Misschien moet je met een vrouwen-kitje in je badkamer gaan spelen en dan een beetje klooien met de föhn enzo..........quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat is vaak zo'n makkelijke verklaring voor dingen die ik niet snap
Nee, maar dat zeggen we ook alleen omdat jullie dat ook doen. "vrouwen janken snel" oké, dan ligt het daaraanquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat is vaak zo'n makkelijke verklaring voor dingen die ik niet snap
Ja, dat wel, maar het is ook echt een ***wijfquote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
ik moest bijna huilen toen meredith bijna moest huilenvond het zo zielig voor d'r toen haar moeder haar uitschold
trouwens, als haar moeder wel 'bij' is, is ze veel mooier dan wanneer ze dat niet is
Achja, ik zal jullie ook nooit begrijpenquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's gewoon de zoveelste bevestiging. Als iemand gaat janken om een tv-show die gespeeld is, en er dan ook nog helemaal in op gaat, dan heb ik zoiets van: doe es ff nuchter joh
Maar het is heerlijk om es niet zo nuchter te doen!! Lekker potje janken om sores die niet van jezelf is.quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's gewoon de zoveelste bevestiging. Als iemand gaat janken om een tv-show die gespeeld is, en er dan ook nog helemaal in op gaat, dan heb ik zoiets van: doe es ff nuchter joh
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie foto's zien van onze mini CampZone?
nee hoor dat ben ik niet dat is mijn secret twinquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
Ah, een foto van je voorkant
Dus zóó zie je eruit!
Nah, als het je twin is, weet ik hoe je er ongeveer uit zietquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor dat ben ik niet dat is mijn secret twin![]()
Prachtig!quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
oh, mijn overcharmante houding op die tent op het laatstde lucht moest er ff snel uit dus ben ik er maar opgedoken
zo'n bleekscheet met rood haar en sproetjes?quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef Etcetera het volgende:
die foto in het donker, met de lichtslang in de tent aan... toen wij ff buiten stonden, hadden we het echte campzone gevoel zo te pakken![]()
oh, en die jongen bij wie het hielden, heeft ook nog een broertje. schijnt het. die zien we zeg maar nooit, die zit alleen op z'n kamer en komt beneden voor het eten
Jammer ja.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Etcetera het volgende:
nee, hij staat op een van de bbq foto'szwarte trui en puistjes
we hebben nog naar Happy Feet gekeken, damn die viel smerig tegenbeetje jammer
Night At The Museaum daarentegen is veel leuker dan ik had verwacht
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, we wouden Happy Feet eerst in de bios zien maar hij draaide alleen in het nederlands. heeft ons dus wel geld bespaard
music&lyrics is zeker zo'n foute je-weet-toch-wel-hoe-het-eindigt-namelijk-goed-film
Mik, je bent wel op dreef zegquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ultra slappe vrouwen-minder romcom-gevalletje, ja. Blegh.
vrijgezel zekerquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ultra slappe vrouwen-minder romcom-gevalletje, ja. Blegh.
Ja, alleen dat onderuit gezakt wilde niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Etcetera het volgende:
dat kan erg lekker zijnniet nadenken, gewoon onderuit gezakt film kijken
Precies, alleen maar vrouwen nu. Net was ik een beetje in de minderheidquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Music&Lyrics
Mikkie, het wordt echt zo'n geval van: verkeerde plaats op de verkeerde tijd, haha!
Vind er ook niks aan. Overgestapt op Standoff. Mooie actieseriequote:Op maandag 9 april 2007 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk nu Julia's Tango, maar volgens mij vind ik dat toch duidelijk minder leuk..... jammer.
Belangrijkste verschil is niet wat je er van vindt, maar hoe je doet er over te vindenquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Relatie of niet, het blijven kutfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |