Steeds bij de afkorting LB voel ik me aangesproken... jarenlang op een ander forum een username gehad waarvan de afkorting ook LB wasquote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, LB
Allemaal vrouwen die het over stomme vrouwendingen hebben... FF lekker dwarsliggen
ze doen hun bestquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben je ouders nog inspraak in je taalgebruik dan?
Ik niet, ik hou alleen maar van jongensdingen...quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Ieder zijn ding hè. Ik ben redelijk doorsnee vrouw
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze doen hun best
als ik het heb over een 'dode harde schijf' vragen ze toch echt of ik dat ook normaal kan zeggen
een harde schijf die is overledenquote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Heet dat zo? Dan ben ik dat ongetwijfeld ja...quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
SaskiaTomboy
ik ben blijkbaar toch niet zo Tomboyvind een romcom op z'n tijd toch echt wel leuk hoor
Oh, ik dacht dat je het als een belediging bedoelde ofzoquote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een harde schijf die is overleden
ehm
nou ja, die stuk is dus
van een pc he![]()
Etc, wat doe jequote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
SaskiaTomboy
ik ben blijkbaar toch niet zo Tomboyvind een romcom op z'n tijd toch echt wel leuk hoor
ik ben een halve tomboy dan denk ikquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Etc, wat doe jeMijn hele wereldbeeld onderuit gehaald, jij geen Tomboy
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt een meisje denk ik toch.......... ik hou van romantische films en heb een hekel aan horrors en actiefilms. Ik had ook altijd een hekel aan tikkertje en zat het liefst met poppen te spelen
Pfoe, gelukkigquote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een halve tomboy dan denk ik
want als je een weekend met 2 jongens een tent deel, dan ben je toch niet echt ladylike![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat nou stoer? Ik vind dat vroeg, en vroeg is voor watjes
wat leuk!quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:
http://czmini.cyberdevil.nl/
korte uitleg: niet alle foto's zijn van de lan, het zijn vooral foto's van het paasweekend in z'n geheel.
jongen met korte stekels is kameraad waar we het hebben gehouden
jongen met zwart haar is m'n
muppet met lang haar is ikke
groene tent is slaaptent
witte tent stonden de pc's in
tenten stonden op het terrein van de buren (dat huis staat leeg, dus dat kan wel)
en het was erg gezellig
Wat LB zegtquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Music&Lyrics
Mikkie, het wordt echt zo'n geval van: verkeerde plaats op de verkeerde tijd, haha!
oh, ik was het liefst altijd buiten..hutten bouwen, tikkertje, verstoppertje, blikkie trap, voetballen, etc. En horror en actiefilmsquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt een meisje denk ik toch.......... ik hou van romantische films en heb een hekel aan horrors en actiefilms. Ik had ook altijd een hekel aan tikkertje en zat het liefst met poppen te spelen
Nee joh, iets met watjes.....quote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal al sliepen!![]()
Yo Sheepquote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
¿Qué Paashaas?
quote:
Ik moet misschien toch verhuiizen.......quote:Op maandag 9 april 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is perfect weer de laatste paar dagen en ik heb lekker buiten gewerkt.
Geen zon bij jou?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet misschien toch verhuiizen.......
Wat ergquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet misschien toch verhuiizen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |