Het boek is goed, maar wat dacht je van de serie..........quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat boek schijnt best goed te zijn.
Heb je via Wiki en dan eerst bewerken gedaan?quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kan het nou dat de plaatjes niet mooi AKQ vormen in de OP?
Die heb ik op dvd, vraag me af of ik er iets aan vindquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het boek is goed, maar wat dacht je van de serie..........![]()
![]()
Mr Darcy![]()
Gewoon alles van http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC kopiëren en plakkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
nee hoe moet ik bewerken dan?
Ga naar de Wiki, bovenin, net boven AKQSC, de titel, staat 'artikel'. 2 kopjes daarnaast staat hetquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
nee hoe moet ik bewerken dan?
Goed hè, van mijquote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon alles van http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC kopiëren en plakken
Bij OP veranderingen ja. Is heel vaak zo, vooral in MENquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dus bezig het te wijzigen (dankzij de uitmuntende aanwijzingen lukt dat perfect) maar FOK werkt niet mee..... database-problemen
Is de laatste tijd vakerquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dus bezig het te wijzigen (dankzij de uitmuntende aanwijzingen lukt dat perfect) maar FOK werkt niet mee..... database-problemen
quote:Op maandag 9 april 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Laat toch gewoon zitten joh
Met vallen en opstaan kom je het verstquote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Neeneenee, nu ik weet hoe het moet zal ik het zo krijgen ook!
Kom je daarvoor speciaal naar de AKQ slowchat?quote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Pride & Prejudicenog nachtmerries over t boek
heb ik voor school moeten lezen
We staan hier bekend om het kunnen laten verwerken van trauma'squote:Op maandag 9 april 2007 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom je daarvoor speciaal naar de AKQ slowchat?
Wees welkom
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.quote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Pride & Prejudicenog nachtmerries over t boek
heb ik voor school moeten lezen
Jaja, en Ikea bedden opbouwen en tuinen aanplantenquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
We staan hier bekend om het kunnen laten verwerken van trauma's
Oeh dat lijkt me gaaf! Ik heb zo'n Chancellor editie, dwz boekje ziet er schattig uit, maar heeft wel de moderne spelling als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.)
als ik t boek kan vinden zal ik eens kijken welke vertaling ik heb , ik heb dacht ik ook echt fucking oud engelsquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.)
Beter dan de film? Vond ik namelijk zó ontzettend overgewaardeerdquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
De woorden zijn sowieso ouderwets, en de knecht praat een dialect, dat is lastig lezen ja
Maar ik vind dat altijd wel leuk, net zoiets als wanneer je The Color Purple van Alice Walker leest. Da's ook een erg mooi boek trouwens.
Grey's Anatomyquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Etcetera het volgende:
guess who's baaahaaack![]()
ik stuiter een beetje van GA
Ik heb de film van The Color Purple niet gezien, ik vond wél de film van Pride & Prejudice waardeloos.quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter dan de film? Vond ik namelijk zó ontzettend overgewaardeerd
quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
weekend was lekkerontspannen, gezellig, gelachen, filmpje gekeken, verkouden geworden want het is te koud om in een tent te slapen
Welke zijn we nu eigenlijk? die aflevering dat Callie en George getrouwd zijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grey's Anatomy
Ik kan het steeds niet zien op maandag, dus ik heb al t/m aflevering 19 gedownload, én gekeken
Het wordt zo FUCKING SPANNEND!!!!! En ik heb vreselijk zitten janken voor de tv, dus bereid je maar voor!
Da's aflevering 14.quote:Op maandag 9 april 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke zijn we nu eigenlijk? die aflevering dat Callie en George getrouwd zijn
Het is GA, dat mag.quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh LadyBlack, waarom jank je om een tv-serie, kom op!
Onderliggende shitquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh LadyBlack, waarom jank je om een tv-serie, kom op!
Misschien moet je met een vrouwen-kitje in je badkamer gaan spelen en dan een beetje klooien met de föhn enzo..........quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat is vaak zo'n makkelijke verklaring voor dingen die ik niet snap
Nee, maar dat zeggen we ook alleen omdat jullie dat ook doen. "vrouwen janken snel" oké, dan ligt het daaraanquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat is vaak zo'n makkelijke verklaring voor dingen die ik niet snap
Ja, dat wel, maar het is ook echt een ***wijfquote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
ik moest bijna huilen toen meredith bijna moest huilenvond het zo zielig voor d'r toen haar moeder haar uitschold
trouwens, als haar moeder wel 'bij' is, is ze veel mooier dan wanneer ze dat niet is
Achja, ik zal jullie ook nooit begrijpenquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's gewoon de zoveelste bevestiging. Als iemand gaat janken om een tv-show die gespeeld is, en er dan ook nog helemaal in op gaat, dan heb ik zoiets van: doe es ff nuchter joh
Maar het is heerlijk om es niet zo nuchter te doen!! Lekker potje janken om sores die niet van jezelf is.quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's gewoon de zoveelste bevestiging. Als iemand gaat janken om een tv-show die gespeeld is, en er dan ook nog helemaal in op gaat, dan heb ik zoiets van: doe es ff nuchter joh
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie foto's zien van onze mini CampZone?
nee hoor dat ben ik niet dat is mijn secret twinquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
Ah, een foto van je voorkant
Dus zóó zie je eruit!
Nah, als het je twin is, weet ik hoe je er ongeveer uit zietquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor dat ben ik niet dat is mijn secret twin![]()
Prachtig!quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
oh, mijn overcharmante houding op die tent op het laatstde lucht moest er ff snel uit dus ben ik er maar opgedoken
zo'n bleekscheet met rood haar en sproetjes?quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef Etcetera het volgende:
die foto in het donker, met de lichtslang in de tent aan... toen wij ff buiten stonden, hadden we het echte campzone gevoel zo te pakken![]()
oh, en die jongen bij wie het hielden, heeft ook nog een broertje. schijnt het. die zien we zeg maar nooit, die zit alleen op z'n kamer en komt beneden voor het eten
Jammer ja.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Etcetera het volgende:
nee, hij staat op een van de bbq foto'szwarte trui en puistjes
we hebben nog naar Happy Feet gekeken, damn die viel smerig tegenbeetje jammer
Night At The Museaum daarentegen is veel leuker dan ik had verwacht
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, we wouden Happy Feet eerst in de bios zien maar hij draaide alleen in het nederlands. heeft ons dus wel geld bespaard
music&lyrics is zeker zo'n foute je-weet-toch-wel-hoe-het-eindigt-namelijk-goed-film
Mik, je bent wel op dreef zegquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ultra slappe vrouwen-minder romcom-gevalletje, ja. Blegh.
vrijgezel zekerquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ultra slappe vrouwen-minder romcom-gevalletje, ja. Blegh.
Ja, alleen dat onderuit gezakt wilde niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Etcetera het volgende:
dat kan erg lekker zijnniet nadenken, gewoon onderuit gezakt film kijken
Precies, alleen maar vrouwen nu. Net was ik een beetje in de minderheidquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Music&Lyrics
Mikkie, het wordt echt zo'n geval van: verkeerde plaats op de verkeerde tijd, haha!
Vind er ook niks aan. Overgestapt op Standoff. Mooie actieseriequote:Op maandag 9 april 2007 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk nu Julia's Tango, maar volgens mij vind ik dat toch duidelijk minder leuk..... jammer.
Belangrijkste verschil is niet wat je er van vindt, maar hoe je doet er over te vindenquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Relatie of niet, het blijven kutfilms
Steeds bij de afkorting LB voel ik me aangesproken... jarenlang op een ander forum een username gehad waarvan de afkorting ook LB wasquote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, LB
Allemaal vrouwen die het over stomme vrouwendingen hebben... FF lekker dwarsliggen
ze doen hun bestquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben je ouders nog inspraak in je taalgebruik dan?
Ik niet, ik hou alleen maar van jongensdingen...quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Ieder zijn ding hè. Ik ben redelijk doorsnee vrouw
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze doen hun best
als ik het heb over een 'dode harde schijf' vragen ze toch echt of ik dat ook normaal kan zeggen
een harde schijf die is overledenquote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Heet dat zo? Dan ben ik dat ongetwijfeld ja...quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
SaskiaTomboy
ik ben blijkbaar toch niet zo Tomboyvind een romcom op z'n tijd toch echt wel leuk hoor
Oh, ik dacht dat je het als een belediging bedoelde ofzoquote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een harde schijf die is overleden
ehm
nou ja, die stuk is dus
van een pc he![]()
Etc, wat doe jequote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
SaskiaTomboy
ik ben blijkbaar toch niet zo Tomboyvind een romcom op z'n tijd toch echt wel leuk hoor
ik ben een halve tomboy dan denk ikquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Etc, wat doe jeMijn hele wereldbeeld onderuit gehaald, jij geen Tomboy
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt een meisje denk ik toch.......... ik hou van romantische films en heb een hekel aan horrors en actiefilms. Ik had ook altijd een hekel aan tikkertje en zat het liefst met poppen te spelen
Pfoe, gelukkigquote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een halve tomboy dan denk ik
want als je een weekend met 2 jongens een tent deel, dan ben je toch niet echt ladylike![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat nou stoer? Ik vind dat vroeg, en vroeg is voor watjes
wat leuk!quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:
http://czmini.cyberdevil.nl/
korte uitleg: niet alle foto's zijn van de lan, het zijn vooral foto's van het paasweekend in z'n geheel.
jongen met korte stekels is kameraad waar we het hebben gehouden
jongen met zwart haar is m'n
muppet met lang haar is ikke
groene tent is slaaptent
witte tent stonden de pc's in
tenten stonden op het terrein van de buren (dat huis staat leeg, dus dat kan wel)
en het was erg gezellig
Wat LB zegtquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Music&Lyrics
Mikkie, het wordt echt zo'n geval van: verkeerde plaats op de verkeerde tijd, haha!
oh, ik was het liefst altijd buiten..hutten bouwen, tikkertje, verstoppertje, blikkie trap, voetballen, etc. En horror en actiefilmsquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt een meisje denk ik toch.......... ik hou van romantische films en heb een hekel aan horrors en actiefilms. Ik had ook altijd een hekel aan tikkertje en zat het liefst met poppen te spelen
Nee joh, iets met watjes.....quote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal al sliepen!![]()
Yo Sheepquote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
¿Qué Paashaas?
quote:
Ik moet misschien toch verhuiizen.......quote:Op maandag 9 april 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is perfect weer de laatste paar dagen en ik heb lekker buiten gewerkt.
Geen zon bij jou?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet misschien toch verhuiizen.......
Wat ergquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet misschien toch verhuiizen.......
[me=Soemp mompelt iets over een tijd en een plaats...quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* Mikkie] mompelt iets over Shrek...[/me]
vrouwenhaterquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk... een vrouw maakt een fout, en dan maar de computer de schuld geven
Nee, er is blijkbaar niemand bereid om dit te verzorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef SaskiaR het volgende:
Is er al een nieuw quiztopic open?
Dat is een bekende bug. Twee "me"-tags werkt inderdaad nietquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat nou stoer? Ik vind dat vroeg, en vroeg is voor watjes
o dearquote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat leuk!Foto's!!!
Superleuk om te zienNu ga ik extra goed opletten bij de bussen in Grun
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg op, waar hebben jullie mijn tandenborstel gelaten?
heb je lang moeten zoekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naast de waterkoker leggen he? Vlegels...
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
o dear
tip: als ik chagerijnig kijk, dan ben ik dat niet altijd hoor
en ik probeer al tijden of ik een soempie zie lopen maar die zie ik nooit![]()
hartjes 1 hebben ze wel in die stripwinkeltjes achter de Heerestraat. Of bij Scholtens. Daar lagen ze in elk geval anderhalve week terug nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
roze jas?
ik heb laatst Hartjes 2 gekocht, kon Hartjes 1 niet vindenmaar is wel erg grappig
herkenbaar enzo
daar kom je net achter?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kom er net achter dat ik 13 april een tentamen heb
quote:
weet je wat het is, ik wist het welquote:
Etc, echt handig ben je niet hequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
weet je wat het is, ik wist het wel2 week terug al gezien ofzo
maar dan denk ik van: heb nog tijd zat
en toen kwam pasen met die lan
en toen dacht ik: ik leer daarna wel
maar nu kom ik erachter dat ik nog 3 dagen hebik heb wel vaker dat ik denk: ooooh, dat duurt nog weeeeeken, en en dan is het de week er op al
![]()
![]()
pics!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:mensen! m'n plantjes komen uit. Er komen groene dingetjes boven de aarde
ieeee
![]()
![]()
Ja, dit is de kleine en er is nog een grote. De latten bij de raamkozijnen zijn ook gedaan en de deuren ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef B.ertha het volgende:
Goed bezig Nem
Al veel van die panelen gedaan?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:mensen! m'n plantjes komen uit. Er komen groene dingetjes boven de aarde
ieeee
![]()
![]()
Ik dacht dat wij stomme acties hadden.quote:
Zie vorige pagina plus: AKQ SlowChat # 104! Pride & Prejudicequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hey nem hoe is het met de kozijnen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:mensen! m'n plantjes komen uit. Er komen groene dingetjes boven de aarde
ieeee
![]()
![]()
Die van mij lag gewoon op straatquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
het adres klopt, initialen kloppen, achternaam klopt
wij denken dat het van z'n vader was
maar die geboortedatum klopt ook niet
en we willen die punten wel graag want dan kan ik een gratis maglight krijgenen die dingen zijn zo handig (en onverwoestbaar!)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Nesle het volgende:
Nu nog geen zin
Ik heb ook niks te doen vandaagheerlijk
vond wel weer fijn om naar school te gaan (sla me)
En gatsiedarrie chocola
Goedzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
ohja, ik heb me vandaag opgegeven voor mijn herkansing ->duits. had een 6 op idioom![]()
![]()
kan ik zát een 8 of hoger op halen.
en vandaag mijn laatste cijfer binnen gehaald en meteen mijn beste8.4 op nederlands
moesten een middeleeuws verhaal schrijven en nu blijkt dat ik wel creatief ben
oh en eco cijfer is 0.5 omhoog gegaan dus nu een 5.8
kortom geen onv op een pw in de pwweek
Nee, ik heb er geen een gedaan, omdat ik daar nooit zin in hadquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Nesle het volgende:
jeetje dat betekent dat je maar 1 pw hebt herkanst in 2 jaar?!![]()
wij mogen per periode van de gemaakte pws (en die je mag herkansen) 1 herkansen. dus 4 per jaar. het mag.
ik kan dus 12 tentamens herkansen in de bovenbouw.
maglight? welkequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]Goed gedaan hoor
![]()
[..]
Die van mij lag gewoon op straat
Beterschapquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maglight? welkeik ben er ooit een verloren
hoofdpijn![]()
![]()
zou ff naproxennetje slikken denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beterschap
Een superouderwetse, maar die ben je vast niet bij ons in de straat verloren
Nee, ik ook niet. Maar meestal liggen alle punten die ik haal wel ongeveer rond mijn gemiddelde, dus heeft het geen zin. Scheikunde is nu echter een afrondingsverschil, dus dat moet omhoogquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef Nesle het volgende:
ik heb de herkansingen ook nog nooit nodig gehad om een onv omhoog te krikken maar soms weet ik gewoon dat ik veel beter kan, en dat is dan meestal ook zo.
maar ik herkans alleen maar vakken waar je weinig voor hoeft te lerenbio herkans ik dus sowieso al never. gelukkig nog maar 1 pw daarvan
Hij doet het primaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou ff naproxennetje slikken denk ik
was maar een geintje van die magdoettie het nog? kijken of je 'm kunt registreren, levenslange garantie van mag
Okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zou het gewoon proberen
als die al geregistreerd staat, lees je dat vanzelf
als het een politieding is, en ze gaan er achteraan (wat mij erg stug lijkt) zeg je gewoon dat je het echt niet wist
Geluktquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Etcetera het volgende:
gewoon invullenis het serienummer nog te lezen?
m'n vriend heeft een 5d of een 6d
die zijn echt massive
hihi okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de politequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
neslehttp://www.maglite.com/product.asp?psc=6DCELL dit is geen zaklampJE meer
die lopen er niet voor niets mee rond denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn ook prima te gebruiken als slagwapen en/of moordwapen. Handig voor de polite
Daar komt de mijne vast vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die lopen er niet voor niets mee rond denk ik
Ze hebben ze nu ook met LEDsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je de nieuwe ledlampen ziet kan je wat mij betreft concluderen dat de maglites hun tijd gehad hebben.
Dat steuntje daarvan snap ik nou echt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef SaskiaR het volgende:
Die heb ik ook, heel handig als fietslampje
Op mijn middelbare school had je 1 herkansing n.a.v. eerste drie maanden brugklas, en dan maandenlang niet. Van de toetsen uit de laatste twee jaar mocht je er 1 of 2 over doen, weet ik niet meer zeker. Niet veel dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goedzo
Hoeveel herkansingen hebben jullie dan? Wij hadden 3 herkansingen in 3 jaar, waarvan we er max 2 in één jaar mochten. Echt schandalig weinig. Kan er nu dus 2 doen, moet ff bedenken wat. Waarscheinlijk scheikunde
Dan heb ik weer niet goed gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
Gewoon dat houdertje op je stuur zetten, vastmaken met dat schroefje, that's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |