Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??quote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
Dynamo Dresdenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dynamo Dresden![]()
Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
Met welk team speel je dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van![]()
Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijkquote:
Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en coquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk![]()
Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |