quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd AminBen!Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
Best wel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef AminBen het volgende:
Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin![]()
Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
![]()
Mijn voorbereiding begon alweer terwijl het WK nog bezig was...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar)
Gelijk maar naa voorbereiding ManCity![]()
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo![]()
![]()
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
En dan nóg kampioen worden van Spanjequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
Heb zelf de afgelopen week ook niet kunnen spelen vanwege een studiereis naar Edinburgh... Had echter bij terugkomst gisteravond even wat afleiding nodig en heb toen het seizoen min of meer uitgespeeld (vandaag nog een paar wedstrijden). Seizoen5 zal wel wat langer duren, ik moet de komende weken echt even serieus met m'n scriptie bezig. Maar afijn, tot dusver gaat de Challenge super en ook m'n SC Heerenveen-game was erg leuk.. Ben zeer benieuwd of ik met een volgende LLM-game weer vergelijkbare successen kan behalen of dat ik met Cisco gewoon erg veel geluk heb gehad.. Wat ik wel weet is dat FM2007 erg verslavend kan zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef donroyco het volgende:
Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
Zo ben je weg bij Manceshterquote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?
Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebbenIk had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.
De selectie:
[afbeelding]
De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment
Mijn formatie:
[afbeelding]
Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd
Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
Deze game ben ik begonnen bij Helmond Sport, ik wil opwerken richting Man U. Probleem is alleen dat Keane daar 2 seizoenen geleden is aangenomen toen Alex Ferguson eruit getrapt werdquote:
FM 2008 ben ik al benieuwd naarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.
En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
Dat lukt niemandquote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken![]()
quote:
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
Bij Feyenoord stond die in de spits tochquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?![]()
Vandaar dat ze zo lastig kampioen worden in Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij Feyenoord stond die in de spits toch![]()
![]()
Hebben ze toch wel verdiend door Swansea de superstatus te geven. Het zal komende zomer lastig worden om me nog veel te verbeteren. Hopelijk willen enkele ManU/Chelsea/Arsenal talentjes wanneer ze echt tranfervrij zijn wel bij me tekenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
V. Hleb, Aaritalo, Mido
Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken![]()
AS Cannes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |