abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48249598

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

[Centraal] Football Manager topic #30 LLM

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_48250296
    Kreeg net een aanbieding van América (MEX). Een mooi bod, veel geld etc. maar ik ben nog niet aan een andere club dan Metz toe. Misschien later in mijn carriere, dat ik daarheen vertrek.

Bovendien heb ik meer met Chivas...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48252376
    Tvp-tje, zometeen in 't zonnetje aan de gang denk ik
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_48254403
    Eerste 2 oefenwedstrijden van 07/08 gewonnen. De eerste met 8-0 van mijn amateur feeder club. De andere met 2-1 van een of ander clubje uit Liverpool, Everton genaamd .
    Mijn spitsen Lyons (19 jr), Trundle (de vedette, 30 jr) en Hindmarch (17 jr) hielden prutsers als Pistone en Stubbs wel bezig zodat Pratley en Robinson konden scoren.
    pi_48255035
    tvp
    pi_48257768
    Ik ben ook al heel lang een speler van de FM/CM reeks, en heb ook in FM2007 al de nodige uren zitten met o.a. de volgende ploegen:
    - Ajax
    - Atletico Madrid
    - Palermo
    - Napoli
    - de Graafschap
    - NL elftal

Maar nu ben ik opzoek naar een leuk ploegje om weer eens een aantal seizoenen mee te spelen.
    Heeft er iemand nog leuke suggesties? Liefst wel een club dat nog iets aan transferbudget heeft...
      donderdag 12 april 2007 @ 15:46:11 #7
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48257850
    TerugVindManager
    pi_48257971
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    pi_48258179
    TvP
    pi_48258230
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    pi_48258563
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    pi_48258656
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)
    pi_48258664
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:24:00 #14
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48258884
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48258907
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    Met welk team speel je dan?
    pi_48259079
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    pi_48259122
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:54:40 #18
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48259932
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Met welk team speel je dan?
    Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48260049
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en co
    pi_48263519
    Eerste aankopen met Metz voor het volgende seizoen (2010/2011):

Royston Drenthe (Villarreal) ¤ 0,-
    Iago (Alaves) ¤ 0,-
    Armand Traore (Birmingham) ¤ 0,-
    Jelle Vossen (Twente) ¤ 0,-
    ... Lepiller (Fiorentina) ¤ 0,-
    ... Milner ofzo (Wigan) ¤ 0,-
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48263743
    Mijn selectie van Swansea waarmee ik aan het seizoen 07/08 ga beginnen in de Championship:

Tommy Forecast, GK, 20 jaar, Engels
    Michael Poke, GK, 19 jaar, Engels
    Paul Henderson, GK, 23 jaar, Iers
    Alan Tate, CB/RB/DM, 24 jaar, Engels
    Paul Dixon, LB, 20 jaar, Schots
    Leon Barnett, CB, 21 jaar, Engels
    Marcos Painter, CB, 20 jaar, Iers
    Thomas Spalding, CB, 17 jaar, Engels
    Kevin Amankwaah, RB, 25 jaar, Engels/Ghanees
    Peter Murphy, LB/AMLC, 26 jaar, Iers
    Dominic Blizzard, CB/DMC, 24 jaar, Engels
    Owain Tudur Jones, DMC, 22 jaar, Welsh
    Leon Britton, AMR, 24 jaar, Engels
    Thomas Butler, AMRL, 26 jaar, Iers
    Jay Tabb, AMRLC, 23 jaar, Iers
    Andy Robinson, AMRLC, 27 jaar, Engels
    Darren Pratley, AMC, 22 jaar, Engels
    Gavin Rothery, AMC, 19 jaar, Engels
    Ryan McCord, AMC, 17, Schots
    Mika Aaritalo, FC, 21 jaar, Fins
    Stephen Hindmarch, AMC/FC, 17 jaar, Engels
    Pawel Abbott, FC, 25 jaar, Pools/Engels (geboren in York)
    Tom Lyons, ST, 19 jaar, Iers
    Lee Trundle, ST, 30 jaar, Engels/Iers (al enkele keren opgeroepen voor het Ierse NT, maar nog niet gespeeld)

Volledig British. Volgens de bookies wordt ik 21e, zelf denk ik dat ik prima bij de eerste 9 kan eindigen. Heb ik de voorbereiding Cardiff (gepromoveerd naar de PL), ADO en Everton weten te verslaan dus de resultaten zijn prima.
    pi_48263831
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    pi_48264075
    Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.

Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
    pi_48270458
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!
    Ik moet met Swansea trouwens tegen Juventus in de finale van de Champions League.

[ Bericht 10% gewijzigd door sjimz op 12-04-2007 21:43:47 ]
      vrijdag 13 april 2007 @ 00:12:57 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48276632
    TerugVindPopulair

V.V. Heijen is helemaal geintegreerd in het spel ipv Fc Omniworld. Mijn plaatselijke trots moet 16e worden.. Met een zeer aardige selectie is dat dan ook niet zo moeilijk ...

Wil weer met een laag clubje starten; iemand nog leuke suggesties in Eng/Ita/Spa/Ned/Dui/Fra ?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')