Ik las opiumquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef BrandX het volgende:
Veel plezier.
Ik ga hier maar eens aan de opruim.
ciao!![]()
Al een halve dag! En straks gaat ie weer down!quote:
ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en vooral hoelng het gaat duren...quote:Op maandag 9 april 2007 12:32 schreef Larissa het volgende:
[..]
Al een halve dag! En straks gaat ie weer down!![]()
Ik moet eigenlijk mijn gras maaien maar ik wacht wel even totdat Fok! down is.quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en vooral hoelng het gaat duren...![]()
fritsje......quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even melden voor vandaag, rest van de dag ben ik er niet. Twee delen gemist door die FOK!-black-out!![]()
Papier!quote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WIe gaat er down?Wat gaat er down? Goeie...euh... dag allemaal
![]()
het is idd soms vermoeiend....maar ik zie het niet als snipperdagen....quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef OA het volgende:
JJ, heb jij nou het idee dat je snipperdagen hebt als je kinderen weg zijn??![]()
Ze vergen een hoop energie neem ik aan...![]()
goedemorgen goedemiddag papier.....quote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WIe gaat er down?Wat gaat er down? Goeie...euh... dag allemaal
![]()
Ja dat ben ik!quote:
nee....niet geslapen....quote:Op maandag 9 april 2007 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja dat ben ik!Ik zit net aan mn eerste bak koffie.
Goeiemorgen JJ, nog geslapen vannacht?
![]()
Ik wel. En gedroomd, ik weet alleen niet meer over wie wat.quote:Op maandag 9 april 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....niet geslapen......jij...?
![]()
jammer....quote:Op maandag 9 april 2007 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wel. En gedroomd, ik weet alleen niet meer over wie wat.![]()
![]()
Ik ook, op het moment dat ik wakkerquote:Op maandag 9 april 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jammer......ik weet altijd mijn dromen....
![]()
Sta op man! Pak je matras op en gooi 'm buiten neer, lekker in de zon liggenquote:Op maandag 9 april 2007 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tududududu het is mooi wee rmaar ik lig nog in bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi jj trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lenny....quote:Op maandag 9 april 2007 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tududududu het is mooi wee rmaar ik lig nog in bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi jj trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Durf niet, schijnt een gevaarlijk beest bij ons in de buurt rond te lopen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Sta op man! Pak je matras op en gooi 'm buiten neer, lekker in de zon liggen
liiiiiiieeeefff......quote:Op maandag 9 april 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Durf niet, schijnt een gevaarlijk beest bij ons in de buurt rond te lopen.
[afbeelding]
Luie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik lig ook nog in bed....
![]()
koffie dan maar?quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja...maar...jij...hbt wel...geslapen....ik niet....
![]()
![]()
![]()
lekker koffie.....quote:Op maandag 9 april 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koffie dan maar?![]()
Wilde nacht gehad?
nah nee, kon wilderquote:Op maandag 9 april 2007 13:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker koffie.....![]()
![]()
![]()
![]()
...nee geen wilde nacht gehad....
...jij wel...?
![]()
wtf....vies mannetje...quote:Op maandag 9 april 2007 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah nee, kon wilder![]()
ik sta maar eens op, even mezelf fris maken en dan maar eens de bbq van 3 dagen terug opruimen.![]()
![]()
yes yes yes...wat vind je rvan...?quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
Goeiendag samen![]()
wat las ik op blz 1 trouwens over een idee voor de meet?
Goeiemorgen zeg,quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
Goeiendag samen![]()
wat las ik op blz 1 trouwens over een idee voor de meet?
JJ !!!quote:Op maandag 9 april 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes yes yes...wat vind je rvan...?![]()
![]()
Papierquote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen zeg,ook net wakker?
![]()
Grappig idee voor die meet toch?
ik lig dus nog in bed.....quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben inmiddels 1,5 uurtje uit bed en heb al lekker gekoffied.
Vind het meet idee een prima plan, en was voornemens dit eventjes in de OP te knallen, bij de meet-plannen
Neem dan snel een bakkiequote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig dus nog in bed........nog niet eens kffie gehad....
....is trouwens een goed idee om em in de OP te plaatsen...
![]()
![]()
BrandX ging morgen bellen voor mogelijke data enzo (maar dat had je natuurlijk al gelezenquote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben inmiddels 1,5 uurtje uit bed en heb al lekker gekoffied.
Vind het meet idee een prima plan, en was voornemens dit eventjes in de OP te knallen, bij de meet-plannen
ga ik zo ff doen....quote:Op maandag 9 april 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem dan snel een bakkie.... of is er niemand die jou een bakkie op bed kan brengen?
Ik duik NU ff de wiki in![]()
Nog steeds in bed...quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig dus nog in bed........nog niet eens kffie gehad....
....is trouwens een goed idee om em in de OP te plaatsen...
![]()
![]()
sorry...2e poging komt er zo aan....quote:Op maandag 9 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nog steeds in bed...luiwammes...
![]()
en je zou 2 uur geleden al je 1e bakkie halen...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
Zo, nieuwe backups staan ondeline:
Backup van de OP
Backup van de WIKI
![]()
![]()
![]()
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.quote:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...quote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Larissa het volgende:
[..]
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.![]()
Pjuu, das lang zeg....quote:
Ik ben nu mn tweedequote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Pjuu, das lang zeg....
Net ff een bakkie gehad
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforumquote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat kunnen wij er van merken dan?
Oh aha! Dat is wel een soort van handig!quote:Op maandag 9 april 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforum
Maar er wordt nog aan gewerkt
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef OA het volgende:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...![]()
![]()
Goedemiddag dan maar!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
JJ!!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
Dat zou mogelijk zijn, maar dat komt er niet. Ook niet in alle fora, alleen waar het enige waarde toevoegt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef BrandX het volgende:
Of onder elk subforum een SC-subforum?
is dus net gebeurd...een beetje laat....quote:
Wheheh ... Ben je inmiddels ook uit bed?quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dus net gebeurd...een beetje laat....![]()
...maar het smaakt helemaal geweldig...!!!
![]()
en nu ben ik zooooo duf.....![]()
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenotequote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
klasgenote uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenote?
owey....vertel....quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
Ze is gewoon liefquote:
Vertel, hoe heet ze, hoe oud is ze, wat doet ze in het dagelijkse leven (buiten met jou naar school gaan), wat zijn dr hobbies, etcquote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
klasgenote uiteraardIk dacht dat klasgenoot onzijdig was?
IK HOOR NIX......quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef crossover het volgende:
* crossover mompelt zachtjes en onverstaanbaar
OAquote:
was een foutje...quote:
Een goedenavond MPGquote:
Haha, eetze bij je trouwma enzoquote:Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Een goedenavond MPG
Ik ben meteen weer weg, eten bij schoonouders...![]()
trouwma...quote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, eetze bij je trouwma enzo
Ik ga ook even wat eten
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
trouwma...is dat Limburgs ofzo...
![]()
of een verbastering van trauma...![]()
die van mij zjn oke hoor!quote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
Heerlijk is dat, jaquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is juist absoluut niet Limburgsquote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ben wel wakker....quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker he JJ!!Het kwam gewoon doordat jij lag te slapen
lief van je....quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker hoor! Mooie manier om 2e Paasdag door te brengen! Maar ik begrijp dat je liever de kindjes bij je had.
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief van je....![]()
..ik mis ze idd erg...
..maar zie ze woensdag weer ff...
ze zijn om de week bij me....maar das eigenlijk te weinig voor mijn gevoel...zondag komen ze weer mijn kant op....quote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |