abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48294453
Oh, nou, de zesde wedstrijd Preston met 4-2 opzij gezet.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:16:25 #52
159022 AminBen
El Maestro
pi_48294624
Voor het eerst sinds 1976 kon City een prijs winnen..

Zo'n beetje 8 reservespelers bij Arsenal het begon nog wel zo goed, maar die nonchalance achterin daarna
pi_48297939
Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:09:45 #54
159022 AminBen
El Maestro
pi_48299581
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes. Titelstrijd gaat nu tussen Arsenal, ManCity(ik dus), Spurs en Chelsea, staan op 5 punten van elkaar.
pi_48300892
Game gestart met Walsall(League Two). Na een aantal New Games in onder andere Zuid-Afrika en Nederland, kon het me op de één of andere manier steeds niet lang blijven boeien. Walsall echter lijkt me een leuke uitdaging. De club heeft een goede selectie voor League Two begrippen, een mooi stadion(11.300 zitplaatsen), goede trainingsfaciliteiten, en een jeugdopleiding. Veel geld is er echter niet, dus ik moet roeien met de riemen die ik heb, en enigszins creatief zijn. De club heeft bijvoorbeeld een schuld(Club Chairman Loan) van 1.7 miljoen bij de bank.
Als affiliated clubs heb ik Aston Villa, Everton en Manchester United, envan die laatste 2 clubs heb ik een aantal leuke talenten gehuurd.
De media verwacht een 2e plek, het bestuur en de supporters willen gelijk al het kampioenschap. Met mijn huidige squad moet ik toch zeker wel promotie kunnen afdwingen..
pi_48312578
Succes. Nog bijzondere doelstellingen verder?
pi_48317486
Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
pi_48318012
Ik ben uiteindelijk maar overnieuw begonnen bij Napoli.

Die Jose Sosa is een held
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_48320565
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
pi_48320817
Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
Nu ga ik talentjes oogsten !
Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
pi_48320827

Verliest Arsenal alle 2 de inhaalwedstrijden(Watford & Newcastle) met 3-2, na in beide wedstrijden op een voorsprong te hebben gestaan Helemaal open dus, ook omdat Chelsea verloor van Wigan. Nu heeft City-United natuurlijk extra glans
pi_48321006

Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld

Wat een climax krijgen we
pi_48321077
Het lijkt de Eredivisie wel
pi_48321158
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld
Goeie speler idd.
pi_48321351
ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen ende club wordt Wolverhampton Wanderers FC
pi_48321407
Ik krijg een mooi cadeautje van het bestuur.
Ik mag nog eens 80 miljoen extra uitgeven voor aankopen, buiten de 80 miljoen die ik al had
pi_48321412
spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 14-04-2007 13:58:34 ]
pi_48321478
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
Nu ga ik talentjes oogsten !
Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
Gaaf

Sta nu na 10 wedstrijden in het 2e seizoen 10e. Gaat dus wel redelijk na een slechte start. Heb voor in de winter al een nieuwe (reseve) DMC gekocht, Jamie Adams van Kilmnarock. Mijn DMC Owain Tudur Jones is ontevreden (wil naar een grotere club) en heeft een 2.1 miljoen clausule in zijn contract staan, dus zal wel vertrekken want Blackburn zit achter m aan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden in de EPL want hij is alleen fysiek een beest (1.94, 87 kg, stamina 19, nat. fitness 18, strenght 17, jumping 17 ) verder heeft hij maar 1 technische attribute dat 14 is, koppen ( ) de rest is allemaal nog lager.
pi_48321631
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
pi_48321690
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
xie dat inmiddels al IX uit is
pi_48321823
aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
pi_48322253
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutel
pi_48322315
Heb een druk programma in het vooruitzicht.
Heb in 2 weken tijd 4 competitiewedstrijden, de Charity Shield en de Europese Supercup
pi_48322864
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:

[..]

Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
Kom maar op Ik heb zelf ook al wat talenten aangetrokken, waaronder een 14-jarige Ierse keeper die bijna 2 meter lang is en 100kg weegt
pi_48324029
Gavin Rothery AMC Leeds
Paul Dixon LB Dundee
Dominic Blizzard DC Watford
Peter Murphy D/AM LC Carlisle
Tommy Forecast GK Spurs
Stephen Hindmarch AMC/FC Carlisle (megatalent voor dit niveau, 17 jr)

Deze heb ik gehaald met Swansea in de League One, dus misschien ook wel haalbaar voor iemand in de League Two
pi_48324243
De voorbereiding is voorbij, de competitie is twee wedstrijden onderweg en Walsall kent een prima start: twee overwinningen(0-4 bij MK Dons en 0-3 bij Macclesfield), waardoor ik op de 1e plaats sta.
Mijn basiself:

In de achterhoede heb ik niemand aangetrokken. Met Gerrard, Dobson en Westwood heb ik drie prima verdedigers. Als backup heb ik Dann en Cathcart(gehuurd van Man Utd).
Op het middenveld staat captain Mark Kinsella, die samen met Fox centraal speelt. Huurling Sean Evans(Man Utd) bekleedt de linkshalf positie. Voorin staat nog een Man Utd huurling: Fabian Brandy. De pas 17 jarige aanvaller is volgens mij één van de grootste talenten van Manchester United, dus ik ben erg blij dat hij voor één seizoen bij Walsall speelt. Centraal staat Mirnes Ibrahimovic. Hij is niet zo goed als zijn naamgenoot, maar voor dit niveau een prima spits. Heb hem gratis opgehaald bij North End(Schotland). Een tip overigens, want voor dit niveau is hij vrij goed. Hij is de vervanger van Par Cederqvist, die er voor een paar maanden uit is met een gebroken teen. Zodra Cederqvist weer terug is, mogen zij gaan uitvechten wie er in de spits komt te staan, want ook Cederqvist is een zeer goede spits voor dit niveau. Mijn derde aanvaller is Hector Sam, een snelle dribbelaar.

Ik heb volgens mij één van de sterkste selecties van deze competitie, dus ik verwacht toch zeker voor het kampioenschap mee te kunnen spelen. De start is in ieder geval veelbelovend.
Overigens kon ik het niet laten om Marco Bertolina te halen. Hij is misschien een 'standaard aankoop', desondanks ben ik blij dat ik 'm heb.
pi_48324462
WK-koorts

quote:
Doel:

Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
Kenneth Vermeer(24, Ajax)
Erik van den Berg(19, Fiorentina)

Verdediging:

Jan Kromkamp(29, PSV)
Serginho Greene(27, Feyenoord)
Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
Michael Jansen(25, Vitesse)
Urby Emanuelson(23, Ajax)
Mike Zonneveld(29, Villarreal)

Middenveld:

Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
Hedwiges Maduro(25, Ajax)
Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
Arjen Robben(26, Chelsea)
Diego Biseswar(22, Lyon)
Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
Nacer Barazite(20, Manchester City)

Aanval:

Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
Robin van Persie(26, Arsenal)
Genero Zeefuik(20, PSV)
Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
pi_48324768
Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
pi_48324817
Ik sta momenteel 8ste met 1 punt achterstand op de playoff plaatsen, ik ben eigenlijk nog totaal niet toe aan promotie maar mijn doelstelling is toch een playoff plaats te bemachtigen. + Nog een talentje aangetrokken, de 18 jarige Theo Robinson komt over van Watford voor 300k.

edit: oh lol in de 4e ronde league cup geloot tegen Chelski, wel thuis, hoop dat ze een 2e elftal opstellen en dat ik nog een kansje heb. Maar het zal de clubkas goed doen
pi_48324955
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.
pi_48327203
whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

[ Bericht 88% gewijzigd door Fides op 14-04-2007 18:27:08 ]
pi_48329595
Close call

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_48330754
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
WK-koorts

[afbeelding]
[..]
Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slag
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_48335262
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

Screen om het te onderbouwen
pi_48342878
In de eerste ronde van de League Cup met 3-1 verloren van West Brom, die toch duidelijk de betere ploeg waren. James Vaughan(huurling van Everton) maakte nog de 1-1, maar West Brom was veel sterker en won verdiend met 3-1. Wel bijna 500k aan gate receipts overgehouden aan deze match
pi_48345426
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan
pi_48345517
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
screen?
  zondag 15 april 2007 @ 13:10:55 #88
159022 AminBen
El Maestro
pi_48345544
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
pi_48345639
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

screen?

Het is inmiddels al meer geworden
pi_48345899
Draai een top-seizoen met Napoli, en vecht met Juventus voor het kampioenschap van de Serie B.

Mocht in de 2e transferperiode ook nog een high profile speler aantrekken van het bestuur, had nog 300k aan transfergeld, maar kon toch Stefano Mauri voor 5,5 miljoen euro kopen, die verpieterde op de bank bij Lazio.
pi_48345966
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:

[..]

gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
pi_48345996
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het is inmiddels al meer geworden
Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
  zondag 15 april 2007 @ 13:29:37 #93
159022 AminBen
El Maestro
pi_48346021
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
Kan niet dus
pi_48346055
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kan niet dus
Kan niet? Dat is raar...
pi_48346864
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
Ja, de rest allemaal FREDs
  zondag 15 april 2007 @ 14:05:06 #96
159022 AminBen
El Maestro
pi_48346989
1-2 gewonnen van Engeland, invaller Robben met een assist en goal
pi_48348021
Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
pi_48348067
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
pi_48348112
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.

Met Metz heb ik me voor de finale van de Franse Beker geplaatst, door meer dan terecht met 2-1 van Brest te winnen. Tegenstander in de finale is Dijon, dat zeer verrassend Nantes versloeg.

En @ Amin Ben: je kunt inderdaad geen friendly's regelen. Erg raar...
pi_48348185
Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijk Maar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk ).

Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')