Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??quote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Fides het volgende:
Neem iets leuks uit Frankrijk. Auxerre ofzo. Je kan ook Shakthar nemen uit Oekraine voor het grote geld. River/Boca uit Argentinie. Genieg keuzes.
Dynamo Dresdenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
1 FC. Köln misschien, is leuk om ze te laten promoveren (ookal is dat wel erg makkelijk)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Shaktar is niet echt mijn favoriet. Die competitie trekt mij niet echt. Iemand nog goede ervaringen met ploegen uit duitsland en of belgie??
Ik denk dat ik idd St. Pauli maar eens ga proberen. Toch wel een leuke ploeg volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dynamo Dresden![]()
Nog meer potentiele giants daar op het 3e plan. St.Pauli, Fortuna Dusseldorf..
Met welk team speel je dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
Ik haat Arsenal, ik verlies er telkens van![]()
Ja idd ja, maarja ik vindt die competities waar er maar 1 of 2 van buiten de EU mogen spelen ook niet altijd alles. Vooral niet als je met een ploeg speelt die weinig budget heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Antwerp in Belgie is ook wel aardig om mee te beginnen.
Of Beveren. Maar Belgie is zo makkelijk omdat je een compleet Afrikaans/Z-Amerikaans team kan fixen omdat er geen buitenlanders regels zijn.
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijkquote:
Hmm tja ik heb zelf ook wel ervaren dat Arsenal een moeilijke tegenstander is. Je moet verdedigend wel heel sterk staan tegenover Henry en coquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ajax. Seizoen 2009/2010. Van de 6 ontmoetingen, 5 verloren en 1 gelijk![]()
Ja Finland is het nieuwste lid van Groot Britannie!quote:
Probeer Orozco eens. Speelt bij Cruz Azul.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben bezig de 'n paar van de belangrijkste aankopen die ik bij Helmond Sport heb gedaan, langzamerhand naar Vitesse over te hevelen. Jourdren en Bertolina komen eind van 't seizoen, Arias heb ik al.
Met de talenten die ik al heb en vrije transfers Mokoena, Blondel, Lorenzo Davids, Cerrajero en waarschijnlijk nog 'n paar meer kan ik volgend seizoen zeker voor 't kampioenschap strijden. Ik moet alleen 'n goeie targetman zien te vinden of m'n tactiek omgooien, Purovic/Millan/Mazza/Reis zijn op dit moment niet goed genoeg om alleen voorin te wandelen
Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef donroyco het volgende:
Waarom staan Torpedo Moskou nog in de OP..
Je had alleen het plaatje moeten veranderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb de OP gewoon uit het linkje van het vorige topic gehaald. Heb je een betere?
Moet dat linkje in de OP maar verandert met de brondingenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had alleen het plaatje moeten veranderen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Heb de ultiem geintergreerde nederlander weten te strikken: Mohamed Versluis![]()
Wk2010 toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben populair. Ik word genoemd als nieuwe coach van grote clubs, bijvoorbeeld AS Roma en Inter, en heb zelfs een contractvoorstel van Spurs gehad. Maar afgewezen omdat ik het nog naar mn zin heb ik Frankrijk.
Maxwell is overigens Nederlander geworden, de kans is groot dat 'ie mee mag naar het WK.
Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wk2010 toch?
Dat komt er ook aan bij mij, maar geen Maxwell en Gomes heeft 3 interlandjes voor Brazilie gespeeld![]()
Genero Zeefuik gaat waarschijnlijk ook mee, sensatie bij PSV. Milan zit achter hem aan. Kuyt zal dan thuisblijven, op de bank ik Liverpool..
Bij mij loopt Van Persie-Van Nistelrooy(op zijn 33e nog aanvaller van het jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup. Maxwell zit weer bij Ajax en had nog geen caps gespeeld voor Brazilie, vandaar zijn paspoort. Maar het is nog niet zeker of hij meegaat, Zonneveld en Drenthe zijn aardige concurrenten. Emanuelson lijkt 1e keus.
Zeefuik zit bij mij standaard bij de selectie, speler van Chelsea en 14M waard. Kuijt ('pool) en Huntelaar (Barca) zijn de eerste spitsen. Verden zal waarschijnlijk Collins John meegaan. Zal tegen die tijd wel een screen maken van de selectie.
Nope. Met Metz speel ik precies hetzelfde, met de aanvallende buitenspelers Ogbuke en Gueye. Die verdedigende middenvelder speelt erg verdedigend, die blijft wel achter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
5-0![]()
Is het trouwens niet erg kwestbaar als je met Van Persie en Robben op de vleugels speelt, zeker met Schaars daarachter ? Dan heb je bij balverlies eigenlijk alleen de verdedigers die het een beetje tegenhouden.. Dat weerhoudt mij ervan kwestbare buitenspelers als Robben en Walcott als ML of MR in een 4-4-2 ruit te laten spelen. 4-4-2 op een lijn met de buitenste spelers naar voren, dat is wat anders.
zo heb ik een Mohammed van Eijk rondlopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
FA Cup ook uitgeschakeld, kwartfinale uit bij West Ham. Verder tegen nummer 1 Arsenal 3-0 verloren, maar in de 3 inhaalwedstrijden van ze pakten ze maar 2 puntjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Balen AminBen... Volgende toernooi weer een kans...
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Winski05 het volgende:
Nouja, ik wil een zo Brits mogelijke squad hebben, dus ik ga zoveel mogelijk binnen Groot-Brittannië scouten. Verder, naast het binnen één jaar willen promoveren, geen noemenswaardige doelstellingen.
Goeie speler idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Mario Bolatti weer MotM. De spil op het middenveld![]()
Gaafquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn jeugdopleiding met Swansea is na 8 seizoenen eindelijk State of the Art
Nu ga ik talentjes oogsten !
Heb dit jaar al zeker 3 potentieele wereldtoppers in mijn jeugdteam zitten.
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef AirRaid het volgende:
spelen met speciale databaseupdate's of met de gewone 7.02?
xie dat inmiddels al IX uit isquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik speel met de Manager United update VII volgens mij? (of was t VIII?)
Uiteindelijk zijn die ook kampioen geworden, ik 2e. Achteraf was die wedstrijd echt de sleutelquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef AminBen het volgende:
aah.. Op de voorlaatste speeldag thuis van concurrent Spurs verloren, 0-1![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Akkoord, ik heb misschien nog wel wat talentjes voor je? Weet alleen niet of ze 'random' zijn, dus ze zouden bij jou ook wel crap kunnen zijn.
quote:Doel:
Maarten Stekelenburg(27, Ajax)
Kenneth Vermeer(24, Ajax)
Erik van den Berg(19, Fiorentina)
Verdediging:
Jan Kromkamp(29, PSV)
Serginho Greene(27, Feyenoord)
Khalid Boulahrouz(27, Real Madrid)
Kevin Hofland(30, Tottenham Hotspur)
Michael Jansen(25, Vitesse)
Urby Emanuelson(23, Ajax)
Mike Zonneveld(29, Villarreal)
Middenveld:
Nigel de Jong(25, Lazio Roma)
Hedwiges Maduro(25, Ajax)
Wesley Sneijder(25, Real Madrid)
Georginio Wijnaldum(19, Hannover)
Stijn Schaars(26, Betis Sevilla)
Arjen Robben(26, Chelsea)
Diego Biseswar(22, Lyon)
Rafael van der Vaart(27, AS Roma)
Nacer Barazite(20, Manchester City)
Aanval:
Ruud van Nistelrooy(33, Real Madrid)
Robin van Persie(26, Arsenal)
Genero Zeefuik(20, PSV)
Klaas-Jan Huntelaar(26, Ajax)
Ik keek ook wel op van die 0-4 overwinning. Jammergenoeg verloor ik mijn eerste thuiswedstrijd van Boston Utd met 1-3...onterecht, dat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Fides het volgende:
Leuk, al die talenten die zijn doorgebroken.
@Winkski05: Met die selectie speel je over 2 jaar gewoon Championship. Normaal zijn de Dons een van de beste ploegen en als je die met 0-4 pakkie geeft dan komt t wel goed.
Over een paar maandjes ingame mag ik ook aan de slagquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:19 schreef Fides het volgende:
whaha 1-0 voor tegen Chelsea met Swansea
edit:![]()
jaaaa...chelski uit de League Cup geknikkerd. Geniaal. 1-0 gebleven, en ze speelden maar met een semi-b team....Klasnic, Cambiasso, Kalou, Cole, Cech, Ribery, Carvalho, Ferreira verslagen door wat Engelse heikneuters die pas net een paar maanden in de Championship spelen.
![]()
![]()
screen?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?quote:Op zondag 15 april 2007 13:05 schreef sjimz het volgende:
Heb dit jaar met Swansea voor maar liefst 128 miljoen aan aankopen gedaan![]()
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doenquote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
gaat het over uitsluitend regens, of zitten er ook nog grote namen bij?
Eerste wedstrijd WK had ik gisteren trouwens met 0-0 gelijkgespeeld tegen Chili, die staan dan ook 4 plekken boven me op de werledranglijst (9 om 13)Maar voor zo'n eindtoernooi kan je dus geen voorbereiding spelen, sommige spelers hadden totaal geen wedstrijdritme, 1.5 maand niet gespeeld
![]()
Marokko had trouwens met 6-0 verloren van Italie in de openingswedstrijd![]()
Higuain en Enyeamaquote:Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is inmiddels al meer geworden![]()
Kan niet dusquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je friendly's plannen in de voorbereiding. Moet ik ook maar even gaan doen
Ik sta 5e op de wereldranglijst.
Kan niet? Dat is raar...quote:
Ja, de rest allemaal FREDsquote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Higuain en EnyeamaVerder allemaal FREDs?
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb bij Vitesse Real Madrid al moederclub, maar ik krijg nooit spelers van ze te leen. Moet ik daar zelf iets voor doen, toch niet? Ik heb al geprobeerd om 'n paar jongens te lenen, maar Real weigert elke keer m'n aanbod
Wat zijn de voorwaarden van de verbintenis? Die kan je lezen op de pagina met sattelietclubs. Er moet natuurlijk wel bijstaan dat Real spelers kan loanen etc.quote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf met spelers die ze bij je willen stallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |