Het boek is goed, maar wat dacht je van de serie..........quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat boek schijnt best goed te zijn.
Heb je via Wiki en dan eerst bewerken gedaan?quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kan het nou dat de plaatjes niet mooi AKQ vormen in de OP?
Die heb ik op dvd, vraag me af of ik er iets aan vindquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het boek is goed, maar wat dacht je van de serie..........![]()
![]()
Mr Darcy![]()
Gewoon alles van http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC kopiëren en plakkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
nee hoe moet ik bewerken dan?
Ga naar de Wiki, bovenin, net boven AKQSC, de titel, staat 'artikel'. 2 kopjes daarnaast staat hetquote:Op maandag 9 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
nee hoe moet ik bewerken dan?
Goed hè, van mijquote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon alles van http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC kopiëren en plakken
Bij OP veranderingen ja. Is heel vaak zo, vooral in MENquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dus bezig het te wijzigen (dankzij de uitmuntende aanwijzingen lukt dat perfect) maar FOK werkt niet mee..... database-problemen
Is de laatste tijd vakerquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dus bezig het te wijzigen (dankzij de uitmuntende aanwijzingen lukt dat perfect) maar FOK werkt niet mee..... database-problemen
quote:Op maandag 9 april 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Laat toch gewoon zitten joh
Met vallen en opstaan kom je het verstquote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Neeneenee, nu ik weet hoe het moet zal ik het zo krijgen ook!
Kom je daarvoor speciaal naar de AKQ slowchat?quote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Pride & Prejudicenog nachtmerries over t boek
heb ik voor school moeten lezen
We staan hier bekend om het kunnen laten verwerken van trauma'squote:Op maandag 9 april 2007 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom je daarvoor speciaal naar de AKQ slowchat?
Wees welkom
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.quote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Pride & Prejudicenog nachtmerries over t boek
heb ik voor school moeten lezen
Jaja, en Ikea bedden opbouwen en tuinen aanplantenquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
We staan hier bekend om het kunnen laten verwerken van trauma's
Oeh dat lijkt me gaaf! Ik heb zo'n Chancellor editie, dwz boekje ziet er schattig uit, maar heeft wel de moderne spelling als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.)
als ik t boek kan vinden zal ik eens kijken welke vertaling ik heb , ik heb dacht ik ook echt fucking oud engelsquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft 't per ongeluk in het orginele schrift gekocht. (Aka: 19e eeuws Engels.)
Beter dan de film? Vond ik namelijk zó ontzettend overgewaardeerdquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
De woorden zijn sowieso ouderwets, en de knecht praat een dialect, dat is lastig lezen ja
Maar ik vind dat altijd wel leuk, net zoiets als wanneer je The Color Purple van Alice Walker leest. Da's ook een erg mooi boek trouwens.
Grey's Anatomyquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Etcetera het volgende:
guess who's baaahaaack![]()
ik stuiter een beetje van GA
Ik heb de film van The Color Purple niet gezien, ik vond wél de film van Pride & Prejudice waardeloos.quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter dan de film? Vond ik namelijk zó ontzettend overgewaardeerd
quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
weekend was lekkerontspannen, gezellig, gelachen, filmpje gekeken, verkouden geworden want het is te koud om in een tent te slapen
Welke zijn we nu eigenlijk? die aflevering dat Callie en George getrouwd zijnquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grey's Anatomy
Ik kan het steeds niet zien op maandag, dus ik heb al t/m aflevering 19 gedownload, én gekeken
Het wordt zo FUCKING SPANNEND!!!!! En ik heb vreselijk zitten janken voor de tv, dus bereid je maar voor!
Da's aflevering 14.quote:Op maandag 9 april 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke zijn we nu eigenlijk? die aflevering dat Callie en George getrouwd zijn
Het is GA, dat mag.quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh LadyBlack, waarom jank je om een tv-serie, kom op!
Onderliggende shitquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh LadyBlack, waarom jank je om een tv-serie, kom op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |