abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48348441
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijk Maar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk ).

Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
Hoeveel geld krijg je ervoor?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 15 april 2007 @ 15:06:52 #102
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_48348667
Uiteindelijk het kampioenschap verspeeld door punten te morsen tegen kleintjes, en een Juventus dat maar bleef winnen.

Zij waren daarom net zeker van het kampioenschap toen ik uit tegen ze moest spelen op de 41e speeldag, kwam nog 0-1 voor, maar door maar liefst 2 onterecht goedgekeurde doelpunten van Juve verloor ik alsnog met 2-1.

Rimini kon me nog inhalen, maar verloor zelf ook uit bij Cesena met 3-1, waardoor de 2e plek en promotie een feit waren met nog 1 wedstrijd te gaan. (die ik uiteindelijk nog won met 3-0 van Lecce)

Dit leverde de volgende eindstand op :

En de selectie :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_48348758
Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 15 april 2007 @ 15:12:12 #104
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_48348806
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)

Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
pi_48348918
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)

Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
pi_48348953
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
pi_48349042
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
Dan is het eigenlijk wel een aardige achterstand. Maar met deze selectie moet degradatie toch wel voorkomen kunnen worden, lijkt mij.
pi_48349320
In de halve finale CL met Metz uitgeschakeld. Thuis speelde ik 1-1 tegen Real Madrid, uit werd het 3-2 door 2 fouten achterin en een buitenspelgoal. Erg, erg zuur. Maar ik ben al blij zat met deze prestatie.
  zondag 15 april 2007 @ 15:57:49 #109
159022 AminBen
El Maestro
pi_48349943
Spanje wacht in de 2e ronde.

Huntelaar geblesseerd, speelt het hele WK ws niet meer
pi_48350537
Met Metz de French Cup veroverd. Dijon was een aantal maten te klein: 3-0. 2 × Forestieri en Nsue.

Blessures zijn vervelend.
pi_48353906
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:

[..]

[afbeelding]
Screen om het te onderbouwen
En in de kwartfinale Man Utd-thuis geloot Ze mogen me wel dankbaar zijn, anders hadden ze nu tegen Chelsea gestaan
pi_48356377
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoeveel geld krijg je ervoor?
177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_48357486
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
Moet je even de uitgaven goed bekijken.
  maandag 16 april 2007 @ 16:25:45 #114
159022 AminBen
El Maestro
pi_48384699
Whaha nu ook Man Utd uitgeschakeld in de League Cup...

In de Championship sta ik inmiddels 4de maar het verschil tussen mij en de nummer9 is maar 4 punten.
Maar mijn seizoen kan al niet meer stuk, nadat ik Chelsea versloeg in de League Cup nu dus in de kwartfinale Manchester United naar huis gestuurd

edit: Die Ryan McCord maakte pas zijn derde invalbeurt van zn carriere en scoort de aansluitingstreffer tegen Man Utd
pi_48384927
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?
pi_48387563
Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
pi_48387630
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Penaltytrauma, wat is dat?
pi_48387744
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
Netjes sjimz!

WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
pi_48387763
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Netjes sjimz!

WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
Stelt inderdaad niet zo veel voor, maar dat was nog wel de ontbrekende titel
pi_48390617
Ging eens even de contracten van mijn spelers herwaarderen omdat ik in de serie A zit, blijkt de Zerbi gewoon even 85.000 euro per maand op te strijken voor bank-warmhoud-werkzaamheden...

Dacht eens gek te doen en veranderde zijn status naar backup, en bood 'm een nieuw contract aan voor 40.000 per maand, accepteert ie het ook nog gewoon.
  maandag 16 april 2007 @ 19:49:41 #122
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_48391015
Ik speel nu met Juventus in de serie B, begon met 17 punten achterstand maar sta na 14 wedstrijden eindelijk bovenaan

1. Juventus S14 W14 G0 V0 P25 +35
2. Modena S15 W7 G4 V4 P25 +3
3. Lecce S14 W7 G4 V3 P25 +10

Heb vrijwel de gehele selectie de laan uitgestuurd of ergens anders ondergebracht (tegen vergoeding zonder loonverplichtingen van mijn kant = geld)
Dan hou je een basiself over van enkel goede spelers (Buffon, Del Piero, Camonaresi, Trezeguet) met een legioen aan talentjes die ik overal en nergens vandaan heb geplukt van 15, 16, 17, 18 jaar. (eentje voor een appel en een ei overgekomen en nu al een transferwaarde van 400.000, maar het einde is nog lááááng niet in zicht )
En de maandsalarissen van al die talentjes staan ongeveer gelijk aan wat Del Piero zo'n beetje per traininkje opstrijkt
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_48393504
Weinig spannends gebeurd wat betreft transfers in de eerste periode :

Volledige transfer-rechten van Domizzi genomen, Dantoni als talentje (verhuurd aan Benevento), Grant als backup voor Bolatti, en Schiavi als backup voor Paolo Cannavaro.

Ook nog 2 spelers van Palermo gehuurd als extra stand-ins, Christopher Barrato (D RLC) en Edison Cavani (SC).

Hopelijk kan ik gelijk mee in de middenmoot of hoger, en mocht het toch fout gaan dan hoop ik in de 2e transfer-periode nog wat te kunnen doen.
pi_48393611
Seizoen 2009/2010 zit erop wat Metz betreft. Eindstand in de competitie: 3e, enigszins teleurstellend omdat het een positie lager is dan de twee seizoenen hiervoor. De verovering van de Franse Beker en de halve finale van de Champions League maken echter veel goed. Gueye werd uiteindelijk uitgeroepen tot beste speler van die Champions League, samen met Enyeama, Niguez - en heel verrassend - het weinig spelende talent Markus Wiedl. Volgend seizoen wil ik serieus meestrijden om de titel, vooral door de vele onterechte gelijke spelen uit te bannen.

Even wat screens voor de statistiek:

Ik ga nu op weg naar het WK, waarvan ter zijner tijd ook screentjes zullen verschijnen.
pi_48393823
Netjes, en veel scorende spitsen.
  maandag 16 april 2007 @ 21:07:20 #126
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_48394174
Kwam Gestede net terug van een blessure?

En trouwens een domper voor Juve, Del Piero waarschijnlijk 6 maanden uitgeschakeld.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_48394255
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
Kwam Gestede net terug van een blessure?
Ja, die heeft de laatste paar maanden van het seizoen gemist door iets te scheuren.
pi_48394356
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Netjes, en veel scorende spitsen.
Alleen vaak niet op de momenten dat het moest, waardoor de tegenstander nog gelijk kon komen (zie de 14 gelijke spelen in de competitie). Waar de concurrentie vaak met 1 doelpunt verschil won, speelde ik gelijk. Dat is nog t best te zien in de Attacking table, maar al die overbodige info zal ik jullie besparen.

In Italië is trouwens Chievo kampioen geworden. Ze eindigden met evenveel punten als Milan, maar hadden meer wedstrijden gewonnen. Sampdoria en Catania eindigden beiden op 1 punt van de koplopers. Erg spannend was het daar dus.

[ Bericht 15% gewijzigd door EnGCatjuh op 16-04-2007 21:17:42 ]
pi_48395018

De selectie van Oranje voor het WK 2010.
pi_48395278
In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen

Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.

Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
pi_48395345
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen

Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.

Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
Goede prestaties hoor! Vitesse was het toch?
pi_48395915
Yup
pi_48399258
Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
pi_48399351
Tsigalko held!
De speler die OVERAL naartoe kwam en er met gemak 30-40 per seizoen inpleurde waar hij ook kwam...
*piep*
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:18:50 #135
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_48407503
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
Screentje?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_48408650
10 wedstrijden onderweg met Napoli in de serie A en ik ben niet ontevreden.

Sta netjes in de middenmoot (11e), en ben nog geeneen keer weggespeeld, ook niet tegen de top-ploegen.

Wat ik wel nogal vreemd vind is dat in de wedstrijden tegen AC Milan, AS Roma en Juventus, die ik allen met 1 goal verschil verloor, elke keer dat ene doelpunt gewoon onterecht was. (3 keer geklaagd in de media, 3 keer bleef de italiaanse bond stil….)

Volgens mij willen ze Napoli niet in de serie A hebben.

José Sosa bewijst iig dat ie ook op het hoogste niveau de beste speler is, de nieuwe Maradona ?
pi_48408687
José Sosa is inderdaad een bekend en goed FM talent.
Hij gaat aankomend seizoen in het echt voor Bayern Munchen spelen
pi_48410366
Ik heb de raarste Bug ooit...
Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb

[ Bericht 6% gewijzigd door sjimz op 17-04-2007 11:01:55 ]
pi_48411590
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de raarste Bug ooit...
Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb
[afbeelding]
Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...

Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
pi_48411756
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...

Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
Daardoor zit ik nog steeds in de race voor het kampioenschap.
Ik baalde als een gek dat ik verloren had maar was aangenaam verrast toen ik de punten bij mij zag .
Nu sta ik maar 3 punten achter op Chelsea ipv 6
pi_48412751

History repeats itself
pi_48414100
zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
alleen exentreic = 6
hoge ballen = 8
neigen ballen te boksen = 12
pi_48414177
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
alleen exentreic = 6
hoge ballen = 8
neigen ballen te boksen = 12
Screen svp
pi_48414233
waar kan ik het beste de clublogo's vandaan toveren?
pi_48414319
sortitoutsi
pi_48414380
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Screen svp

en bondscoach Mennzo roept hem niet eens op
pi_48415001
Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.

Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
pi_48415604
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.

Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
nee niet dat ik wet, hij wordt echter wel voor jong oranje opgeroepen dus
pi_48415729
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef sjimz het volgende:
sortitoutsi
en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
pi_48415810
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef AirRaid het volgende:

[..]

en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
Gewoon degene die jij het mooist vindt
pi_48416024
De KNVB was diep teleurgesteld over mijn prestaties op het WK. En terecht. Maar na lang nadenken, wikken en wegen hebben ze besloten me toch te laten zitten. Leuk, de komende seizoenen breken namelijk echt de talentjes door, verwacht ik.
pi_48416609
ben na 4 achtereenvolgende nederlagen ontslagen bij Fortuna, tijd voor een nieuwe start, denkd at ik maar eens PSV ga trainen
pi_48416776
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Screentje?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:49:18 #154
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48419135
ben ook weer bezig
pi_48424677
Wat krijgt die Wit-Rus veel betaald tov zijn kwaliteiten _0-
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:07:16 #156
159022 AminBen
El Maestro
pi_48425846
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Fides het volgende:

[..]

Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?

The most beautiful day in my FM career Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
pi_48425912
Gefeliciteerd AminBen! Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:13:35 #158
159022 AminBen
El Maestro
pi_48426076
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd AminBen! Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar )

Gelijk maar naa voorbereiding ManCity
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:27:30 #159
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48426562
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef AminBen het volgende:
Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
Best wel herkenbaar

Mooi gedaan, gefeliciteerd
pi_48428050
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:

[..]

Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar )

Gelijk maar naa voorbereiding ManCity
Mijn voorbereiding begon alweer terwijl het WK nog bezig was...

Ik had trouwens geen problemen met die conditie, whatsoever.
pi_48428818
Bezig met Barca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:37:00 #162
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48428904
Ik ga een game beginnen met AFC Wimbledon, die ik heb geswapt naar de Conference South.
pi_48432120
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bezig met Barca
Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo
pi_48434018
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
pi_48434518
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
pi_48450728
29 wedstrijden onderweg met Napoli, 9e plek op 5 punten van de nummer 7, niet ontevreden dus.

Heb in de winterstop 2 versterkingen aangetrokken, ook omdat ik maar liefst 2 keer een verhoging van het transferbudget kreeg van de club.

Lucas Castroman voor 11 miljoen euro opgepikt bij Velez voor de rechtshalf/buiten plek, en een Italiaanse rechtsback van Salernitana waar ik even de naam van kwijt ben, als vervanger van die Oostenrijker waar ik ook al de naam van kwijt ben. (altijd leuk om over FM te praten als ik op ’t werk ben…)

Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, en kan ik volgend seizoen een gooi doen naar Europees voetbal of meer. (aangezien scheidsrechters vooral het verschil maakten in wedstrijden tegen de topploegen )
pi_48451917
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
En dan nóg kampioen worden van Spanje
pi_48455021
Met dank aan Nsue is de eerste prijs van het seizoen binnen:

Mijn nieuwe tactiek lijkt te werken. Voorlopig.
pi_48455110
Ik win echt alleen nog maar met 1-0.
Mijn tactiek lijkt na 9 successeizoenen te zijn uitgewerkt bij Swansea.
Toch sta ik nog op een keurige 2e plaats achter Chelsea.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:36:02 #170
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48456511
Dankzij een 0-1 overwinning bij Lazio en een 4-0 overwinning op Inter (nr. 2) sta ik dit seizoen boven verwachting 4e in de Serie A.. Met nog 2 wedstrijden te gaan (Juventus-uit en Ascoli-thuis) kan ik nog 2e worden, maar ook 6e, Milan 69, Inter 69, Cisco 67, Udinese 66, AS Roma 65pt). Fiorentina is met straatlengte voorsprong kampioen. Het is nu nog even afwachten wat m'n eindklassering wordt en welke Europese competitie daar in seizoen 5 aan vast zit Ik heb ook nog een kans via de Coppa Italia waarin ik via Cagliari, Bologna en Roma in de finale sta (dat is máár 6 wedstrijden ), tegen Juve werd in Flaminio 0-0..

In de UEFA-Cup heb ik het kunnen redden tot de kwartfinale.. Na de poulefase waren Espanyol en Nürnberg relatief eenvoudig, West Ham United bleek met 0-0 en 0-1 echter een maatje te groot

Qua transfervrije spelers valt het allemaal een beetje tegen.. 'Slechts' Wijnaldum, Maduro, Abenzoar en Pocognoli komen met een Bosman over.. Ik heb simpelweg geen loonbudget om de 'grote namen' te kunnen halen, maar afijn.. met mijn huidige selectie heb ik laten zien dat handhaving in de Serie A ook volgend seizoen geen enkel probleem moet zijn.. Ik wil zelfs gaan proberen om volgend seizoen mee te strijden om het landskampioenschap (is dit seizoen nooit in beeld geweest, los van dat het überhaupt een onmogelijke prestatie zou zijn geweest..), maar wederom een plaats bij de eerste 8 ben ik dik tevreden mee
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_48458080
mooie prestaties hoor!
  woensdag 18 april 2007 @ 13:26:50 #172
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48458903
Dank

Inmiddels is het seizoen afgelopen. In de competitiewedstrijd tegen Juventus kwam ik vlot met 0-1 voor (Doudin), op slag van rust werd het echter 1-1 door een blunder van Sidnei.. Ondanks een veldoverwicht in de 2e helft veranderde er niets aan de stand.. AC Milan (3e) en Udinese (5e) verloren, terwijl AS Roma (6e) punten liet liggen bij Parma, hierdoor zou ik aan een gelijkspel tegen Ascoli voldoende hebben voor het behouden van m'n 4e plaats in het debuutseizoen Serie A

Vervolgens kwam de return in de bekerfinale.. Kennelijk hadden ze in Turijn geleerd van de wedstrijd eerder in de week. Heb geen moment in de wedstrijd gezeten, maar pas in de verlenging maakte Ruben Oliviera (Juve) de enige en dus winnende treffer in deze finale, geen prolongatie dus, maar wederom een knappe prestatie van m'n spelers

De laatste speeldag thuis tegen Ascoli (17e) kon een fantastische 4e plek (recht op UEFA-Cup-voetbal) veilig worden gesteld, enige voorwaarde was dat er niet mocht worden verloren.. Het leek wel of m'n spelers door die wetenschap verlamd werden.. Gelukkig schoot Sunny in de 61e minuut de verlossende 1-0 binnen, groot was de schrik toen in de 85e minuut Ascoli zowaar 1-1 maakte, maar een harde kopbal van Sidnei zorgde in de 93e minuut voor een gigantisch feest in Flaminio
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  woensdag 18 april 2007 @ 13:43:51 #173
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48459655

In m'n 1e seizoen Serie A meteen geeindigd als beste Romeinse club

Ääritalo, Legrottaglie, Dica, Noselli, Sunny en Bojan waren m'n sterkhouders dit seizoen, alhoewel Bojan veel geblesseerd is geweest (en desondanks 22x scoorde in Cisco1 en 15x in Cisco-20).. Hij heeft echter nu een 5-jarig profcontract bij Barca voor 165,000 per week, het lijkt me vrij sterk dat hij nóg een seizoen op uitleenbasis in Flaminio te bewonderen zal zijn (alhoewel ik altijd een poging kan doen )
pi_48459713
Jammer dat je op 1 punt ECC bent misgelopen
verder voor je prestaties.
pi_48460392
Vanmiddag zal ik op de andere pc je puntjes even bijschrijven. Erg goed gedaan hoor!
  woensdag 18 april 2007 @ 14:02:11 #176
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48460456
Wederom dank Heb het ook niet echt ergens laten liggen, misschien in de uitwedstrijd tegen Chievo (20e) een paar weken terug die in 0-0 eindigde, maar dat soort wedstrijden heb je nu eenmaal.. Bovendien stond ik 10 wedstrijden voor het einde nog rond de 9e plaats en was het gat naar nummer 3 Inter zo'n 10 punten. Met 20 punten uit de laatste 10 competitiewedstrijden heb ik het seizoen goed afgesloten. Nu proberen het volgend seizoen te evenaren en in de UEFA-Cup weer ver te komen

Voor de Challenge 1075 (4e plaats Serie A) + 360 (10x36 positief doelsaldo) + 1250 (2e Coppa Italia) + 500 (overwinteren UEFA-Cup) = 3185 punten?
  woensdag 18 april 2007 @ 14:02:40 #177
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_48460476
Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_48460522
Ondanks dat ik een matig seizoen met Swansea draai kan ik op de laatste dag toch nog kampioen owrden.
Als chelsea verliest en ik win dan is Swansea weer kampioen.
Maar even kijken of dat gaat lukken.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:09:37 #179
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48460787
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef donroyco het volgende:
Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
Heb zelf de afgelopen week ook niet kunnen spelen vanwege een studiereis naar Edinburgh... Had echter bij terugkomst gisteravond even wat afleiding nodig en heb toen het seizoen min of meer uitgespeeld (vandaag nog een paar wedstrijden). Seizoen5 zal wel wat langer duren, ik moet de komende weken echt even serieus met m'n scriptie bezig. Maar afijn, tot dusver gaat de Challenge super en ook m'n SC Heerenveen-game was erg leuk.. Ben zeer benieuwd of ik met een volgende LLM-game weer vergelijkbare successen kan behalen of dat ik met Cisco gewoon erg veel geluk heb gehad.. Wat ik wel weet is dat FM2007 erg verslavend kan zijn
  woensdag 18 april 2007 @ 17:46:07 #180
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48469958

Dat is, door het winnen van de CL door Inter (nr. 2 in de Serie A), nog eens een leuke verrassing (alhoewel overwinteren nu een stuk lastiger zal worden)

Overigens heeft Arsenal m'n rechtsback Cassani voor 21miljoen gekocht (voorzitter greep in), dat is 17miljoen winst in 1 jaar.. Als vervanger heb ik het megatalent Antonio Constanzo (eigen jeugd) in de gelederen, 18 jaar nog pas, maar dit wordt een wereldtopper!! Daarnaast heb ik de 17-jarige spits Massimiliano de Maie (volgens kenners de nieuwe Roberto Bettega) voor 4miljoen plus Turks jeugdinternational Deniz Yilmaz aangetrokken.. Zal nog wel van alles gebeuren nu, alle Europese topclubs zitten momenteel achter m'n spelers aan.. Hopelijk is die 21miljoen voor m'n voorzitter voldoende om andere boden af te slaan
pi_48470965
Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?

Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebben Ik had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.

De selectie:

De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment

Mijn formatie:

Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd

Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
  woensdag 18 april 2007 @ 18:20:21 #182
139407 jorienvdherik
pi_48471228
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?

Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebben Ik had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.

De selectie:
[afbeelding]

De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment

Mijn formatie:
[afbeelding]

Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd

Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
Zo ben je weg bij Manceshter
  woensdag 18 april 2007 @ 18:21:25 #183
159022 AminBen
El Maestro
pi_48471275
Zeefuik, Wijnaldum, Barazite Doe je goed. Die laatste trouwens, speelde vorig seizoen een topseizoen bij mijn ManCity als huurling, veroverde tijdens het WK ook een basisplek(ten koste van Van der Vaart). Arsenal gooit hem nu bij de reserves en wil hem niet aan mij verhuren omdat ik een concurent ben
pi_48471399
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo ben je weg bij Manceshter
Deze game ben ik begonnen bij Helmond Sport, ik wil opwerken richting Man U. Probleem is alleen dat Keane daar 2 seizoenen geleden is aangenomen toen Alex Ferguson eruit getrapt werd En hij doet 't nog verdomd goed ook.

@AB: vooral Wijnaldum speelt bij me, Barazite is me nog te wisselvallig, maar hij krijgt weer 'n kans van me en Zeefuik moet vechten tegen López Rodríguez, Bertolina, Purovic en Jonathan Reis. Ik verhuur 'm dit seizoen nog denk ik
  woensdag 18 april 2007 @ 18:27:37 #185
159022 AminBen
El Maestro
pi_48471502
Keane ook hier bij ManU, gevolg:

Edit: wat een kapitaalvernietiging trouwens daar. Jesus Navas 32M gehaald van Sevilla, nu(een jaar later) voor 19M verkocht aan Real

[ Bericht 38% gewijzigd door AminBen op 18-04-2007 18:53:06 ]
pi_48473054
Tussenstand Cisco-Challenge:
1) Proud2beDiepfries: 7605 punten (683 + 1372 + 2365 + 3185)
2) sjimz: 2717 punten (183 + 464 + 890 + 500 + 680)
3) Storing: 1888 punten (302 + 836 + 750)
4) donroyco: 756 punten (304 + 452)
5) CittaR: 608 punten (278 + 330)
6) Martijn_fijn: 303 punten
7) TFFKABH: 284 punten
pi_48473487
Na mijn updates van eerder op de dag nog even voor de volledigheid:

Mijn FM-carrière:

Metz

2006/2007: Winst League 2, winst League Cup
2007/2008: 2e in League 1, kwartfinale UEFA Cup
2008/2009: 2e in League 1, 1e KO ronde CL, winst League Cup, halve finale French Cup
2009/2010: 3e in League 1, Halve finale CL, winst French Cup
2010/2011: Winst Champions Trophy

Holland

2009: 2e Confederations Cup
2010: 8e finale WK
pi_48473684
Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.

En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:31:06 #189
139407 jorienvdherik
pi_48474295
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.

En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
FM 2008 ben ik al benieuwd naar

Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken

Zit nog ff te verzinnen waar ik mee speel. heb nu eindelijk goede logos en mooie kitjes

Ben nu bezig met Anderlecht. maar wil voor de grote europese prijzen spelen
pi_48474368
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken
Dat lukt niemand
pi_48474640
Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
  woensdag 18 april 2007 @ 19:39:38 #192
139407 jorienvdherik
pi_48474709
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat lukt niemand
dat klopt.

Mijn kleine selectie van RSCA, 1e jaar. net 5 wedstrijden gespeeld pas. wel supercup gewonnen van Zulte Waregem.

Stand

Selectie
pi_48474714
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
V. Hleb, Aaritalo, Mido
Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken
pi_48474739
Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?
  woensdag 18 april 2007 @ 19:42:15 #195
139407 jorienvdherik
pi_48474804
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?
Bij Feyenoord stond die in de spits toch
  woensdag 18 april 2007 @ 19:54:07 #196
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48475325
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bij Feyenoord stond die in de spits toch
Vandaar dat ze zo lastig kampioen worden in Rotterdam

PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me? Mag best een vergelijkbare club zijn, ik heb nu veel geluk gehad met promoveren en het aantrekken en huren van spelers (vooral de standaardaankopen), waardoor ik een sterk elftal op heb kunnen bouwen en behouden.. De prestaties over de gehele linie zijn dientengevolge ook ieder seizoen goed geweest (tot nu toe iig).
Overigens mag wat mij betreft er ook best over een paar weken met een nieuwe Challenge gestart worden.. Er zijn er vast niet veel meer die er nu nog mee bezig zijn (behalve ik dan..)
pi_48475467
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
V. Hleb, Aaritalo, Mido
Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken
Hebben ze toch wel verdiend door Swansea de superstatus te geven. Het zal komende zomer lastig worden om me nog veel te verbeteren. Hopelijk willen enkele ManU/Chelsea/Arsenal talentjes wanneer ze echt tranfervrij zijn wel bij me tekenen.
pi_48475523
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me?
AS Cannes.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:08:47 #199
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_48478677
Hallo, ik speel al jaren FM/CM (begonnen met CM2 )

Ben nu een, moet ik zelf zeggen, brilliante game gestart. Sommige van jullie zullen 't niet zo waarderen, maarja.
Ik koos een hele lage competitie; conference national werd het. Als team Altrincham, een semi profesioneel team getipt als degradatiekandidaat.
Daarna heb ik FM modifier gebruikt. Het hele team een Potential Ability van 200 gegeven en hun leeftijd terug geschroeft naar 20.
De bedoeling is, om 1 keer door te stomen naar de Premiership. Ben aardig opweg. Werd kampioen in de Conference National en sta nu al weer eerste in League 2.
De kunst is om de speeltijd een beetje te verdelen over je spelers, het trainingsniveau zo hoog mogelijk te krijgen. Alles zodat ze een zo groot mogelijke ontwikkeling doormaken.
En ieder jaar promoveren uiteraard. Transfers zijn alleen toegestaan als ze uitgaand zijn. Waarschijnlijk gooi ik er binnenkort een middenvelder uit. Daarvan heb ik er teveel om ze allemaal een goede ontwikkeling door te laten maken.
Ik vind het heerlijk om te doen, misschien jullie ook, dus ik dacht ik deel het maar even.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_48478949
Hmm, nouja hou niet van het bewerken van het potentieel van de spelers dus ik zal het niet doen. Ben benieuwd waar het je toe brengt.

Edit: Er zat btw iemand bij mij in de collegezaal FM07 te spelen tijdens een college burgerlijk recht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')