Hoeveel geld krijg je ervoor?quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijkMaar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk
).
Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Netjes. Nog aankopen op t oog voor de Serie A?
Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?quote:Op zondag 15 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog niet nee, eerst eens kijken of ik meer transfergeld krijg. (500k nu)
Maar heb wel het idee dat ik met dit elftal ook goed mee moet kunnen draaien in de serie A.
Aan de screen te zien had Juve -9 punten.quote:Op zondag 15 april 2007 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je gelijke voet kan houden met Juve, moet dat wel te doen zijn. of had Juve veel punten aftrek?
Dan is het eigenlijk wel een aardige achterstand. Maar met deze selectie moet degradatie toch wel voorkomen kunnen worden, lijkt mij.quote:Op zondag 15 april 2007 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de screen te zien had Juve -9 punten.
En in de kwartfinale Man Utd-thuis gelootquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
[..]
[afbeelding]
Screen om het te onderbouwen![]()
![]()
177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geldquote:
Moet je even de uitgaven goed bekijken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
177k, niet veel maar voor 'n club als Vitesse is alles mooi meegenomen.. Op de één of andere manier genereren ze niet veel geld
Penaltytrauma, wat is dat?quote:
Netjes sjimz!quote:Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
Heb met Swansea eindelijk het Wereldkampioenschap voor Clubteams gewonnen.
In de halve finale met 6-0 van Jeanne D'arc gewonnen
In de finale met 2-0 van San Lorenzo.
Heb nu met Swansea alles wel gewonnen wat er te winnen valt.
Stelt inderdaad niet zo veel voor, maar dat was nog wel de ontbrekende titelquote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes sjimz!![]()
WKclub stelt niet zo veel voor alleen, alleen de club uit Zuid-Amerika is wel redelijk goed.
Ja, die heeft de laatste paar maanden van het seizoen gemist door iets te scheuren.quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
Kwam Gestede net terug van een blessure?
Alleen vaak niet op de momenten dat het moest, waardoor de tegenstander nog gelijk kon komen (zie de 14 gelijke spelen in de competitie). Waar de concurrentie vaak met 1 doelpunt verschil won, speelde ik gelijk. Dat is nog t best te zien in de Attacking table, maar al die overbodige info zal ik jullie besparen.quote:
Goede prestaties hoor! Vitesse was het toch?quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
In seizoen 09/10 ben ik nipt 3e geworden achter PSV, Ajax is met zo'n 10 punten meer 1e geworden. In de play-offs tegen Feyenoord gewonnen en daarna PSV uitgeschakeld met als resultaat CL-voetbal voor komend seizoen
Tegen Arsenal in de halve finale Uefa Cup, helaas met 1-0 en 1-1 uitgeschakeld. Arsenal was uiteindelijk ook de winnaar van de Uefa Cup, dus niet heel slecht gedaan.
Tegen de tijd van 't nieuwe seizoen zal ik m'n vernieuwde selectie tonen, er zal weer flink wat veranderen.
Screentje?quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kom zojuist nog 'n oude bekende tegen! Maxim Tsigalko was als ik me niet vergis enkele FM's geleden 'n behoorlijke topschutter, nu gaat ie naar ADO Den Haag met 'n vrije transfer. Hij had er in 40 wedstrijden zo'n 15 inliggen hier, zie ik
Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de raarste Bug ooit...
Ik speel een wedstrijd tegen Man United en ik verlies uit met 3-2.
Nu zie ik achteraf dat ik met 3-1 heb gewonnen en dat er heel andere spelers hebbenge scoord van beide partijen
Het mooie is ook, dat ik gewoon 3 punten binnen heb![]()
[afbeelding]
Daardoor zit ik nog steeds in de race voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heel erg raar. Niet vervelend natuurlijk...
Ik ken wel een bug die in de MLS zat, dat penalty-uitslagen werden omgekeerd. Maar dit heb ik nog nooit gezien.
Screen svpquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef AirRaid het volgende:
zit in mijn fortuna game nu in het jaar 2012 en hier loopt bij Zaragozza een keeper rond om van te smullen 21 jaar en bijna alle keeperstats 17 of hoger
alleen exentreic = 6
hoge ballen = 8
neigen ballen te boksen = 12
nee niet dat ik wet, hij wordt echter wel voor jong oranje opgeroepen dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Menzo is clubhoer bij mij. Net als Thomas Schaaf.
Maar misschien is er een reden dat ie niet wordt opgeroepen. Hij is vermoeid, dus is ie niet net geblesseerd geweest?
en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef sjimz het volgende:
sortitoutsi
Gewoon degene die jij het mooist vindtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en welke kan ik dan het beste pakken, en zijn er meerdere of niet?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Netjes gedaan, hoe ging/gaat het WK verder?
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gefeliciteerd AminBen!Heb je het toch flink wat beter gedaan dan ik
Best wel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef AminBen het volgende:
Wat zat ik toch een partij in mijn broek te schijten toen Argentinie kansen kreeg met Higuain, Cesar Delgado, Tevez en Messi voorin![]()
Ruud, net 34-geworden, is matchwinner
![]()
Mijn voorbereiding begon alweer terwijl het WK nog bezig was...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
Er kwam wel een klein beetje geluk bij kijken *(understatement van het jaar)
Gelijk maar naa voorbereiding ManCity![]()
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zit daar een uitdaging in, om zoveel mogelijk te verliezen ofzo![]()
![]()
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een heel Spaans team maken bijvoorbeeld.
En dan nóg kampioen worden van Spanjequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of een heel team maken met spelers uit Andorra en Liechtenstein!
Heb zelf de afgelopen week ook niet kunnen spelen vanwege een studiereis naar Edinburgh... Had echter bij terugkomst gisteravond even wat afleiding nodig en heb toen het seizoen min of meer uitgespeeld (vandaag nog een paar wedstrijden). Seizoen5 zal wel wat langer duren, ik moet de komende weken echt even serieus met m'n scriptie bezig. Maar afijn, tot dusver gaat de Challenge super en ook m'n SC Heerenveen-game was erg leuk.. Ben zeer benieuwd of ik met een volgende LLM-game weer vergelijkbare successen kan behalen of dat ik met Cisco gewoon erg veel geluk heb gehad.. Wat ik wel weet is dat FM2007 erg verslavend kan zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef donroyco het volgende:
Goed gedaan P2bDf.. zelf heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad voor FM2007.. helaas
Zo ben je weg bij Manceshterquote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen '10/'11 begonnen met Vitesse. Door m'n 3e plaats en winst in de play-offs mag ik CL-voetbal gaan spelen. Alleen ik moet wel in de voorrondes gaan beginnen, terwijl nr 3 PSV ook CL-voetbal speelt en dus ook voorrondes speelt. Is Nederland nu gepromoveerd of gedegradeerd?
Naja, m'n selectie flink vernieuwd door flink wat free transfers. Ik heb echt teveel spelers, maar ik kon ze niet "laten liggen", ik vind ze allemaal wel wat hebbenIk had ook 'n transferbudget van 14 mln, maar de spelers die ik wilde halen, kon ik niet krijgen. Uiteindelijk zo'n 7 mln uitgegeven ongeveer.
De selectie:
[afbeelding]
De gehuurden kosten me niets, alleen voor Zieler betaal ik 100% loon, de andere 2 zijn me aangeboden en kosten me niets en zijn 'n behoorlijke versterking op dit moment
Mijn formatie:
[afbeelding]
Voorseizoen ging niet geweldig, paar keer verloren en paar gewonnen partijen. De 1e wedstrijd die er toe deed was de voorronde CL tegen Slavia Praag in eigen huis: 6-1 gewonnen met 'n absolute hoofdrol voor López Rodríguez met 3 doelpunten in z'n debuutwedstrijd
Es kijken hoe de rest van 't seizoen gaat, ik wordt samen met Ajax getipt voor 't kampioenschap
Deze game ben ik begonnen bij Helmond Sport, ik wil opwerken richting Man U. Probleem is alleen dat Keane daar 2 seizoenen geleden is aangenomen toen Alex Ferguson eruit getrapt werdquote:
FM 2008 ben ik al benieuwd naarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het toch een heerlijk spel als voor de thuis-wedstrijd tegen AS Roma hun manager Luciano Spaletti in de media roept dat ie niets liever wil als een overwinning tegen hun rivalen, ik reageer met een 'maak jij je nou maar druk om je titel-aspiraties' sneer, en het dan uiteindelijk 3-1 wordt.
En uiteraard daarna nog even zelf de pers erbij gehaald om te zeggen dat AS Roma absoluut niet sterk genoeg is om voor prijzen te spelen.
Dat lukt niemandquote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kan Feyenoord maar niet kampioen maken![]()
quote:
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Tis nog razend spannend hier in de Championship. Kampioen zal Charlton worden, die zijn superieur met de 2 Bent-brothers in de spits. Het verschil tussen de nummer 2 en de nummer 10 is maar 7 punten met nog 8 wedstrijden te spelen. Zelf sta ik nu 6e (de laatste play-off plaats) en hoop stiekem nog zelfs op een 2e plaats die recht geeft op promotie naar de PL. Ik zal wel gewoon 6e worden denk ik zo want Aaritalo en Trundle mijn complete aanvalsduo ligt er voor 2/3 maanden uit. De 2 aanvallers die er nu bij mij in staan zijn Theo Robinson (19 jr) en Hindmarch (18 jr) en ik zal zo Lyons (20 jr) terug moeten roepen van zijn uitleenbeurt aan mn affiliate Port Vale (L1).
Bij Feyenoord stond die in de spits tochquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
Waarom zet je Buffel in de spits terwijl het een AMC is jorien?![]()
Vandaar dat ze zo lastig kampioen worden in Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij Feyenoord stond die in de spits toch![]()
![]()
Hebben ze toch wel verdiend door Swansea de superstatus te geven. Het zal komende zomer lastig worden om me nog veel te verbeteren. Hopelijk willen enkele ManU/Chelsea/Arsenal talentjes wanneer ze echt tranfervrij zijn wel bij me tekenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al mijn helden van de eerste paar seizoenen de vrije transfer gegeven.
V. Hleb, Aaritalo, Mido
Het enige wat ze deden was op de reservebank van het 2e team zitten en veel maandloon opstrijken![]()
AS Cannes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. Heeft iemand nog een leuke uitdaging voor na de Cisco-challenge voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |