Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??quote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
Dynamo Dresdenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dynamo Dresden![]()
Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
Met welk team speel je dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van![]()
Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijkquote:
Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en coquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk![]()
Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!quote:
Probeer Orozco eens. Speelt bij Cruz Azul.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.
Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef donroyco het volgende:
Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP..
Je had alleen het plaatje moeten veranderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
Moet dat linkje in de OP maar verandert met de brondingenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had alleen het plaatje moeten veranderen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis![]()
Wk2010 toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.
Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wk2010 toch?
Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld![]()
Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
Bij mij loopt Van Persie-Van Nistelrooy(op zijn 33e nog aanvaller van het jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.
Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
Nope. Met Metz speel ik precies hetzelfde, met de aanvallende buitenspelers Ogbuke en Gueye. Die verdedigende middenvelder speelt erg verdedigend, die blijft wel achter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
5-0![]()
Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
zo heb ik een Mohammed van Eijk rondlopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
Goeie speler idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld![]()
Gaafquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
Nu ga ik talentjes oogsten !
Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
xie dat inmiddels al IX uit isquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutelquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
quote:Doel:
Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
Kenneth Vermeer(24, Ajax)
Erik van den Berg(19, Fiorentina)
Verdediging:
Jan Kromkamp(29, PSV)
Serginho Greene(27, Feyenoord)
Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
Michael Jansen(25, Vitesse)
Urby Emanuelson(23, Ajax)
Mike Zonneveld(29, Villarreal)
Middenveld:
Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
Hedwiges Maduro(25, Ajax)
Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
Arjen Robben(26, Chelsea)
Diego Biseswar(22, Lyon)
Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
Nacer Barazite(20, Manchester City)
Aanval:
Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
Robin van Persie(26, Arsenal)
Genero Zeefuik(20, PSV)
Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.
@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slagquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea
edit:![]()
jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.
![]()
![]()
screen?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doenquote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?
Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13)Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld
![]()
Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd![]()
Higuain en Enyeamaquote:Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is inmiddels al meer geworden![]()
Kan niet dusquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen
Ik sta 5e op de wereldranglijst.
Kan niet? Dat is raar...quote:
Ja, de rest allemaal FREDsquote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Higuain en EnyeamaVerder allemaal FREDs?
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.quote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
Hoeveel geld krijg je ervoor?quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijkMaar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk
).
Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?quote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)
Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
Aan de screen te zien had Juve -9 punten.quote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
Dan is het eigenlijk wel een aardige achterstand. Maar met deze selectie moet degradatie toch wel voorkomen kunnen worden, lijkt mij.quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
En in de kwartfinale Man Utd-thuis gelootquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
[..]
[afbeelding]
Screen om het te onderbouwen![]()
![]()
177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geldquote:
Moet je even de uitgaven goed bekijken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
Penaltytrauma, wat is dat?quote:
Netjes sjimz!quote:Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
Stelt inderdaad niet zo veel voor, maar dat was nog wel de ontbrekende titelquote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes sjimz!![]()
WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
Ja, die heeft de laatste paar maanden van het seizoen gemist door iets te scheuren.quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
Kwam Gestede net terug van een blessure?
Alleen vaak niet op de momenten dat het moest, waardoor de tegenstander nog gelijk kon komen (zie de 14 gelijke spelen in de competitie). Waar de concurrentie vaak met 1 doelpunt verschil won, speelde ik gelijk. Dat is nog t best te zien in de Attacking table, maar al die overbodige info zal ik jullie besparen.quote:
Goede prestaties hoor! Vitesse was het toch?quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen
Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.
Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
Screentje?quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de raarste Bug ooit...
Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb![]()
[afbeelding]
Daardoor zit ik nog steeds in de race voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...
Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
Screen svpquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
alleen exentreic = 6
hoge ballen = 8
neigen ballen te boksen = 12
nee niet dat ik wet, hij wordt echter wel voor jong oranje opgeroepen dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.
Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef sjimz het volgende:
sortitoutsi
Gewoon degene die jij het mooist vindtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd AminBen!Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
Best wel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef AminBen het volgende:
Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin![]()
Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
![]()
Mijn voorbereiding begon alweer terwijl het WK nog bezig was...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar)
Gelijk maar naa voorbereiding ManCity![]()
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo![]()
![]()
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
En dan nóg kampioen worden van Spanjequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
Heb zelf de afgelopen week ook niet kunnen spelen vanwege een studiereis naar Edinburgh... Had echter bij terugkomst gisteravond even wat afleiding nodig en heb toen het seizoen min of meer uitgespeeld (vandaag nog een paar wedstrijden). Seizoen5 zal wel wat langer duren, ik moet de komende weken echt even serieus met m'n scriptie bezig. Maar afijn, tot dusver gaat de Challenge super en ook m'n SC Heerenveen-game was erg leuk.. Ben zeer benieuwd of ik met een volgende LLM-game weer vergelijkbare successen kan behalen of dat ik met Cisco gewoon erg veel geluk heb gehad.. Wat ik wel weet is dat FM2007 erg verslavend kan zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef donroyco het volgende:
Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
Zo ben je weg bij Manceshterquote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?
Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebbenIk had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.
De selectie:
[afbeelding]
De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment
Mijn formatie:
[afbeelding]
Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd
Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
Deze game ben ik begonnen bij Helmond Sport, ik wil opwerken richting Man U. Probleem is alleen dat Keane daar 2 seizoenen geleden is aangenomen toen Alex Ferguson eruit getrapt werdquote:
FM 2008 ben ik al benieuwd naarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.
En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
Dat lukt niemandquote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken![]()
quote:
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
Bij Feyenoord stond die in de spits tochquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?![]()
Vandaar dat ze zo lastig kampioen worden in Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij Feyenoord stond die in de spits toch![]()
![]()
Hebben ze toch wel verdiend door Swansea de superstatus te geven. Het zal komende zomer lastig worden om me nog veel te verbeteren. Hopelijk willen enkele ManU/Chelsea/Arsenal talentjes wanneer ze echt tranfervrij zijn wel bij me tekenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
V. Hleb, Aaritalo, Mido
Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken![]()
AS Cannes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef Fides het volgende:
De thuiswedstrijd zeg ik dat de druk eraf is. Terwijl ik ga schijten tijdens de eerste helft staat het in de rust 2-0 voor mij
Probeer het met Millwall of Swanseaquote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef AirRaid het volgende:
ben met de laaste games stteds voortijdig afgekapt omdat de club me uiteindelijk toch niet zo boeide
ben nu aan het twijfelen welke ploeg ik nu zal pakken, Alemania Aachen of een club ergens in de engelse league one.
sweet weer een online managergame om aan mee te doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef andre347 het volgende:
FM Live
Dit kan leuk worden, check deze preview![]()
Een vriend van me won in 2009 de CL. Hij werd ook gewoon kampioen in seizoen 1 hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef TheCandyman het volgende:
Laat ik nou hier nieuw zijn in dit deel van het forum... Weet je wat ik nou niet snap; ik krijg het wel voor elkaar om met Feyenoord op de 2e plaats te eindigen in het eerste seizoen. Go figure
= Hattrick met betere graphics en live matches en betere tactieken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef andre347 het volgende:
FM Live
Dit kan leuk worden, check deze preview![]()
dus een geheel andere gamequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
= Hattrick met betere graphics en live matches en betere tactieken.
Het verenigt gewoon het beste van Hattrick met het beste van FM. Dus best geniaal bedacht.quote:
Sloeg echt nergens op.quote:
Hahah, hopen dat ie irl ook zo goed wordt (voor het Nederlandse Voetbal dan)quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
hier in 2010 voor 20 miljoen naar Chelsea![]()
Voor Anderlecht? nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
zou die gelijk in 2007 al basis kunnen spelen met veel goals die zeefuik ?
Anders speel je eerst een keer met Inter, Barca of Real madrid. Dan snap je het spel al iets meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt slecht. Met anderlecht 1e jaar 2e geworden achter Genk. 3 punten achterstand.
Maar heb alleen tchite de 25 goals maakten.
Mpenza is nog wel te doen 15 goals
Buffel
Frutos
Koevermans
Die ene spanjaard hier vaag genoemd met N nog wat. als goudhaantje ?
nou bij mij in 8 duels 0 goals
Frutos verkocht.
en rest mag ook ophoepelen
Nog meer verbetering wat betreft tactieken. Belangrijke pass-lijnen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Welke toevoeging wilt men graag in FM2008 gaan, en welke verbeterpunten?
Een soort schaduw spit á la Bergkamp en een rechter spits die naar binnen kan komen, dat in de taktieken aan te passen.. en misschien wat meer gebruiksvriendelijke skin editor zodat iedereen mooie skins kan makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
dat bestuur ook eens iets europees wilt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
dat je bij sateliet/moederclub zelf ook een club kan aanwijzen en dat je dus niet hoeft te kiezen uit het rijtje van het bestuur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Dat lijkt me nou weer net niet leuk, want dan ga je altijd als eerste voor de commerciele clubs die het meeste geld opleveren lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dat je bij sateliet/moederclub zelf ook een club kan aanwijzen en dat je dus niet hoeft te kiezen uit het rijtje van het bestuur.
Bij is is het niet zo'n goede speler.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb mijn nieuwe topspits eindelijk binnen met Napoli.
[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/21/t_Patom_d6856a3.jpg]afbeelding][/URL]
18 miljoen Euro is veel geld, maar deze wonderkid gaat me aan de scudetto helpen.
Het bestuur selecteert altijd de clubs die er wel oren naar hebben. Het is niet zo dat elke club altijd een moeder- of dochterclub wil zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dat je bij sateliet/moederclub zelf ook een club kan aanwijzen en dat je dus niet hoeft te kiezen uit het rijtje van het bestuur.
Random potential en misschien random position (deels)quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij is is het niet zo'n goede speler.
Wat me ook opviel, bij jou is hij een ST terwijl hij bij mij in het spel een FC is.
[afbeelding]
Ik speel in de Swansea game met 7.02 maar met de data nog van 7.01 dus daar zal het verschil inderdaad in zitten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik gebruik de 7.02 database van SI.
China heeft zeker mogelijkheden. Daar kan je wel wat neerzetten, ook op mondiaal niveau.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:43 schreef Fides het volgende:
edit: In welke competitie in Azie zitten spelers/clubs waarmee je een potentiele wereldtopper kan worden. En misschien nog wel leuke clubs in Europa uit landen die niet zo voor de hand liggen?
Een van de weinige aspecten waarop Fifa Manager nu ietsje beter scoort is de contractbespreking.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Welke clubs in China zouden echt iets kunnen worden op mondiaal niveau? En hoe zit het daar met buitenlandersregels?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
China heeft zeker mogelijkheden. Daar kan je wel wat neerzetten, ook op mondiaal niveau.
Europese clubs die niet zo voor de hand liggen:
- Maribor SK
- PAOK Saloniki
- Ankaraspor
- Boavista
- Vaduz
- Sint Nikolaas
Zou ik niet echt boeiend vinden. Ik zou gewoon graag willen zien dat ze de (toch wel vele) bugs bij de 8.0.0 versie er al uit hebben. Misschien de mogelijkheid om spelers extra training te geven op 1 bepaald aspect, buiten de reguliere trainingen om. Jeugdspelers die bij amateurclubs spelen kunnen scouten zou ook wel leuk zijn. Sommige amateurclubs hebben nou eenmaal een meer talent dan sommige profclubs. Misschien proberen wat minder vreemde transfers in het spel te stoppen. (Soms gaan spelers die 1 seizoen goed spelen met een middelmatige club (zag hier ergens het voorbeeld van Vonlanthen) gelijk naar een Europese topclub om vervolgens nooit te spelen. Iets meer reseach naar financiele situaties van clubs buiten Engeland zou ook wel mogen. Soms krijg je veel te grote transferbudgets, soms weer veel te kleine.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een van de weinige aspecten waarop Fifa Manager nu ietsje beter scoort is de contractbespreking.
Meer opties bij contractbesprekingen zou ik graag willen, zoals bijvoorbeeld: een speler voor twee jaar vastleggen, met de optie voor nog een jaar. Of het aanbieden van een leaseauto en / of andere aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden om een speler over de streep te trekken.
Er zijn veel clubs die iets kunnen op mondiaal niveau. Je zou even moeten kijken, maar clubs uit de grote steden (Shanghai, Beijing oa) kunnen sowieso. Ook met andere clubs kan je de WK voor clubs winnen als je het goed aanpakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:09 schreef Fides het volgende:
[..]
Welke clubs in China zouden echt iets kunnen worden op mondiaal niveau? En hoe zit het daar met buitenlandersregels?
Maribor (Slovenie toch?) lijkt me wel interessant, hoe zit het daar met buitenlanders?
Vaduz speelt zeker in de Zwitserse 2e liga ofzo? Klinkt ook wel interessant.
Dat zie je toch zelf het bestequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeker
Maar zeefuik geen basis laten spelen in 2007 ?
Nee, kijk zijn stats.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeker
Maar zeefuik geen basis laten spelen in 2007 ?
Wordt gewoon naar alle clubs gestuurd, en degene die geinteresseerd zijn, komen dan vanzelf wel met een bod.. of je krijgt een bericht van ' Geen interesse voor [insert name]'... Wanneer je dit doet is het beste om de speler geen toekomst meer bij de club te geven bij Elftalstatus..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef Fides het volgende:
hoe werkt eigenlijk het aanbieden van spelers aan andere clubs in FM07? Ik keek gister eigenlijk voor het eerst naar deze optie in 07 maar het werkt anders als in 05 volgens mij.
vitesse kampioen laten wordenquote:Op zondag 22 april 2007 11:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ook maar weer een beginnen vanavond![]()
Maar een leuk clubje uitzoeken![]()
Dan heb ik voor jou ook nog wel een uitdaging in FM , die is wel makkelijkerquote:
Nee, heb nog aardig wat originele spelers in mijn team:quote:Op zondag 22 april 2007 14:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan speel je zeker op dit moment alleen nog maar met FRED's ofniet?![]()
Om ze vervolgens een half jaar in je 2e te laten verrotten waardoor hun ontwikkeling stagneert? Zou het niet doen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
Ik moet in de achtste finale van de CL nu tegen Malmo FF (Wat mijn satellietclub is)
Dit wordt dus Swansea 1 tegen Swansea 2![]()
Ik kan wle heel sneaky nu al mijn huurlingen terughalen![]()
Aaritalo? Wernbloom? Doudin? Bertolina?quote:Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien kwaliteitspelers die naar de Conference South willen komen?
november 2010:quote:Op maandag 23 april 2007 00:24 schreef stefmans het volgende:
Heeft iemand een screentje van Dos Santos van barcelona na het jaar 2010 of 2011![]()
Je wint sowieso welquote:Op zondag 22 april 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
Ik moet in de achtste finale van de CL nu tegen Malmo FF (Wat mijn satellietclub is)
Dit wordt dus Swansea 1 tegen Swansea 2![]()
Ik kan wle heel sneaky nu al mijn huurlingen terughalen![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb prima spelers, op vrijwel iedere positie. Toch wil het maar niet lukken om resultaten te boeken. Het lijkt wel of ik aan het Feyenoord-syndroom leid
Die zijn iets te hoog gegrepen voor een 6e divisie ploeg, en voor de semi-profesionals van AFC Wimbledon. Maar bedankt anywayquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aaritalo? Wernbloom? Doudin? Bertolina?
Leeds United is een zeer leuke clubquote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef AirRaid het volgende:
ik heb eindelijk een leuke club gevonden om weer eens mee te gaan spelen. ik ga proberen Leeds United terug te brengen naar de engelse top
Ik stond met Ajax al in de finale van de Cl en toen schoot David Villa van Valencia in de 94'ste minuut de 1-1 binnen en toen lag ik eruit.quote:Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan gelijkmakers in blessuretijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |