abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48249598

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

[Centraal] Football Manager topic #30 LLM

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_48250296
    Kreeg net een aanbieding van América (MEX). Een mooi bod, veel geld etc. maar ik ben nog niet aan een andere club dan Metz toe. Misschien later in mijn carriere, dat ik daarheen vertrek.

Bovendien heb ik meer met Chivas...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48252376
    Tvp-tje, zometeen in 't zonnetje aan de gang denk ik
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_48254403
    Eerste 2 oefenwedstrijden van 07/08 gewonnen. De eerste met 8-0 van mijn amateur feeder club. De andere met 2-1 van een of ander clubje uit Liverpool, Everton genaamd .
    Mijn spitsen Lyons (19 jr), Trundle (de vedette, 30 jr) en Hindmarch (17 jr) hielden prutsers als Pistone en Stubbs wel bezig zodat Pratley en Robinson konden scoren.
    pi_48255035
    tvp
    pi_48257768
    Ik ben ook al heel lang een speler van de FM/CM reeks, en heb ook in FM2007 al de nodige uren zitten met o.a. de volgende ploegen:
    - Ajax
    - Atletico Madrid
    - Palermo
    - Napoli
    - de Graafschap
    - NL elftal

Maar nu ben ik opzoek naar een leuk ploegje om weer eens een aantal seizoenen mee te spelen.
    Heeft er iemand nog leuke suggesties? Liefst wel een club dat nog iets aan transferbudget heeft...
      donderdag 12 april 2007 @ 15:46:11 #7
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_48257850
    TerugVindManager
    pi_48257971
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    pi_48258179
    TvP
    pi_48258230
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
    Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
    Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    pi_48258563
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
    Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    pi_48258656
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)
    pi_48258664
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dynamo Dresden

Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
    Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:24:00 #14
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_48258884
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48258907
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
    Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van
    Met welk team speel je dan?
    pi_48259079
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    pi_48259122
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
    Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
    Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
    Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.
      donderdag 12 april 2007 @ 16:54:40 #18
    125053 stefmans
    pi_48259932
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Miggelllll het volgende:

[..]

Met welk team speel je dan?
    Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_48260049
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk
    Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en co
    pi_48263519
    Eerste aankopen met Metz voor het volgende seizoen (2010/2011):

Royston Drenthe (Villarreal) ¤ 0,-
    Iago (Alaves) ¤ 0,-
    Armand Traore (Birmingham) ¤ 0,-
    Jelle Vossen (Twente) ¤ 0,-
    ... Lepiller (Fiorentina) ¤ 0,-
    ... Milner ofzo (Wigan) ¤ 0,-
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_48263743
    Mijn selectie van Swansea waarmee ik aan het seizoen 07/08 ga beginnen in de Championship:

Tommy Forecast, GK, 20 jaar, Engels
    Michael Poke, GK, 19 jaar, Engels
    Paul Henderson, GK, 23 jaar, Iers
    Alan Tate, CB/RB/DM, 24 jaar, Engels
    Paul Dixon, LB, 20 jaar, Schots
    Leon Barnett, CB, 21 jaar, Engels
    Marcos Painter, CB, 20 jaar, Iers
    Thomas Spalding, CB, 17 jaar, Engels
    Kevin Amankwaah, RB, 25 jaar, Engels/Ghanees
    Peter Murphy, LB/AMLC, 26 jaar, Iers
    Dominic Blizzard, CB/DMC, 24 jaar, Engels
    Owain Tudur Jones, DMC, 22 jaar, Welsh
    Leon Britton, AMR, 24 jaar, Engels
    Thomas Butler, AMRL, 26 jaar, Iers
    Jay Tabb, AMRLC, 23 jaar, Iers
    Andy Robinson, AMRLC, 27 jaar, Engels
    Darren Pratley, AMC, 22 jaar, Engels
    Gavin Rothery, AMC, 19 jaar, Engels
    Ryan McCord, AMC, 17, Schots
    Mika Aaritalo, FC, 21 jaar, Fins
    Stephen Hindmarch, AMC/FC, 17 jaar, Engels
    Pawel Abbott, FC, 25 jaar, Pools/Engels (geboren in York)
    Tom Lyons, ST, 19 jaar, Iers
    Lee Trundle, ST, 30 jaar, Engels/Iers (al enkele keren opgeroepen voor het Ierse NT, maar nog niet gespeeld)

Volledig British. Volgens de bookies wordt ik 21e, zelf denk ik dat ik prima bij de eerste 9 kan eindigen. Heb ik de voorbereiding Cardiff (gepromoveerd naar de PL), ADO en Everton weten te verslaan dus de resultaten zijn prima.
    pi_48263831
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    pi_48264075
    Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.

Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
    pi_48270458
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Is Aaritalo 'n brit ja?
    Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!
    Ik moet met Swansea trouwens tegen Juventus in de finale van de Champions League.

[ Bericht 10% gewijzigd door sjimz op 12-04-2007 21:43:47 ]
      vrijdag 13 april 2007 @ 00:12:57 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48276632
    TerugVindPopulair

V.V. Heijen is helemaal geintegreerd in het spel ipv Fc Omniworld. Mijn plaatselijke trots moet 16e worden.. Met een zeer aardige selectie is dat dan ook niet zo moeilijk ...

Wil weer met een laag clubje starten; iemand nog leuke suggesties in Eng/Ita/Spa/Ned/Dui/Fra ?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      vrijdag 13 april 2007 @ 00:23:07 #26
    125053 stefmans
    pi_48276872
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.

Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
    Probeer Orozco eens. Speelt bij Cruz Azul.
    pi_48284972
    Ik ben net bondscoach geworden bij Nigeria, die eens samba voetbal laten spelen
    Hajeto!
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:14:25 #28
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48285851
    Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP ..
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_48286214
    Ik heb met Swansea eindelijk de status Worldwide!
    Afgelopen seizoen heeft me een winst van maarliefst 130 miljoen euro opgeleverd.
    pi_48286311
    Ik ga Montpellier maar weer verlaten denk ik, heb er geen goed gevoel bij.

Al die nietszeggende tegenstanders en spelers, en ik heb gewoon helemaal niets met het Franse voetbal. (behalve l'Om dan, maar dat is geen uitdaging)

Vind het leuker om met een club te spelen waar ik in het echt wat mee heb, ga denk ik dan ook maar voor Salernitana, al is uit de Serie C2 komen vast weer een 5/10-jaren plan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_48286791
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef donroyco het volgende:
    Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP ..
    Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
    pi_48286810
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
    Je had alleen het plaatje moeten veranderen
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:48:51 #33
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48287164
    Walcott stelt een beetje teleur. Als ik naar zijn stats kijk is het ook niet die 9M waard die Pearce nog voor hem betaalde. Pijlsnel is-ie, maar verder.. Bovendien speel ik 4-4-2 ruit, dan past hij niet echt in mijn systeem.
    Ik heb Freddy Guarin transfervrij weten te strikken. Hij zal recht op het middenveld gaan spelen. Daarnaast komt Nigel de Jong in de zomer voor 5M van Lazio. Mario Bolatti( ) zal ik dan gaan omturnen tot AMC, daar heeft-ie de stats ook wel voor.

Robben dreigt overigens het WK te gaan missen. Nu weer 3 maanden out. Maar hij deed het als typische buitenspeler ook niet zo goed in mijn 4-4-2 ruit die ik ook toepas bij Oranje.
    pi_48287225
    Heb een mieuwe sponsordeal voor 6 jaar: 8.5 miljoen per jaar.
    Mijn spits Cabanas heb ik voor 43,5 miljoen + 20% aan Barcelona verkocht.
    Heb nu ruim 90 miljoen te besteden.
    pi_48287657
    Omfg, door in de CL door Inter thuis met 2-0 te verslaan en de penaltyreeks te winnen.

De wedstrijd begon slecht. Al na een kwartier kreeg Gestede rood voor een - vermeende - elleboogstoot. Desondanks stond ik bij de rust toch met 2-0 voor door goals van Obraniak en een schitterend afstandsschot van Niguez, die door alle Europese topclubs begeerd wordt. In de tweede helft en de verlenging hield ik stand, mede omdat Adriano en Ibrahimovic hun visier niet op scherp hadden staan. In de penaltyreeks was Enyeama een held door de penalty's van Ribery, Pandev en Maicon te stoppen, uiteindelijke score: 5-4.

Volgende ronde: Bayern Munchen
    pi_48287691
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je had alleen het plaatje moeten veranderen
    Moet dat linkje in de OP maar verandert met de brondingen Die jat ik gewoon.
    pi_48288703
    Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:43:06 #38
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_48289039
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
    pi_48289099
    Zo heb ik er ook 1 in de jeugd lopen Youssouf Gabriels
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:50:40 #40
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48289264
    quote:

Ze doen gewoon de veel voorkomende voor- en achternamen in Nederland bij elkaar. Bij Barca zit Mohamed van der Ven
    pi_48289447
    Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.

Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:00:21 #42
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48289559
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.

Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
    Wk2010 toch?

Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld

Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
    pi_48290327
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef AminBen het volgende:

[..]

Wk2010 toch?

Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld

Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
    Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.

Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
    pi_48290856
    TeeVeePee!
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:38:18 #45
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48291055
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.

Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
    Bij mij loopt Van Persie-Van Nistelrooy(op zijn 33e nog aanvaller van het jaar ) met daarachter Van der Vaart als een trein Huntelaar nog altijd bij Ajax, maar wel weer goed spelend.

Waar laat je VdV/Persie/Sneijder dan?

Ik speel zo:

--------Persie-----Ruudje---------
    ------|-------VdV----------|-------
    --Schaars------------Sneijder---
    -------------De Jong------------
    --Urby------------------Heitinga-
    --------Hofland--Boulah--------
    -------------Steek---------------

Hofland en Schaars zijn basispeler bij respectievelijk Betis en Spurs, nummers 3 in Spanje en Engeland
    pi_48291618

Best aardige uitgangspositie voor de terugwedstrijd

Ruudje is juist dit seizoen in verval geraakt bij mij. VdV staat op 10, Persie en Robben op de vleugels. Sneijder staat eerste wissel voor die 3 posities. Speelt nog bij Ajax, vandaar. Op DMC staat Schaars bij mij, De Jong of Sno als eerste wissel. Verdediging en keeper is hetzelfde, alleen Kromkamp op rechtsachter.
      vrijdag 13 april 2007 @ 13:58:53 #47
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48291856
    5-0

Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
    pi_48292098
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
    5-0

Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
    Nope. Met Metz speel ik precies hetzelfde, met de aanvallende buitenspelers Ogbuke en Gueye. Die verdedigende middenvelder speelt erg verdedigend, die blijft wel achter.

Edit: uitwedstrijd tegen Munchen 3-1 verloren. Desondanks door naar de halve finale (Tegen Real Madrid)

[ Bericht 10% gewijzigd door EnGCatjuh op 13-04-2007 14:17:35 ]
    pi_48293009
    quote:
    zo heb ik een Mohammed van Eijk rondlopen
    pi_48293935
    Pff, van de eerste 5 wedstrijnden in de Championship er nog geen 1 weten te winnen. 3x gelijk. Tegenstanders zijn kwalitatief gewoon superieur. Als je ziet van voor spelers in de Championship rondlopen kijk je je ogen uit. Sommige kunnen zo bij Ajax/PSV/Feyenoord/AZ aan de bak in het spel. Clubs als Bolton, Charlton, Watford, Preston, Bromwich, Wolves, Birmingham kopen/verkopen gewoon spelers van rond de 5 mln euro. Anelka is net door Bolton verkocht voor 15 mln, Charlton heeft Walcott gehuurd, Nolan, Fortune, Diouf spelen gewoon in de Championship bij Bolton, En dan kom ik aanzetten met mijn (bijna) compleet Britse selectie voor een paar ton bij elkaar geraapt.
    pi_48294453
    Oh, nou, de zesde wedstrijd Preston met 4-2 opzij gezet.
      vrijdag 13 april 2007 @ 15:16:25 #52
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48294624
    Voor het eerst sinds 1976 kon City een prijs winnen..

Zo'n beetje 8 reservespelers bij Arsenal het begon nog wel zo goed, maar die nonchalance achterin daarna
    pi_48297939
    Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
      vrijdag 13 april 2007 @ 18:09:45 #54
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48299581
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
    FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes. Titelstrijd gaat nu tussen Arsenal, ManCity(ik dus), Spurs en Chelsea, staan op 5 punten van elkaar.
    pi_48300892
    Game gestart met Walsall(League Two). Na een aantal New Games in onder andere Zuid-Afrika en Nederland, kon het me op de één of andere manier steeds niet lang blijven boeien. Walsall echter lijkt me een leuke uitdaging. De club heeft een goede selectie voor League Two begrippen, een mooi stadion(11.300 zitplaatsen), goede trainingsfaciliteiten, en een jeugdopleiding. Veel geld is er echter niet, dus ik moet roeien met de riemen die ik heb, en enigszins creatief zijn. De club heeft bijvoorbeeld een schuld(Club Chairman Loan) van 1.7 miljoen bij de bank.
    Als affiliated clubs heb ik Aston Villa, Everton en Manchester United, envan die laatste 2 clubs heb ik een aantal leuke talenten gehuurd.
    De media verwacht een 2e plek, het bestuur en de supporters willen gelijk al het kampioenschap. Met mijn huidige squad moet ik toch zeker wel promotie kunnen afdwingen..
    pi_48312578
    Succes. Nog bijzondere doelstellingen verder?
    pi_48317486
    Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
    pi_48318012
    Ik ben uiteindelijk maar overnieuw begonnen bij Napoli.

Die Jose Sosa is een held
    pi_48320565
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
    Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
    Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
    pi_48320817
    Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
    Nu ga ik talentjes oogsten !
    Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
    pi_48320827

Verliest Arsenal alle 2 de inhaalwedstrijden(Watford & Newcastle) met 3-2, na in beide wedstrijden op een voorsprong te hebben gestaan Helemaal open dus, ook omdat Chelsea verloor van Wigan. Nu heeft City-United natuurlijk extra glans
    pi_48321006

Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld

Wat een climax krijgen we
    pi_48321077
    Het lijkt de Eredivisie wel
    pi_48321158
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
    [afbeelding]
    Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld
    Goeie speler idd.
    pi_48321351
    ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen ende club wordt Wolverhampton Wanderers FC
    pi_48321407
    Ik krijg een mooi cadeautje van het bestuur.
    Ik mag nog eens 80 miljoen extra uitgeven voor aankopen, buiten de 80 miljoen die ik al had
    pi_48321412
    spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 14-04-2007 13:58:34 ]
    pi_48321478
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
    Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
    Nu ga ik talentjes oogsten !
    Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
    Gaaf

Sta nu na 10 wedstrijden in het 2e seizoen 10e. Gaat dus wel redelijk na een slechte start. Heb voor in de winter al een nieuwe (reseve) DMC gekocht, Jamie Adams van Kilmnarock. Mijn DMC Owain Tudur Jones is ontevreden (wil naar een grotere club) en heeft een 2.1 miljoen clausule in zijn contract staan, dus zal wel vertrekken want Blackburn zit achter m aan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden in de EPL want hij is alleen fysiek een beest (1.94, 87 kg, stamina 19, nat. fitness 18, strenght 17, jumping 17 ) verder heeft hij maar 1 technische attribute dat 14 is, koppen ( ) de rest is allemaal nog lager.
    pi_48321631
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
    spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
    Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
    pi_48321690
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
    xie dat inmiddels al IX uit is
    pi_48321823
    aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
    pi_48322253
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
    aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1
    Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutel
    pi_48322315
    Heb een druk programma in het vooruitzicht.
    Heb in 2 weken tijd 4 competitiewedstrijden, de Charity Shield en de Europese Supercup
    pi_48322864
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:

[..]

Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
    Kom maar op Ik heb zelf ook al wat talenten aangetrokken, waaronder een 14-jarige Ierse keeper die bijna 2 meter lang is en 100kg weegt
    pi_48324029
    Gavin Rothery AMC Leeds
    Paul Dixon LB Dundee
    Dominic Blizzard DC Watford
    Peter Murphy D/AM LC Carlisle
    Tommy Forecast GK Spurs
    Stephen Hindmarch AMC/FC Carlisle (megatalent voor dit niveau, 17 jr)

Deze heb ik gehaald met Swansea in de League One, dus misschien ook wel haalbaar voor iemand in de League Two
    pi_48324243
    De voorbereiding is voorbij, de competitie is twee wedstrijden onderweg en Walsall kent een prima start: twee overwinningen(0-4 bij MK Dons en 0-3 bij Macclesfield), waardoor ik op de 1e plaats sta.
    Mijn basiself:

In de achterhoede heb ik niemand aangetrokken. Met Gerrard, Dobson en Westwood heb ik drie prima verdedigers. Als backup heb ik Dann en Cathcart(gehuurd van Man Utd).
    Op het middenveld staat captain Mark Kinsella, die samen met Fox centraal speelt. Huurling Sean Evans(Man Utd) bekleedt de linkshalf positie. Voorin staat nog een Man Utd huurling: Fabian Brandy. De pas 17 jarige aanvaller is volgens mij één van de grootste talenten van Manchester United, dus ik ben erg blij dat hij voor één seizoen bij Walsall speelt. Centraal staat Mirnes Ibrahimovic. Hij is niet zo goed als zijn naamgenoot, maar voor dit niveau een prima spits. Heb hem gratis opgehaald bij North End(Schotland). Een tip overigens, want voor dit niveau is hij vrij goed. Hij is de vervanger van Par Cederqvist, die er voor een paar maanden uit is met een gebroken teen. Zodra Cederqvist weer terug is, mogen zij gaan uitvechten wie er in de spits komt te staan, want ook Cederqvist is een zeer goede spits voor dit niveau. Mijn derde aanvaller is Hector Sam, een snelle dribbelaar.

Ik heb volgens mij één van de sterkste selecties van deze competitie, dus ik verwacht toch zeker voor het kampioenschap mee te kunnen spelen. De start is in ieder geval veelbelovend.
    Overigens kon ik het niet laten om Marco Bertolina te halen. Hij is misschien een 'standaard aankoop', desondanks ben ik blij dat ik 'm heb.
    pi_48324462
    WK-koorts

quote:
    Doel:

Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
    Kenneth Vermeer(24, Ajax)
    Erik van den Berg(19, Fiorentina)

Verdediging:

Jan Kromkamp(29, PSV)
    Serginho Greene(27, Feyenoord)
    Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
    Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
    Michael Jansen(25, Vitesse)
    Urby Emanuelson(23, Ajax)
    Mike Zonneveld(29, Villarreal)

Middenveld:

Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
    Hedwiges Maduro(25, Ajax)
    Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
    Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
    Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
    Arjen Robben(26, Chelsea)
    Diego Biseswar(22, Lyon)
    Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
    Nacer Barazite(20, Manchester City)

Aanval:

Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
    Robin van Persie(26, Arsenal)
    Genero Zeefuik(20, PSV)
    Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
    pi_48324768
    Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
    pi_48324817
    Ik sta momenteel 8ste met 1 punt achterstand op de playoff plaatsen, ik ben eigenlijk nog totaal niet toe aan promotie maar mijn doelstelling is toch een playoff plaats te bemachtigen. + Nog een talentje aangetrokken, de 18 jarige Theo Robinson komt over van Watford voor 300k.

edit: oh lol in de 4e ronde league cup geloot tegen Chelski, wel thuis, hoop dat ze een 2e elftal opstellen en dat ik nog een kansje heb. Maar het zal de clubkas goed doen
    pi_48324955
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
    Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.

@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
    Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.
    pi_48327203
    whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

[ Bericht 88% gewijzigd door Fides op 14-04-2007 18:27:08 ]
    pi_48329595
    Close call

pi_48330754
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef AminBen het volgende:
    WK-koorts

[afbeelding]
    [..]
    Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slag
    pi_48335262
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
    whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea

edit: jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.

Screen om het te onderbouwen
    pi_48342878
    In de eerste ronde van de League Cup met 3-1 verloren van West Brom, die toch duidelijk de betere ploeg waren. James Vaughan(huurling van Everton) maakte nog de 1-1, maar West Brom was veel sterker en won verdiend met 3-1. Wel bijna 500k aan gate receipts overgehouden aan deze match
    pi_48345426
    Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan
    pi_48345517
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
    screen?
      zondag 15 april 2007 @ 13:10:55 #88
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48345544
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
    gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
    pi_48345639
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

screen?

Het is inmiddels al meer geworden
    pi_48345899
    Draai een top-seizoen met Napoli, en vecht met Juventus voor het kampioenschap van de Serie B.

Mocht in de 2e transferperiode ook nog een high profile speler aantrekken van het bestuur, had nog 300k aan transfergeld, maar kon toch Stefano Mauri voor 5,5 miljoen euro kopen, die verpieterde op de bank bij Lazio.
    pi_48345966
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:

[..]

gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?

Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13) Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld

Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd
    Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
    pi_48345996
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Het is inmiddels al meer geworden
    Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
      zondag 15 april 2007 @ 13:29:37 #93
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48346021
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen

Ik sta 5e op de wereldranglijst.
    Kan niet dus
    pi_48346055
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kan niet dus
    Kan niet? Dat is raar...
    pi_48346864
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Higuain en Enyeama Verder allemaal FREDs?
    Ja, de rest allemaal FREDs
      zondag 15 april 2007 @ 14:05:06 #96
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_48346989
    1-2 gewonnen van Engeland, invaller Robben met een assist en goal
    pi_48348021
    Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
    pi_48348067
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
    Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
    pi_48348112
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
    Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.

Met Metz heb ik me voor de finale van de Franse Beker geplaatst, door meer dan terecht met 2-1 van Brest te winnen. Tegenstander in de finale is Dijon, dat zeer verrassend Nantes versloeg.

En @ Amin Ben: je kunt inderdaad geen friendly's regelen. Erg raar...
    pi_48348185
    Ze kunnen spelers aan me uitlenen ja, dat had ik al bekeken natuurlijk Maar in de 2 seizoenen dat ik nu met Vitesse voetbal, is er nog geen één speler naar Nederland gekomen en ook hebben ze geen spelers van me aangetrokken (wat natuurlijk logisch is, aangezien ik m'n goeie voetballers nooit en te nimmer laat gaan natuurlijk ).

Ik kan die verbintenis als satellietclub natuurlijk ook niet beëindigen? Ach, maakt ook niet uit, ze betalen me en wie weet krijg ik nog es 'n talentje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')