. De pas 17 jarige aanvaller is volgens mij één van de grootste talenten van Manchester United, dus ik ben erg blij dat hij voor één seizoen bij Walsall speelt. Centraal staat Mirnes Ibrahimovic. Hij is niet zo goed als zijn naamgenoot, maar voor dit niveau een prima spits. Heb hem gratis opgehaald bij North End(Schotland). Een tip overigens, want voor dit niveau is hij vrij goed. Hij is de vervanger van Par Cederqvist, die er voor een paar maanden uit is met een gebroken teen. Zodra Cederqvist weer terug is, mogen zij gaan uitvechten wie er in de spits komt te staan, want ook Cederqvist is een zeer goede spits voor dit niveau. Mijn derde aanvaller is Hector Sam, een snelle dribbelaar.

Ik heb volgens mij één van de sterkste selecties van deze competitie, dus ik verwacht toch zeker voor het kampioenschap mee te kunnen spelen. De start is in ieder geval veelbelovend.
    Overigens kon ik het niet laten om Marco Bertolina te halen. Hij is misschien een 'standaard aankoop', desondanks ben ik blij dat ik 'm heb.
    pi_48324462
    WK-koorts

quote:
    Doel:

Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
    Kenneth Vermeer(24, Ajax)
    Erik van den Berg(19, Fiorentina)

Verdediging:

Jan Kromkamp(29, PSV)
    Serginho Greene(27, Feyenoord)
    Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
    Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
    Michael Jansen(25, Vitesse)
    Urby Emanuelson(23, Ajax)
    Mike Zonneveld(29, Villarreal)

Middenveld:

Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
    Hedwiges Maduro(25, Ajax)
    Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
    Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
    Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
    Arjen Robben(26, Chelsea)
    Diego Biseswar(22, Lyon)
    Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
    Nacer Barazite(20, Manchester City)

Aanval:

Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
    Robin van Persie(26, Arsenal)
    Genero Zeefuik(20, PSV)
    Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
    pi_48324768
    Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
    pi_48324817
    Ik sta momenteel 8ste met 1 punt achterstand op de playoff plaatsen, ik ben eigenlijk nog totaal niet toe aan promotie maar mijn doelstelling is toch een playoff plaats te bemachtigen. + Nog een talentje aangetrokken, de 18 jarige Theo Robinson komt over van Watford voor 300k.

edit: oh lol in de 4e ronde league cup geloot tegen Chelski, wel thuis, hoop dat ze een 2e elftal opstellen en dat ik nog een kansje heb. Maar het zal de clubkas goed doen
    pi_48324955
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
    Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
    Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.
    pi_48327203
    whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

[ Bericht 88% gewijzigd door Fides op 14-04-2007 18:27:08 ]
    pi_48329595
    Close call

pi_48330754
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
    WK-koorts

[afbeelding]
    [..]
    Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slag
    pi_48335262
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
    whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

Screen om het te onderbouwen
    pi_48342878
    In de eerste ronde van de League Cup met 3-1 verloren van West Brom, die toch duidelijk de betere ploeg waren. James Vaughan(huurling van Everton) maakte nog de 1-1, maar West Brom was veel sterker en won verdiend met 3-1. Wel bijna 500k aan gate receipts overgehouden aan deze match
    pi_48345426
    Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan
    pi_48345517
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
    screen?
      zondag 15 april 2007 @ 13:10:55 #88
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48345544
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
    gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
    pi_48345639
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

screen?

Het is inmiddels al meer geworden
    pi_48345899
    Draai een top-seizoen met Napoli, en vecht met Juventus voor het kampioenschap van de Serie B.

Mocht in de 2e transferperiode ook nog een high profile speler aantrekken van het bestuur, had nog 300k aan transfergeld, maar kon toch Stefano Mauri voor 5,5 miljoen euro kopen, die verpieterde op de bank bij Lazio.
    pi_48345966
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:

[..]

gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
    Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
    pi_48345996
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Het is inmiddels al meer geworden
    Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
      zondag 15 april 2007 @ 13:29:37 #93
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48346021
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
    Kan niet dus
    pi_48346055
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kan niet dus
    Kan niet? Dat is raar...
    pi_48346864
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
    Ja, de rest allemaal FREDs
      zondag 15 april 2007 @ 14:05:06 #96
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48346989
    1-2 gewonnen van Engeland, invaller Robben met een assist en goal
    pi_48348021
    Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
    pi_48348067
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
    Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
    pi_48348112
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
    Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.

Met Metz heb ik me voor de finale van de Franse Beker geplaatst, door meer dan terecht met 2-1 van Brest te winnen. Tegenstander in de finale is Dijon, dat zeer verrassend Nantes versloeg.

En @ Amin Ben: je kunt inderdaad geen friendly's regelen. Erg raar...
    pi_48348185
    Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijk Maar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk ).

Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
    pi_48348441
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijk Maar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk ).

Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
    Hoeveel geld krijg je ervoor?
      zondag 15 april 2007 @ 15:06:52 #102
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_48348667
    Uiteindelijk het kampioenschap verspeeld door punten te morsen tegen kleintjes, en een Juventus dat maar bleef winnen.

Zij waren daarom net zeker van het kampioenschap toen ik uit tegen ze moest spelen op de 41e speeldag, kwam nog 0-1 voor, maar door maar liefst 2 onterecht goedgekeurde doelpunten van Juve verloor ik alsnog met 2-1.

Rimini kon me nog inhalen, maar verloor zelf ook uit bij Cesena met 3-1, waardoor de 2e plek en promotie een feit waren met nog 1 wedstrijd te gaan. (die ik uiteindelijk nog won met 3-0 van Lecce)

Dit leverde de volgende eindstand op :

En de selectie :

pi_48348758
    Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
      zondag 15 april 2007 @ 15:12:12 #104
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_48348806
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
    Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)

Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
    pi_48348918
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)

Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
    Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
    pi_48348953
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
    Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
    pi_48349042
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
    Dan is het eigenlijk wel een aardige achterstand. Maar met deze selectie moet degradatie toch wel voorkomen kunnen worden, lijkt mij.
    pi_48349320
    In de halve finale CL met Metz uitgeschakeld. Thuis speelde ik 1-1 tegen Real Madrid, uit werd het 3-2 door 2 fouten achterin en een buitenspelgoal. Erg, erg zuur. Maar ik ben al blij zat met deze prestatie.
      zondag 15 april 2007 @ 15:57:49 #109
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48349943
    Spanje wacht in de 2e ronde.

Huntelaar geblesseerd, speelt het hele WK ws niet meer
    pi_48350537
    Met Metz de French Cup veroverd. Dijon was een aantal maten te klein: 3-0. 2 × Forestieri en Nsue.

Blessures zijn vervelend.
    pi_48353906
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Screen om het te onderbouwen
    En in de kwartfinale Man Utd-thuis geloot Ze mogen me wel dankbaar zijn, anders hadden ze nu tegen Chelsea gestaan
    pi_48356377
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoeveel geld krijg je ervoor?
    177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
    pi_48357486
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
    Moet je even de uitgaven goed bekijken.
      maandag 16 april 2007 @ 16:25:45 #114
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48384699
    Whaha nu ook Man Utd uitgeschakeld in de League Cup...

In de Championship sta ik inmiddels 4de maar het verschil tussen mij en de nummer9 is maar 4 punten.
    Maar mijn seizoen kan al niet meer stuk, nadat ik Chelsea versloeg in de League Cup nu dus in de kwartfinale Manchester United naar huis gestuurd

edit: Die Ryan McCord maakte pas zijn derde invalbeurt van zn carriere en scoort de aansluitingstreffer tegen Man Utd
    pi_48384927
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?
    pi_48387563
    Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
    In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
    In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
    Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
    pi_48387630
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Penaltytrauma, wat is dat?
    pi_48387744
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
    Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
    In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
    In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
    Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
    Netjes sjimz!

WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
    pi_48387763
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Netjes sjimz!

WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
    Stelt inderdaad niet zo veel voor, maar dat was nog wel de ontbrekende titel
    pi_48390617
    Ging eens even de contracten van mijn spelers herwaarderen omdat ik in de serie A zit, blijkt de Zerbi gewoon even 85.000 euro per maand op te strijken voor bank-warmhoud-werkzaamheden...

Dacht eens gek te doen en veranderde zijn status naar backup, en bood 'm een nieuw contract aan voor 40.000 per maand, accepteert ie het ook nog gewoon.
      maandag 16 april 2007 @ 19:49:41 #122
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_48391015
    Ik speel nu met Juventus in de serie B, begon met 17 punten achterstand maar sta na 14 wedstrijden eindelijk bovenaan

1. Juventus S14 W14 G0 V0 P25 +35
    2. Modena S15 W7 G4 V4 P25 +3
    3. Lecce S14 W7 G4 V3 P25 +10

Heb vrijwel de gehele selectie de laan uitgestuurd of ergens anders ondergebracht (tegen vergoeding zonder loonverplichtingen van mijn kant = geld)
    Dan hou je een basiself over van enkel goede spelers (Buffon, Del Piero, Camonaresi, Trezeguet) met een legioen aan talentjes die ik overal en nergens vandaan heb geplukt van 15, 16, 17, 18 jaar. (eentje voor een appel en een ei overgekomen en nu al een transferwaarde van 400.000, maar het einde is nog lááááng niet in zicht )
    En de maandsalarissen van al die talentjes staan ongeveer gelijk aan wat Del Piero zo'n beetje per traininkje opstrijkt
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_48393504
    Weinig spannends gebeurd wat betreft transfers in de eerste periode :

Volledige transfer-rechten van Domizzi genomen, Dantoni als talentje (verhuurd aan Benevento), Grant als backup voor Bolatti, en Schiavi als backup voor Paolo Cannavaro.

Ook nog 2 spelers van Palermo gehuurd als extra stand-ins, Christopher Barrato (D RLC) en Edison Cavani (SC).

Hopelijk kan ik gelijk mee in de middenmoot of hoger, en mocht het toch fout gaan dan hoop ik in de 2e transfer-periode nog wat te kunnen doen.
    pi_48393611
    Seizoen 2009/2010 zit erop wat Metz betreft. Eindstand in de competitie: 3e, enigszins teleurstellend omdat het een positie lager is dan de twee seizoenen hiervoor. De verovering van de Franse Beker en de halve finale van de Champions League maken echter veel goed. Gueye werd uiteindelijk uitgeroepen tot beste speler van die Champions League, samen met Enyeama, Niguez - en heel verrassend - het weinig spelende talent Markus Wiedl. Volgend seizoen wil ik serieus meestrijden om de titel, vooral door de vele onterechte gelijke spelen uit te bannen.

Even wat screens voor de statistiek:

Ik ga nu op weg naar het WK, waarvan ter zijner tijd ook screentjes zullen verschijnen.
    pi_48393823
    Netjes, en veel scorende spitsen.
      maandag 16 april 2007 @ 21:07:20 #126
    168777 Rave_NL
    pi_48394174
    Kwam Gestede net terug van een blessure?

En trouwens een domper voor Juve, Del Piero waarschijnlijk 6 maanden uitgeschakeld.
    pi_48394255
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
    Kwam Gestede net terug van een blessure?
    Ja, die heeft de laatste paar maanden van het seizoen gemist door iets te scheuren.
    pi_48394356
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:
    Netjes, en veel scorende spitsen.
    Alleen vaak niet op de momenten dat het moest, waardoor de tegenstander nog gelijk kon komen (zie de 14 gelijke spelen in de competitie). Waar de concurrentie vaak met 1 doelpunt verschil won, speelde ik gelijk. Dat is nog t best te zien in de Attacking table, maar al die overbodige info zal ik jullie besparen.

In Italië is trouwens Chievo kampioen geworden. Ze eindigden met evenveel punten als Milan, maar hadden meer wedstrijden gewonnen. Sampdoria en Catania eindigden beiden op 1 punt van de koplopers. Erg spannend was het daar dus.

[ Bericht 15% gewijzigd door EnGCatjuh op 16-04-2007 21:17:42 ]
    pi_48395018

De selectie van Oranje voor het WK 2010.
    pi_48395278
    In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen

Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.

Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
    pi_48395345
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
    In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen

Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.

Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
    Goede prestaties hoor! Vitesse was het toch?
    pi_48395915
    Yup
    pi_48399258
    Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
    pi_48399351
    Tsigalko held!
    De speler die OVERAL naartoe kwam en er met gemak 30-40 per seizoen inpleurde waar hij ook kwam...
    *piep*
      dinsdag 17 april 2007 @ 09:18:50 #135
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48407503
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
    Screentje?
    pi_48408650
    10 wedstrijden onderweg met Napoli in de serie A en ik ben niet ontevreden.

Sta netjes in de middenmoot (11e), en ben nog geeneen keer weggespeeld, ook niet tegen de top-ploegen.

Wat ik wel nogal vreemd vind is dat in de wedstrijden tegen AC Milan, AS Roma en Juventus, die ik allen met 1 goal verschil verloor, elke keer dat ene doelpunt gewoon onterecht was. (3 keer geklaagd in de media, 3 keer bleef de italiaanse bond stil….)

Volgens mij willen ze Napoli niet in de serie A hebben.

José Sosa bewijst iig dat ie ook op het hoogste niveau de beste speler is, de nieuwe Maradona ?
    pi_48408687
    José Sosa is inderdaad een bekend en goed FM talent.
    Hij gaat aankomend seizoen in het echt voor Bayern Munchen spelen
    pi_48410366
    Ik heb de raarste Bug ooit...
    Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
    Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
    Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb

[ Bericht 6% gewijzigd door sjimz op 17-04-2007 11:01:55 ]
    pi_48411590
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
    Ik heb de raarste Bug ooit...
    Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
    Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
    Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb
    [afbeelding]
    Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...

Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
    pi_48411756
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...

Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
    Daardoor zit ik nog steeds in de race voor het kampioenschap.
    Ik baalde als een gek dat ik verloren had maar was aangenaam verrast toen ik de punten bij mij zag .
    Nu sta ik maar 3 punten achter op Chelsea ipv 6
    pi_48412751

History repeats itself
    pi_48414100
    zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
    alleen exentreic = 6
    hoge ballen = 8
    neigen ballen te boksen = 12
    pi_48414177
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
    zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
    alleen exentreic = 6
    hoge ballen = 8
    neigen ballen te boksen = 12
    Screen svp
    pi_48414233
    waar kan ik het beste de clublogo's vandaan toveren?
    pi_48414319
    sortitoutsi
    pi_48414380
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Screen svp

en bondscoach Mennzo roept hem niet eens op
    pi_48415001
    Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.

Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
    pi_48415604
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.

Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
    nee niet dat ik wet, hij wordt echter wel voor jong oranje opgeroepen dus
    pi_48415729
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef sjimz het volgende:
    sortitoutsi
    en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
    pi_48415810
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef AirRaid het volgende:

[..]

en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
    Gewoon degene die jij het mooist vindt
    pi_48416024
    De KNVB was diep teleurgesteld over mijn prestaties op het WK. En terecht. Maar na lang nadenken, wikken en wegen hebben ze besloten me toch te laten zitten. Leuk, de komende seizoenen breken namelijk echt de talentjes door, verwacht ik.
    pi_48416609
    ben na 4 achtereenvolgende nederlagen ontslagen bij Fortuna, tijd voor een nieuwe start, denkd at ik maar eens PSV ga trainen
    pi_48416776
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Screentje?
      dinsdag 17 april 2007 @ 14:49:18 #154
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_48419135
    ben ook weer bezig
    pi_48424677
    Wat krijgt die Wit-Rus veel betaald tov zijn kwaliteiten _0-
      dinsdag 17 april 2007 @ 17:07:16 #156
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48425846
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Fides het volgende:

[..]

Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?

The most beautiful day in my FM career Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
    pi_48425912
    Gefeliciteerd AminBen! Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
      dinsdag 17 april 2007 @ 17:13:35 #158
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48426076
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Gefeliciteerd AminBen! Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
    Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar )

Gelijk maar naa voorbereiding ManCity
      dinsdag 17 april 2007 @ 17:27:30 #159
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48426562
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef AminBen het volgende:
    Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
    Best wel herkenbaar

Mooi gedaan, gefeliciteerd
    pi_48428050
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:

[..]

Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar )

Gelijk maar naa voorbereiding ManCity
    Mijn voorbereiding begon alweer terwijl het WK nog bezig was...

Ik had trouwens geen problemen met die conditie, whatsoever.
    pi_48428818
    Bezig met Barca
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 17 april 2007 @ 18:37:00 #162
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48428904
    Ik ga een game beginnen met AFC Wimbledon, die ik heb geswapt naar de Conference South.
    pi_48432120
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Bezig met Barca
    Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo
    pi_48434018
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo
    Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
    pi_48434518
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
    Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
    pi_48450728
    29 wedstrijden onderweg met Napoli, 9e plek op 5 punten van de nummer 7, niet ontevreden dus.

Heb in de winterstop 2 versterkingen aangetrokken, ook omdat ik maar liefst 2 keer een verhoging van het transferbudget kreeg van de club.

Lucas Castroman voor 11 miljoen euro opgepikt bij Velez voor de rechtshalf/buiten plek, en een Italiaanse rechtsback van Salernitana waar ik even de naam van kwijt ben, als vervanger van die Oostenrijker waar ik ook al de naam van kwijt ben. (altijd leuk om over FM te praten als ik op ’t werk ben…)

Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, en kan ik volgend seizoen een gooi doen naar Europees voetbal of meer. (aangezien scheidsrechters vooral het verschil maakten in wedstrijden tegen de topploegen )
    pi_48451917
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
    En dan nóg kampioen worden van Spanje
    pi_48455021
    Met dank aan Nsue is de eerste prijs van het seizoen binnen:

Mijn nieuwe tactiek lijkt te werken. Voorlopig.
    pi_48455110
    Ik win echt alleen nog maar met 1-0.
    Mijn tactiek lijkt na 9 successeizoenen te zijn uitgewerkt bij Swansea.
    Toch sta ik nog op een keurige 2e plaats achter Chelsea.
      woensdag 18 april 2007 @ 12:36:02 #170
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48456511
    Dankzij een 0-1 overwinning bij Lazio en een 4-0 overwinning op Inter (nr. 2) sta ik dit seizoen boven verwachting 4e in de Serie A.. Met nog 2 wedstrijden te gaan (Juventus-uit en Ascoli-thuis) kan ik nog 2e worden, maar ook 6e, Milan 69, Inter 69, Cisco 67, Udinese 66, AS Roma 65pt). Fiorentina is met straatlengte voorsprong kampioen. Het is nu nog even afwachten wat m'n eindklassering wordt en welke Europese competitie daar in seizoen 5 aan vast zit Ik heb ook nog een kans via de Coppa Italia waarin ik via Cagliari, Bologna en Roma in de finale sta (dat is máár 6 wedstrijden ), tegen Juve werd in Flaminio 0-0..

In de UEFA-Cup heb ik het kunnen redden tot de kwartfinale.. Na de poulefase waren Espanyol en Nürnberg relatief eenvoudig, West Ham United bleek met 0-0 en 0-1 echter een maatje te groot

Qua transfervrije spelers valt het allemaal een beetje tegen.. 'Slechts' Wijnaldum, Maduro, Abenzoar en Pocognoli komen met een Bosman over.. Ik heb simpelweg geen loonbudget om de 'grote namen' te kunnen halen, maar afijn.. met mijn huidige selectie heb ik laten zien dat handhaving in de Serie A ook volgend seizoen geen enkel probleem moet zijn.. Ik wil zelfs gaan proberen om volgend seizoen mee te strijden om het landskampioenschap (is dit seizoen nooit in beeld geweest, los van dat het überhaupt een onmogelijke prestatie zou zijn geweest..), maar wederom een plaats bij de eerste 8 ben ik dik tevreden mee
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_48458080
    mooie prestaties hoor!
      woensdag 18 april 2007 @ 13:26:50 #172
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48458903
    Dank

Inmiddels is het seizoen afgelopen. In de competitiewedstrijd tegen Juventus kwam ik vlot met 0-1 voor (Doudin), op slag van rust werd het echter 1-1 door een blunder van Sidnei.. Ondanks een veldoverwicht in de 2e helft veranderde er niets aan de stand.. AC Milan (3e) en Udinese (5e) verloren, terwijl AS Roma (6e) punten liet liggen bij Parma, hierdoor zou ik aan een gelijkspel tegen Ascoli voldoende hebben voor het behouden van m'n 4e plaats in het debuutseizoen Serie A

Vervolgens kwam de return in de bekerfinale.. Kennelijk hadden ze in Turijn geleerd van de wedstrijd eerder in de week. Heb geen moment in de wedstrijd gezeten, maar pas in de verlenging maakte Ruben Oliviera (Juve) de enige en dus winnende treffer in deze finale, geen prolongatie dus, maar wederom een knappe prestatie van m'n spelers

De laatste speeldag thuis tegen Ascoli (17e) kon een fantastische 4e plek (recht op UEFA-Cup-voetbal) veilig worden gesteld, enige voorwaarde was dat er niet mocht worden verloren.. Het leek wel of m'n spelers door die wetenschap verlamd werden.. Gelukkig schoot Sunny in de 61e minuut de verlossende 1-0 binnen, groot was de schrik toen in de 85e minuut Ascoli zowaar 1-1 maakte, maar een harde kopbal van Sidnei zorgde in de 93e minuut voor een gigantisch feest in Flaminio
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
      woensdag 18 april 2007 @ 13:43:51 #173
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48459655

In m'n 1e seizoen Serie A meteen geeindigd als beste Romeinse club

Ääritalo, Legrottaglie, Dica, Noselli, Sunny en Bojan waren m'n sterkhouders dit seizoen, alhoewel Bojan veel geblesseerd is geweest (en desondanks 22x scoorde in Cisco1 en 15x in Cisco-20).. Hij heeft echter nu een 5-jarig profcontract bij Barca voor 165,000 per week, het lijkt me vrij sterk dat hij nóg een seizoen op uitleenbasis in Flaminio te bewonderen zal zijn (alhoewel ik altijd een poging kan doen )
    pi_48459713
    Jammer dat je op 1 punt ECC bent misgelopen
    verder voor je prestaties.
    pi_48460392
    Vanmiddag zal ik op de andere pc je puntjes even bijschrijven. Erg goed gedaan hoor!
      woensdag 18 april 2007 @ 14:02:11 #176
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48460456
    Wederom dank Heb het ook niet echt ergens laten liggen, misschien in de uitwedstrijd tegen Chievo (20e) een paar weken terug die in 0-0 eindigde, maar dat soort wedstrijden heb je nu eenmaal.. Bovendien stond ik 10 wedstrijden voor het einde nog rond de 9e plaats en was het gat naar nummer 3 Inter zo'n 10 punten. Met 20 punten uit de laatste 10 competitiewedstrijden heb ik het seizoen goed afgesloten. Nu proberen het volgend seizoen te evenaren en in de UEFA-Cup weer ver te komen

Voor de Challenge 1075 (4e plaats Serie A) + 360 (10x36 positief doelsaldo) + 1250 (2e Coppa Italia) + 500 (overwinteren UEFA-Cup) = 3185 punten?
      woensdag 18 april 2007 @ 14:02:40 #177
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48460476
    Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
    pi_48460522
    Ondanks dat ik een matig seizoen met Swansea draai kan ik op de laatste dag toch nog kampioen owrden.
    Als chelsea verliest en ik win dan is Swansea weer kampioen.
    Maar even kijken of dat gaat lukken.
      woensdag 18 april 2007 @ 14:09:37 #179
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48460787
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef donroyco het volgende:
    Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
    Heb zelf de afgelopen week ook niet kunnen spelen vanwege een studiereis naar Edinburgh... Had echter bij terugkomst gisteravond even wat afleiding nodig en heb toen het seizoen min of meer uitgespeeld (vandaag nog een paar wedstrijden). Seizoen5 zal wel wat langer duren, ik moet de komende weken echt even serieus met m'n scriptie bezig. Maar afijn, tot dusver gaat de Challenge super en ook m'n SC Heerenveen-game was erg leuk.. Ben zeer benieuwd of ik met een volgende LLM-game weer vergelijkbare successen kan behalen of dat ik met Cisco gewoon erg veel geluk heb gehad.. Wat ik wel weet is dat FM2007 erg verslavend kan zijn
      woensdag 18 april 2007 @ 17:46:07 #180
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48469958

Dat is, door het winnen van de CL door Inter (nr. 2 in de Serie A), nog eens een leuke verrassing (alhoewel overwinteren nu een stuk lastiger zal worden)

Overigens heeft Arsenal m'n rechtsback Cassani voor 21miljoen gekocht (voorzitter greep in), dat is 17miljoen winst in 1 jaar.. Als vervanger heb ik het megatalent Antonio Constanzo (eigen jeugd) in de gelederen, 18 jaar nog pas, maar dit wordt een wereldtopper!! Daarnaast heb ik de 17-jarige spits Massimiliano de Maie (volgens kenners de nieuwe Roberto Bettega) voor 4miljoen plus Turks jeugdinternational Deniz Yilmaz aangetrokken.. Zal nog wel van alles gebeuren nu, alle Europese topclubs zitten momenteel achter m'n spelers aan.. Hopelijk is die 21miljoen voor m'n voorzitter voldoende om andere boden af te slaan
    pi_48470965
    Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?

Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebben Ik had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.

De selectie:

De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment

Mijn formatie:

Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd

Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
      woensdag 18 april 2007 @ 18:20:21 #182
    139407 jorienvdherik
    pi_48471228
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?

Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebben Ik had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.

De selectie:
    [afbeelding]

De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment

Mijn formatie:
    [afbeelding]

Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd

Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
    Zo ben je weg bij Manceshter
      woensdag 18 april 2007 @ 18:21:25 #183
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48471275
    Zeefuik, Wijnaldum, Barazite Doe je goed. Die laatste trouwens, speelde vorig seizoen een topseizoen bij mijn ManCity als huurling, veroverde tijdens het WK ook een basisplek(ten koste van Van der Vaart). Arsenal gooit hem nu bij de reserves en wil hem niet aan mij verhuren omdat ik een concurent ben
    pi_48471399
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo ben je weg bij Manceshter
    Deze game ben ik begonnen bij Helmond Sport, ik wil opwerken richting Man U. Probleem is alleen dat Keane daar 2 seizoenen geleden is aangenomen toen Alex Ferguson eruit getrapt werd En hij doet 't nog verdomd goed ook.

@AB: vooral Wijnaldum speelt bij me, Barazite is me nog te wisselvallig, maar hij krijgt weer 'n kans van me en Zeefuik moet vechten tegen López Rodríguez, Bertolina, Purovic en Jonathan Reis. Ik verhuur 'm dit seizoen nog denk ik
      woensdag 18 april 2007 @ 18:27:37 #185
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48471502
    Keane ook hier bij ManU, gevolg:

Edit: wat een kapitaalvernietiging trouwens daar. Jesus Navas 32M gehaald van Sevilla, nu(een jaar later) voor 19M verkocht aan Real

[ Bericht 38% gewijzigd door AminBen op 18-04-2007 18:53:06 ]
    pi_48473054
    Tussenstand Cisco-Challenge:
    1) Proud2beDiepfries: 7605 punten (683 + 1372 + 2365 + 3185)
    2) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
    3) Storing: 1888 punten (302 + 836 + 750)
    4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
    5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
    6) Martijn_fijn: 303 punten
    7) TFFKABH: 284 punten
    pi_48473487
    Na mijn updates van eerder op de dag nog even voor de volledigheid:

Mijn FM-carrière:

Metz

2006/2007: Winst League 2, winst League Cup
    2007/2008: 2e in League 1, kwartfinale UEFA Cup
    2008/2009: 2e in League 1, 1e KO ronde CL, winst League Cup, halve finale French Cup
    2009/2010: 3e in League 1, Halve finale CL, winst French Cup
    2010/2011: Winst Champions Trophy

Holland

2009: 2e Confederations Cup
    2010: 8e finale WK
    pi_48473684
    Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.

En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
      woensdag 18 april 2007 @ 19:31:06 #189
    139407 jorienvdherik
    pi_48474295
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
    Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.

En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
    FM 2008 ben ik al benieuwd naar

Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken

Zit nog ff te verzinnen waar ik mee speel. heb nu eindelijk goede logos en mooie kitjes

Ben nu bezig met Anderlecht. maar wil voor de grote europese prijzen spelen
    pi_48474368
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken
    Dat lukt niemand
    pi_48474640
    Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
      woensdag 18 april 2007 @ 19:39:38 #192
    139407 jorienvdherik
    pi_48474709
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat lukt niemand
    dat klopt.

Mijn kleine selectie van RSCA, 1e jaar. net 5 wedstrijden gespeeld pas. wel supercup gewonnen van Zulte Waregem.

Stand

Selectie
    pi_48474714
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
    Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
    Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
    V. Hleb, Aaritalo, Mido
    Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken
    pi_48474739
    Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?
      woensdag 18 april 2007 @ 19:42:15 #195
    139407 jorienvdherik
    pi_48474804
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
    Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?
    Bij Feyenoord stond die in de spits toch
      woensdag 18 april 2007 @ 19:54:07 #196
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48475325
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bij Feyenoord stond die in de spits toch
    Vandaar dat ze zo lastig kampioen worden in Rotterdam

PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me? Mag best een vergelijkbare club zijn, ik heb nu veel geluk gehad met promoveren en het aantrekken en huren van spelers (vooral de standaardaankopen), waardoor ik een sterk elftal op heb kunnen bouwen en behouden.. De prestaties over de gehele linie zijn dientengevolge ook ieder seizoen goed geweest (tot nu toe iig).
    Overigens mag wat mij betreft er ook best over een paar weken met een nieuwe Challenge gestart worden.. Er zijn er vast niet veel meer die er nu nog mee bezig zijn (behalve ik dan..)
    pi_48475467
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
    V. Hleb, Aaritalo, Mido
    Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken
    Hebben ze toch wel verdiend door Swansea de superstatus te geven. Het zal komende zomer lastig worden om me nog veel te verbeteren. Hopelijk willen enkele ManU/Chelsea/Arsenal talentjes wanneer ze echt tranfervrij zijn wel bij me tekenen.
    pi_48475523
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me?
    AS Cannes.
      woensdag 18 april 2007 @ 21:08:47 #199
    161111 Mortale
    Quasi-Intellectueel
    pi_48478677
    Hallo, ik speel al jaren FM/CM (begonnen met CM2 )

Ben nu een, moet ik zelf zeggen, brilliante game gestart. Sommige van jullie zullen 't niet zo waarderen, maarja.
    Ik koos een hele lage competitie; conference national werd het. Als team Altrincham, een semi profesioneel team getipt als degradatiekandidaat.
    Daarna heb ik FM modifier gebruikt. Het hele team een Potential Ability van 200 gegeven en hun leeftijd terug geschroeft naar 20.
    De bedoeling is, om 1 keer door te stomen naar de Premiership. Ben aardig opweg. Werd kampioen in de Conference National en sta nu al weer eerste in League 2.
    De kunst is om de speeltijd een beetje te verdelen over je spelers, het trainingsniveau zo hoog mogelijk te krijgen. Alles zodat ze een zo groot mogelijke ontwikkeling doormaken.
    En ieder jaar promoveren uiteraard. Transfers zijn alleen toegestaan als ze uitgaand zijn. Waarschijnlijk gooi ik er binnenkort een middenvelder uit. Daarvan heb ik er teveel om ze allemaal een goede ontwikkeling door te laten maken.
    Ik vind het heerlijk om te doen, misschien jullie ook, dus ik dacht ik deel het maar even.
    The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
    pi_48478949
    Hmm, nouja hou niet van het bewerken van het potentieel van de spelers dus ik zal het niet doen. Ben benieuwd waar het je toe brengt.

Edit: Er zat btw iemand bij mij in de collegezaal FM07 te spelen tijdens een college burgerlijk recht
    pi_48478997
    2e seizoen Napoli voorbij.

Waar ik vooraf getekend zou hebben voor een 9e plek, heb ik achteraf toch een beetje het gevoel dat er meer in had gezeten.

Ga denk ik op zoek naar versterkingen in de spits (Bertolina breekt maar niet door, Calaio is blessure-gevoelig), en misschien een linksback.

Al is Rullo qua attributes best goed, en nog jong.
    pi_48495287
    2e seizoen met Swansea voorbij. Mijn gaafste seizoen ooit met FM denk ik.
    De eerste 5 wedstrijden in de Championship wist ik niet te winnen en ik was bang om te degraderen. Daarna ging het was beter. 8 Wedstrijden voor het einde stond ik zesde (net goed voor een playoff plaats) maar aan het einde van de rit stond ik 4e. Ik mocht play-offs spelen. Ik zag dit als een bonus omdat mijn team de PL eigenlijk toch niet zou aankunnen en omdat mijn beste spelers (Pratley en Aaritalo) maanden geblesseerd zijn. Verlies ik uit met 4-1 van Southend . De thuiswedstrijd zeg ik dat de druk eraf is. Terwijl ik ga schijten tijdens de eerste helft staat het in de rust 2-0 voor mij . Ik zie opeens kansen voor een 3-0 en ga er voor. Wordt het uiteindelijk 4-0 . Mag ik de play-off finale spelen voor promotie naar de Premier League tegen Watford op Wembley voor 80.000 man. Bij rust staat het 1-1 en ik moedig mn mannen nog ff aan. Maak ik een kwartier voor tijd de 2-1 en in de 83e minuut de 3-1. Ik sta al te feesten in mijn kamer....scoren Shittu en Priskin allebei in blessuretijd: 3-3. Verlenging gebeurd vrij weinig. Penalties dus. Stopt mijn keeper (Wayne Henderson) de eerste 3 penalties Zelf mis ik er maar 1 dus speel ik volgend jaar al in de EPL

Nu moet ik mijn team wel grondig verbeteren wil ik niet laatste eindigen Maar met alle inkomsten die de EPL met zich mee brengt + vergrote prestige zal ik wel wat Britse spelers moeten kunnen vinden. Tevens zal ik ook moeten mekkeren bij mijn board om een grote stadion en veel betere faciliteiten, deze zijn nog alle op League One niveau.
    Ik ben dus zonder kampioen te worden in 2 jaar van de League One in de Premiership beland

Verder was dit seizoen toch al geslaagd omdat ik in de League Cup Chelsea en Man Utd naar huis stuurde en zo de halve finale halen waar ik in de thuiswedstrijd Liverpool ook op een 2-2 hield, maar in de return met 3-1 verloor.
    In de FA Cup werd ik al in de 3e ronde uitgeschakeld door Plymouth (

Ongelovelijk seizoen. Om screens kan gevraagd worden.

pi_48495745

[ Bericht 100% gewijzigd door AirRaid op 19-04-2007 11:31:20 ]
    pi_48496194
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef Fides het volgende:
    De thuiswedstrijd zeg ik dat de druk eraf is. Terwijl ik ga schijten tijdens de eerste helft staat het in de rust 2-0 voor mij
    pi_48496801
    Ik heb het inderdaad ook wel gehad met de Cisco-challenge. In de serie A ging het aardig, stond stevig in de subtop maar het begon we een beetje te vervelen. Torino (mijn favoriete club) wil me nu hebben en denk dat ik er de brui aan geef bij Cisco.. Einde challenge dus voor mij.

Een nieuwe challenge zie ik trouwens wel zitten. Ben zelf altijd wel een liefhebber van "traditionsverein". Gevallen clubs weer aanzien geven.

Misschien leuke clubs voor de challege: Levante (Spanje), Not Forrest (UK), een leuke Belgische lagere divisie club, Vojvodina Novi Sad (SMo), Inter Turku (Finland), Fluminense (Brazilië).
    An eye for an eye, makes the whole world blind.
    -Mahatma Ghandi-
      donderdag 19 april 2007 @ 12:00:24 #206
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48497229
    Welk seizoen zit je nu??
    pi_48497304
    Ik zit nog steeds in het 4e seizoen. Ben verhuisd dus heb een tijdje niet kunnen spelen.
    -Mahatma Ghandi-
    pi_48497754
    ben met de laaste games stteds voortijdig afgekapt omdat de club me uiteindelijk toch niet zo boeide

ben nu aan het twijfelen welke ploeg ik nu zal pakken, Alemania Aachen of een club ergens in de engelse league one.
      donderdag 19 april 2007 @ 12:14:51 #209
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_48497806
    Spelen in de middenmoot is inderdaad niet altijd even interessant, ik heb wat dat betreft nogal mazzel gehad (vooral met het halen van Europees voetbal - Coppa Italia + geld) en het kunnen aantrekken van Dica, Aissati en Sunny heeft me echt een sterk middenveld opgeleverd waarmee ik in seizoen 4 zelfs bovenin heb kunnen meedraaien.. Gezien m'n prestaties afgelopen seizoen hoop ik dat ik nog zo'n goed seizoen kan draaien, maar als ik kijk wat er om me heen allemaal getransfereerd wordt kan dat wel eens een hele lastige klus worden. Bovendien wordt er door allerlei kapitaalkrachtiger clubs al aan me getrokken (heb onder meer persberichten moeten doen uitgaan dat ik niet naar Juve, Lazio en Sampdoria wilde), ik wil echter proberen om nu een elftal met bijna alleen Italianen op de been te gaan krijgen en daarmee kampioen te worden (na seizoen 5). Of dat met Cisco lukt is de vraag, maar het is wel een uitdaging en houdt een beetje de spanning erin
    pi_48498060
    Ik ben goed onder de indruk van je prestaties. Goede prestaties stimuleren altijd wel om nog even door te gaan met een club (en natuurlijk Europees voetbal). Meestal als ik echter lange carrieres speel, dan verhuis ik elke paar jaar van club. Heb ooit tien jaar bij Real gezeten, maar dat was wel een unicum.

Hoop dat je kampioen wordt. Kampioen worden in Italië is denk ik de ultieme titel. Dus altijd mooi als dat lukt met een "klein" team. Als je doorgaat op deze voet, moet het erin zitten.
    -Mahatma Ghandi-
    pi_48499932
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef AirRaid het volgende:
    ben met de laaste games stteds voortijdig afgekapt omdat de club me uiteindelijk toch niet zo boeide

ben nu aan het twijfelen welke ploeg ik nu zal pakken, Alemania Aachen of een club ergens in de engelse league one.
    Probeer het met Millwall of Swansea
      donderdag 19 april 2007 @ 20:53:50 #212
    168777 Rave_NL
    pi_48514991

heb ik dat

daarnaast alle toppers als trezeguet, del piero en buffon ook nog eens geblesseerd

dan maar met een B-team naar de finale tegen AC Milan
      donderdag 19 april 2007 @ 20:54:03 #213
    168777 Rave_NL
    pi_48514998
    Ik ga trouwens steeds de fout in met kleinere clubs, dat ik binnen weken alweer diep in het rood staat

dat hele "elk-dubbeltje-drie-keer-omdraaien" is niets voor mij, gekocht zal er worden!
    pi_48519293
    Overwinningen op Ajax en Feyenoord en 'n gelijkspel tegen PSV, laat 't kampioenschap maar komen. In de CL al gewonnen van Werder Bremen en in Moskou 0-0 tegen Spartak

1 tip voor alle FM-ers: Ante Rukavina 'n Held in passen en positiespel op 't middenveld, maar ook 'n verwoestend schot en koelbloedigheid in de buurt van de goal

En met Ryan Giggs als assistent en Cocu in de technische staf moet 't op de achtergrond natuurlijk ook helemaal goed gaan
      donderdag 19 april 2007 @ 23:06:28 #215
    75252 TheCandyman
    Sweet as Candy...... NOT
    pi_48522291
    Laat ik nou hier nieuw zijn in dit deel van het forum... Weet je wat ik nou niet snap; ik krijg het wel voor elkaar om met Feyenoord op de 2e plaats te eindigen in het eerste seizoen. Go figure
    Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
    Somebody pinch me plz
      donderdag 19 april 2007 @ 23:07:20 #216
    139407 jorienvdherik
    pi_48522323
    Wat voor team ?
      donderdag 19 april 2007 @ 23:15:17 #217
    75252 TheCandyman
    Sweet as Candy...... NOT
    pi_48522579
    Gewoon het standaard aangeleverde team. Daar heb ik niets aan veranderd. Ik heb alleen met de editor de financieele positie van Feyenoord wat richting werkelijkheid aangepast (ergo; een dikke schuld ipv wat het standaard is.)

[ Bericht 0% gewijzigd door TheCandyman op 20-04-2007 07:57:11 ]
    Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
    Somebody pinch me plz
      donderdag 19 april 2007 @ 23:15:51 #218
    75252 TheCandyman
    Sweet as Candy...... NOT
    pi_48522593

[ Bericht 100% gewijzigd door TheCandyman op 20-04-2007 07:56:37 (dubbel, mag weg) ]
    Somebody pinch me plz
      donderdag 19 april 2007 @ 23:25:06 #219
    168777 Rave_NL
    pi_48522927
    Dr speelt een kanjer bij NEC, Worm, 20-jaartjes oud, AMC, afstandschot 20, afmaken 20, en slechts 2 miljoen

[ Bericht 2% gewijzigd door Rave_NL op 19-04-2007 23:59:44 ]
      donderdag 19 april 2007 @ 23:58:17 #220
    168777 Rave_NL
    pi_48524057
    En ik ben nu bijna failliet met Juventus

te weinig inkomsten in de serie B
    pi_48540008
    FM Live
    Dit kan leuk worden, check deze preview
    pi_48540370
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef andre347 het volgende:
    FM Live
    sweet weer een online managergame om aan mee te doen
    pi_48540783
    Leuk voor erbij, maar ik heb liever FM08.
    pi_48541547
    ik denk dat je bij fmlive ook meer richting de stijl van Hattrick en Online Soccer Manager moet kijken
    pi_48542600
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef TheCandyman het volgende:
    Laat ik nou hier nieuw zijn in dit deel van het forum... Weet je wat ik nou niet snap; ik krijg het wel voor elkaar om met Feyenoord op de 2e plaats te eindigen in het eerste seizoen. Go figure
    Een vriend van me won in 2009 de CL. Hij werd ook gewoon kampioen in seizoen 1 hoor.

Met Metz gaat alles cook and egg. In de competitie sta ik op punten gelijk met Lyon, maar met een wedstrijd minder gespeeld (tegen Lens, dus een gegarrandeerde 3 punten zijn dat niet), en dus eerste. De CL-voorronde door een 2-0 en 2-1 winst op Rosenborg overleefd. In de 1e ronde ontmoette ik Barca, Porto en AZ. Ik sta na 3 wedstrijden 1e. De resultaten:

Metz - AZ: 2-0
    Porto - Metz: 0-2
    Metz - Barcelona: 3-0

Ik heb een heleboel talent aangetrokken, waarvan het meerendeel verhuurd is. Van de zomer, of over 2 zomers, zal ik het kaf van het koren scheiden en écht succesvol worden. Maar misschien zit dat er dit seizoen ook al wel in.
    pi_48542774
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef andre347 het volgende:
    FM Live
    = Hattrick met betere graphics en live matches en betere tactieken.
    pi_48547421
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

= Hattrick met betere graphics en live matches en betere tactieken.
    dus een geheel andere game
    pi_48547782
    Mijn eerste seizoen als coach van Walsall gaat met horten en stoten. De start van het seizoen was veelbelovend, inmiddels sta ik na 15 wedstrijden op een 5e plek. Ik heb 9 keer gewonnen en 6(!) keer verloren, iets te vaak naar mijn mening. Ik ben dan ook maar overgestapt op een andere taktiek, want van die 6 nederlagen waren er 4 opeenvolgend. Ik laat mijn team nu in een 4-4-2 formatie, 'met de punt naar achteren' opereren. Grote man is Ibrahimovic, die 10 goals en 4 assists achter zijn naam heeft staan.
    James Vaughan, huurling van Everton, valt me vies tegen. Ik had grote verwachtingen van hem, maar hij presteert zeer ondermaats. Hij heeft geweldige stats, maar voetbalt zeer matig. Ik heb zelfs even overwogen om hem terug te sturen naar Everton, maar dat kan ik eigenlijk niet maken als ik naar zijn kwaliteiten kijk...

Grote verrassing is overigens Andrej Mlinaric, een 16-jarige Sloveen die ik gratis heb opgepikt NK Aluminij. Aanvankelijk speelde hij in mijn U18 elftal, maar hij heeft inmiddels de overstap gemaakt naar het eerste elftal en valt regelmatig in. Kan een hele beste worden
    pi_48549298
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 17:59 schreef andre347 het volgende:

[..]

dus een geheel andere game
    Het verenigt gewoon het beste van Hattrick met het beste van FM. Dus best geniaal bedacht.

Ik ga het alleen niet kopen.
      vrijdag 20 april 2007 @ 19:38:42 #230
    139407 jorienvdherik
    pi_48550296
    Echt slecht. Met anderlecht 1e jaar 2e geworden achter Genk. 3 punten achterstand.

Maar heb alleen tchite de 25 goals maakten.
    Mpenza is nog wel te doen 15 goals

Buffel
    Frutos
    Koevermans
    Die ene spanjaard hier vaag genoemd met N nog wat. als goudhaantje ?

nou bij mij in 8 duels 0 goals

Frutos verkocht.
    en rest mag ook ophoepelen
      vrijdag 20 april 2007 @ 19:51:08 #231
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48550722
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
      vrijdag 20 april 2007 @ 19:52:50 #232
    139407 jorienvdherik
    pi_48550764
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef AminBen het volgende:

[..]

Sloeg echt nergens op.

Met me domme kop aisatti voor 8 miljoen gehaald
    Die komt nu in de zomerstop.
    Owja en zeefuik komt ook
      vrijdag 20 april 2007 @ 19:54:23 #233
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48550808
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Owja en zeefuik komt ook
    hier in 2010 voor 20 miljoen naar Chelsea
    pi_48551169
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:54 schreef AminBen het volgende:

[..]

hier in 2010 voor 20 miljoen naar Chelsea
    Hahah, hopen dat ie irl ook zo goed wordt (voor het Nederlandse Voetbal dan)
      vrijdag 20 april 2007 @ 20:21:45 #235
    139407 jorienvdherik
    pi_48551740
    zou die gelijk in 2007 al basis kunnen spelen met veel goals die zeefuik ?
    pi_48552563
    Het ligt vaak niet aan de spitsen zelf, het ligt aan je instellingen van de tactiek.
    pi_48552597
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    zou die gelijk in 2007 al basis kunnen spelen met veel goals die zeefuik ?
    Voor Anderlecht? nee.
    pi_48555438
    Welke toevoeging wilt men graag in FM2008 gaan, en welke verbeterpunten?
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:38:56 #239
    125053 stefmans
    pi_48558962
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
    Echt slecht. Met anderlecht 1e jaar 2e geworden achter Genk. 3 punten achterstand.

Maar heb alleen tchite de 25 goals maakten.
    Mpenza is nog wel te doen 15 goals

Buffel
    Frutos
    Koevermans
    Die ene spanjaard hier vaag genoemd met N nog wat. als goudhaantje ?

nou bij mij in 8 duels 0 goals

Frutos verkocht.
    Anders speel je eerst een keer met Inter, Barca of Real madrid. Dan snap je het spel al iets meer.
    pi_48566433
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
    Nog meer verbetering wat betreft tactieken. Belangrijke pass-lijnen bijvoorbeeld.
    pi_48567801
    quote:
    Een soort schaduw spit á la Bergkamp en een rechter spits die naar binnen kan komen, dat in de taktieken aan te passen.. en misschien wat meer gebruiksvriendelijke skin editor zodat iedereen mooie skins kan maken
      zaterdag 21 april 2007 @ 12:40:39 #242
    139407 jorienvdherik
    pi_48568163
    quote:
    dat bestuur ook eens iets europees wilt.

als je nu de CL wint en geen landskampioen word, zijn ze nog boos
    pi_48568320
    Iemand nog een leuk team om mee te starten. Ben getopt met mijn Walsall game, want het liep niet echt.
    Wil een team uit een lagere divisie waar wat mogelijkheden mee zijn.
    Trouwens, welke database hebben jullie altijd aan en hoeveel competities...
    pi_48568697
    quote:
    dat je bij sateliet/moederclub zelf ook een club kan aanwijzen en dat je dus niet hoeft te kiezen uit het rijtje van het bestuur.
    pi_48568735
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:

[..]

dat je bij sateliet/moederclub zelf ook een club kan aanwijzen en dat je dus niet hoeft te kiezen uit het rijtje van het bestuur.
    Dat lijkt me nou weer net niet leuk, want dan ga je altijd als eerste voor de commerciele clubs die het meeste geld opleveren lijkt me.
    Haalt voor mij een stuk van de uitdaging weg
    pi_48568787
    Heb mijn nieuwe topspits eindelijk binnen met Napoli.

18 miljoen Euro is veel geld, maar deze wonderkid gaat me aan de scudetto helpen.
    pi_48569210
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
    Heb mijn nieuwe topspits eindelijk binnen met Napoli.

[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/21/t_Patom_d6856a3.jpg]afbeelding][/URL]

18 miljoen Euro is veel geld, maar deze wonderkid gaat me aan de scudetto helpen.
    Bij is is het niet zo'n goede speler.
    Wat me ook opviel, bij jou is hij een ST terwijl hij bij mij in het spel een FC is.
    pi_48569362
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Het bestuur selecteert altijd de clubs die er wel oren naar hebben. Het is niet zo dat elke club altijd een moeder- of dochterclub wil zijn.
    pi_48569379
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij is is het niet zo'n goede speler.
    Wat me ook opviel, bij jou is hij een ST terwijl hij bij mij in het spel een FC is.
    [afbeelding]
    Random potential en misschien random position (deels)
    pi_48569839
    Ik denk eerder dat jullie een andere update gebruiken. In de nieuwere updates is Alex Pato al een goede speler gemaakt en in het origineel is hij niets bijzonders. Zie ook het verschil in naam bij de verschillende screenies.

edit: In welke competitie in Azie zitten spelers/clubs waarmee je een potentiele wereldtopper kan worden. En misschien nog wel leuke clubs in Europa uit landen die niet zo voor de hand liggen?
    pi_48569934
    Ik gebruik de 7.02 database van SI.
    pi_48570010
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
    Ik gebruik de 7.02 database van SI.
    Ik speel in de Swansea game met 7.02 maar met de data nog van 7.01 dus daar zal het verschil inderdaad in zitten!
    pi_48570236
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:43 schreef Fides het volgende:

edit: In welke competitie in Azie zitten spelers/clubs waarmee je een potentiele wereldtopper kan worden. En misschien nog wel leuke clubs in Europa uit landen die niet zo voor de hand liggen?
    China heeft zeker mogelijkheden. Daar kan je wel wat neerzetten, ook op mondiaal niveau.

Europese clubs die niet zo voor de hand liggen:
    - Maribor SK
    - PAOK Saloniki
    - Ankaraspor
    - Boavista
    - Vaduz
    - Sint Nikolaas
      zaterdag 21 april 2007 @ 13:57:27 #254
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48570238
    quote:
    Een van de weinige aspecten waarop Fifa Manager nu ietsje beter scoort is de contractbespreking.

Meer opties bij contractbesprekingen zou ik graag willen, zoals bijvoorbeeld: een speler voor twee jaar vastleggen, met de optie voor nog een jaar. Of het aanbieden van een leaseauto en / of andere aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden om een speler over de streep te trekken.
    pi_48570534
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

China heeft zeker mogelijkheden. Daar kan je wel wat neerzetten, ook op mondiaal niveau.

Europese clubs die niet zo voor de hand liggen:
    - Maribor SK
    - PAOK Saloniki
    - Ankaraspor
    - Boavista
    - Vaduz
    - Sint Nikolaas
    Welke clubs in China zouden echt iets kunnen worden op mondiaal niveau? En hoe zit het daar met buitenlandersregels?

Maribor (Slovenie toch?) lijkt me wel interessant, hoe zit het daar met buitenlanders?
    Vaduz speelt zeker in de Zwitserse 2e liga ofzo? Klinkt ook wel interessant.
    pi_48570676
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Een van de weinige aspecten waarop Fifa Manager nu ietsje beter scoort is de contractbespreking.

Meer opties bij contractbesprekingen zou ik graag willen, zoals bijvoorbeeld: een speler voor twee jaar vastleggen, met de optie voor nog een jaar. Of het aanbieden van een leaseauto en / of andere aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden om een speler over de streep te trekken.
    Zou ik niet echt boeiend vinden. Ik zou gewoon graag willen zien dat ze de (toch wel vele) bugs bij de 8.0.0 versie er al uit hebben. Misschien de mogelijkheid om spelers extra training te geven op 1 bepaald aspect, buiten de reguliere trainingen om. Jeugdspelers die bij amateurclubs spelen kunnen scouten zou ook wel leuk zijn. Sommige amateurclubs hebben nou eenmaal een meer talent dan sommige profclubs. Misschien proberen wat minder vreemde transfers in het spel te stoppen. (Soms gaan spelers die 1 seizoen goed spelen met een middelmatige club (zag hier ergens het voorbeeld van Vonlanthen) gelijk naar een Europese topclub om vervolgens nooit te spelen. Iets meer reseach naar financiele situaties van clubs buiten Engeland zou ook wel mogen. Soms krijg je veel te grote transferbudgets, soms weer veel te kleine.
    pi_48572972
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 14:09 schreef Fides het volgende:

[..]

Welke clubs in China zouden echt iets kunnen worden op mondiaal niveau? En hoe zit het daar met buitenlandersregels?

Maribor (Slovenie toch?) lijkt me wel interessant, hoe zit het daar met buitenlanders?
    Vaduz speelt zeker in de Zwitserse 2e liga ofzo? Klinkt ook wel interessant.
    Er zijn veel clubs die iets kunnen op mondiaal niveau. Je zou even moeten kijken, maar clubs uit de grote steden (Shanghai, Beijing oa) kunnen sowieso. Ook met andere clubs kan je de WK voor clubs winnen als je het goed aanpakt.
    De buitenlanderregels in China zijn een beetje vreemd. Volgens mij is er wel een beperking, maar ik weet niet hoeveel. Ik weet wel dat je geen buitenlandse keeper mag hebben.

Hoe het in Maribor zit, weet ik niet.

Vaduz is leuk, ik heb er in FM06 een game mee gehad. Toen had je enorm veel geld (maar wou niemand komen), nu heb je iig wat minder geld had ik gezien. De buitenlandderregels in Zwitserland zijn soepel, 11 buitenlanders in de wedstrijdselectie ofzo. (Zwitserse L2 idd)
      zaterdag 21 april 2007 @ 17:21:39 #258
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48575271
    1e competitiewedstrijd 2010/11 had ik thuis glansrijk gewonnen van Liverpool, daarna 1 overwinning, 5 gelijke spelen en 1 keer een verlies

Wel in de CL gewonnen van CSKA(uit) en Porto(thuis), maar Inter was net te sterk in eigen stadion.
      zaterdag 21 april 2007 @ 17:28:18 #259
    139407 jorienvdherik
    pi_48575417
    Ik gebruik gewoon een update van Manutd
    pi_48576780
    Ik speel ook met een ManUtd update, de een-na-laatste om precies te zijn. Vind het prima updates
      zaterdag 21 april 2007 @ 18:43:57 #261
    139407 jorienvdherik
    pi_48577221
    Zeker

Maar zeefuik geen basis laten spelen in 2007 ?
    pi_48577292
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
    Zeker

Dat zie je toch zelf het beste
      zaterdag 21 april 2007 @ 18:46:17 #263
    125053 stefmans
    pi_48577294
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
    Zeker

Nee, kijk zijn stats.
      zaterdag 21 april 2007 @ 19:48:54 #264
    139407 jorienvdherik
    pi_48579335
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 18:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee, kijk zijn stats.
    Klote aankoop, had hem genomen omdat iemand screen liet zien omdat hij scoorde
      zaterdag 21 april 2007 @ 19:55:05 #265
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48579531
    Begin eens met Chelsea jorien, kan je je dat soort fouten veroorloven
      zaterdag 21 april 2007 @ 20:02:40 #266
    139407 jorienvdherik
    pi_48579774
    ben geen beginner met FM

Mooi man om hier FM 2005, FM 2006 en FM 2007 lekker orgineel te hebben liggen
    pi_48581305
    zou je niet zeggen
      zaterdag 21 april 2007 @ 21:33:43 #268
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48582345
    Ben benieuwd of er in de nieuwe FM meer mogelijkheden op het gebied van transfers (bieden) aanwezig zijn
    pi_48582985
    hoe werkt eigenlijk het aanbieden van spelers aan andere clubs in FM07? Ik keek gister eigenlijk voor het eerst naar deze optie in 07 maar het werkt anders als in 05 volgens mij.
      zaterdag 21 april 2007 @ 22:06:16 #270
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48583211
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef Fides het volgende:
    hoe werkt eigenlijk het aanbieden van spelers aan andere clubs in FM07? Ik keek gister eigenlijk voor het eerst naar deze optie in 07 maar het werkt anders als in 05 volgens mij.
    Wordt gewoon naar alle clubs gestuurd, en degene die geinteresseerd zijn, komen dan vanzelf wel met een bod.. of je krijgt een bericht van ' Geen interesse voor [insert name]'... Wanneer je dit doet is het beste om de speler geen toekomst meer bij de club te geven bij Elftalstatus..
      zondag 22 april 2007 @ 00:21:56 #271
    168777 Rave_NL
    pi_48586785
    In de Italiaanse competitie zitten toch wel een hoop incompentente scheidsrechters...

Scheidsrechter van mn laatste match: Luca Palanca

laatste 20 wedstrijden 12 rode en slechts 133 gele kaarten
    pi_48587247
    bug?
      zondag 22 april 2007 @ 00:44:42 #273
    168777 Rave_NL
    pi_48587330
    zand in zn slipje
    pi_48587467
    Heb een game met Stevenage, voor LLM spelers moet je echt in het nationale elftal van Guatemala kijken , heb er nu 4 spelers voor ik denk intotaal iets van 15 k gekocht, allemaal toppers, allemaal basisspelers. Kan wel screentje laten zien morgne
      zondag 22 april 2007 @ 11:08:34 #275
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_48591753
    Ook maar weer een beginnen vanavond

Maar een leuk clubje uitzoeken
      zondag 22 april 2007 @ 11:31:01 #276
    139407 jorienvdherik
    pi_48592301
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 11:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Ook maar weer een beginnen vanavond

Maar een leuk clubje uitzoeken
    vitesse kampioen laten worden
      zondag 22 april 2007 @ 11:56:52 #277
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_48592864
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

vitesse kampioen laten worden
    Dan heb ik voor jou ook nog wel een uitdaging in FM , die is wel makkelijker

Feyenoord kampioen maken
    pi_48593815
    CL-winst in 2009 is reeel met Feyenoord.
    pi_48596393

Vaarwel held
      zondag 22 april 2007 @ 14:11:08 #280
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_48596670
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 14:02 schreef sjimz het volgende:
    [afbeelding]
    Vaarwel held
    Dan speel je zeker op dit moment alleen nog maar met FRED's ofniet?
    pi_48596790
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 14:11 schreef andre347 het volgende:

[..]

Dan speel je zeker op dit moment alleen nog maar met FRED's ofniet?
    Nee, heb nog aardig wat originele spelers in mijn team:
    Onder andere Obafemi Martins, Jo, Robin van Persie, Anthony Scribe en Lucas.
    Maar heb ook genoeg FRED's in mijn team zitten.
    pi_48600590
    Ik moet in de achtste finale van de CL nu tegen Malmo FF (Wat mijn satellietclub is)
    Dit wordt dus Swansea 1 tegen Swansea 2
    Ik kan wle heel sneaky nu al mijn huurlingen terughalen
    pi_48606454
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
    Ik moet in de achtste finale van de CL nu tegen Malmo FF (Wat mijn satellietclub is)
    Om ze vervolgens een half jaar in je 2e te laten verrotten waardoor hun ontwikkeling stagneert? Zou het niet doen.
    pi_48607157
    Op een andere PC een game gestart met Atlante in Mexico, state of the art youth facilities, excellent training facilities en een stadium waar 100.000+ man inkunnen. Moet wat mogelijk. Media prediction: 9de in de Mexicaanse Eredivisie.
      zondag 22 april 2007 @ 18:29:40 #285
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48607451
    Weet iemand misschien kwaliteitspelers die naar de Conference South willen komen?
      zondag 22 april 2007 @ 21:59:45 #286
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48614771
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Weet iemand misschien kwaliteitspelers die naar de Conference South willen komen?
    Aaritalo? Wernbloom? Doudin? Bertolina?
      maandag 23 april 2007 @ 00:24:41 #287
    125053 stefmans
    pi_48619303
    Heeft iemand een screentje van Dos Santos van barcelona na het jaar 2010 of 2011
    pi_48623722
    Ben zo’n 18 wedstrijden onderweg met mijn 3e seizoen Napoli, en ik strijd met Inter, Milan, en Fiorentina om het kampioenschap, terwijl een 9e plek voorspeld was.
      maandag 23 april 2007 @ 10:33:52 #289
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48624754
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 00:24 schreef stefmans het volgende:
    Heeft iemand een screentje van Dos Santos van barcelona na het jaar 2010 of 2011
    november 2010:

pi_48625086
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
    Je wint sowieso wel
    pi_48626225
    Mijn Walsall-game loopt niet bepaald lekker. Sta inmiddels op een zeer teleurstellende 12e plek. Het kampioenschap is héél ver weg, het maximaal haalbare lijkt toch echt het behalen van de play-offs. Ik zoek nog altijd naar de juiste formatie. Helaas stapelen de blessures zich ook op, ik heb nog amper een fatsoenlijke spits. De 17-jarige Kevin Gorden(overgekomen van een nietszeggende club uit Ierland, doet het met 28 goals uit evenzoveel wedstrijden uitstekend in mijn U18 elftal) is nu mijn spits. Ibrahimovic, Cederqvist en Vaughan hebben allen een blessure. Maargoed, het is mij nog altijd een raadsel waarom het niet loopt. Ik heb prima spelers, op vrijwel iedere positie. Toch wil het maar niet lukken om resultaten te boeken. Het lijkt wel of ik aan het Feyenoord-syndroom leid, maargoed, de competitie duurt nog lang(28 wedstrijden gespeeld). Het bestuur is overigens ontevreden en het lijkt erop dat ze binnenkort een ultimatum gaan stellen...
      maandag 23 april 2007 @ 11:32:30 #292
    125053 stefmans
    pi_48626591
    Ik heb nu met Ajax gratis Gökdeniz, Mikel en Dos Santos aangetrokken
    pi_48627675
    ik heb eindelijk een leuke club gevonden om weer eens mee te gaan spelen. ik ga proberen Leeds United terug te brengen naar de engelse top

[ Bericht 22% gewijzigd door AirRaid op 23-04-2007 13:02:07 ]
    pi_48636071
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Winski05 het volgende:
    Ik heb prima spelers, op vrijwel iedere positie. Toch wil het maar niet lukken om resultaten te boeken. Het lijkt wel of ik aan het Feyenoord-syndroom leid
      maandag 23 april 2007 @ 16:33:59 #295
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48637169
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef donroyco het volgende:

[..]

Aaritalo? Wernbloom? Doudin? Bertolina?
    Die zijn iets te hoog gegrepen voor een 6e divisie ploeg, en voor de semi-profesionals van AFC Wimbledon. Maar bedankt anyway
    pi_48637705
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef AirRaid het volgende:
    ik heb eindelijk een leuke club gevonden om weer eens mee te gaan spelen. ik ga proberen Leeds United terug te brengen naar de engelse top
    Leeds United is een zeer leuke club
    Succes!
    pi_48638798
    Inmiddels weer in een betere fase. Heb de laatste 4 wedstrijden op rij gewonnen, waaronder van nummer 2 Swindon. Ik sta nu op een 8e plek, één plek onder de play-off-plaatsen. Het verschil is gelukkig erg klein, er bestaat zelfs nog een kans dat ik 2e wordt. De achterstand op nummer 2 Swindon bedraagd 10 punten, maargoed, je weet het maar nooit natuurlijk.
    Mijn countertaktiek lijkt succes te hebben
    pi_48638985
    Het is volgens mij erg belangrijk dat spelers op elkaar ingespeeld zijn. Dus te veel veranderingen in de tactiek zijn niet goed.
    pi_48642520
    Mijn 3e seizoen met Swansea begint bijna. Ben bondcoach van het Engelse nationale (onder 21) team geworden. Eerste wedstrijd met -21 met 6-0 gewonnen van N-Ierland-21 met 3 Swansea spelers.
    De enige speler zonder Brits paspoort in mijn elftal is Aaritalo.

Huidige (augustus 2008) selectie:

Lewis Price, GK, 24 jaar, Welsh, 14 caps | free transfer, afkomstig van Ipswich, zomer 2008
    Paul Henderson, GK, 23 jaar, Iers, 2 caps | 200k, afkomstig van Preston, zomer 2007
    Tommy Forecast, GK, 21 jaar, Engels | 9k, afkomstig van Tottenham, zomer 2007
    Michael Poke, GK, 22 jaar, Engels | free transfer, afkomstig van Southampton, zomer 2007

Alan Tate, CB/RB/DM, 25 jaar, Engels | vanaf start game bij Swansea
    Paul Dixon, LB, 21 jaar, Schots, -21 caps | 16k, afkomstig van Dundee, zomer 2006
    Leon Barnett, CB, 22 jaar, Engels | 1.5M, afkomstig van Luton, zomer 2007
    Marcos Painter, CB, 21 jaar, Iers, -21 caps | vanaf start game bij Swansea
    Thomas Spalding, CB, 18 jaar, Engels | 16k, afkomstig van Wolves, zomer 2007
    Kevin Amankwaah, RB, 25 jaar, Engels/Ghanees | vanaf start game bij Swansea
    Stephen Caldwell, CB, 27 jaar, Schots, 17 caps | free transfer, afkomstig van Burnley, zomer 2008
    Brian McLean, CB, 23 jaar, N-Iers, 14 caps | 375k, afkomstig van Beitar Jeruzalem(!), zomer 2008

Fabrice Muamba, DMC, 20 jaar, Engels, -21 caps | free transfer, afkomstig van Arsenal, zomer 2008
    Jamie Adams, DMC, 20, Schots, -21 caps | 400k, afkomstig van Kilmarnock, winter 07/08
    Owain Tudur Jones, DMC, 23 jaar, Welsh, 6 caps | vanaf start game bij Swansea
    Jay Tabb, AMRLC, 24 jaar, Iers, -21 caps | 350k, afkomstig van Coventry, zomer 2007
    Darren Pratley, AMC, 23 jaar, Engels | vanaf start game bij Swansea
    Gavin Rothery, AMC, 20 jaar, Engels, -21 caps | 35k, afkomstig van Leeds, zomer 2006
    Ryan McCord, AMC, 18, Schots, -19 caps | 375k, afkomstig van Dundee Utd, zomer 2007
    Peter Murphy, LB/AMLC, 27 jaar, Iers | 40k, afkomstig van Carlisle, winter 06/07
    Chris Eagles, AMRC, 22 jaar, Engels | free transfer, afkomstig van Man Utd, zomer 2008

Mika Aaritalo, FC, 23 jaar, Fins, 8 caps| 24k, afkomstig van TPS, zomer 2006
    Stephen Hindmarch, AMC/FC, 18 jaar, Engels, -21 caps | 90k, afkomstig van Carlisle, zomer 2007
    Tom Lyons, ST, 20 jaar, Iers, -21 caps | 140k, afkomstig van Crystal Palace, zomer 2007
    Lee Trundle, ST, 31 jaar, Engels/Iers | vanaf start game bij Swansea
    Theo Robinson, 19 jaar, Engels | 300k, afkomstig van Watford, zomer 2007
    pi_48643495
    Hebben jullie ook zo'n hekel aan gelijkmakers in blessuretijd ?
      maandag 23 april 2007 @ 19:35:50 #301
    125053 stefmans
    pi_48643567
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hebben jullie ook zo'n hekel aan gelijkmakers in blessuretijd ?
    Ik stond met Ajax al in de finale van de Cl en toen schoot David Villa van Valencia in de 94'ste minuut de 1-1 binnen en toen lag ik eruit.

Toen begon het tieren
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')