De download is de Cisco-challenge..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:07 schreef AminBen het volgende:
Ok, maar die download is ook nog van Torpedo he?
en 1000 toeschouwers gemiddeldquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Ik ben benieuwd hoe lang je er over doet om een goed elftal te bouwen wat ook in Europa mee zou kunnen doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:38 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Misschien maar eens in India beginnen, stadions met een capaciteit van 120.000![]()
Hmm, okee, ja ben ook eens begonnen in China, maar daar stopte ik na 2 wedstrijden al mee. Kon gewoon alle namen/speler/kwaliteiten niet uit elkaar houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
Ben wel eens in Hong Kong of China ofzo begonnen maar die competitie was zo vreemd in elkaar gezet dat ik er na 2 seizoenen mee opgehouden ben.
Gebruik je een no cd crack?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de spelesrgeschiedenis telkens verneukt wordt?![]()
Deze pc wel. Maar volgens mij gebeurd t op mijn andere pc ook, maar daar heb ik nog geen game langer dan 2 of 3 seizoenen gespeeld.quote:
Geschiedenis verneukt als in de zin van: alle wedstrijden/doelpunten/etc. verdwenen?? Zoiets heb ik ook (met legale versie), voornamelijk bij uitgeleende spelers.. geen idee waar het vandaan komt, maar erg irriquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef Fides het volgende:
Ik weet niet of jullie daar ook (nog) last van hebben, maar hoe kan ik voorkomen dat de spelersgeschiedenis helemaal verneukt raakt?
Nee hoor, 16-jarige Bojan bij Cisco in Serie C2/B.. Heb geen idee waarom die het doet, maar mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef Fides het volgende:
edit: En Bojan bij Cisco:P?![]()
Dan zal je al wel in de Serie A zitten?![]()
Doudin en Aaritalo, maar ook Cardenas. En Michel Schmoller & Sidnei na een paar jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bojan speelt wel op uitleenbasis hoor, ik heb 'm niet kunnen kopen![]()
@ sjimz: wat versta jij onder de 'grote talenten'?? Spelers als Doudin en Aaritalo (die ik naar aanleiding van de berichten hier ook maar heb aangetrokken (ik kende ze niet - dit is m'n eerste LLM) of toch een andere categorie?
Op de een of andere manier zit Cardenas niet in m'n game... En ik speel met middelgrote db of grote db (even vergeten welke ik geselecteerd heb), erg vaag, in m'n SCH-game met kleine database zit 'ie namelijk welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doudin en Aaritalo, maar ook Cardenas. En Michel Schmoller & Sidnei na een paar jaar.
De oorzaak schijnt hem te zitten in fm.exe, waarbij zodra je deze per ongeluk twee keer achter elkaar aanklikt, je een melding krijgt in de trant van 'FM is already running', met als gevolg dat je savegames corrupt raken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de spelesrgeschiedenis telkens verneukt wordt?![]()
Is dit de oorzaak dat van de spelers in mijn game hun geschiedenis niet kloppend is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De oorzaak schijnt hem te zitten in fm.exe, waarbij zodra je deze per ongeluk twee keer achter elkaar aanklikt, je een melding krijgt in de trant van 'FM is already running', met als gevolg dat je savegames corrupt raken.
Ook een FM game afsluiten met de 'Proces beëindigen' optie van Windows Taakbeheer kan voor problemen zorgen.
Wat ik altijd doe is een back up van de savegame maken, die ik dan op een andere schijf opslagen heb.
JAquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Fides het volgende:
[..]
Is dit de oorzaak dat van de spelers in mijn game hun geschiedenis niet kloppend is?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
meld zich
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |