FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
Goeie speler idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld![]()
Gaafquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
Nu ga ik talentjes oogsten !
Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
xie dat inmiddels al IX uit isquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutelquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
quote:Doel:
Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
Kenneth Vermeer(24, Ajax)
Erik van den Berg(19, Fiorentina)
Verdediging:
Jan Kromkamp(29, PSV)
Serginho Greene(27, Feyenoord)
Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
Michael Jansen(25, Vitesse)
Urby Emanuelson(23, Ajax)
Mike Zonneveld(29, Villarreal)
Middenveld:
Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
Hedwiges Maduro(25, Ajax)
Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
Arjen Robben(26, Chelsea)
Diego Biseswar(22, Lyon)
Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
Nacer Barazite(20, Manchester City)
Aanval:
Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
Robin van Persie(26, Arsenal)
Genero Zeefuik(20, PSV)
Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.
@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slagquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea
edit:![]()
jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.
![]()
![]()
screen?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doenquote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?
Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13)Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld
![]()
Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd![]()
Higuain en Enyeamaquote:Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is inmiddels al meer geworden![]()
Kan niet dusquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen
Ik sta 5e op de wereldranglijst.
Kan niet? Dat is raar...quote:
Ja, de rest allemaal FREDsquote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Higuain en EnyeamaVerder allemaal FREDs?
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.quote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |