Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
te Nijmegenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
joh...super vet cool....quote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef BrandX het volgende:
zeg... .ik heb een ideetje voor de meet...
[..]
te Nijmegen
Gaaf idee!quote:Op zondag 8 april 2007 23:56 schreef BrandX het volgende:
Den Haag, maar heb de rit er graag voor over!
Oh, en wil onderweg best wel mensen oppikken
quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan wel koffie gebruiken net 12 uur achter elkaar gewerktzonder ook maar 1 keer te zitten.
Moet ik jou voor dit idee warm maken?quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou aan ons de kunst om de rest warm te maken.....![]()
![]()
![]()
ik stem voor...quote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef BrandX het volgende:
Weet alleen niet natuurlijk of het op 6 mei kan
Maar ik zal morgen eens mailen oid wat de mogelijkheden zijn! En 10 man kunnen we toch wel bij elkaar krijgen????
Boem-Dquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan wel koffie gebruiken net 12 uur achter elkaar gewerktzonder ook maar 1 keer te zitten.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik jou voor dit idee warm maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee..ik niet....
...moet ik JOU warm maken dan....?
![]()
![]()
![]()
voor dit idee....![]()
Ja jaquote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee..ik niet....
...moet ik JOU warm maken dan....?
![]()
![]()
![]()
voor dit idee....![]()
weltrusten boem....slaap lekker...quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga naar bed, lees me morgen wel in![]()
Trustenquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga naar bed, lees me morgen wel in![]()
ahhh...op die fiets ja....quote:Op maandag 9 april 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ben niet slapen, en ga ook nog niet, maar ik ga me wel op muziek storten... Dus ga binnnen nu en 10 minuten waarschijnlijk niet meer (veel/snel//vlug/grote regelmaat) hier te zien zijn tot morgenochtend...
Ga je een symphonie schrijven?quote:Op maandag 9 april 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ben niet slapen, en ga ook nog niet, maar ik ga me wel op muziek storten... Dus ga binnnen nu en 10 minuten waarschijnlijk niet meer (veel/snel//vlug/grote regelmaat) hier te zien zijn tot morgenochtend...
quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je een symphonie schrijven?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]neuh, ik kan geen noot spelen.
Maar muziek is de ideale manier, voor mij dan, om van alles kwijt te raken, en daar ga ik me zo eens heerlijk op storten![]()
![]()
![]()
Helemaal top idd!quote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
....doe ik dus ook..alle emoties kun je ermee kwijt....zooo lekkerrrrrr...
![]()
![]()
Bij mij bestaat het vooral uit een compilatie vanquote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb trouwens nu Coldplay kei hard aan....![]()
![]()
kreeg het idee van iemand....![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal top idd!
Dus ik ga nu, mezelf heerlijk vermaken met de draadloos headset op, volume op max. en gáááááán!!!!
See you all tomorrow, hopelijk in happier spirits en meer gemoedsrust
Ciao!![]()
nou veel plezier dan....quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal top idd!
Dus ik ga nu, mezelf heerlijk vermaken met de draadloos headset op, volume op max. en gáááááán!!!!
See you all tomorrow, hopelijk in happier spirits en meer gemoedsrust
Ciao!![]()
Toch maar niet naar bedquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk dat ik maar ook richting bed ga.......tot morgen iedereen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook vrij...?quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Toch maar niet naar bedzou anders ook wel erg vroeg zijn.
Morgen vrij he!![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Nou hier meld de NachtWacht zich weer, hoop dat het dit keer wat beter verloopt.![]()
Gisteren was ik als laatste die berichtte in zo,n topic, daarna ging het niet meer zoals je terug kunt kijken.
Maar ben blij dat alles het weer doet, trouwens een hele GoedNacht iedereen op Fok!.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef BrandX het volgende:
Meld me ook maar weer... Verveel me.
Als je het mij vraag alweer te lang geleden, ik heb je gemist en ben blij je weer te zien !quote:Op maandag 9 april 2007 01:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...SANDER...KEREL....
![]()
!!!...das lang geleden....
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....hoe was de muziek-sessie....?
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je het mij vraag alweer te lang geleden, ik heb je gemist en ben blij je weer te zien !
Goedenacht > > juon_jacket1.![]()
![]()
ja...die dagen ken ik ook....quote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft nog niet echt zijn vruchten afgeworpen. Staat nog steeds aan, dat wel
Maar wil net niet dat doen wat ik nodig heb
Tja, 't zijn zo van die dagen hè
Haha slapen, ik dacht het nietquote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...lief....
...what's up...? how's life...?
...of ga je nu dus slapen....
?
dit topic is zelden echt "stil".....quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef ScarFace- het volgende:
Er zijn dus toch nog mensen.
check!quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...die dagen ken ik ook.......jammer genoeg is het hier ook wel een beetje hetzelfde....
...maar hoop doet leven zeg ik altijd...
...dus daar hou ik me dus aan vast....
![]()
niet echt veel...lekker uitgebreid ontbijt...quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef BrandX het volgende:
wat hebben jullie zoal gedaan, nu FOK! de hele dag plat heeft gelegen op deze prachtige zomerse en zon-volle paaszondag?
thnx!...quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef BrandX het volgende:
geen punt hoor JJ, hier nog een bakkieom de nacht mee door te koffiën
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 01:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha slapen, ik dacht het nietmijn avond / nacht / ochtend is net begonnen en beginnen net pas !
Ik ben hier voorlopig nog wel even.![]()
Ik heb vandaag lekker in de achtertuin gezeten, lekker in het zonnetje met een kopje koffie erbij.![]()
Ja in Koffie zit ietsje meer Cafféine in dan Cola !quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.
Hoe zit het eigenlijk met koffie zit daar meer caffeine in dan cola?
Red Bull en ook de goedkope Golden Power en Megaforce werken iig goed tegen vermoeidheid.
ik vind die dingen niet te drinken....veel te zoet....quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.
Hoe zit het eigenlijk met koffie zit daar meer caffeine in dan cola?
Red Bull en ook de goedkope Golden Power en Megaforce werken iig goed tegen vermoeidheid.
Op de achterkant van een blikje Red Bull staat 2-4 koppen koffie.quote:Op maandag 9 april 2007 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja in Koffie zit ietsje meer Cafféine in dan Cola !
En 1 blikje RedBull staat zeg maar gelijk aan 1 kopje Koffie !
Op een blikje RedBull staat dat geloof ik niet hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Op de achterkant van een blikje Red Bull staat 2-4 koppen koffie.
Dat klopt ook wel als je met cola vergelijkt.
trustenquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef BrandX het volgende:
Ik ga toch ook maar proberen te pitten. Wel te rusten allemaal!![]()
trusten BrandX.....quote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef BrandX het volgende:
Ik ga toch ook maar proberen te pitten. Wel te rusten allemaal!![]()
Ja, tot zoquote:Op maandag 9 april 2007 01:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das ook snel.......welterusten...
...tot gauw...
![]()
![]()
Zou je voor de zekerheid...quote:Op maandag 9 april 2007 01:44 schreef ScarFace- het volgende:
Ik weet 100% zeker dat het erop staat!
En 6 blikjes Red Bull werkt ook echt wel 3 keer zo goed als een fles cola.![]()
En goedkope cola is helemaal niks das niet eens te drinken.
Ja, de wereld is hard.quote:Op maandag 9 april 2007 01:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou je voor de zekerheid...
dat blikje RedBull nog één keertje willen pakken en het aub nog eens rustig door willen lezen.
Want dat staat er volgens mij echt niet op, zo ja dan is het fout wat ze beweren !!!!
gek EN hard...quote:Op maandag 9 april 2007 01:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij nou weer ????
( De wereld is gek zul je bedoelen ).![]()
* Check de site, dan weet je genoeg !quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef NiTiN het volgende:
Jahaa, helaas heb ik het hier nu niet bij de hand maar then again: dat zou ook niet helpen bij in slaap komen later vanavond.
Moet nog wat mails versturen maar zit een beetje met een verdrietig gevoel erover
je kunt toch koffie maken....quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef NiTiN het volgende:
Jahaa, helaas heb ik het hier nu niet bij de hand maar then again: dat zou ook niet helpen bij in slaap komen later vanavond.
Moet nog wat mails versturen maar zit een beetje met een verdrietig gevoel erover
precies....quote:Op maandag 9 april 2007 02:08 schreef Sander170 het volgende:
Ik blijf wel wakker van de koffie die ik net genomen heb,
heb ik echt geen RedBull of andere shit voor nodig hoor.![]()
Zoek gewoon bij google op: achterkant blikje red bullquote:Op maandag 9 april 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
Nou op de site van Red Bull staat er niets over geschreven hoor.![]()
( Bron: www.redbull.nl ).
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !quote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoek gewoon bij google op: achterkant blikje red bull
Als je het per se wilt controleren kijk je dinsdag in de supermarkt.
Ik heb ook geen Red Bull ofzo nodig om wakker te blijvenquote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies.......en koffie is veeeel lekkerder.....
![]()
![]()
adem in....adem uit....quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !
En waar moet ik bij google kijken dan volgens jou ????
Ik weet dat ik gelijk heb, en vandaar dat ik het ook zeg !quote:
Haha bij het internet typ je achterkant blikje red bull in dan zie je bij de eerste link al wat je zoekt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !
En waar moet ik bij google kijken dan volgens jou ????
Haha, gezien ja, maar waar kan ik het orginele bericht op hun site lezen dan ????quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha bij het internet typ je achterkant blikje red bull in dan zie je bij de eerste link al wat je zoekt.
Komt van drugsinfoteam.nl.
ik zeg ook niet dat je je gelijk niet moet zeggen....quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, en vandaar dat ik het ook zeg !
En al zou het op zo,n blikje staan, wie zegt dat het dan ook daadwerkelijk waar is.![]()
Negatief, nee hoorquote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je je gelijk niet moet zeggen......maar voelde vage negatieve "vibes" tijdens deze o zo rustige nacht....
![]()
Moet je ff op die site kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha, gezien ja, maar waar kan ik het orginele bericht op hun site lezen dan ????
Dat zoek je zelf maar op.quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg waar ik het ff kon vinden dan ????
Haha, ik snap alles zolang het maar de waarheid is, en niet het geen wat je zou willen horen !quote:Op maandag 9 april 2007 02:28 schreef ScarFace- het volgende:
Haha als ik het uitleg snap je het waarschijnlijk nog niet haha![]()
Ik zal het wel posten
Vraag:
Hallo,
ik heb een paar vragen. Allereerst zou ik graag willen weten wat ephedra precies is. Ik hoorde dat het nu is verboden. Zijn het drugs?
Verder wilde ik iets vragen over energy drink en koffie, oftewel caffeine, al weet ik niet of ik hier een vraag erover kan stellen omdat dat geen drug is.
Wat ik wilde weten, is in hoeverre caffeine schadelijk is voor de gezondheid. Op de achterkant van Red Bull staat dat 1 blikje gelijk staat aan 2-4 koppen koffie. Als je dan bijvoorbeeld 4 blikjes Red Bull drinkt, is dat dan schadelijk? Oftewel: hoeveel kopjes koffie op een dag kan men hebben? Ik dronk afgelopen week namelijk 3 blikjes Red Bull en ik kreeg nogal buikpijn na een paar uur.
Antwoord:
Je code was: caffeine ephedra
Beste vraagsteller,
Efedra is een opwekkend middel. Sinds kort is de vrije verkoop verboden. Het is inderdaad een drug. Efedra is milder dan amfetamine, maar lijkt er wel op. Kijk voor meer informatie over amfetamine achter de link folders. Er staat ook wat informatie over Efedra.
Koffie is bij normaal gebruik onschadelijk. Je kunt er wel wat opgefokt van worden als je er veel van gebruikt. Soms krijgt men hoofdpijn of hartkloppingen. Dat is vervelend, maar voor een gezond mens niet gevaarlijk.
Er zijn studies verricht naar de risico's van Red Bull. Om de een of andere reden probeert men het gebruik van Red Bull af te raden. De sterke cafeïne en de taurine zijn hier de oorzaak van. Er is echter geen enkele reden om je over Red Bull zorgen te maken. Als je teveel Red Bull neemt, krijg je buikpijn, hoofdpijn of word je misselijk. Ook hier geldt dat dat vervelend is, maar voor een gezond mens niet gevaarlijk.
Dus: Red Bull is een opwekkende drank die volkomen veilig is, maar waar je niet teveel van moet nemen.
Met vriendelijke groet,
Martin Sijes
HAHA, zolang jij geen foto's als bewijs opvoert zal ik je nooit en nooit geloven !quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef ScarFace- het volgende:
HAHA genoeg gelult over Red Bull als je me nog niet gelooft ga je maar naar de winkel.
Of je kijkt zelf eens op het internet informatie zoeken over Red Bull HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt helemaal.quote:Op maandag 9 april 2007 03:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, dat kan ik zelf niet aanpassen. Maar het is in jullie zomertijd 5 uur vroeger, en in de wintertijd 6 uur.
dan is het bij jou nog de 8e danquote:Op maandag 9 april 2007 03:35 schreef NiTiN het volgende:
Hier is het nu 21.34
Tuurlijk zou het wel kloppen, aangezien jij op dit moment niet in Nederland bent !quote:Op maandag 9 april 2007 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, maar dat is voor mij ook niet handig eigenlijk, en tevens zou het niet echt meer loppen, je zou dan in de toekomst of het verleden poste.Zo is het wel prima, weet ik ook meteen hoe laat het in Nederland is.
Ik snap hoe jij denkt hoor, zo van ik heb het wel best zo dus lekker laten zoals het is.quote:Op maandag 9 april 2007 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, ik hoef geen eigen tijd hier, ik leef toch wel hoe ik wil, daar heb ik geen aangepaste tijd voor nodig.
Bedankt voor je aanbod trouwens
Ik vergeet nooit koffie te drinken, dat is de dope van mijn leven! Dus ik zou je niet kunnen vertellen of ik hoofdpijn krijg als ik koffie vergeetquote:Op maandag 9 april 2007 09:15 schreef Larissa het volgende:
Ah, koffie! Ik had al koppijn. ff de afkickverschijnselen tegen gaan.
En zoveel drink ik geen koffie per dag maar cola zorgt natuurlijk ook voor cafeïnetoevoer
Hebben jullie dat nou ook? Als je vergeet om koffie te drinken dat je koppijn krijgt?
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.quote:Op maandag 9 april 2007 09:41 schreef BrandX het volgende:
Ik vergeet nooit koffie te drinken, dat is de dope van mijn leven! Dus ik zou je niet kunnen vertellen of ik hoofdpijn krijg als ik koffie vergeet
Ja, te weinig koffie.quote:Op maandag 9 april 2007 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee.. dan doe je toch iets verkeerd
quote:Op maandag 9 april 2007 09:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.![]()
verslavingszorg nodig?quote:Op maandag 9 april 2007 09:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.![]()
[..]
Ja, te weinig koffie.![]()
Koffie does the trick.quote:
slecht geregeldquote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen....quote:
Ik moet ook helemáál naar beneden...quote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
ik normaal dus ook....quote:Op maandag 9 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet ook helemáál naar beneden...![]()
maar dat heb ik graag over voor een goed bakkie leut!!![]()
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??quote:Op maandag 9 april 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik normaal dus ook.......dat weet je....
...maar ik kom mijn bed niet uit...maar wil toch koffie...
![]()
![]()
ze zijn gister terug gegaan naar papa....quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
nou, je kan het... kom op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen.......maar ja een dag zonder koffie is een dag niet geleefd dus ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze zijn gister terug gegaan naar papa....![]()
zekers....quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...![]()
pas op hoor, dadelijk krijg je nog een ideale situatiequote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
bezoek...quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
quote:Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
nee-heeeee.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?
precies.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Larissa het volgende:
Is altijd lullig, mensen die zo laat van tevoren afbellen. Moest verboden worden.
dan bel je die "afspraak" alsnog op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies........vooral als je dus andere mogelijke afspraak weigert omdat ze zo nodig wilden komen....
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 9 april 2007 10:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
oohhh jeetje....Fok! gaat er weer uit vanmiddag....![]()
...rond 12:00....
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
kut voor jequote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef faberic het volgende:
Ikke was vorige week in Rome. Lekkere cappuccino & espresso daar, kwaliteit, maar 1 keer kreeg ik een cappuccino waarvan de melk te heet was (dus bitter ipv. zoet en hard ipv zacht) en waar cacaopoeier opzat. Deze heb ik teruggestuurd naar de keuken want ik vond het schandalig dat de mensen die daar werken 's ochtends voor het werk bij een barretje gewoon lekkere cappuccino maken en overdag bagger maken.
Oke.
Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
En ik ga het gras maar eens maaien.quote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok er weer uit? Mooi, kan ik eindelijk boodschappen doen
quote:
Beslissen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dat ga jij niet ff beslissen he....
![]()
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptopquote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.
Lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptop
Ik las opiumquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef BrandX het volgende:
Veel plezier.
Ik ga hier maar eens aan de opruim.
ciao!![]()
Al een halve dag! En straks gaat ie weer down!quote:
ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en vooral hoelng het gaat duren...quote:Op maandag 9 april 2007 12:32 schreef Larissa het volgende:
[..]
Al een halve dag! En straks gaat ie weer down!![]()
Ik moet eigenlijk mijn gras maaien maar ik wacht wel even totdat Fok! down is.quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en vooral hoelng het gaat duren...![]()
fritsje......quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even melden voor vandaag, rest van de dag ben ik er niet. Twee delen gemist door die FOK!-black-out!![]()
Papier!quote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WIe gaat er down?Wat gaat er down? Goeie...euh... dag allemaal
![]()
het is idd soms vermoeiend....maar ik zie het niet als snipperdagen....quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef OA het volgende:
JJ, heb jij nou het idee dat je snipperdagen hebt als je kinderen weg zijn??![]()
Ze vergen een hoop energie neem ik aan...![]()
goedemorgen goedemiddag papier.....quote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WIe gaat er down?Wat gaat er down? Goeie...euh... dag allemaal
![]()
Ja dat ben ik!quote:
nee....niet geslapen....quote:Op maandag 9 april 2007 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja dat ben ik!Ik zit net aan mn eerste bak koffie.
Goeiemorgen JJ, nog geslapen vannacht?
![]()
Ik wel. En gedroomd, ik weet alleen niet meer over wie wat.quote:Op maandag 9 april 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....niet geslapen......jij...?
![]()
jammer....quote:Op maandag 9 april 2007 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wel. En gedroomd, ik weet alleen niet meer over wie wat.![]()
![]()
Ik ook, op het moment dat ik wakkerquote:Op maandag 9 april 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jammer......ik weet altijd mijn dromen....
![]()
Sta op man! Pak je matras op en gooi 'm buiten neer, lekker in de zon liggenquote:Op maandag 9 april 2007 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tududududu het is mooi wee rmaar ik lig nog in bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi jj trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lenny....quote:Op maandag 9 april 2007 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tududududu het is mooi wee rmaar ik lig nog in bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi jj trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Durf niet, schijnt een gevaarlijk beest bij ons in de buurt rond te lopen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Sta op man! Pak je matras op en gooi 'm buiten neer, lekker in de zon liggen
liiiiiiieeeefff......quote:Op maandag 9 april 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Durf niet, schijnt een gevaarlijk beest bij ons in de buurt rond te lopen.
[afbeelding]
Luie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik lig ook nog in bed....
![]()
koffie dan maar?quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja...maar...jij...hbt wel...geslapen....ik niet....
![]()
![]()
![]()
lekker koffie.....quote:Op maandag 9 april 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koffie dan maar?![]()
Wilde nacht gehad?
nah nee, kon wilderquote:Op maandag 9 april 2007 13:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker koffie.....![]()
![]()
![]()
![]()
...nee geen wilde nacht gehad....
...jij wel...?
![]()
wtf....vies mannetje...quote:Op maandag 9 april 2007 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah nee, kon wilder![]()
ik sta maar eens op, even mezelf fris maken en dan maar eens de bbq van 3 dagen terug opruimen.![]()
![]()
yes yes yes...wat vind je rvan...?quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
Goeiendag samen![]()
wat las ik op blz 1 trouwens over een idee voor de meet?
Goeiemorgen zeg,quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
Goeiendag samen![]()
wat las ik op blz 1 trouwens over een idee voor de meet?
JJ !!!quote:Op maandag 9 april 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes yes yes...wat vind je rvan...?![]()
![]()
Papierquote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen zeg,ook net wakker?
![]()
Grappig idee voor die meet toch?
ik lig dus nog in bed.....quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben inmiddels 1,5 uurtje uit bed en heb al lekker gekoffied.
Vind het meet idee een prima plan, en was voornemens dit eventjes in de OP te knallen, bij de meet-plannen
Neem dan snel een bakkiequote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig dus nog in bed........nog niet eens kffie gehad....
....is trouwens een goed idee om em in de OP te plaatsen...
![]()
![]()
BrandX ging morgen bellen voor mogelijke data enzo (maar dat had je natuurlijk al gelezenquote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben inmiddels 1,5 uurtje uit bed en heb al lekker gekoffied.
Vind het meet idee een prima plan, en was voornemens dit eventjes in de OP te knallen, bij de meet-plannen
ga ik zo ff doen....quote:Op maandag 9 april 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem dan snel een bakkie.... of is er niemand die jou een bakkie op bed kan brengen?
Ik duik NU ff de wiki in![]()
Nog steeds in bed...quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig dus nog in bed........nog niet eens kffie gehad....
....is trouwens een goed idee om em in de OP te plaatsen...
![]()
![]()
sorry...2e poging komt er zo aan....quote:Op maandag 9 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nog steeds in bed...luiwammes...
![]()
en je zou 2 uur geleden al je 1e bakkie halen...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
Zo, nieuwe backups staan ondeline:
Backup van de OP
Backup van de WIKI
![]()
![]()
![]()
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.quote:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...quote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Larissa het volgende:
[..]
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.![]()
Pjuu, das lang zeg....quote:
Ik ben nu mn tweedequote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Pjuu, das lang zeg....
Net ff een bakkie gehad
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforumquote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat kunnen wij er van merken dan?
Oh aha! Dat is wel een soort van handig!quote:Op maandag 9 april 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforum
Maar er wordt nog aan gewerkt
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef OA het volgende:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...![]()
![]()
Goedemiddag dan maar!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
JJ!!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
Dat zou mogelijk zijn, maar dat komt er niet. Ook niet in alle fora, alleen waar het enige waarde toevoegt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef BrandX het volgende:
Of onder elk subforum een SC-subforum?
is dus net gebeurd...een beetje laat....quote:
Wheheh ... Ben je inmiddels ook uit bed?quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dus net gebeurd...een beetje laat....![]()
...maar het smaakt helemaal geweldig...!!!
![]()
en nu ben ik zooooo duf.....![]()
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenotequote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
klasgenote uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenote?
owey....vertel....quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
Ze is gewoon liefquote:
Vertel, hoe heet ze, hoe oud is ze, wat doet ze in het dagelijkse leven (buiten met jou naar school gaan), wat zijn dr hobbies, etcquote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
klasgenote uiteraardIk dacht dat klasgenoot onzijdig was?
IK HOOR NIX......quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef crossover het volgende:
* crossover mompelt zachtjes en onverstaanbaar
OAquote:
was een foutje...quote:
Een goedenavond MPGquote:
Haha, eetze bij je trouwma enzoquote:Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Een goedenavond MPG
Ik ben meteen weer weg, eten bij schoonouders...![]()
trouwma...quote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, eetze bij je trouwma enzo
Ik ga ook even wat eten
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
trouwma...is dat Limburgs ofzo...
![]()
of een verbastering van trauma...![]()
die van mij zjn oke hoor!quote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
Heerlijk is dat, jaquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is juist absoluut niet Limburgsquote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ben wel wakker....quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker he JJ!!Het kwam gewoon doordat jij lag te slapen
lief van je....quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker hoor! Mooie manier om 2e Paasdag door te brengen! Maar ik begrijp dat je liever de kindjes bij je had.
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief van je....![]()
..ik mis ze idd erg...
..maar zie ze woensdag weer ff...
ze zijn om de week bij me....maar das eigenlijk te weinig voor mijn gevoel...zondag komen ze weer mijn kant op....quote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |